для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Живемо на порозі глобального обвалу чи розквіту, небуття чи прогресу. Час покаже!

Живемо на порозі глобального обвалу чи розквіту, небуття чи прогресу. Час покаже!
Давненько не писав. Сьогодні вирішив поділитись одним своїм спостереженням. Це відчуття переслідує мене останніх півроку. Що саме мене турбує?
А ось що. Півроку тому у мене почало складатися враження, що економічна криза цього разу закінчиться не просто девальвацією тих чи інших валют чи дефолтом декількох десятків країн – цього разу мають відбутися більш серйозні зміни.
Маю на увазі весь фінансовий і, відповідно, політичний устрій. Банки у стані стагнації, людей вже не влаштовує ні робота банків в частині збагачення, ні правила банків, ні державний контроль діяльності банків. Так, саме державний контроль почав серйозно дратувати всіх. У суспільстві, і мова йде не тільки про Україну, почав блукати привид самоорганізації. Він чимось наближений до анархії, але в дещо осучасненому вигляді. Люди почали шукати інші форми взаємодії, накопичення, спілкування і т.д.
Відхід у небуття паперових грошей крокує інтенсивними темпами. Електронні гроші стають сьогоденням і саме такий формат дав можливість дихнути вільніше, оскільки гроші почали блукати без постійного нагляду держави. І ось коли податкова, наша славна податкова, починає втручатися у цю інтимну площину – власні кошти, з’являється роздратованість більшості. Спілкувався з багатьма. Серед мас росте нерозуміння функції податкової, не розуміють люди куди йдуть ці гроші, чому потрібно оплачувати потреби чиновників і чому не можна перевести все на автоматику. Під словом автоматика, я маю на увазі відсутність податків і повне фінансове забезпечення населенням всіх важливих структур (школи, садки, лікарні, міліція і т.д.). Люди просто платитимуть за послуги і з цих коштів існуватимуть ці інстанції. Тим більше, ми все одно вже давно за платимо і цього достатньо.
Розуміння цього наступає на голову все більшій і більшій масі людей.
Ніхто не помічав, що в останні роки по всьому світу росте кількість кас взаємодопомоги, народних фондів, різних спільнот, тих структур, які протиставлять себе нинішньому устрою?! Розвертається справжня боротьба між цими структурами і репресивним органом влади.
На днях прочитав статтю, де автор озвучив цікаву думку, що якщо Facebook, Google, Apple відкриють свої віртуальні банки, це остаточно обвалить банківську систему, засновану Ротшильдами, Рокфеллерами та іншими. Погоджусь з цією думкою. Такий крок замкне коло.
Люди шукають свободи. Наразі свободи фінансової, оскільки живемо у такому суспільстві, де не вміють жити без грошей і, врешті-решт, без них і не проживеш. Поки що…
Останній крок нашої влади, щодо введення біометричних паспортів з обов’язковим скануванням обличчя та не обов’язковим скануванням пальців, є продовженням намагань всіх «цивілізованих» держав здійснювати тотальний контроль. В Росії таку штуку, як біометричний паспорт, ввели з 2003 року і єдиний біометричний елемент там - тривимірне фото, як на мене більш ніж достатньо, як для паспорту. Але цього мало для контролю і влада РФ здійснить чергову спробу в другій половині 2013 року з усіма маразмами (сканування обличчя та відбитків пальців).
Це нагадує потуги того, хто втрачає контроль за ситуацією і пробує ще міцніше вхопити за горло власний народ, щоб не дай Боже не дихнув вільніше.
Можливо мої думки трохи розхристані сьогодні, але відчуття і спостереження конкретні.
Живемо на порозі глобального обвалу чи розквіту, небуття чи прогресу. Час покаже!
 
P.S.  З приводу біометричних паспортів, я на своєму каналі дав декілька порад, як можна обійти ці тоталітарні маразми - http://www.youtube.com/user/VARTOVIY2012?feature=mhee
 
Юрій Кравець


© vartoviy [15.01.2013] | Рейтинг: 42.1/28 | Переглядів: 3814

2 3 4 5 42.1/28




Коментарі

MVF

MVF
15.01.2013 13:57:23
Готовий підписатись під кожною фразою статті. Приблизно так-само я теж відчуваю і думаю. Проте... Хто винний ми розібрались, а ось, що робити? ЩО РОБИТИ?!
 
Отож бо і воно.
 
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

15.01.2013 14:07:48
ЖИВЕМО НА ПОРОЗІ ГЛОБАЛЬНОГО ОБВАЛУ ЧИ РОЗКВІТУ, НЕБУТТЯ ЧИ ПРОГРЕСУ. ЧАС ПОКАЖЕ!

Глибоковумна думка автора )))
 

Завтра буде день.Або ніч..  )))ЧАС ДОБИ ПОКАЖЕ!! ))
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

15.01.2013 14:12:49
На днях прочитав статтю, де автор озвучив цікаву думку, що якщо Facebook, Google, Apple відкриють свої віртуальні банки, це остаточно обвалить банківську систему, засновану Ротшильдами, Рокфеллерами та іншими. Погоджусь з цією думкою. Такий крок замкне коло.
але врахуйте -ротшильдти(рокфелери ) тоді закриють фейсбуки.
 
Вони можуть на це піти.Технічні можливості є..через провайдерів..
Засобів достатньо..
 
Тому раджу  звернутись до операційної системи Лінукс та мереж типу Барселонської(через точки доступу)...
А ще звернути увагу на Лондонські та південноамериканські "банки часу"..
 
ПАРАЛЕЛЬНІ місцеві валюти можна  ввести завжди.
Достатньо політичної волі міісцевої влади і сильного тиску на неї ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА.
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

15.01.2013 14:16:17
MVF 15.01.2013 13:57:23
Приблизно так-само я теж відчуваю і думаю. Проте... Хто винний ми розібрались, а ось, що робити? ЩО РОБИТИ?!
для початку вводити в Україні федеративну систему ..Узаконити(імплементувати) результати референдуму 2000 рокуDevil
 
міліція амє бути підпорядкована суто областям...
Далі -перепорядкування податкових. Явочним порядком...
 
" Донецьких" ,що зараз контролюють там по всій "Україні фінансові потоки  -викинути нах звідти на вулицю "без виходного пособия"..
Востаннє редаговано Pavlotex 15.01.2013 14:46:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

Ami

Ami
15.01.2013 15:07:07

Pavlotex 15.01.2013 14:16:17
міліція амє бути підпорядкована суто областям...
Далі -перепорядкування податкових. Явочним порядком...
Некто Мешков уже пытался сделать нечто подобное в бытность его крымским президентом
Следующим шагом он планировал введение в Крыму росийского гражданства и военно-политический союз с Росией
Молодец Пашо - в Кремле оценят твои старанияsmile3
Востаннє редаговано Ami 15.01.2013 15:07:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

15.01.2013 15:35:25

Pavlotex 15.01.2013 14:16:17
міліція амє бути підпорядкована суто областям...

Паша от чесно скажи, без обід, ти дійсно дурень чи просто пробуєш прикидатись?
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

15.01.2013 15:38:22

Pavlotex 15.01.2013 14:16:17
Донецьких" ,що зараз контролюють там по всій "Україні фінансові потоки  -викинути нах звідти на вулицю "без виходного пособия

Непереймась Пашо. Коли Україна влізе в МС та кремляді отримують важелі прямого впливу, то викинуть вони ваших донецьких на раз два. Правда пришлють своїх.................
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

15.01.2013 16:46:52
Ага, а еще меня бесит, когда собирают у добрых людей помощь на лечение больных детей. Почему у Януковича никто не просит?
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

15.01.2013 16:51:48
Ну если фейсбук откроет виртуальный банк, то владеть финансами будет не Ротшильд, а Цукерберг. Какое счастье.
Востаннє редаговано Cимплетон 15.01.2013 16:54:28
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

15.01.2013 17:55:33

Слово 15.01.2013 15:35:25
Паша от чесно скажи, без обід, ти дійсно дурень чи просто пробуєш прикидатись?
Неможливо прикидатись настільки талановито...
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

15.01.2013 18:23:48
po_novoj
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

15.01.2013 20:10:02
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

15.01.2013 23:11:21
Pavlotex 15.01.2013 14:16:17
для початку вводити в Україні федеративну систему

Хто найбільше розповідає такими лозунгами: реформувати бюджетну систему, реформувати пенсійну систему, реформувати податкову систему і т.д і т.п.
 
ось так і Pavloteх. Дайош ФЕДЕРАТИВНУ СИСТЕМУ. Pavloteх, дозвольте попросити Вас розшифрувати ту федеративну систему. Ато ось Тигіпко по-комсомосльські реформував пенсійну систему. а там вийшло тільки збільшили вік виходу на пенсію. Так реформували ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ, ЩО Україна опинилась на 183 місці у світі із 185 країн по яких оцінювали ті системи.
Востаннє редаговано dobryj51 16.01.2013 14:00:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

16.01.2013 14:16:07

dobryj5 15.01.2013 23:11:21
ось так і Pavloteх. Дайош ФЕДЕРАТИВНУ СИСТЕМУ.

Вийшло, що я закрив доступ до коментарів. І Павлотекс не хоче описати за реформи державного устрою. Тоді я йому розкрию, що це таке. Держави будуються конституційно за двома принципами - унітарні. тобто єдині і федеративні, тобто за федеративним устроєм субєктів тої федерації. Федеративні держави - США, у складі 50 самостійних штати та одного каньйона; Федеративна Німеччина - федерація, у складі якої 16 земель. Федеральний устрій національних ніяких підстав під собою не має. У кожної землі - власна конституція, виборний законодавчий орган - однопалатний ландтаг (в Баварії двопалатний) і уряд на чолі з Прем'єр-міністром.
 
Таким чином, Павлові хочеться також бути не просто чиновником в облдержадміністрації, а працівником міністерства у федерального суб"єкта. Ну створяться на базі ОДА міністерства, зросте кількість чиновників і т.д.
 
В країні де немає традицій федералізму, а той досвіду державного будівництва, це хаос управлінський.
 
Інша сторона, якби мова йшла за БЮДЖЕТНИЙ ФЕДЕРАЛІЗМ. Побудова бюджетної системи із знизу до верху, а не навпаки. То це легше, простіше і більш зрозуміле для впровадження. Створили сільські і міські бюджети, далі можна будувати районні бюджети. За ними - обласні, а відтак на основі місцевих - і державний. А то всі чекають державного бюджету і що спустить та збанкрутіла держава на місця.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

16.01.2013 18:22:51

Ami 15.01.2013 15:07:07
Некто Мешков уже пытался сделать нечто подобное в бытность его крымским президентом
Следующим шагом он планировал введение в Крыму росийского гражданства и военно-политический союз с Росией
Молодец Пашо - в Кремле оценят твои старания
Амі...
Федералізм -не твоя тема..
 
твоя -як є..ати мультяшок.. )
 
роз"яснюю вкотре.
 
Мєшков створював автономію  для відділення.
 
Федералізація - можливо останній шанс для об"єднання...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

16.01.2013 18:25:06
dobryj5 15.01.2013 23:11:21

Хто найбільше розповідає такими лозунгами: реформувати бюджетну систему, реформувати пенсійну систему, реформувати податкову систему і т.д і т.п.
 
ось так і Pavloteх. Дайош ФЕДЕРАТИВНУ СИСТЕМУ. Pavloteх, дозвольте попросити Вас розшифрувати ту федеративну систему. Ато ось Тигіпко по-комсомосльські реформував пенсійну систему. а там вийшло тільки збільшили вік виходу на пенсію. Так реформували ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ, ЩО Україна опинилась на 183 місці у світі із 185 країн по яких оцінювали ті системи.
до п..ди всі реформи..
 
Україні треба щось міняти кардинально ..
 
Федералізм -це бюджет ЗНИЗУ ВВЕРХ ,принцип ,на який КИЇВ ніколи не погодиться -тут вже і будуть необхідні зміни"явочним порядком" .НАГНУВШИ КИЇВ. це не реформа .
 
Це ІННОВАЦІЯ(нехай назвемо революція)
Востаннє редаговано Pavlotex 16.01.2013 18:31:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

16.01.2013 18:30:24

dobryj5 16.01.2013 14:16:07
Ну створяться на базі ОДА міністерства, зросте кількість чиновників і т.д.
П...ЄЦ!!
хтось починає мене дратувати .. ((
 
Сто разів писав -БІЛЬШІСТЬ МІНІСТЕРСТВ БУДЕ РОЗПУЩЕНО.
 
Буде передано функції на місця.
 
Якщо будуть ці функції потрібні -то під них і будуть "чиновники".
НІ -то ні..
 
Наприклад
Міністерство освіти буде ліквідовано .
Чи перейдуть фуннції райвно !?
НІ.
Райвно теж буде ліквідоване.
Функцію вибору підручників буде виконувати Батьківський комітет школи та  Учительська рада спільним рішенням.
З пропозицій ,що є на ринку  .
ПІД ВИМОГИ вступних екзаменів  УНІВЕРСИТЕТІВ.НІХТО Ж НЕ ВОРОГ СВОЇМ ДІТЯМ.                      
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

Ami

Ami
16.01.2013 19:24:46
Pavlotex 16.01.2013 18:25:06
Федералізм -це бюджет ЗНИЗУ ВВЕРХ ,принцип ,на який КИЇВ ніколи не погодиться -тут вже і будуть необхідні зміни"явочним порядком" .НАГНУВШИ КИЇВ. це не реформа .
 
Це ІННОВАЦІЯ(нехай назвемо революція)
Превратить нынешние области, искусственно нарисованные в эпоху СССР с их сложившейся номенклатурой в субъекты федерации - прямой путь к ликвидации государства Украина
Ты за этот вариант Пашо?
Востаннє редаговано Ami 16.01.2013 19:41:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

16.01.2013 21:01:16

Ami 16.01.2013 19:24:46
Превратить нынешние области, искусственно нарисованные в эпоху СССР с их сложившейся номенклатурой в субъекты федерации - прямой путь к ликвидации государства Украина
Ты за этот вариант Пашо?
мультяшко..GET OUT!! IN JAPAN!!   ))
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)











programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login