для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Шоу маст гоу он...

Шоу маст гоу он...
     Ех, не дочитав до кінця байку "Квартет" дідуся Крилова регіАнальний штаб з організації підготовки роботи ВРУ 7.0, який очолює знаменитий самовисуванець з Новограда-Волинського.
 
     Там же в резюме було сказано: "А вы, друзья, как не садитесь...". Хоча, треба віддати належне, у тактиці рукопаштих боїв "стінка на стінку", які до цих пір проводились у будівлі під куполом, вони щось петрають.
 
      Не знаю, яка буде продуктивнісь цієї ВРУ у законотворчій діяльності (скоріше за все НІЯКА), але "враг нє прайдьот" це точно.
Особисто у мене, а історію військового мистецтва я колись вивчав, склалось враження, що організація розміщення фракцій у залі засідань здійснена на підставі цієї науки. При цьому, оскільки вогнепальну зброю до зали пронести не можна, то досвід покладено в основу виключно з битв періоду панування на полі бою холодної зброї. Фермопіли, Кани, Грюнвальд і т.д. і т.л.

http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/36260.phtml
     Дивимось на схему, яку підготував(ла) колега АннаБез і робимо висновки.
1.ПР беззаперечно довіряє тактиці псів-лицарів Тевтонського ордену в організації наступу, що називається клин, або СВИНЯ. Ну дуже потрібна їм трибуна ВРУ. Не знаю правда, чи вони стурбовані більше, законотворчістю, чи недопущенням до неї "ворогів" з опозиційного табору.
2.З метою недопущення узгодженності дій між оппозицією та "недотушками" з рядів "самовисуванців", останніх максимально віддалили від табору можливого негативного впливу.
3. Швидку і рішучу "кінноту" опозиційного табору максимально віддалили, як від трибуни, так і від союзної комі-піхоти. Це також, погодьтесь, розумно. Кому потрібні втрати, в прямому розумінні цього слова, серед "червоних пенсіонерів" (здебільшого) від молодих, рукастих і зубастих свободівців. Регіонали власними грудьми вирішили закрити "старих пердунів", що обіцяли не допустити "нацизму" в Україні.
4. Радує впевненість ПР-івського штабу у тому, що п'ять мажоритарних вакансій після перевиборів опозиціонерам не дістануться. Вакантні місця залишені не на "лінії бойового дотику", а у своєму "глибокому тилу".
 
      Особисто мені, правда, поки не зрозуміле тактичне місце виділене УДАРУ. Якщо виходити з логіки, що ця фракція найбільше зосередження "тушок", то як і "самовисуванців" їх належало б максимально дистанціювати від "тлєтворного" впливу ОО "Батьківщина", але ж... Напевно у тактиків просто не вистачило місця на запланованому полі бою для більш оптимального розміщення цих депутатів. Тому вони просто вирішували задачу з точки зору класичної, як одним човном перевезти через річку козу, вовка і капусту.
 
     Що мене радує? Життя ВРУ-7.0 не буде СКУШНИМ. Новини будуть, певно переповненими світлинами з розбитими носами, поламаними кінцівками та ЧМТ. Практично як донесення з полю бою.
 
     Я б порекомендував головному редактору телеканалу "Рада" найняти якогось відомого спортивного телекоментатора, класу Миколи Озерова, для ведення прямих репортажів з зали засідань. Виходило б щось на кшталт репортажів знаменитої серії матчів радянської хокейної збірної у Канаді 70-х років ХХ сторіччя.
"Олег Тягнибок набирає швидкість і рветься у напрямку трибуни. На перехоплення виходить Тедеєв... оманний рух і нападник ухиляється від силового прийому..." і т.д.
 
       Уявляєте яку цікавість викличуть такі репортажі? Редактори "1+1" та "Інтеру" спочатку нервово запалять, внаслідок зниження рейтингу своїх каналів, оскільки наплив глядачів у "Ради" буде приблизно таким же, як у свій час, у "Рабині Ізаури".
 
     Але цим не закінчиться. Шустер і Кисєльов перепрофілюються і за-для перехоплення глядача почнуть вести свої ток-шоу як розбір історичних битв. Із схемами, картами, анімацією пересувань "військ" та аналізом, хто на цьому тижні з керівників фракцій повторив геніальні задуми битв древнього світу, чи середньовіччя. Окремими номінаціями будуть почесні звання, на кшталт "Чечетов- Ганнібал сучасності!!!"
 
      Напевно було б також дуже креативним перед кожним засіданням ВРУ проводити показовий бій між двома депутатами. А "Пєрєсвєтів" у кожній фракції вистачає...
 
     В обсчєм, ШОУ МАСТ ГОУ ОН!!!yahoo

© инженегр [04.12.2012] | Рейтинг: 40.0/32 | Переглядів: 2839

2 3 4 5 40.0/32




Коментарі

1 2   »
04.12.2012 10:16:33
Как Вы думаете, полковник,  разделит ли линия Ланецкого тех, кто проголосует на референдуме ЗА вступлении в Евразийский Союз, и тех, кто проголосует ПРОТИВ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

04.12.2012 10:18:50

ланецкий 04.12.2012 10:16:33
ланецкий
ХЗ.
Я не брал на себя ответственность гуру в этнологии. Я только критик...
А чё есть уже предпосылки к такому референдуму?
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

04.12.2012 10:21:03
Не дуже підтримую веселість пана инженегра, позаяк парламент не може бути філією цирку на дроті. В крайньому випадку - філією ДД - тут слово ціниться більше за мускули. Поки що.
Всі ці блокування всього підряд є роботою на публіку і демонструванням безсилля - точнісінько, як в ДД.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(5/10)

04.12.2012 10:22:54

AlexLoL 04.12.2012 10:21:03
позаяк парламент не може бути філією цирку на дроті.
Не може, ДІЙСНО...
Але ж БУДЕ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

04.12.2012 10:35:38

AlexLoL 04.12.2012 09:21:03
Не дуже підтримую веселість пана инженегра

Цю думку поділяю. Дійсно, скидається, що пан автор вже зайняв місце в партері й запасся відерцем з попкорном. ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

04.12.2012 10:46:07
инженегр 04.12.2012 10:18:50
А чё есть уже предпосылки к такому референдуму?

а чё - нету? Как по мне, то они были всегда, а с 2010-го это уже не предпосылки, а прямая угроза!
Востаннє редаговано ланецкий 04.12.2012 10:47:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

04.12.2012 10:46:38

Général 04.12.2012 10:35:38
Дійсно, скидається, що пан автор вже зайняв місце в партері й запасся відерцем з попкорном.
Мене, власне, ніхто і не запитував, щодо моєї ролі, чи внеску.smile3
Готувала схему розміщення ініціативна група на чолі з Вавою, який, до речі, має посвідчення "Учасника бойових дій".
Я не стільки у захваті від такого сценарію діяльності ВРУ, скільки просто його передбачаю, маючи деякі специфічні знання на цій царині.
ВРУ не готується до законотворчої діяльності, а тільки до мордобою.
До речі, від самого 29.10 я найбільш послідовно, напевно, стояв на позиції, що ця ВРУ потребує негайного переобрання вцілому і сподівався, що опозиція саме в цьому напрямку і буде діяти...
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(6/9)

04.12.2012 10:50:24
Général 04.12.2012 10:35:38
Дійсно, скидається, що пан автор вже зайняв місце в партері й запасся відерцем з попкорном.

И екселем, для измерения  на сколько метров передвинулась линия Ланецкого к югу, к моменту референдума о воссоединении братских евразийских народов!
ac
Востаннє редаговано ланецкий 04.12.2012 10:50:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

04.12.2012 10:52:37
Вимушений вибачитись,pardon на годинку повинен відлучитись, тому відповідати не зможу...I here
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

04.12.2012 11:12:16
ланецкий 04.12.2012 09:50:24
И екселем

Автор дійсно любить Excel, але не настільки, щоб перенести Office на домашній комп. Напевно, боїться, що дружина побачить близькі стосунки пана автора і  буржуазно-провокативного Оffice-а.
І тоді, коли навіть нема логарифмічної лінійки, пан сильно страдає. ac
 
Тоді чому б пану автору не користуватися бесплатним Open Office-ом ? I do not know
Востаннє редаговано Général 04.12.2012 11:13:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

04.12.2012 11:48:46

ланецкий 04.12.2012 10:50:24
ланецкий
Général 04.12.2012 11:12:16
Général
Так, шановне товариство, давайте ближче до сьогоднішньої теми.Attention
Я поки не побачив серйозних заперечень, щодо прогнозу діяльності ВРУ.I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

04.12.2012 12:33:55
инженегр 04.12.2012 10:48:46
Я поки не побачив серйозних заперечень, щодо прогнозу діяльності ВРУ

А що - приперти воза з запереченнями ? Що то змінить ?
Хочу одного - щоб свободівці ригам натовкли пики. Щоб риги юшкою вмилися. А більше при актуальних обставинах в "ВР" й не можливе.
Востаннє редаговано Général 04.12.2012 12:43:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

04.12.2012 12:57:22
Général 04.12.2012 12:33:55
И коммуняк.
Все против всех. А что, это было бы классно.
Но, сначала всех вооружить.
И никого не выпускать.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

04.12.2012 13:01:54

Emulator+ 04.12.2012 11:57:22
И коммуняк.

Особенно Адамчика пидера. Чтоб его схватили за толстую горлянку и чавнули с захватом.
 
Emulator+ 04.12.2012 11:57:22
И никого не выпускать.

Выпускать. ОО. Остальных - моментально в море...ну, хотя бы с вертолетной площадки в Днепр. biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

04.12.2012 13:12:55
Général 04.12.2012 13:01:54
Все там они одним мирой мазаны.
Зеленку на лоб.
 
Вытащить Тимоху и Луца с кичи и устроить социальный фашизм.
Тимошенко президент, Луценко - генпрокурор.
Дорого бы отдал что- бы на это посмотреть.
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

04.12.2012 13:22:55
Emulator+
 
Лучше, если,  Луценко генпрокурор и министр МВД, одновременно biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

04.12.2012 13:29:36
ланецкий, а если вооружить донбассов передовой китайской теорией "средней зажиточности", чтобы поддержать пролетарский интернационализм в России в пользу Китая в борьбе с мировой закулисой?
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

04.12.2012 13:48:29
Sumerky 04.12.2012 13:22:55
Можете на должность министра МВД выставить меня. Мне тоже злости хватит.
 
Вы разве не знаете, что министром МВД керуе Генпрокурор?
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

04.12.2012 14:10:42

nonemployee 04.12.2012 13:29:36
а если вооружить донбассов передовой китайской теорией "средней зажиточности", чтобы поддержать пролетарский интернационализм
Ничего не выйдет.
Я, чем дольше наблюдаю, тем больше понимаю тюрский феномен
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

04.12.2012 14:33:27
Народний депутат ВРУ-7.0 повинен комплектуватися:
посвідченням народного депутата, депутатським значком та боксерською капою...
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login