пароль
пам’ятати
[uk] ru

Два в одному


Два в одному
Запануємо ми, браття, у своїй сторонці
Коли згинуть вороженьки, як роса на сонці ..
Провінція ..
 
Я народився і закінчив школу в маленькому українському містечку. Отже, про провінцію уявлення маю. Час від часу опинявся в селі, то ж і про сільську Україну також трохи є обізнаним. Впевнений, що відтворення української ментальності відбувається там, в провінції .. Адже великі міста (за межами Західної України) українським духом ще не просякнуті.
 
Корінням української ментальності є село. Містечка є проміжним пунктом, відстоєм, карантином .. Першим ступенем деморалізації села перед його заходом у велике місто.
 
Так сталося, що українство засиділося в селі, як качки в очереті. І не дивно. По-перше, земля є годувальницею, по-друге, село є колискою національної звичаєвості, традиційної споконвічності .. Село є тим заповідником, де мешкають всі чесноти українства і звідки походять всі його неспроможності щодо державотворення.
 
В селі всі знають все про всіх. Принаймні, це стосується жінок, які з натхненням моніторять і уточнюють деталі .. При тому, що кожний зростає на власному подвір’ї, при тому, що кожний стає вільною і самодостатньою особистістю, при всьому тому кожна родина мешкає в просторі сільської громади, в гармонії з природою. Живучи хоча і за парканом, але на виду, мешканці села змалку осягають моральні засади общинного життя. Серед засад, окрім десяти заповідей, є небайдужість до долі громади і до долей окремих її мешканців. Саме цю, сільську за походженням і екстрапольовану на всю країну, небайдужість можна було спростерігати на славетному Майдані-04. Виразним ілюстратором цієї громадської небайдужості була покійна вже Прасковія Королюк («Баба Параска»).
 
Індустріальні міста ..
 
Ну, село є село .. Само по собі воно не здатне здійматися сходинками прогресу. Продукаторами прогресу були міста, зокрема, в епоху індустріалізації стиль життя визначали великі міста. Там, на великих підприємствах, скупчувалися робітники, туди спрямовувала зусилля інженерія, там були великі гроші, отже і заможні класи .. А на задовільнення потреб заможних класів працювали і ресторації, і театри і прочая атрибутика «сучасності».
 
Таким от чином, через становлення великої індустрії і розбудову великих міст в нормальній державі поставала нація в сучасному розумінні цього терміну. Село залишалося складовою нації як постачальних їжи для міст і сировини для легкої промисловості. Ну, і як консерватор ментальних і речових атрибутів доіндустріальної нації, якщо там хтось залишався, окрім купки фермерів.
 
В нашому випадку під «нормальню державою» маємо розуміти Російську імперію, хай мене вибачать національно-чутливі персоналії ДД за такий кострубатий вислів.
 
Просто так сталося, що українська національна буржуазія не мала достатньо капіталів, .. (ну, вистачить і цієї причини), щоб взяти на себе провідну роль індустріалізатора української нації .. Індустріалізацію (але вже імперської нації) здійснив світовий капітал (включаючи і російський) під адмініструванням Російської імперії.
 
В результаті виникла така собі «єдина і нєдєліма» ..
 
Більшовики завершили процес і скорегували атрибути – тепер, після більшовицької індустріалізації, «імперська» нація була трансформована в «радянську» націю.
 
І більшовики розуміли – без України немає Великої Росії, оскільки український етнос став вже фрагментом тієї чудернацької нації, яка склалася на українських теренах імперії і остаточно сформувалася на історичному етапі більшовицької індустріалізації.
 
Радянська нація постала як багатоетнічна нація, причому кожна її етнічна складова (включаючи і московську) не була цілком самодостатньою. На території України («на Украінє») радянська нація була бінарною – російські міста і українське село.
 
Отже, мали рацію ті, хто казав про «рєзать по жівому» під час розпаду Сересера – адже відрізали не Україну від Росії, а одну частину Сересер від іншої частини Сересер ..
 
Хто різав? Єльцин-Кравчук-Шушкевич? Удільні князі? Ну, хто б не різав .. Ми маємо просто згадати, що розпад імперій є законом природи. Отже, хірург лише сказав «Будєм рєзать!» і махнув скальпєлєм.
 
Зразу ж, наче нова шкіра, постали кордони, всередині яких бінарна Україна розпочала свій нетривіальний похід у майбутнє.
 
То ж маємо в своїх кордонах уламок Сересер, а разом з ним маємо поновлені стереотипи стосунків між радянщиною і українським буржуазним націоналізмом. Бідолахи-хохли ніяк не прийдуть до тями – вони все ще відчувають себе пригніченими старшим братом. Голодоморний синдром стримує в українцях стартування процесу перезавантаження свідомості чи навіть ментальності. А всього ж то і треба - відчути себе господарями у своїх великих містах. А далі процес піде як по маслу.
 
Отже, проглядає тенденція на наступні десятиліття - українці припиняють грати роль сільського етносу і почнуть домінувати в великих містах. Почнуть ставати дорослою нацією.
 

 
ПС
Тут не все що мав на увазі висловити, але нехай ..
 
ППС
Чипляю сюди свій завершальний виступ, щоб вже розпочати наступний (після ДД) етап існування у віртуалі.

Прощай, ДД! Тебя я покидаю ..
Пускай не первый раз, но все-равно

Из-за кулис выбегает на пуантах полуобнаженный греческий народ:
"Не уходи! Останься! Хоть на год!"
 
"Нет, я уйду. Пооббивал я ноги на этих вот подмостках колдобённых .."
Сказал так и присел на срезе сцены, над оркестровой ямою бездонной ..
 
"Нам будет так тебя невысточать! На лицех кой-кого появится печать .. Печали"
И тут же обнаженною ступней кой-кто спины моей коснулся ..
 
"Нет, не просите, я уйду!" - сказал я твердо как отрезал ..
И от ступни горячей оторвавшись я в яму сиганул.
 
Занавес
                                                                                         I here
Так, так, шановний ДД, каденсія моя вишла .. Кода ..
Я вкотре вже відчув свою невідповідність. Як наші перші інтелехтуали її відчули, а вони ж пішли ..
 
Тому що як специхвіка ДД .. Така як і ув КВНа, в "Квартала" і в "Свободі слова" .. Специхвіка такого шоу не передбачає створення інтелектуального затишку .. Затишку з завислими над великим столом низькими абажюрами, з кохвами .. З неспішними грунтовними доповідями і з глибокими і всебічними їх оббалакуваннями .. Тому інтелехтуали, яких час від часу виносило на ДД, від натовпу зазнавши штовханини і не створивши затишного клюбу, зішли зі сцени ..
 
Насправді сутністю ДД є емоційне реагування з боку наших шоуменов на гру політичних команд в реалі.. Життєздатність проекту Шрайка зумовлена тією обставиною, що ДД встиг виробити свій стиль емоційного реагування. "Стиль" є складним утворенням, але це утворення має ідентифікуючі ознаки (ІО). Першою ІОДД є його влучна і яскрава фотожабність. Другою ІОДД є його ІМХО-сцена .. На ній триває безперервне шоу що його ведуть двоє десятків аматорів-акторів.
 
Нарешті, на відміну від комерційно-професійних шоу того ж класу, аматорський ДД є відкритим майданчиком .. На який можна зайти і який можна полишити. Ну, і взагалі, організм ДД є живим вогником нашого віртуального буття.
 
І я тут три роки вишукував свій спосіб існування .. Врешті решт я зрозумів, що гармонійне існування на ДД означає створення такого продукту, який відповідає стилю ДД, вдосконалює і посилює цей стиль. Тобто, член трупи ДД має працювати на загальне шоу. Для цього доречно було б мати хист і бажання до такого роду творчості.
 
Звичайно, що не всі тут є такі. Того, хто є тут не такий, такі постійно дзьобають .. Виштовхують з поля зору, але не виштовхують в оркестрову яму .. Оскільки (і врешті решт) всі мають мовчазну згоду стосовно того, що кожна особа є актором (в певному розумінні), отже і йому можна відвести яку-небудь роль .. Життя ж повно ролей, а шоу ж не має певних меж .. Головне, щоб особа мала бажання грати і не намагалася своєю грою зруйнувати спільне шоу.
 
Я міг би виступати тут цілком в стилі ДД. Але мене смикають інші потреби .. Для задоволення яких потрібна тиша, щоб було чутно як росте трава. Підійде також клюб, де є і затишок і співрозмовники які як і я намагаються змоделювати світ в якому живемо.
 
Життя спливає швидко – в тому справа .. Як кажуть, треба встигнути хоть щось .. Тому я вчергове прощаюся з ДД.
 
                                                                                   Kiss
 

 
© Карт [26.11.2012] | Переглядів: 2867

2 3 4 5
 Рейтинг: 40.4/40

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти або зареєструватися



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Відновити пароль :: Реєстрація
пароль
пам’ятати