для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ЧИ ЗНАЙОМЛЯТЬСЯ КЕРІВНИКИ ДЕРЖАВИ ІЗ СТАТИСТИЧНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ

ЧИ ЗНАЙОМЛЯТЬСЯ КЕРІВНИКИ ДЕРЖАВИ   ІЗ СТАТИСТИЧНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ
Я не відношусь до керівників, але в силу своєї природної допитливості, люблю знайомитись із різною інформацією, особливо, із статистичною. Ще зовсім недавно, коли такий щорічник на 600 сторінок обсягом 46-50 умовних аркушів, коштував біля 40-50 гривень, кожного року купував у свою бібліотеку.
 
Тепер вартість такої книжки перевищує половину мінімальної пенсії. І в ті роки тираж такої книжкової продукції складав біля 1800-2000 примірників і, очевидно, її не дуже поширювали. Менше знають – серце не буде боліти.
Але світ змінюється і доступ до публічної інформації розвиває інші нові джерела. Звичайно, особливе місце тут займає ІНТЕРНЕТ. І я тепер не купую книжки, але через засоби електронного зв’язку можу знайти багато різноманітної інформації, зокрема – статистичної.
 
На відміну від мене, пересічного громадянина, керівників різного рівня повинні відповідні служби забезпечувати такою інформацією і відповідними підготовленими матеріалами для вжиття адекватних заходів. Але, як не дивно, багато критичних напрямів розвитку України не знаходять відображення у діяльності нашої центральної влади, так само як і регіональної влади до питань стану тих регіонів.
 
Я і сам за підсумками 2010 і 2011 років на цих сайтах робив спроби фінансового аналізу розвитку України. Багато цікавої інформації можна викласти і за підсумками фінансового стану 2012 р. Але в мене постійно переслідує думка: ЧИ ВАРТО ПРО ЦЕ ГОВОРИТИ? Але за цю інформацію, про що я вийшов із своїми думками зараз тут говорити, промовчати неможливо.
 
Переглядаючи інформацію Державного комітету статистики за демографічний стан України, не можна обійти поза увагою стан цей в окремих регіонах. І тут не стільки важливо знати скільки населення проживає в тій чи іншій області, але кількість народжених і померлих в окремих областях повинен викликати ТРИВОГУ  і вжиття терміново якихось заходів.
 
Ось відкриваємо таблицю із показниками кількості народжених дітей в Україні і областях. Якщо в цілому по Україні народилось за січень-листопад 2012 р. – 481637 дітей то померло 606633 людини. Тобто природне зменшення населення за 11 місяців склало – 124 996 осіб.
 
Але це є загальний показник. В окремих областях ці цифри повинні викликати дуже велику тривогу. Найбільше зменшення населення відбулось у Донецькій області – 24785, Луганській області – 13201, Дніпропетровській – 12771, Харківській – 11633 осіб.
 
Цифри ці є різні, можна виходити, що різне там і вихідне населення. Для такого порівняння наша статистика вводить узагальнюючий показник як КІЛЬКІСТЬ НАРОДЖЕНИХ І ПОМЕРЛИХ  на кожну тисячу осіб населення.
 
Якщо оперувати таким показником, то можна побачити, що в Україні в середньому на кожну тисячу осіб населення народилось за січень-листопад минулого року – 11,5 дитини. Можна відмітити, що найбільший цей показник – 16,1 є у Закарпатській області, 15,4 – у Рівненській та 15,0 – у Волинській областях.
 
Але є Чернігівська область, де цей показник становить тільки 9,5, у Луганській і Сумській областях – 9,7 та в Донецькій області – 9,9.
Найбільше помирає в Чернігівській області, де показник кількості померлих на 1000 осіб населення становить – 18,6, у Кіровоградській та Сумській областях – 16,5, у Донецькій області – 16,2, у Луганській – 16,1.
 
Можна тут відмітити, що найменше помирає в м. Києві, де цей показник становить 9,8, у Закарпатській області – 11,0, у Івано-Франківській – 12,2, у Львівській та Рівненській – 12,4.
 
Можна взяти і ще один показник, який відзначає наша статистика і використовується у міжнародній аналітичній практиці. Я маю на увазі показник смертності дітей віком до одного року. Саме він у великій мірі характеризує і культуру життя населення, і стан матеріального, і медичного, і, взагалі, духовного життя населення. Так ось, якщо в Україні за січень-листопад 2012 р. було 4068 таких випадків, то тільки в Донецькій області – 502, у Дніпропетровській області – 340, у Одеській – 248.
 
У розвинених країнах цей показник визначається буквально у кількох випадках.
 
Очевидно, що такі показники характеризують стан і охорони здоров’я у даних регіонах. Але все це так чи інакше зводиться до економічного стану виробництва і фінансового стану розподілу доходів населення. Здоров’я людини, його рівень життя є визначальними у довголітті та стані відтворювання поколінь.
 
Цікавими є показники стану наших домогосподарств. Якщо в 1999 р. середній розмір одного домогосподарства складав 2,77 особи, то вже до 2011 р. – відбулось зменшення до 2,59. Інший показник – частка домогосподарств без дітей зросла із 55,8 % до 62,1 %.
 
Зрозумілим є стан розширеного відтворення населення, для чого повинно би бути у кожній сім’ї більше двох дітей. Але у нас за період із 1999 року до 2011 р. частка домогосподарств із чотирьох і більше осіб зменшилась із 30,3 % до 22,8 %.
 
Звичайно, причини таких показників лежать у площині доходів і витрат населення. Із сукупності даних показників можна виділити споживчі сукупні витрати. Даний показник за 2011 р. порівняно із 1999 р. зменшився із 96,6 % до 90,2 %. Що слід віднести до позитивних наслідків. Але, якщо витрати на харчування в 1999 р. складали 64,2 % і далі до 2008 р. вони зменшились до 48,9 %, то далі до 2011 р. вони вже зросли до 51,3 %. Очевидно, що за 2012 р. вони і ще зростуть.
 
Так само таку динаміку можна відзначити і в неспоживчих витратах населення, які зростали із 3,4 % в 1999 р. до 13,8 % за 2008 р. і далі зменшились до 9,8 % за 2011 р.
 
Аналіз даних показників вимагає вжиття відповідних заходів у покращенні їх як в цілому по країні, так, особливо, в окремих регіонах. Подальша деталізація показників стану домогосподарств та доходів і витрат населення по окремих регіонах висвітлить знову ті ж самі тенденції. Скажімо, якщо брати середню зарплату по Донецькій області то вона буде на другому місці після м. Києва. Але слід підкреслити, що це середня зарплата у працюючого громадянина. Слід розуміти, що в Донецькій області вона дуже коливається від максимальних розмірів до мінімального значення і серед працюючих. А тут потрібно мати на увазі, що у найбільшому за населенням регіоні є і найбільше громадян без роботи.
 


© dobryj5 [10.02.2013] | Рейтинг: 47.6/26 | Переглядів: 1867

2 3 4 5 47.6/26





Коментарі

1 2   »
10.02.2013 15:53:11
варто
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

MVF

MVF
10.02.2013 15:59:55
ЧИ ЗНАЙОМЛЯТЬСЯ КЕРІВНИКИ ДЕРЖАВИ ІЗ СТАТИСТИЧНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ?
 
Знайомляться! Ще й коментувати пробують:
http://zn.ua/ECONOMICS/ukraina-v-2012-godu-vyplatila-investoram-s-kipra-29-1-mlrd-grn.html
Як вам, шановні - одна половина держ.бюджет залишається в Києві, а друга половина прямує до Кіпру?
 
В мене виникло лиш одне запитання: а чи в наших "тіпа алігархів" попа не злипнеться? Чи не засолодко їм бідненьким? Позаяк переживаю я за них... yahoo
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

10.02.2013 16:15:49
це середня зарплата у працюючого громадянина. Слід розуміти, що в Донецькій області вона дуже коливається від максимальних розмірів до мінімального значення
 
Не треба бути математиком, що зрозуміти, що такі середні значення виникають тому, що Олігархат має ту саму прописку:
на одного олігарха - тисячу мінімальщиків. Тому і середня зарплата - друга по Україні, і рівень життя - найгірший. Там - типові рабські стосунки у суспільстві.
І саме їх зараз намагаються формувати на теренах усієї України 27967
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

10.02.2013 16:34:36
ЧИ ЗНАЙОМЛЯТЬСЯ КЕРІВНИКИ ДЕРЖАВИ ІЗ СТАТИСТИЧНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ

Які можуть бути в цьому сумніви????
Пригадуєте як Азаров пояснював робітнику що в того ЗП мала тому що він працює    НЄПОЛНИЙ   ДЄНЬ.
А коли той робітник почав сперечатись Азаров чемно пояснив, що дані його підтверджує директор і ВІРИТЬ  ВІН  ЙОМУ, а не якимсь там засранцям котрі неполний дєнь.................
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

ddt

ddt
10.02.2013 17:04:10
Таке зменшення населення в Донецькій області пов"язано з трудоустройством мешканців Донбасу на керівні посади в усіх державних установах по всій Україні.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

10.02.2013 17:39:55
ddt 10.02.2013 17:04:10
Таке зменшення населення в Донецькій області пов"язано з трудоустройством мешканців Донбасу на керівні посади в усіх державних установах по всій Україні.

Чудовий прикол!
Автору дякую за інформацію!
5
Востаннє редаговано mix_ko 10.02.2013 17:40:16
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

10.02.2013 18:18:48
Колись сам дуже цікавився  демографічнами показниками, навіть немало писав про це.
Дуже цікаво. Дякую.
Видходить, навіть серйозне грошове стимулювання народжуванності не здатне призупинити подальше вимирання народу в цілому...
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

10.02.2013 18:34:10
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

10.02.2013 18:34:27
ЧИ ЗНАЙОМЛЯТЬСЯ КЕРІВНИКИ ДЕРЖАВИ ІЗ СТАТИСТИЧНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ?
 
Знайомляться, звітують хазяям, радісно потирають долоні, ...ще б пак, нечуваний лоу кост !
 
- один день "пошуків Бен-Ладена" в Іраку коштував 270 мільйонів доларів,
- 100 днів "підтримки" свободолюбивого лівійського народу обійшовся в 1165 мільйонів доларів,
...Україна - кажуть ( сам не бачив ) - разово 62 мільйона зелених на те, щоб не було більше незалежної еліти ( хай хоч рижої-бестижої ), а далі - сплошна халява, саменькі, своїми ручками, за "буси" і "люстерки",  доведуть популяцію до необхідних 10 мільйонів....(((
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

10.02.2013 18:48:00

prokop14 10.02.2013 18:18:48
Виходить, навіть серйозне грошове стимулювання народжуванності не здатне призупинити подальше вимирання народу в цілому...

Звичайно, кардинально вирішити питання зростання народжуваності через одноразові виплати неможливо. Досвід розвинутих країн демонструє позитивні результати через різні програми кредитування житлового будівництва із пільгами на народження дітей, програми повного державного утримання дітей через виплати на них до зарплат одного із батьків та інші.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

10.02.2013 19:12:34
Цікава статистика, гарний аналіз. Але сьогодні порівнювати, як і вживати заходи в окремих районах мабуть недоцільно, бо ситуація жахлива по всій країні.ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

11.02.2013 13:38:53
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

11.02.2013 16:17:45
Найбільше помирає в Чернігівській області, де показник кількості померлих на 1000 осіб населення становить – 18,6----------------
 
в годы СССР Черниговскую область отвели для военных пенсионеров.
 

У розвинених країнах цей показник визначається буквально у кількох випадках.
 
-----------------
 
вах, баюс- баюс.
 
Открываем Си-Ай-Ей Ворлд Фактбук, Люди и Общество, смотрим:
 
смертность детей до года: Украина (8.4 на 1000 родов) - 154-ое место в мире, США (6 на 1000) - 173-е.
 
вывод:
 
1) попытка покритиковать Козляныча низощитана. критик разбирается в вопросе не лучше Козляныча.
 
2) демографический кризис вызван в первую очередь низкой рождаемостью.
 
а низкая рождаемость - бесперспективняком.
 
пенсионеры пожирают младенцев. увы.
 
пенсы не заинтересованы в том, чтобы у их внуков были рабочие места.
 
пенсы заинтересованы в гречке здесь и сейчас.
 
если бы это было не так - пенсы бы мощно посылали политиков нахрен с подачками за счет будущих поколений.
 
но т.к. пенсы этого не делают, а наоборот - жалуются что власти христианских младенцев маловато режут размер подачек маленький - значит будущее для них не приоритет.
 
ну и хер с ними, с украинцами, как говорится.
 
раз решили что лучше, чтоб северное причерноморье унаследовали китайцы - значит так наверное и надо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

11.02.2013 16:38:00

сильвер 11.02.2013 16:17:45
Открываем Си-Ай-Ей Ворлд Фактбук, Люди и Общество, смотрим:
 
смертность детей до года: Украина (8.4 на 1000 родов) - 154-ое место в мире, США (6 на 1000) - 173-е.

Тепер деталізуємо до областей. Уважно читайте, це тільки для ВАС персонально:
 
Якщо в Україні на 1000 родів припадає 8,4 смертей дітей до одного року; (у нашому випадку за 11 міс. 2012 р. тільки 8,0);
якщо у США на 1000 родів припадає 6 таких випадків; ТООООООО!
 
у Донецькій області на  39626 народжених дітей - померлдо 502, тобто 12,6 випадки.
 
Сильвер уловлює різницю 6 випадки і 12,6. Можна іншими словами сказати - У ДВА З ЛИШКОМ РАЗИ БІЛЬШЕ.
 
Так, Сильвер, що той пан хотів сказати?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

11.02.2013 16:42:03
украина в год импортирует товаров на 100 ярдов долларов.
 
практика 1997 года показала что безболезненно можно заместить внутренним пр-вом минимум 10% импорта.
 
ВВП на душу - 7.5 тыс долл.
 
итого - из-за тупости совков избирателей в Украине недосозданы 1 млн 300 тыс рабочих мест.
 
1 млн 300 тыс человек не чувствуют перспективу.
 
соответственно - не заводят детей.
 
что при 30 лет фертильности и 2 детях на семью дает нам минус 40 000 детей в год.
 
каждые 200 тыс долларов импорта - это один неродившийся ребенок.
 
так то.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

11.02.2013 16:47:11
dobryj5 02/11/2013 16:38:00
Так, Сильвер, що той пан хотів сказати?

1) если вознамерились становиться в позу эксперта по статистике, то неплохо бы изучить матчасть.
 
то что в донецкой области плохая экология, наркомания, преступность, алкоголизм  - рыгам известно.
 
они ж сами оттуда.
 
2) критика смотрится несколько неуместно: вы рот открываете - а у вас оттуда недоеденные ручки и ножки торчатbiggrin
Востаннє редаговано сильвер 11.02.2013 16:53:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

11.02.2013 18:51:16

сильвер 11.02.2013 16:47:11
то что в донецкой области плохая экология, наркомания, преступность, алкоголизм  - рыгам известно.

Всім відомо, є гроші, є розуміння проблем - то чому нічого не робиться? Населення вимирає, роботи немає, доходів немає - то чому нічого не робиться?
 
Читайте більше Сильвер різної літератури і піддавайте критичному аналізу. Ви багато чого почнете розуміти. Вибачте, але я поки що у Вас бачу деякі знання, тільки вони якісь односторонні. За такими знаннями освіта не проглядається. Предметно з Вами неможливо дискутувати. Ось до чого це:
 
сильвер 11.02.2013 16:42:03
итого - из-за тупости совков избирателей в Украине недосозданы 1 млн 300 тыс рабочих мест.
 
1 млн 300 тыс человек не чувствуют перспективу.
 
соответственно - не заводят детей.

Дайте програму житлового кредитування для молоді до 30 років. Щоб молода сімя зайшла у банк і взяла кредит для купівлі квартири або будівництва котеджу на 30-40 років під 3-4 %. Передбачте в тому кредиті, що при народженні дитини - буде списано 25 % кредиту, при народженні 2 дітей - списується 50 %, а при народженні 3 дітей - списується весь кредит. І Ви побачите як заживе країна. Я думаю, що Ви розумієте механізм списання таких кредитів? Просто банківський кредит погашає держава.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

11.02.2013 18:59:27

сильвер 11.02.2013 16:47:11
2) критика смотрится несколько неуместно: вы рот открываете - а у вас оттуда недоеденные ручки и ножки торчат

Ви, Сильвер, дуже толерантні, як каже дама із Попасної. На сайті крім вас є ще таких кілька активних коментаторів. Не хочеться показувати пальцем. Але вони видні і під неозброєним оком під усіма дописами.
 
Мене такими звивинами не пройняти. Колись був ще такий Поручик, який також бачив під нігтями землю. Але це для Поручика велике горе. У мене такі люди викликають повагу. Тому, що я знаю як ростуть батони не по книжках.
 
Будьте ТОЛЕРАНТНІ і більше проявляйте освіти людської, а не якісь знання спецкурсів. Буівайте і шануйтесь серед толерантних людей.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

12.02.2013 09:57:49

dobryj5 02/11/2013 18:51:16
то чому нічого не робиться? Населення вимирає, роботи немає, доходів немає - то чому нічого не робиться?

демагогия.
 
кое-что делается - детская смертность в Донбассе меньше чем в членах ЕС Румынии и Болгарии.
 
если сравнить динамику с "папередниками" - значительных изменений нет.
 
теперь про факторы детской смертности - наркоманию и алкоголизм лечат социальные перспективы, экологию - возможность делать современный бизнес.
 
так вот, социальных перспектив и возможности делать бизнес не хотят сами избиратели. им гречка и +11 гривень к пениси милее.
 
вот и выходит Родион Мванович пан добрый, что вы убивец и есть.
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

12.02.2013 10:08:45

dobryj5 02/11/2013 18:51:16
Дайте програму житлового кредитування для молоді до 30 років. Щоб молода сімя зайшла у банк і взяла кредит для купівлі квартири або будівництва котеджу на 30-40 років під 3-4 %. Передбачте в тому кредиті, що при народженні дитини - буде списано 25 % кредиту, при народженні 2 дітей - списується 50 %, а при народженні 3 дітей - списується весь кредит. І Ви побачите як заживе країна. Я думаю, що Ви розумієте механізм списання таких кредитів? Просто банківський кредит погашає держава.

китайские комсомольцы сами себе создают трудности а потом сами их героически преодолевают.
 
добрый вы такой железобетонно-шаблонный совок, шо вас легче закопать чем объяснить где вы неправы.
 
у вас на любую проблему стандартная совковая реакция: "отнять и поделить, назначить чиновника, дать ему лимиты  и поручить ему проблему."
 
только это работать не будет. потому как денег брать неоткуда.
 
элитки которая будет меньше воровать у нас на примете нету.
 
народа который откажется от трансфертов - тоже.
 
из бизнеса и так последние соки вытянуты. у Ахметова(!) с Фирташем(!) переплаты в бюджет идут. что уже говорить про остальных.
 
в долг не дают.
 
ну и наконец честных чиновников которые все лимиты отдадт молодым семьям - тоже как то не предвидится.
 
кароче, будучи 100% совком, вы как обычно предложили создать еще одну кормушку для чиновника, еще одного захребетника и слой халявщиков.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login