для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

В Україні встановлюють на законодавчому рівні рабовласницьку систему.

В Україні встановлюють на законодавчому рівні рабовласницьку систему.
Ми привикли розуміти, що класичним рабством вважається система, в якій людину примушують виконувати роботу потрібну для когось і ця праця не оплачується, а рабовласник витрачає мінімальні кошти на утримання рабів. Але, рабовласницька система, з точки зору, сукупності економічних взаємовідносин між суб’єктами має 4 ознаки, які притаманні любій рабовласницькій системі:
1. Раб витрачає свій час на працю, за яку більшу частину прибутку або благо отримує рабовласник.
2. Рабовласник накопичує багатство.
3. Раб забезпечується тільки мінімальними потребами.
4. Рабовласник контролює пересування та місцезнаходження раба.
Відповідно до цих ознак проглянемо еволюцію рабовласницьких систем.
Античне та східне рабство.
Раб працює, формуючи блага, якими користується рабовласник, а для раба забезпечує місце для проживання, мінімальне харчування та одяг. Рабовласник накопичує багатство. Також, над рабом встановлена система контролю із застосуванням фізичної сили, у тому числі і для стимулювання праці. Раб не може виходити за межі рабовласницького маєтку.
Феодальне і кріпосницьке рабство.
На період утворення цих рабовласницьких систем, функціонування грошової системи призвело до формування у суспільстві розуміння, що за свою працю можна отримати власне благо або можна отримати прибуток, якщо благом хоче користуватися інша людина. У грошовому еквіваленті вимірюється не тільки товар чи послуга, а й праця. Встановити різко рабовласницьку систему, із відмовленням в оплаті праці, було дуже проблематично. Тому, за часів цього рабства почали використовуватися механізми маніпулювання свідомістю людей для порабовласнення.
Фактично, людина заробляє, перш за все, для забезпечення первинних потреб (їжі, одягу, помешкання), далі для формування безпеки і, аж потім, для накопичення багатства, а рабовласника цікавить тільки накопичення багатства.
Тому, рабам залишили ілюзію, що вони отримую прибуток. Спочатку зобов’язали ніби «формувати безпеку», відділивши одну третю прибутку, потім встановили обмеження щодо вільного переміщення, прикріпивши документально за переписом приналежність до певного феодала чи пана. І на останок, зобов’язали віддавати третю частину прибутку рабів, щоб вони не могли накопичувати багатство.
Таким чином, рабовласник почав накопичувати багатство, відбираючи у людей. При цьому не турбувався питанням забезпечення їх первинних потреб, а тільки залишаючи рабам частину їх прибутку.
Сформована на самому початку «безпека» (армія) перетворилася у контролюючий та каральний інститут.
Розлючені раби-кріпаки вимагали права вільного пересування, тому наступна рабовласницька система дала людям ілюзію права вільного пересування.
Радянський Союз, як рабовласницька система.
Прихід нових рабовласників почався із того, що забрали у всіх їхні блага, сформувавши своє стартове багатство та зробивши всіх рабів рівними. Це супроводжувалося встановленням системи контролю рабів. Всіх, хто заперечував законність відчуження їхньої частини багатства – карали та залякували інших.
Отже, відразу встановили контролюючо-каральний механізм рабовласницької системи. Але, система мала формувати 2 ілюзії для людей: право розпорядження прибутком за свою працю та право вільного пересування.
Першу ілюзію забезпечили встановленням майже всім рівних заробітних плат та контролем постачання для суспільства кількості товарів. Дефіцит товарів породжував відчуття постійної нестачі, тому, коли щось з’являлося у продажу всі відразу розкуповували. На деякі товари, які відносяться до категорії не первинних, а благ (наприклад, меблі, машина) люди записувалися у черги.
За межі функціонування рабовласницької системи виїжджали тільки ті, у кого залишалася прив’язаність до «дому» і під контролем (супровід КГБ).
Дана система сформувала третю ілюзію: раби працюють на суспільне благо. Але, після розпаду радянського союзу – суспільного блага у грошовому еквіваленті ніхто не отримав.
У наш час почалося впровадження нової рабовласницької системи. Я її назвала «ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ ПРОГРЕС». Вона приходить мирно, як друга, але є тотальною, як радянська. На цей раз, механізмом порабовласнення і контролю є світова фінансова система і формує ще одну ілюзію – суспільної корисності. Рабовласниками будуть власники банків та страхових компаній.
В Україні сьогодні набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо функціонування платіжних систем та розвитку безготівкових розрахунків» № 5284-17 від 18.09.2012. і це початок узаконення рабовласницької системи у нашій державі.
Цей Закон забирає право громадян на вільний вибір користуватися банківськими послугами чи не користуватися та обмежує право купівельної спроможності дозволяючи Національному банку встановлювати граничні суми розрахунків готівкою. Це «прикріплення» рабів до банків, як рабовласників.
Тобто, якщо Ви маєте гроші готівкою і хочете придбати холодильник – Ви цього не можете зробити безпосередньо. Ви зобов’язані віднести гроші у банк, відкрити розрахунковий рахунок, Вам додатково дадуть кредитну картку і тоді Ви зможете піти в магазин і купити. І Вас не питають, чи хочете Ви користуватися банківськими продуктами?
На сьогодні, нам дають ілюзію, що все це робиться з цілю переходу на повністю безготівковий режим, але з самого початку все контролюється Нацбанком і по всім операціям накопичується інформація у центральному процесинговому центрі, який Нацбанк має право створити, згідно даного Закону, з цілю обробки даних будь-якої операції, яка буде відбуватися за допомогою платіжної картки. Як результат, Нацбанк отримує контроль над даними не тільки фінансовими, а й, зокрема, про місце перебування того чи іншого власника картки.
Отже, система контролю пересування рабів – встановлена і нас «прикріплюють» до рабовласників. При повному переході на безготівковий режим ніхто у світі не зможе нічого ні купити, ні продати, якщо не буде користуватися банківськими послугами. Це буде повний контроль над доходами і витратами. А для чого він? Для того, щоб раб не витрачав більше, ніж середній показник затрат встановить рабовласницька система «цивілізаційний прогрес», а іншим користувався рабовласник.
Сьогодні фінансові інститути вчать «фінансовій грамотності». Людям насаджують, що 40-50 % доходів вони повинні відкладати на накопичувальні страховки, 30-40 % на інші фінансові продукти (депозитні рахунки та у фонди), а використовувати на поточні потреби тільки 15-20 %. Це називають «формування фінансової незалежності». Тільки чия буде ця незалежність? Ви не будете мати вільний доступ до власних грошей!!!
Та залишається ще одне питання відкрите – потрібно всіх покласти на облік, щоб вони не відмовилися жити без «цивілізаційного прогресу», поза рабовласницькою системою. З цього приводу в Україні ВР прийняла 2 жовтня 2012 р. Закон «Про Єдиний державний демографічний реєстр» (№ 10492) За допомогою даного Закону формується облік усіх людей по паспортах на базі вже законно існуючої державної інформаційної системи. Ті, хто, з певних міркувань, відмовилися від ідентифікаційних номерів – не є захищенні від даної рабовласницької системи.
Як економіст, вважаю, що сучасна світова фінансова система – є системою порабовласнення суспільства у 21 ст. і остаточне встановлення даної рабовласницької системи відбудеться після повного переходу на безготівковий режим, а документи з чіпами – це тільки можливість обліку і додаткового контролю пересування.
Всі чотири риси рабовласницької системи є присутні.
1. Раб витрачає свій час на працю, за яку отриманий прибуток не використовує на власний розсуд. Йому, механізмами маніпуляцій нав’язали непотрібні фінансові продукти, створили ілюзію формування фінансової незалежності і рабовласник забрав гроші до себе. Прошу врахувати, поняття «вільний доступ до власних коштів» - це ілюзія. Згадайте недавню кризу. Хіба легко було забрати свої гроші з депозитів?
2. Рабовласник накопичує багатство.
3. Раб забезпечується тільки мінімальними потребами. «Фінансова грамотність» вчить обходитися мінімальним.
4. Рабовласник контролює пересування та місцезнаходження раба.
Молодіжна громадська організація «Мальовничий край русичів» організовує хресний хід з Ужгорода на Київ. Нам залишається тільки молитися.
Телефон для довідок: 050 - 884 – 93-90.
 



Тищенко Поліна [19.10.2012] | Рейтинг: 37.1/42 | Переглядів: 3692

2 3 4 5 37.1/42




Коментарі

1 2 3 4 5   »
19.10.2012 22:46:47
Доречі, на сайті korrespondent.net мою статю із блога видалено. Видно комусь дуже не подобається, що їх плани стали зрозумілі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

MVF

MVF
19.10.2012 22:56:24
Тищенко Поліна 19.10.2012 22:46:47
Доречі, на сайті korrespondent.net мою статю із блога видалено. Видно комусь дуже не подобається, що їх плани стали зрозумілі.
А чому комусь? Ці "хтось" мають прізвища та ім'я і вони, як правило, НЕ ХРИСТИЯНИ. Отож бо і воно.
5 Невже "знесуть" цю статтю? Схоже на те... shok
Востаннє редаговано MVF 19.10.2012 22:58:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

19.10.2012 22:58:34
А цю статтю видалять і звідси, бо ПРАВИЛА!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

19.10.2012 23:00:21
Ну если так глубоко-философски брать, то мало людей слышавших слово "демократия" знают какая разница между "демосом" и "охлосом". Равенства не было никогда на жаль, я только раз видел действительно равное общесвто-горные адыги на северном Кавказе, но там крохотные аулы, больше на прайд было похоже чем на общество в широком понимании... Говорят знание-сила. Я потихоньку в этом разуверяюсь..
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

19.10.2012 23:08:45
Тищенко Поліна 19.10.2012 21:46:47
Видно комусь дуже не подобається, що їх плани стали зрозумілі.

Їм не це неподобається. Їм не подобається принцип, що проти них хтось ще пружинить хвоста та роззомбовує лохів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

19.10.2012 23:13:19
Шановна пані Поліно, не переймайтеся. Світ давно став світом рабів, які й не підозрюють про своє становище. Як кажуть, плетью обуха не перешибьош.
Думаю, тим, хто розуміє стан справ - дуже важко жити на світі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

19.10.2012 23:23:33
Первые статьи молодого новичка очень похожи на статьи некоторых грандов:  biggrin
- содержание - об общеизвестном, разбавленое неизвестно чем
- концовка к статье не относится (реклама, из-за которой и удалят статьи)
- метки имеют косвенное отношение к статье и какие-то не совсем логичные (надо: Юлия Тимошенко, Виктор Янукович)
Но, следует отметить, молодежи есть с кого брать пример. И она активно учится ...
Удачи!
Ваш ник - не bloker, поэтому у Вас есть шансы smile3
Востаннє редаговано kinsulis 19.10.2012 23:28:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

MVF

MVF
19.10.2012 23:45:41
Sonya 19.10.2012 22:58:34
А цю статтю видалять і звідси, бо ПРАВИЛА!
Я, чесно кажучи, в ті Правила не заглядую. А в чому тут "крімінал"? Якщо, звичайно, це не секрет. Просто запитую - без всяких там натяків чи чогось подібного, бо я реклами тут не побачив і, взагалі, не бачу тут ніяких порушень Правил. Хоча я можу і помилятись...pardon
Востаннє редаговано MVF 19.10.2012 23:50:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

19.10.2012 23:53:03

 
MVF 19.10.2012 23:45:41
А в чому тут "крімінал"? Якщо, звичайно, це не секрет
Один автор може в день розміщувати не більше 3-х фото, 2-х відео, 1-ї  статті, 3-х анекдотів.
 
Це витяг з ПРАВИЛsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.10.2012 00:04:25
При повному переході на безготівковий режим ніхто у світі не зможе нічого ні купити, ні продати, якщо не буде користуватися банківськими послугами
Страшилка! Є діти, вони карток не мають, але грошові операції, купуючи їжу у шкільному буфеті повинні здійснювати, є незрячі, саме для них передбачені деякя ознаки на купюрах, що неможливо на картках,...
    Я не "за" прийняття закону, але ІМХО - страшилка, яка має неприємний смак. Як на мене. ІМХО.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

MVF

MVF
20.10.2012 00:10:48
Sonya 19.10.2012 23:53:03
Один автор може в день розміщувати не більше 3-х фото, 2-х відео, 1-ї  статті, 3-х анекдотів.
Дякую! Переконливо. Я думаю, що шановна Авторка врахує свої помилки і на відміну від мене хоч зрідка буде заглядувати у Правила. smile3
Востаннє редаговано MVF 20.10.2012 00:11:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.10.2012 00:13:13

MVF 20.10.2012 00:10:48
MVF
Знаєте, от звідси і з"являються заяви "Мою статтю видалили, цензура!" biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.10.2012 00:14:02
Sonya 19.10.2012 23:04:25
ІМХО - страшилка

Так, стає страшно, коли уявити гіпотетично, що хтось (Янукович, Олланд, Обама з бараку, Король Лір чи Гамлет), прийшовши до влади, тоталітарної, взяв контроль над банками. Або Банк (фінансовий олігархат) поставив Короля Ліра, Гамлета, Азарова тощо до влади. Ви, я, Павлотекс та шановний Віталік залишилися лише з картками. Гроші - в банках. Без "дозволу" банків - ти ніхто. Власник пластмасового шматочка. Банк стає володарем вашого тіла, а заодно й душі.
Його Величність Банк. Його ницість - раб картки. ІМХО.
 
ПиСи. Ну, а про хресний хід... то теж від лукавого. Як той піп може йти хОдом, коли може їздити не Мерсі ? Майже все, що пов*язане з церквою, викликає у мене скептицизм. Філія влади.
Востаннє редаговано Général 20.10.2012 00:20:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

20.10.2012 00:19:07

Général 20.10.2012 00:14:02
Général
По суті Ви праві, але тут три великі різниці. Ваши страхи не мають нічого спільного з тим, про що сказано в статті, а страхи статті дуже мало мають спільного з дійсністю.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

20.10.2012 00:24:49
Sonya 19.10.2012 23:19:07
Ваши страхи не мають нічого спільного з тим, про що сказано в статті

Ні, я дуже добре зрозуміла зміст статті. А абсолютний фінансовий контроль у гіпер-матеріальному світі стає контролем глобальним над людиною та людством.
Мікрочіпи - то не вигадка. До того йде. Відеоспоспостереження, яка вже зараз пронизує багато сфер людського життя. Відслідження місцезнаходження по мобільному телефону. Фінансолвий контроль картками. То все разом узяте - тотальний контроль. ac
 
І, до речі, того бояться й французи.
Востаннє редаговано Général 20.10.2012 00:27:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

MVF

MVF
20.10.2012 00:32:19
Général 20.10.2012 00:14:02
Так, стає страшно, коли уявити гіпотетично, що хтось (Янукович, Олланд, Обама з бараку, Король Лір чи Гамлет), прийшовши до влади, тоталітарної, взяв контроль над банками.
Сміхота та й годі! Зараз в мене пупок розв'яжеться... Ну і розсмішила мене вельмишановна Женєраль. На ночь глядя... yahoo
Général 20.10.2012 00:14:02
Ну, а про хресний хід... то теж від лукавого. Як той піп може йти хОдом, коли може їздити не Мерсі ? Майже все, що пов*язане з церквою, викликає у мене скептицизм. Філія влади.
Я, Я, яволь, натюрліх! smile3 Я теж щось не дуже довіряю сучасним священникам однак, але, якщо цей "хресний хід" буде ініційований знизу, від народних мас, так би мовити, то хто його зна... I think
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

MVF

MVF
20.10.2012 00:35:45
Général 20.10.2012 00:24:49
...абсолютний фінансовий контроль у гіпер-матеріальному світі стає контролем глобальним над людиною та людством.
Мікрочіпи - то не вигадка. До того йде. Відеоспоспостереження, яка вже зараз пронизує багато сфер людського життя. Відслідження місцезнаходження по мобільному телефону. Фінансолвий контроль картками. То все разом узяте - тотальний контроль.
А це вже далеко не жарти! І до цього треба відноситись більш ніж серйозно. Тому я теж підтримав це ІМХО Yes
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

20.10.2012 00:45:50
Général 20.10.2012 00:24:49
І, до речі, того бояться й французи.
Пробачьте, перейду на російську.
    Французы правильно бояться. Я боюсь принятия этого Закона при нынешней власти, тоже правильно. Но по статье...
Помните, как боялись и бунтовали верующие радикалы, когда вводили идентификационные коды? Мне лично они никаких сложностей не принесли, правда до сих пор не понимаю, для чего они там используются, но мы живем с ними уже не один год. Здесь идет тоже самое сопротивление на религионзной почве.
    Ни одна страна не отказалась от налички, Украина этого тоже не сделеает (дети, старики, незрячие), оплата на рынках. Дорогостоящие покупки можно контролировать уже давно. Когда покупаешь авто, то кладешь деньги на счет фирмы-продавца, а в автосалон приносишь документ об оплате.Вряд ли государство интересуют покупки типа картошки или утюга. Для меня рабство - это стояние в километровой очереди в кассу в час-пик, пока каждый рассчитается, пока найдут сдачу, пока проверят сомнительные купюры, а если старушка, которая плохо видит или ее пальцы не слушаются... А карточка _ вжик и все. Правда у нас это утопия, потому что вжик и автомат не читает, вжик - автомат заглотнул карточку, вжик и полчаса ждешь чек, а автомат не выдает его, потому как сломался, а потом еще на чеке каку-нибудь подпись или еще чего-нибудь.
   Вы во Франции можете выбирать форму оплаты, не так ли? Думаю, что Украина должна идти по этому же пути, но, как всегда идет по "своему
Востаннє редаговано Sonya 20.10.2012 00:58:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.10.2012 00:48:56
особому" и потому неудачному. Опасения от принятия Закона есть, но вовсе не абсолютного финансового контроля.
    Ну и кроме того, Вы поверите, что чиновники откажуться от взяток (это в нашей то стране), а взятки - это исключительно наличка, и некотролируемая при том...Уж о себе то они позаботяться...biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.10.2012 00:53:59

MVF 20.10.2012 00:35:45
Мікрочіпи - то не вигадка.
Це захист Вашої картки він несанкціонованого втручання.
MVF 20.10.2012 00:35:45
Відеоспоспостереження,
форма виявлення злодіїв
MVF 20.10.2012 00:35:45
Відслідження місцезнаходження по мобільному телефону.
Так. Тоді навіщо картки для цього? Тим більш, що якщо довіряючи MVF я можу віддати йому свою картку, щоб він в іншому місці купив щось для мене. Я в цей час нікуди не їду.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

1 2 3 4 5   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login