для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

В Україні встановлюють на законодавчому рівні рабовласницьку систему.

18 жовтня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо функціонування платіжних систем та розвитку безготівкових розрахунків» № 5284-17 він сприяє встановл... Читати повністю

Тищенко Поліна [19.10.2012] | Рейтинг: 37.1/42 | Переглядів: 3759

2 3 4 5 37.1/42




Коментарі

«   1 2 3 4 5   »
20.10.2012 00:56:57

Général 20.10.2012 00:14:02
Майже все, що пов*язане з церквою, викликає у мене скептицизм
Excellently А я атеистка! Поєтому Вас хорошо понимаюfriends
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 00:58:21
Général 20.10.2012 00:14:02
Майже все, що пов*язане з церквою, викликає у мене скептицизм. Філія влади.
Général, поймите правильно, не вина Иоанна-апостола в том, что он оказался прозорливее многих наших, даже технически грамотных, современников. А церковь... Церковь это институт, фабрика-кухня. И как в любом институте там такий безлад, такий безлад...smile3
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.10.2012 01:00:23
Général 20.10.2012 00:24:49
Ні, я дуже добре зрозуміла зміст статті. А абсолютний фінансовий контроль у гіпер-матеріальному світі стає контролем глобальним над людиною та людством.
Мікрочіпи - то не вигадка. До того йде. Відеоспоспостереження, яка вже зараз пронизує багато сфер людського життя. Відслідження місцезнаходження по мобільному телефону. Фінансолвий контроль картками. То все разом узяте - тотальний контроль.  
 І, до речі, того бояться й французи.

А вот здесь вы совершенно правы. Выскажусь тезисно:
1) Любой чел, лишённый связи с Творцом посредством Духа (без бога в душЕ, попросту говоря) стремится стать монополистом, тираном, то есть самым старшимsmile3 и какбэ самим богом.
2) Современные технические решения позволяют очень многое чего. Единственный вопрос пока не решённый - это автономное питание вживлённого чипа.
3) Как только тех/решение пункта 2 будет найдено, чип становится незаменимым инструментом и средством в реализации деспотических планов любого тирана.
 
А вот тогда будет "Алес-Ховайся" То есть то, что предлагает автор ИМХО: всем становиться в Крестный ход и по чуть-чуть, по чуть-чуть в Гималаи, в Сибирь, Антарктиду либо Арктику.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

20.10.2012 01:02:14

Sonya 19.10.2012 23:53:59
Це захист Вашої картки він несанкціонованого втручання.

Маються на увазі мікрочіпи, введені людині під шкіру, як псам. ac
 
Sonya 19.10.2012 23:53:59
форма виявлення злодіїв

Я не злодій, я не хочу, щоб мене фільмували всюди, куди буде ступати моя нога й я навіть не знатиму, що моє пересування фільмують. Мене хтось просив про дозвіл, чи я згодна, щоб мене фільмували ?
 
Sonya 19.10.2012 23:53:59
Так. Тоді навіщо картки для цього?

А навіщо ж ту функцію мають мобільники ? Невже для захисту від потенційного кіднапінгу ? Чи все ж свій, рідний шпійон завжди зі мною ? smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.10.2012 01:03:55
Да, так я продолжу, с вашего позволения.
 
По моему скромному видению, у нас есть ещё лет 20 до поголовной чипизации. То есть есть время определиться в своих взаимоотношениях с Творцом.
 
А пока аффтору -5
 
За сподвижничество.
 
Но, естественно, хотелось бы поменьше фанатизма и побольше уравновешенности.smile3
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.10.2012 01:06:18

Люся 19.10.2012 23:58:21
Général, поймите правильно, не вина Иоанна-апостола в том, что он оказался прозорливее многих наших, даже технически грамотных, современников.

Жаль, я об Иоанне мало что знаю. К сожалению, он меня мало интересует. Не о числе Зверя ли идет речь ? ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.10.2012 01:13:25

Général 20.10.2012 01:06:18
Жаль, я об Иоанне мало что знаю. К сожалению, он меня мало интересует.
Если к сожалению, то сами понимаете, всему своё время. Может, и познакомитесьsmile3
 
Général 20.10.2012 01:06:18
Не о числе Зверя ли идет речь ?
Если я правильно поняла автора ИМХО, то и об этом также.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.10.2012 01:13:34
Général 20.10.2012 01:02:14
Маються на увазі мікрочіпи, введені людині під шкіру, як псам.
От і кажу коні, люди... В Законі йдеться про микрочіпи на картках, а стаття жахає нас підшкірними, про які в Законі жодного слова. Але на Заході, здається, вже про це кажуть. Нам до того ще .... Тому, це різні питання, звалені в кучу для страху.
 
Général 20.10.2012 01:02:14
я не хочу,
Я, начебто також, але... в мене слямзіли документи з автомобіля, який був припаркований біля магазина. Перше, що сказали міліціянти: "Була б у того магазина камера зовнішнього спостереження - знайшли б швидко!" В більшості камери записують і зберегають записи не довго. Їх ніхто не переглядає (здебільш), якщо не виникає потреби. Тому - неприємно, але буває корисно.
 
Général 20.10.2012 01:02:14
А навіщо ж ту функцію мають мобільники
Не знаю, думаю, це пов'язано з розташуванням ретрансляторів, які надають сигнали. Тому, це теххнічна потреба, яку можна використовувати, а не функція, яку закладали саме з ціллю спостереження.I think
Востаннє редаговано Sonya 20.10.2012 01:15:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

20.10.2012 01:21:10

Sonya 20.10.2012 01:13:34
От і кажу коні, люди... В Законі йдеться про микрочіпи на картках, а стаття жахає нас підшкірними, про які в Законі жодного слова. Але на Заході, здається, вже про це кажуть. Нам до того ще .... Тому, це різні питання, звалені в кучу для страху.
 
Отож бо і воно!
Идёт бычок, качается, вздыхает на ходу
Ой, досточка кончается, сейчас я упаду.
 
А, главное, автор ИМХО такой вредный - ведь конца досточки-то не видно, а он бегает вокрух Крестыми перебежками, и все пугает и пугаетsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 01:27:46

Люся 20.10.2012 01:21:10
автор ИМХО такой вредный
Ну что Вы? Просто, если мы о Законе, его недостатках, несвоевременности, угрозах, то один разговор. Если о неугодности богу любых проявлений новаторства, прогресса, то давайте поговорим о вреде компьютеризации, телефонизации. Это, правда, не изменит развитие технологии и науки, но поговорить можно. Ну, а если о вживлении чипов, тогда это третий разговор. Попытка обсудить все сразу приречена на провал.
Спокойной ночиFarewell
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 01:48:24

Sonya 20.10.2012 01:27:46
Попытка обсудить все сразу приречена на провал.
О чём и было высказано пожелание автору ИМХО об уравновешенности.
Sonya 20.10.2012 01:27:46
Если о неугодности богу любых проявлений новаторства, прогресса, то давайте поговорим о вреде компьютеризации, телефонизации. Это, правда, не изменит развитие технологии и науки, но поговорить можно.
Что вы, что вы! Господь - за научно-технический прогресс!biggrin
Аргументы:
1)человеки лишённые прямого Видения, постигают мироздание Творца посредством микроскопаsmile3!
2) если бы Господь был против НТП он бы не дал бы человеку ручки там, ножки всякиеsmile3 То есть был бы себе такой колобок - голова/попа. Ни ручек, чтоб чегой-то покрутить, ни ножек, порезвиться. Вобчем, колобок лишённый потенциальной возможности к творчеству и реализации. Так что бог - за НТП! У некоторых челов даже творчество проявляется, всякое там...
Sonya 20.10.2012 01:27:46
Ну, а если о вживлении чипов, тогда это третий разговор.
Навеное, таки да, погорячился автор. Не учёл неподготовленности аудитории. Начал сразу с третьего.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 06:48:14
Люся 20.10.2012 01:00:23
1) Любой чел, лишённый связи с Творцом посредством Духа (без бога в душЕ, попросту говоря) стремится стать монополистом, тираном, то есть самым старшим и какбэ самим богом
Иначе: Только "Творец" имеет право. а вы - твари...
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.10.2012 07:43:49

Sonya 19.10.2012 23:53:03
Один автор може в день розміщувати не більше 3-х фото, 2-х відео, 1-ї  статті, 3-х анекдотів.
 
Це витяг з ПРАВИЛ

У правила я заглядувала.
Матеріал може бути вилучений, якщо:
 
- Він розміщений не в своєму розділі (наприклад, чужа стаття в розділі ІМХО);
 
- Після проставлення більше 20 оцінок його рейтинг менше 25 (автоматичне видалення раз на годину перші 12 годин життя матеріалу);
 
- Цей матеріал вже був розміщений на ДД раніше;
 
- Один автор розмістив велику кількість однотипних матеріалів за один день (наприклад більше 5-ти фоток, 2-х відео, 2-х статей, 5-ти анекдотів);
 
- Це чужа фотка з затертими копірайтами;
 
- Знак копірайту © поставлений на чужий матеріал;
 
- Містить кількість знаків менш 1000 (розділ ІМХО);
 
- Більш ніж наполовину складається з копіпаста (розділ ІМХО).
 
Також видаляються матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, що містять порнографію і т.п.
 

У мене всього 2 статті і вони не однотипні. По рейтингу - все нормально. Тож, сподіваюся на справедливість. а на коресподент.нет видалили після того, як я у фейсбуці відправила ссилку на статтю про рабовласницьку систему Віктору Януковичу (мл), а не із-за якихось правил.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

20.10.2012 07:52:46

Général 20.10.2012 00:14:02
ПиСи. Ну, а про хресний хід... то теж від лукавого. Як той піп може йти хОдом, коли може їздити не Мерсі ? Майже все, що пов*язане з церквою, викликає у мене скептицизм. Філія влади.

У нас бувають паломницькі хресні ходи на храмове свято у якиїсь монастир. і з досвіду: жоден священник на мерсі - у них не ходить. Більше того, на даний момент, підчас організації цього хресного ходу, бояться навіть благословіння давати. Ми організовуємо всеукраїнську пресконференцію, на якій запросимо всіх бажаючих юристів розробити нове законодавство. Наша організація вже рік працює над формуванням нового законодавства.
Хресний хід - це не тільки молитва, а й спосіб нагадати народним депутатам, нової кагорти, що вони - слуги народу, а влада належить народу.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.10.2012 08:15:48

Sonya 20.10.2012 01:13:34
В Законі йдеться про микрочіпи на картках, а стаття жахає нас підшкірними, про які в Законі жодного слова. Але на Заході, здається, вже про це кажуть. Нам до того ще .... Тому, це різні питання, звалені в кучу для страху.

два слова про себе: я економіст, маю стаж і фінансового консультанта і фінансового аналітика, і викладацький стаж 3 роки по економічним дисциплінам!!!
У даній статті, викладено суто аналіз рабовласницьких систем і моє наукове бачення, що на законодавчому рівні ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ РАБОВЛАСНИЦЬКА СИСТЕМА!!!
 
Все, що Ви написали - у даній статті немає.!!!
У законі йдеться, про обмеження нашого купівельного права!!! - ОБМЕЖУЄТЬСЯ РОЗМІР СУМИ ДЛЯ РОЗРАХУНКІВ ГОТІВКОЮ!!! а також, СТВОРЮЄТЬСЯ ЦЕНТР АНАЛІЗУ І НАКОПИЧЕННЯ ВСІЄЇ ІНФОРМАЦІЇ ПО ВАШИМ РОЗРАХУНКАМ!!!!
 
у ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СВІТІ обмежень по сумам готівкових розрахунків - немає.
 
оборудки з фінансами і взятки на рахунки - це ще проще, є ж офшори!!!
 
Я не хочу користуватися банківськими послугами, а закон забирає у мене таке право!!!
 

чому хресний хід - тому-що 97 % населення України - християни - ОФІЦІЙНА СТАТИСТИКА!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

20.10.2012 08:39:54
Авторці.
 
Дійсно ,ви порушуєте правила ..
 
Але наполягаєте ,що це "політика проти вас"..
 
Викиньте останній рекламний абзац ,і ПРОБЛЕМИ НЕ БУДЕ.
 
на ображених воду возять.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

20.10.2012 08:54:29
. Нам залишається тільки молитися...\\\
 
Взагалі то вибір методу боротьби на п..єц. )))
 
РАБСЬКИЙ. )))
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

20.10.2012 08:57:09
Автору..
 
прошу пояснити ХОЧ якось причетність персоналій - Грицака,Коновалюка,Януковича (мол) до вашої теми.
 
ХОЧ ЯКОСЬ !? ))))))))))))))
 
чи це метод -"пальцем у небо" !? ))
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.10.2012 08:59:24

Тищенко Поліна 20.10.2012 08:15:48
чому хресний хід - тому-що 97 % населення України - християни - ОФІЦІЙНА СТАТИСТИКА!!!
  це так і не так.
 
БІЛЬША ЧАСТИНА ХРИСТИЯНСЬКИХ КОНФЕСІЙ В УКРАЇНІ -НЕТРАДИЦІЙНИХ КОНФЕСІЙ.
 
Вони не визнають Хресних ходів..
А євангелісти ,наприклад,навіть не визнають символа Хреста.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.10.2012 09:01:34

Тищенко Поліна 20.10.2012 08:15:48
два слова про себе: я економіст, маю стаж і фінансового консультанта і фінансового аналітика, і викладацький стаж 3 роки по економічним дисциплінам!!!
У даній статті, викладено суто аналіз рабовласницьких систем і моє наукове бачення, що на законодавчому рівні ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ РАБОВЛАСНИЦЬКА СИСТЕМА!!!
ви сказали самі,що ви економіст.
 
Але ж ви розглядаєте питання СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА.
У якому економіка займає важливу ,але дуже звужену роль.
 
ТОму ваша тема -неповна.
І тому НЕОБ"єктивна, на мою думку.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

«   1 2 3 4 5   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login