для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Патєшниє-2

Патєшниє-2
В попередніх «Патєшних» я спробував пояснити, звідки така назва, звідки взялися «патєшні».
Якщо коротко  (для тих, хто не читав), то я просто не зумів знайти українське слово, яке б за змістом повністю вдповідало російському   «потешный».    «Потешный» - дуже   багатогранне.  Воно може бути і іменником і прикметником; воно може означати окремо, а може об'єднувати в купу і примітивного клоуна, і блазня, і  просто смішного або дурнуватого. Майже однакове за звучанням українське «потішний» такого різноманітного забарвлення чомусь не має… Тому прийшлось придумувати «патєшниє».

Продовжую галерею патєшних.
 
Патєшний №6
 
Оскільки в цій частині галереї є деякі юридичні аспекти, то спочатку преамбула: клоуни часто виконують музичні номери
 
...І ще приказка.
 
Якби у кодлі на злодійській малині хтось затягнув «...наша служба і опасна, і трудна» -  колеги б не зрозуміли. Тут же зібрали б толковище і призначили правИло. Найменше - начистити ґрунтовно паспорт (фізіономію) любителю поспівати ментівські пісні, велике - зігнути ноги в колінах, прив'язати їх до тулуба і пердобаком (дупою), що залишився без амортизаторів, з висоти метра півтора кинути на підлогу. А ще могли б опустити по-справжньому. Як це - широкому загалу пояснювати стидаюся. Це, якщо б любителем поспівати ментівські пісні був який-небудь сявка. Якщо теоретично допустити, що ним виявився б титулований ВОР (яких неправильно називають «злодіями в законі»), що неймовірно, його спочатку б розкороновали. Десь так...
 
А тепер по суті.
 

 

 
Коли на одному з провідних телеканалів транслюють, як перший заступник Генерального прокурора країни на тусовці вітчизняного політичного та іншого бомонду з натхненням лабає «Мурку», свого роду злодійський «Інтернаціонал», це - ну, не знаю... Трохи смішно, звичайно, але більше страшнувато, взагалі-то...
 
Прокурор, що балдіє  від воровського гімну - він ХТО?! Політична еліта, що тащиться від блатної пісні №1 - вона ЩО?!
 
Ні, про смаки, звичайно, не сперечаюся. Ну, подобається людині «Мурка»... Але якщо ти «не просто…, а хтось», заникайся де-небудь і зіграй собі або заспівай. Але не в телеящику, а потім у відеороликах по усьому Інету. Я вже не кажу про протокол, якого просто службовими інструкціями зобов'язаний на людях дотримуватися Перший зам. Генпрокурора. Я кажу про цивілізаційні рамки.
 
Учитель, що через слово повторює на уроці б..., х..., п..., ї.т.м; лікар, який виписує хворому ціаністий калій; міліціонер, коли він у формі торгує на жвавому перехресті наркотиками - це все картинки, які продовжують логічний ряд, на початку якого прокурор, що виконує «Мурку».
 
Спеціально довелося підкреслити про міліціонера, що той у формі і на людному перехресті. Бо без пагонів і в тихому провулку мент-наркодилер - це вже давно звичайне діло. І ще довго буде залишатися таким, якщо цей «бізнесмен» регулярно і акуратно буде відстьогувати кому треба нагору. Було б кому, були б нагорі потрібні «авторитети». А вони, як бачимо, є. На самому, самому верху.
 
Взагалі, бачу, не дуже смішним у мене виходить Патєшний №6. Але це поки що. Доки він або, вже й не пам'ятаю, його особисті «спікери» не починають пояснювати, що «Мурка» - це пісня про героїчні будні карного розшуку. Була, мовляв, така в Одесі легендарна оперуповноважений Маруся... Яку (це вже мій голос), «за всьо харошеє» красиво і героїчно пришив правильний пацан.
 
« Здравствуй, моя Мурка, Мурка дорогая,
Здравствуй, моя Мурка, и прощай!
Ты зашухерила всю нашу малину,
А теперь маслину получай!»
 
З трактуванням «Мурки» як героїчної балади про міліцію я погоджуся тільки в одному єдиному випадку. Якщо, наприклад, у гімні якоїсь  держави замість рядка «... слався Вітчизна» вставлять «...ганьбися Вітчизна»... Потішно буде, еге ж?
 
Ось і Ренат Равелійович  Кузьмин для мене все-таки потішний. Навіть, як бачите, номер йому не пошкодував присвоїти. Правда, клоун він швидше не смішний, а злий. Є   таке амплуа в цирку - чорний клоун.
 
Повертаючись до приказки-страшилки, хочеться сказати, що я зовсім не заражений злодійської романтикою і не схвалив би рішення толковища (воровського суду) жорстоко покарати злодія, що заспівав ментівским голосом. Але десь я їх розумію. Злодійський закон суворий, але це для них закон і вони його поважають і виконують.
 
А що робити з прокурором, що співає злодійським голосом, я не знаю. А хотілося б... Може, в Генпрокуратурі спитати?
 

За законами жанру, поруч зі злим (чорним) клоуном завжди повинен бути веселий (рудий), тому:
 
Патєшний №7
 

 

 
Ні, я розумію, що сміятися, як казали в одному відомому російському телесеріалі з «морди-лиця» - це, принаймні, неінтелігентно. Але коли я дивлюся на Патєшного №7, чомусь  не можу відмовити собі в такому задоволенні. І, думаю, мені це можна пробачити.
 
Тому, що:
 
По-перше, не такий вже я інтелігент, щоб зуміти не засміятися, коли смішно. Особливо, коли бачу перед собою не просто потішну фізіономію, а лице партії.
 
По-друге, я вважаю, що у Патєшного №7 лице як лице, а схожим на улюбленого звірка байкарів його роблять гримаси і кривляння, які він постійно демонструє. А якщо він так хоче - це його справа; але тоді і моя справа - сміятися чи не сміятися. Моя справа посміятися з людини, яка стає схожою на мавпу, коли темпераментно, палко і пристрасно пропагує «ідеї» Партії регіонів і «справи» її вождів.   Він сам це робить. Природа і батьки тут не причому.
 
По-третє, а може  він у дитинстві мріяв стати Нікуліним або Крамаровим? Сильно мріяв, але не вийшло... Став багатою людиною і політиком, народним депутатом від Партії регіонів і лицем партії. (Ну, нехай одним з них). Але мрія до кінця не вмерла. І він дуже часто її згадує і хоче насмішити публіку. І у нього це дуже добре виходить.
 
Втім, досить про вигляд, тобто про форму. Пора і про зміст.
 
Патєшний №7 не завжди такий, яким вийшов на портреті. Він може бути життєрадісною, веселою та відкритою людиною. Відкрити двері своєї в центрі Києва суперквартири, впустити в неї журналістів... І дуже цікаво розповісти про свою квартиру, про свої захоплення і, обов'язково (!), про краватки. Він їх дуже любить і цінує. Хоча і не всі  однаково. Тому що не всі підходять до лиця партії. Тому що деякі в його колекції всього по    десять доларів. Але багато і по справжньому дорогих серцю, і   лічать лицю партії (по 500 доларів). Скільки їх, Владислав Валентинович вже давно збився з рахунку. ( Десь я, здається, натрапляв на число 3000, але не впевнений).
 
З паном Лукьяновим  дуже цікаво розмовляти тележурналістам і за допомогою телебачення спілкуватися телеглядачам. І, як завжди при спілкуванні (нехай віртуальному) з розумною людиною, в голову приходять різні життєві й філософські думки, асоціації та питання. Нафіга козі баян? Навіщо зайцю стоп сигнал, рибі парасолька, а корові сідло? То раптом згадується класика: «Що робити мавпі з півдюжиною окулярів?». То доводиться повертатися в реальність: «Навіщо мавпі стільки краваток?»
М-да...
 
Я навіть і не знаю, про що думали партійні вожді, коли не взяли Владислава Валентиновича у список, а призначили кандидатом мажоритарником. Це ж не просто член, це лице партії і навіть, можливо, символ. Ну, нехай один з символів, у крайньому випадку.  
 
Ось, наприклад, від чого залежать доходи зоопарку? Правильно, від кількості відвідувачів. А до кого в першу чергу рвуться діти і умовляють піти батьків? Біля кого збираються найбільш великі натовпи народу?..
 
Тому я висловлюю своє щире обурення.
 
prokop14
 
(Патєшниє-3)  
 


© prokop14 [16.10.2012] | Рейтинг: 47.9/69 | Переглядів: 5374

2 3 4 5 47.9/69




Коментарі

1 2   »
16.10.2012 17:46:45
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(17/17)

16.10.2012 17:52:59
5Perfectly
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

16.10.2012 17:54:21
Excellently5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

16.10.2012 18:00:35
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

16.10.2012 18:02:55
На моє переконання Лук"янов більш схожий не на мавпу(навіщо ображати так звірів), він викапаний Шаріков, навіть гриму не треба. А що лице ПР, то правда, ще й не саме дурнеbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(22/22)

16.10.2012 18:06:57
5
Це було б смішно, якщо б не було так сумно
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

16.10.2012 18:40:24
5
Сьомий, ой патэшний, два в одному:
З Донбасу цей абориген,
В ПР лице її і член…
biggrin
Востаннє редаговано radial 16.10.2012 18:41:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(20/20)

16.10.2012 18:44:29

radial 16.10.2012 18:40:24
radial
roflExcellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

16.10.2012 19:00:15
А я прочитала  назву "пєтушиниє" .  ))
Шикарне ІМХО
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

16.10.2012 19:27:08

Général 16.10.2012 19:00:15
А я прочитала  назву "пєтушиниє" .  ))
Це недалеко від істини, нє?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

16.10.2012 19:34:20
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

16.10.2012 19:48:19
Général 16.10.2012 19:00:15
А я прочитала  назву "пєтушиниє"
Бачу, Ви не невіглас у понятіях  All ok Excellently
Востаннє редаговано prokop14 16.10.2012 19:49:25
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

16.10.2012 20:20:21
biggrinExcellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

16.10.2012 21:07:51
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

16.10.2012 21:35:21
Да уж, "Партия регионов" - богатейший материал для исследования типов преступников для современного Ломброзо.
Востаннє редаговано taniako 16.10.2012 21:37:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

Ami

Ami
16.10.2012 21:41:36
taniako 16.10.2012 21:35:21
"Партия регионов" - богатейший материал для исследования типов преступников
Когда-то El Gato сказал, что успешная партия должна быть построена по принципу мафиозной семьи. Он был правsmile3
Эти ребята на мафию не тянут - мелкие жулики как они есть. Во всяком случае те кто на виду
Однако они у власти что символизирует
Востаннє редаговано Ami 16.10.2012 21:46:28
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

16.10.2012 21:52:44

Ami 16.10.2012 21:41:36
Ami

Позвольте не согласиться с Вашей точкой зренияsmile3. А то, что бандиты у власти символизирует только то, что мы пока лишь население, а не нация.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

16.10.2012 22:30:45

Ami 16.10.2012 21:41:36
Когда-то El Gato сказал, что успешная партия должна быть построена по принципу мафиозной семьи. Он был прав
Cosa Nostra, Jewish Mafia, КПСС, ПРУ, Schutzstaffel... Значить, потрібно створювати воєнізовану партію, яка буде базуватися на певній ідеології. Але, вона вже створена. І має державний рівень підтримки, куди входять також структури силового примусу та експропріації. Скоро Україна за цю структуру віддасть своє Yesss!
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

16.10.2012 23:15:17
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

17.10.2012 00:07:07
Автор, спасибо! Знатно повеселилиExcellently.
От меня:5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login