для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

В Україні встановлюють на законодавчому рівні рабовласницьку систему.

18 жовтня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо функціонування платіжних систем та розвитку безготівкових розрахунків» № 5284-17 він сприяє встановл... Читати повністю

Тищенко Поліна [19.10.2012] | Рейтинг: 37.1/42 | Переглядів: 3759

2 3 4 5 37.1/42




Коментарі

1 2 3 4 5   »
22.10.2012 10:47:08

Général 20.10.2012 14:23:08
Пашо, я може б і дослухалась до твоїх мудрагелінь. Але справа в тому, що я дійсно вважаю тебе недалеким хлопом, впертим, малоінтелектуальним,  а отже твої роздуми мене анітрохи не цікавлять. Мене взагалі недалекі люди не цікавлять.

Excellently
drinks
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

22.10.2012 10:45:00

Général 20.10.2012 09:32:04
Как - кто ? Я бы не смогла получать зарплату, не имея счета в банке. Зарплата перечисляется только на банковский счет. Не смогла бы оплачивать некоторые услуги.

До речі, це вже є!
В держустановах зарплата лише на зарплатні картки!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

SIM

SIM
21.10.2012 22:51:22
Доктор Бонд 21.10.2012 22:03:16
Попробуйте избавиться от параноидальных мыслей в отношении рабства, ну, или повзрослеть немного. Говорят, проходит
Вот это речь человека Fingers )))
Востаннє редаговано SIM 21.10.2012 22:54:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

SIM

SIM
21.10.2012 22:46:11
Тищенко Поліна 21.10.2012 17:26:41
зміни можливі, і викорінення мафії чи олігархії - це не те, з чого потрібно починати...
1. ми повинні дотримуватися Конституційного права - влада належить народу, і тоді можемо його вимагати від представників, яких вибираємо до влади.
по цьому питаню пишу окрему статтю, ... тож не забігайте наперед будь ласка,
2. формування якісного правового продукту, економічної системи при якій держава не буде окремим суб"єктом внутрі країни, який встановлює контроль над людьми, а в іншому повністю переймає на себе право влади!!!
Извините, но Вы либо из хитросделанных ющенковцев, либо прямо из известной палаты. Будете писать статью - осветите, плз, пару интересных вопросов.
 
Как Вы собираетесь реализовать народовластие при существующей власти олигархической мафии? Как формировать качественный общественный продукт под их властью? При этом начинать - не с их искоренения.
 
Надо начинать, наверно, с самосовершенствования? Не давать взяток, писать заявления в администрации? Так об этом уже писали все ненормальные и хитрые, кому не лень. Пилите, Шура, они золотые.... Если не давать взяток, то мафия уйдёт))). Можно ли себе такое РЕАЛЬНО представить, а не как мечту вроде коммунизма?
Востаннє редаговано SIM 21.10.2012 22:48:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

21.10.2012 22:03:16
Тищенко Поліна 19.10.2012 22:46:47
Доречі, на сайті korrespondent.net мою статю із блога видалено. Видно комусь дуже не подобається, що їх плани стали зрозумілі.
Попробуйте избавиться от параноидальных мыслей в отношении рабства, ну, или повзрослеть немного. Говорят, проходит smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

21.10.2012 20:45:43

Тищенко Поліна 21.10.2012 17:26:41
ми повинні дотримуватися Конституційного права - влада належить народу, і тоді можемо його вимагати від представників, яких вибираємо до влади.
по цьому питаню пишу окрему статтю, ... тож не забігайте наперед будь ласка,
Люблю читати статті ідеалістів. Вони (ідеалісти) бувають різними і кожен по-своєму цікавий. Один пише про економіку, інший про політику, а ще хтось про релігію. Спочатку, коли я їх читаю, у мене виникають до них добрі почуття і я їх сприймаю, як добродушних романтичних мрійників. Але з кожною наступною публікацією вони, чомусь, все більше починають грузнути в своєму утопізмі. Який видають за істину. Але, також, з кожним разом їм доводиться все більше витрачати зусиль на доведення свої правоти. І потім виявляється, що терія гола, але прикладання зусиль продовжується і стає сумно.
А почалося це тоді, коли ідеалісти почали рятувати Юща, після того, як стало видно, що він не той, за кого себе видавав. Що ж, буду сподіватися, що в даному випадку, в подальших Ваших міркуваннях я побачу щось дійсно варте уваги. Те, що дасть підстави з Вами погодитись. Наприклад, коли ви доведете, що не ми повинні дотримуватись Конституційного права, а що "ми" його чомусь не можемо не дотримуватись. І доведете дієвість механізму, який цьому посприяє, який до цього примусить. Обгрунтуєте, чому саме так станеться, а інакше не станеться. Бо всі інші "повинні" та "можемо", будуть виглядати, як теоретична утопія.УспіхівВам
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.10.2012 17:26:41

Uatumbai 21.10.2012 12:16:38
зміни можливі, і викорінення мафії чи олігархії - це не те, з чого потрібно починати...
1. ми повинні дотримуватися Конституційного права - влада належить народу, і тоді можемо його вимагати від представників, яких вибираємо до влади.
по цьому питаню пишу окрему статтю, ... тож не забігайте наперед будь ласка,
2. формування якісного правового продукту, економічної системи при якій держава не буде окремим суб"єктом внутрі країни, який встановлює контроль над людьми, а в іншому повністю переймає на себе право влади!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

21.10.2012 17:17:02

Carlson 21.10.2012 09:59:51
не пам"ятаю, якщо прогуглити, то можна знайти, чому всі провідні компанії змушені відкривати підприємства у Китаї. Пробачте, не маю час для пошуку...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

21.10.2012 17:12:59

taipan 20.10.2012 23:10:09
И как-то скромно умолчали - чьих именно интересов? Неужели трудового элемента?  
не промовчала, .... що за скептизм? я не представник влади і за нами не стоїть жодна партія чи олігархічні клани... У контакті є група і сторінка - там можете детально ознайомитися.
 
taipan 20.10.2012 23:10:09
И тут можете показать государствуTo you - кормитесь с собственного огорода.biggrin, ловите рыбу, собирайте грибы и ягоды, коровку прикупИте - а-ля Стерлигов, в гармонии с природой...
Шановний, я хочу користуватися результатами НТП, які спрощують працю... чи мені палку-ковирялку взяти і нею землю обробляти....
Шановний, Ви не маєте економічну освіту... Нав"язування на законодавчому рівні якогось товару чи послуг - це не тільки антиконституційно, це за рамками понять людої економічної системи - НОРММАЛЬНОЇ!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

21.10.2012 17:05:45

taipan 20.10.2012 23:10:09
Равно, как и право не пользоваться "гнилым банковским продуктом" - не покупайте ничего дороже лимита и все дела.
тобто, якщо ліміт буде 1500 грн, то не купуй ні пральну машинку, ні навіть зимове взуття, ні холодильник... це не вирішення питання.
http://www.dkrp.gov.ua/info/579 - а це що за законопроект? Я ХОЧУ ЇСТИ ПРОДУКТИ, ЯКІ ПОВНІСТЮ НЕ МІСТЯТЬ ГМО!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

21.10.2012 17:02:06

taipan 20.10.2012 23:10:09
Государство (любое), осмелюсь напомнить, есть аппарат принуждения.
Ні, держава не має бути окремим юридичним суб"єктом внутрі країни, який тільки встановлює контроль над населенням. Керівництво держави повинно займатися формуванням системи, яка виконує 2 основні завдання.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

21.10.2012 12:16:38
Тищенко Поліна 20.10.2012 21:34:46
    Uatumbai 20.10.2012 10:43:33
    Я хочу почути відповідь, а не побачити тупий мінус.
 
-Формування нової, альтернативної економічної системи... я маю накидані її загальні принципи.
Приймається. Тільки далі Ви йдете в своїх "вимогах" дещо дійсно загально. Хоча, саме ця думка правильна. Ось, зараз будуть вибори. Дійшли вже в своїх обіцянках навіть до того, що будуть, ніби, знову корупцію знищувати. Отакої.., в котрий раз з новим натхненням. Але ніхто не каже про зміну економічної системи, тобто - викорінення олігархії, насамперед. Світова економіка капіталізму, взагалі пішла не по тому шляху. Почали торгівлю електронними грішми не підкріпленими товаром. І вийшов величезний розбаланс. Далі; потрібно також знищити мафію. Бо вона знищує економіку, яка не може бути при ній прозорою, а тому, нормально функціювати. Ось це дві основні причини, які поки не будуть здолані, доти не буде тут ніякого толку. І починати потрібно з цього, а не з мілких проблем, які якраз із цих двох і витікають, як наслідки. Але, до цього потрібно змінювати ще й політичну систему, яка зав"язана на обслуговуванні олігархічної економіки. Висновок той, що я в якісь зміни не вірю, бо вважаю, що легітимно їх провести неможливо.
Востаннє редаговано Uatumbai 21.10.2012 12:30:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

21.10.2012 09:59:51

Тищенко Поліна 20.10.2012 20:53:02
комп"ютери, мобілки і інша техніка потрибують один елемент для виробництва,
И какой же это элемент?patient
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

21.10.2012 00:31:52

Галя 20.10.2012 23:16:16
чому б державі не поцікавитись - звідки ті доходи? Це нормальна практика для цивілізованого суспільства
  В Норвегии, на сайте налоговой службы, в совершенно открытом доступе содержатся сведения о доходах и уплаченных налогах ВСЕХ граждан страны без исключения, в т.ч. и премьер-министра. И это не мешает им быть самой богатой страной Европы. А мадам Полина будет и дальше проклинать коррупцию, одновременно возмущаясь попытками государства контролировать хотя бы крупные расходы.
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

20.10.2012 23:16:16

Тищенко Поліна 20.10.2012 22:21:50
Чому?

Відповідь була у приведеному коменті Тайпана і вона лежить на поверхні. Якщо статки і, відповідно, податки особи в рази, сотні-тисячі разів менші за її витрати, то чому б державі не поцікавитись - звідки ті доходи? Це нормальна практика для цивілізованого суспільства і один з найдієвіших методів боротьби з корупцією і приховуванням податків.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 23:10:09
Тищенко Поліна 20.10.2012 21:10:31
НІХТО НЕ МАЄ ПРАВА НАВ"ЯЗУВАТИ МЕНІ ЯКІСЬ ТОВАРИ ЧИ ПОСЛУГИ НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ.
   Мадемуазель, Вы написали, мягко говоря, эмоциональную глупость, а затем заняли круговую оборону и открыли огонь из всех стволов в ее защиту. Государство (любое), осмелюсь напомнить, есть аппарат принуждения. Нам законодательно навязывают паспорта, идентификационные коды, регистрацию по месту проживания, учет и контроль автомобилей, реестр недвижимости, etc. Вы можете от всего этого отказаться - жить в берлоге, ходить пешком, нигде не работать, не платить налоги - это Ваше право. Равно, как и право не пользоваться "гнилым банковским продуктом" - не покупайте ничего дороже лимита и все дела.
Тищенко Поліна 20.10.2012 19:56:38
саме через хресні ходи того року не підписали закон про паспорти... і цього року бояться.
  rofl Спасибо, развеселили!
Тищенко Поліна 20.10.2012 22:21:50
Ми громадська організація і у нас у меті зазначено захист законних інтересів...
  И как-то скромно умолчали - чьих именно интересов? Неужели трудового элемента?  
Тищенко Поліна 20.10.2012 21:10:31
Завтра нам припишуть купувати і вживати продукти з ГМО в обов"язковому порядку
  И тут можете показать государствуTo you - кормитесь с собственного огорода.biggrin, ловите рыбу, собирайте грибы и ягоды, коровку прикупИте - а-ля Стерлигов, в гармонии с природой...
Востаннє редаговано taipan 20.10.2012 23:16:55
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

20.10.2012 22:38:43
http://www.dkrp.gov.ua/info/579 - тільки про це написала комент, скоро нас може заставлять їсти продукти з гмо - БУДЬ ЛАСКА, УЖЕ!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 22:21:50

Галя 20.10.2012 14:47:10
Іслам, Іудеїзм, Буддизм - 0,7 % - за Вашими даними, а 10 - у нижній колонці - люди могли ухилитися від відповіді....
моя цифра із стат даних про демографічний стан на Україні...
Будь ласка, не путайте відстоювання права і протест проти влади... Ми громадська організація і у нас у меті зазначено захист законних інтересів...
 

Галя 20.10.2012 16:36:02

Чому?
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 22:02:21

Pavlotex 20.10.2012 13:32:09
католики - традиційні
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.10.2012 21:59:12

Pavlotex 20.10.2012 13:09:54
У "Удару" є здається пункт: "підтримка традиційних конфесій" ..
Напевне найкраще їм відомо ))
Удар рекламуємо?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

1 2 3 4 5   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login