Що приємно, так це те, що після моєї публікації вже пару-трійка людей мені подякували за попередження. А дякували за те, що якби не прочитали мої застереження, то напевно б певна сума грошей булаб у них шахраями всеж поцуплена.
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/15531/user_id/9344.phtml
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/15550/user_id/9344.phtml
І хоча мої публікації-застереження були сприйняті нашими дурдомівцями не завжди дружелюбно, але якщо я когось застеріг, і сподіваюсь ще хтось цю імху прочитає та буде більш пильним, то писалось, та дискутувалось не даремно.
Вимагали від мене щоб я дав детальний опис "схеми шахрайства", але я вас запевняю, що схеми окремої нема. Є тільки факт, що можливо зняти ваші гроші без вашої картки , а тільки з допомогою мобайл-банкінгу та "другого" номеру телефону. Тому шахраї пробують "повісити" на клієнта банку другий номер ( вже свій), а вже тоді з нього, без вашого відома, в режимі мобайл-банкінгу крадуть з вашого рахунку гроші.
І от тепер вже про свіжі новини, про які мені повідомили мої знайомі, яких шахраям не вдалось обманути тільки через те, що були мною застережені. А саме.
1. - подзвонили, представились працівником "привату 24", і пославшись на "збій в системі", тому треба зробити звірку персональних данних. Все геніальне - просто.
2. - подзвонили, представились працівником служби безпеки привату, повідомили, що невідомі злочинці хотіли поцупити гроші з рахунку, взломали коди, але СБ банку була на висоті і злочин нейтралізовала, АЛЕ ЗНОВУ треба перевірити персональні данні ....
Тому всім хочу сказати, і дуже розумним і таким пересічним як я сам. Схеми певної нема. Злодії зрозуміли, що ваші гроші можно поцупити, якщо в ваші персональні данні ввести другий, вже свій номер телефону. А через те, що підключення другого намера телефону в привати виконується майже в автоматичному режимі, то зібравши про вас навіть не секретні данні це можливо зробити. І повірте мені - МОЖЛИВО.
Звичайно, треба бути пильним та уважним, ніхто не застрахований від шахрайства. Але у мене всеж є претензії до СБ приват-банку. Хотілось, щоб вони всеж розробляли безпеку своїх клієнтів на рівні пересічного, довірливого, і не завжди "розумного" клієнта. А зміна любих персональних данних, а також додавання інших номерів телефону ( хоча навіщо 2 чи 3 номера клієнту? ) відбувались лише персонально в відділенні та при наявності паспорта.
Незавжди пильний та не самий розумний, довірливий, ваш Сотник Гамалія