пароль
пам’ятати
[uk] ru

Про параною


Про параною
"Пане сотнику Гамаліє-Зазаровичу Беркутьонку! Ви замість лікуватися у власному закладі починаєте своєю параноєю шугати людей. Ви апріорі впевнені, що зможете "проштовхнути" в технічному плані увесь той "брєд", який тут написюкали? Зняти та перевісити на когось телефонний номер? Заблокувати чийсь номер а потім відновити його без відома власника (ха-ха, я зараз всцюся, піди, спробуй!).  Якщо зможете, я з"їм свого капелюха..."
 
Такий коментар (навіть два) наліпив якийсь дотепник під висером дописом Гамалії на "Блог.Цензор.нет", де наш патрійот під старим ніком "Захар Беркут" клонує свої думки на той випадок, коли вони зваляться у прірву і ніким не будуть помічені на ДД.
 
Питання не в тому, ЩО САМЕ пише сотничок, а в тому, ЯК він це подає. Експерти-технарі нервово крутять очима та курять в стороні. У мене, як у людини, яка кілька разів відновлювала сімку дружини (раз украли телефон, раз загубила), запитання: а скільки разів сам Гамалія, (якому типу  ;)  щойно виповнилося 21 рік), пробував проробити цю процедуру?
 
Мені в ЛАЙФівському сервіс-центрі дівчина оператор заявила, що якщо я не продиктую третього номера, на який найчастіше телефонувала жона, хрін що вона (оператор) буде робити, кагбе натякаючи, що мені простіше купити новий номер. Ось так. А як обійдуть цей "пунктик" зловмисники, які намагатимуться відновити ВКРАДЕНИЙ у людини номер? Тим більше, якщо вона САМА його заблокує через кілька хвилин після виявлення відсутності телефону? Невідомо...
 
Що ж до ПРИВАТ-24, то як і Пірк, сам ним користуюся вже близько двох років - жодних проблем не виникало. Сервіс подвійної аутентифікації (після введення логіна та паролю - введення на сайті отриманого в СМС паролю) - таку систему можна обійти ВИКЛЮЧНО при наявності "таємного друга" в самому "Приваті". Возитися за кілька сотень з Гамалієвої картки - надто складно і не виправдовує вкладених зусиль і нервів. А служба безпеки взнає - вип...ить з роботи через кілька годин. А таки взнає, бо це ж банк, а не шарагина контора.  
 
Крім того, як правильно підмітив Пірк - не хочеш платит за кредит - не бери його або виплачуй борг вчасно, якщо вже вліз у ярмо.
 
Але я не про те. Я - про менторський тон, яким більшість представників персоналу штовхає відверту лабуду. Панове, не  всі такі нерозумні та темні, як думає Гамалія. Тому збавте оберти, не форсуйте обстановку. Не треба паніки, будьте спокійнішими. Нерви відновлюються дуже повільно!
 
ПиСи. Сотнику, сперечаймося по суті, ок? Без зайвої риторики, плз.
© Octopus [09.09.2012] | Переглядів: 1437

2 3 4 5
 Рейтинг: 28.0/9

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook