для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

За погрози розстрілом народного депутата Василя Грицака подадуть у суд

За погрози розстрілом народного депутата Василя Грицака подадуть у суд
3 грудня у м. Ужгороді відбувся круглий стіл на тему «Введення біометричних документів в Україні». Здавалось би, про що можна вести розмову, після того, як Гарант Конституції 29 листопада підписав Закон «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (№ 10492), який порушує Конституційні права громадян?
Та саме цей факт і потребує обговорення і прийняття рішення щодо подальших дій проти неконституційного Закону. Так вважають організатори заходу – молодіжна громадська організація «Мальовничий край русичів».
На заході, щодо юридично-правових аспектів доповідали: Юлія Малик, адвокат, юрист МГО «Мальовничий край русичів», Марія Куляба, юрист, виконавчий директор ЗОГО «Єдність поколінь», Микола Сюсько, студент-юрист, голова наукового товариства студентів ЗакДУ та Іван Полюжин, студент-юрист, голова студради Закарпатської області.
Єпископ Ужгородський і Закарпатський Кирил висловив позицію УПЦ (КП) та є переконаний, що сучасні нововведення, у тому числі і біометричні паспорти – є все від Антихриста. По благословенню Архієпископа Ужгородського і Мукачівського Федора від УПЦ (МП) виступив Протоієрей Василій Керецман щодо позиції церкви і по заходи, які робилися з ціллю протидії даного Закону.
Із запрошених державних структур була представниця тільки головного управління з питань зовнішньоекономічних зв’язків, євроінтеграції та туризму – Алла Стегнач.
Голова МГО «Мальовничий край русичів» Поліна Тищенко розповіла деякі аспекти економічної сутності даного питання, що унеможливлюють введення внутрішніх документів та пояснила тонкощі проблеми для християн збору біометричних даних, що порушує один із символів віри: Вірую в єдине хрещення.
Правозахисник і літератор Михайло Темнов вважає, що за всім цим стоїть влада нового світового порядку, щоб встановити контроль над усіма.
Підводячи підсумки круглого столу Поліна Тищенко «керуючись Конституцією та Святим Письмом, яке наставляє: «Іспитуйте, що угодне Богові, і не беріть участі в неплідних ділах темряви, але і викривайте» (Еф. 5, 10 - 11) запропонувала:
1. Звернутися до уповноваженої Верховною Радою України з прав людини, Валерії Лутковської з проханням подання позову до Конституційного суду з ціллю визнання його – неконституційним.
2. Сформувати робочу групи з питань доопрацювання законопроекту щодо документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство.
3. Налагодити зв'язок з народними депутатами нового скликання для: позову щодо неконституційності, якщо В. Лутковська проігнорує звернення; для створення більшості у ВР і відкликання даного Закону; реєстрації у ВР нового законопроекту щодо документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство.
4. Проводити заходи для інформування суспільства.
5. Подати судовий позов проти Василя Грицака за порушення Конституційних прав громадян щодо рівності, честі, гідності, релігійних переконань, свободи світогляду та щодо погроз розстрілу тих, хто відмовиться від біометричних документів.
«Кожен, хто вважає, що їх конституційні права порушені Василем Грицаком має можливість приєднатися до позову.» - Зауважила Голова МГО «Мальовничий край русичів» Поліна Тищенко. Також, закликала усіх, хто вважає введення внутрішніх біометричних паспортів не доцільним, долучатися і разом боротися проти їх запровадження.


Тищенко Поліна [05.12.2012] | Рейтинг: 36.4/15 | Переглядів: 1299

2 3 4 5 36.4/15




Коментарі

1 2   »
05.12.2012 08:12:30
1. Звернутися до уповноваженої Верховною Радою України з прав людини, Валерії Лутковської з проханням подання позову до Конституційного суду з ціллю визнання його – неконституційним.
нагадати,як обирали Лутковську!?
І чиї інтереси вона представляє !?Coffee
 
2. Сформувати робочу групи з питань доопрацювання законопроекту щодо документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство.
сформують.
доопрацюють.
видадуть геніальний документ.
 
І ЩО ДАЛІ!? Хто його УЗАКОНИТЬ? (
 

3. Налагодити зв'язок з народними депутатами нового скликання для: позову щодо неконституційності, якщо В. Лутковська проігнорує звернення; для створення більшості у ВР і відкликання даного Закону; реєстрації у ВР нового законопроекту щодо документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство.

опозиції зараз не до таких "дрібниць" ((
 
Думаю ,Україні треба просто визначитись -якщо Європа наполягає на введені паспортів -то це одне..
Якщо Україна  хоче прямувати у Європу ,де будуть від своїх членів вимагати ці паспорти -це друге..
Якщо Україна і далі планує "бовтатись посередині "-це третє.
 
Без цього розмова безпредметна.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

05.12.2012 08:18:14
Братья и сестры. Над Русью нависла серьёзная угроза – сатанинскими силами тщательно готовится массовое внедрение биометрических паспортов.
Под видом тенденций технопрогресса слуги дьявола хотят осуществить, по сути, очередное ритуальное заклание Святой Руси, по масштабам сопоставимое с 1917г.
К большому сожалению, со стороны общественности не оказывается соразмерного и системного сопротивления, хотя даже не с духовной точки зрения введение таких паспортов явится попранием свобод и прав каждого гражданина, причём за его же деньги.
!!!!!!!!!biggrin
 
http://3rm.info/29897-gruppa-protivodeystviya-vnedreniyu-biometricheskih-pasportov-pismo-v-redakciyu.html
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.12.2012 08:19:05
Очень многие православные хотели бы включиться в борьбу против паспортов, но не знают, что конкретно надо делать. Люди, с одной стороны, понимают, что крестные хода это очень хорошо и необходимо, но с другой стороны также понимают, что этого не достаточно.  На крестный ход христианин приходит максимум раз в месяц, а остальные 30 дней он «не знает что делать». А за эти остальные 30 дней можно и приложить усилия к созданию более массовых и молитвенно насыщенных крестных ходов, и параллельно вести работу иного характера.Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

05.12.2012 08:49:42
Що Ви пропонуєте?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.12.2012 08:55:27
Европа пока не настаивает на введении таких паспортовbiggrinВсе по поводу обязательности придумали местные дерибанщики. Я до сих пор вспоминаю, как всех заставили менять иностранные паспорта, независимо от их срока действия. Нужны денежки, для их "отжима" все средства хорошиbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

05.12.2012 09:00:32
Да, контроль. За перемещениями, налогами. Невозможно будет просто вклеить другую фотографию и выдать себя за другого. Кому-то  это может не нравиться, но это факт современности. Собирайте своих братьев и сестер, стройте ковчег , покупайте остров и создавайте рай на земле. А глобализация-неизбежность в этом размножающемся,скоростном и очень сложном мире. Покупайте остров и поселяйте там одних сестер. Мы с Пашей приедем улучшать породуbiggrin
Востаннє редаговано Carlson 05.12.2012 10:46:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

05.12.2012 09:05:24
Но все это вопрос далекого будущего-никто этот закон не примет.Это все  депутатский боян.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

05.12.2012 10:50:20
Sumerky 05.12.2012 08:55:27
Все по поводу обязательности придумали местные (***київські) дерибанщики.

Тищенко Поліна 05.12.2012 08:49:42
Ви пропонуєте?

Оссобисто я пропоную зміну державного ладу України на ФЕДЕРАТИВНИЙ шляхом референдуму.Coffee
Востаннє редаговано Pavlotex 05.12.2012 10:50:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.12.2012 10:52:12

Carlson 05.12.2012 09:00:32
Невозможно будет просто вклеить другую фотографию и выдать себя за другого.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.12.2012 11:12:16
Подумаешь,отпечатки пальцев сдать! Некоторые во власти в этом деле,можно сказать профффесионалы,им и сдавать ничего не нужно,уже есть!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

05.12.2012 11:18:03

Pavlotex 05.12.2012 10:50:20
Оссобисто я пропоную зміну державного ладу України на ФЕДЕРАТИВНИЙ шляхом референдуму.
Який би лад не був - толку не буде без громадського суспільства. Я проти такого референдуму - це призведе до знищення країни.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.12.2012 11:19:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.12.2012 12:16:20
Авторе, дії та мотиви вашої організації нагадують дії представників найреакційнішої релігійної громади - вірних УПЦ МП щодо ідентифікаційних кодів.
І це насторожує.
Хоча - власної думки з цього питання наразі ще не маю.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

05.12.2012 12:20:29
Pavlotex, зєло ісконный істочникъ, монитор замироточилъcray
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

05.12.2012 14:54:13

Тищенко Поліна 05.12.2012 11:18:03
Я проти такого референдуму - це призведе до знищення країни.
як все запущено ....
 
278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.12.2012 15:20:57
Pavlotex 05.12.2012 10:50:20
Оссобисто я пропоную зміну державного ладу України на ФЕДЕРАТИВНИЙ шляхом референдуму.
Карфаген должен быть разрушен! biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

05.12.2012 16:32:50

Доктор Бонд 05.12.2012 15:20:57
avlotex 05.12.2012 10:50:20
Оссобисто я пропоную зміну державного ладу України на ФЕДЕРАТИВНИЙ шляхом референдуму.
Карфаген должен быть разрушен!
декому смішно,а я пропоную реальний шлях зміни ситуації ,Бо альтернатива -"свалить со страни".. :
 
продажи упали по сравнению с 2010 годом в 2011 году. У меня например в три раза. Причины? Налоговая инспекция Запорожской области отрапортовала,что собрали налогов с предпринимателей в 2011 году почти в два раза больше чем в 2010 м.А это около миллиарда гривен,изьятых из оборота только в одной области. Добавьте выплаты в пенсионный фонд,увеличение цен на материалы,ГСМ,бардак в сх,закрытие фактическое рынка России когда экспорт в Россию невозможен. Список отрицательных причин можно продолжать до бесконечности. От таможни,до полного засилия импорта.
Плюсы? Что появилось,что способствует продажам? Я не вижу ничего в упор.
В январе производство работало полмесяца в паралитическом режиме. У других не лучше.
При всем моем оптимизме ситуация в целом безусловно ухудшается,для малого бизнеса точно.Наблюдается повальное желание свалить из страны.
http://biznet.kiev.ua/index.php?showtopic=59479
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.12.2012 17:01:32
там добре - де нас немає. я вихід бачу в громадському суспільстві.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.12.2012 17:04:41

laskiw 12/05/2012 12:16:20
наша молодіжна громадська організація не є релігійною. Ви правильно зауважили, не розібралися в питанні.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.12.2012 22:02:06

Тищенко Поліна 05.12.2012 17:04:41
наша молодіжна громадська організація не є релігійною. Ви правильно зауважили, не розібралися в питанні.
Я про це :
Голова МГО «Мальовничий край русичів» Поліна Тищенко розповіла деякі аспекти економічної сутності даного питання, що унеможливлюють введення внутрішніх документів та пояснила тонкощі проблеми для християн збору біометричних даних, що порушує один із символів віри: Вірую в єдине хрещення.
 
керуючись Конституцією та Святим Письмом, яке наставляє: «Іспитуйте, що угодне Богові, і не беріть участі в неплідних ділах темряви, але і викривайте» (Еф. 5, 10 - 11)
 
Сумнівні аргументи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login