для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

...а умертвіння мільйонів - статистика

...а умертвіння мільйонів - статистика
І

Десь півтора роки тому     я довів (принаймні, собі), що лише «завдяки» якості влади, а точніше, злочинів її проти власного народу, населення України за останні двадцять років зменшилася як мінімум на 2,7 млн осіб (див. Якість влади). Підкреслюю, лише з вини української влади. Загальні тенденції до зниження кількості населення в європейських країнах, наслідки Чорнобиля, ментальність народу тут ні до чого.   Тільки бездарність, аморальність, злочиність правителів України   стали причиною того, що нас, як мінімум, на 2,7 млн   менше, ніж могло бути. Не стало народонаселення цілого Києва. Яке трансформувалось – наважко вибудувати логічний ланцюжок – у високі місця у списках «Форбса», казкові палаци, літаки, яхти та золоті унітази для вибраних і недоторканих.
 
ІІ

«Покращення життя вже сьогодні»? Сьогодні Україна гордо займає перше місце в Європі за смертністю населення, яка на думку експертів досягла рівня голодомору. У 2011 році кількість померлих на тисячу населення склала 14,2 осіб (у країнах ЄС - 6,7). По тривалості життя Україна перебуває на передостанньому місці в Європі. Сьогодні середньостатистичний українець доживає до 68, 5 років, на 10 років менше такого ж європейця. Особливо сумно виглядає картина окремо   з чоловічим населенням. Якщо в 1991 році українські чоловіки в середньому доживали до 68 років, то сьогодні тільки до 62.
 
А чи може бути інакше? Якщо споживчий кошик українця гірше, ніж пайок німецького військовополоненого в 1941 році. Якщо в Україні витрати на медицину в 10-15 разів нижче європейських. Якщо у кожної четвертої дитини знаходять дві-три хронічні хвороби?
 
Особливо сумно, що за всіма демографічними показниками смертності і темпів скорочення населення ми істотно поступаємося не тільки Європі, але і, вдумайтеся, Білорусії і Молдавії. Які, хто більше, а хто менше, також постраждали від Чорнобиля, мають ті ж природні умови проживання і схожу історію та менталітет народу. І влада там теж і карикатурна, і злочинна.  Але,  виходить, не настільки, як українська? Якщо не допускає таких темпів вимирання власного народу.
 
ІІІ

У Кримінальному кодексі є стаття «За ненадання допомоги», за якою лікар або свідок нещастя може бути засуджений, якщо він виявив бездушність, в результаті якої потерпілий помер або скалічився. Стаття, як правило, спрацьовує у конкретному випадку, з конкретним потерпілим і конкретним «що не надав допомогу».   На правителя, що  в масштабах країни не надав соціальної, економічної та медичної допомоги слабкому, вбогому, пристарілому члену суспільства, в результаті чого той помер, «ненадання допомоги» не поширюється. Напевно, юристи можуть підказати, що теоретично за вимирання мільйонів українців до керівника держави можна застосувати інші статті. Але тільки теоретично. Практично ж, українського правителя, винного у вимиранні свого народу, «засудить історія». Все те ж (прости, Е.М. Ремарк, за вільне поводження з цитатою): «вбивство одного - це злочин, а умертвіння мільйонів - статистика».
 
«Суд історії», напевно, коли-небудь відбудеться. Коли?! Якщо і сьогодні, через два десятиліття, перший президент,  чемпіон з бігу між крапельками води Кравчук, який заклав політичні та економічні «підвалини» для геноциду власного народу, ходить в «корисних» людях і куховарить для четвертого президента зручну Конституцію. Яка  закріпить антинародну владу Януковича, регіоналів, а, значить, створить нові передумови для подальшого вимирання українців. Тобто наблизить той час, коли нас залишиться, за неоптимістичним  прогнозом вчених, 10 млн.
 
ІV

Не можу з упевненістю сказати, чи існує в європейських країнах така «інстанція», як суд історії. Мабуть, існує. Але упевнений, що а ні французи, а ні німці, а ні англійці на цю «інстанцію» особливих надій не покладають. А за злочини перед народом і десятих, і перших осіб держави судять звичайним способом вже сьогодні.
 
А якщо б раптом сьогодні Україна стала цивілізованою демократичною державою, зміг би народний суд розглянути справу про умертвіння мільйонів українців владою?
 
На порівнянному за масштабами і логікою  Нюрнберзькому процесі про злочини нацистських керівників проти людяності, кожний злочин розглядався за приблизної схемою: «замовники - виконавці - методи здійснення - наслідки». Тобто дуже конкретно. Чи є сьогодні в Україні конкретні винуватці вимирання власного народу, яких вже сьогодні можна судити за конкретні діяння?
 
Є. І їх можна судити. Вже сьогодні.
 
Думаю, не треба бути медиком, щоб зрозуміти, що продаж в Україні неякісних ліків, а нерідко повільнодіючої отрути замість них - це одна з причин передчасної смерті багатьох наших співвітчизників. Навіть легко вилікована на перших стадіях хвороба, якщо її «лікувати» контрафактом, згодом переходить в хронічну або стає невиліковною. І стає причиною передчасної смерті. Не кажу вже про ліки - отрути.  
 
Звичайно, порахувати, скільки всього українців померли в результаті «лікування» неякісними ліками, напевно, дуже важко або взагалі неможливо. Але, що серед усіх померлих вони складають дуже великий відсоток, думаю, зрозуміло всім.
 
Крім деяких гінекологів і стоматологів.
 
Але про це, вибачаюсь, - пізніше.
 
Prokop14


© prokop14 [26.08.2012] | Рейтинг: 46.1/37 | Переглядів: 3240

2 3 4 5 46.1/37




Коментарі

1 2 3 4   »
26.08.2012 10:52:34
Тяжкохворим дітям не надається допомога, бо бачте нема на це грошей, і діти помирають! Хто за це відповідає? Президент і Кабмін, вони мають закладати в бюджет статті по виділенню коштів на врятування дітей, і не лише внести статті, а й забезпечити їх повне виконання.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

26.08.2012 11:11:18
Украинского народа, как и русского, осталось процента два от силы. Наследники случайно переживших период между началом первой и концом второй мировых войн. Остальные мутанты, нежизнеспособные.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

26.08.2012 11:17:26
5
А ще згадати моральний, ментальний і культурний геноцид, здебілювання населення, вбивство освіти... .
27967
Хтось вірить, що "Нюрнберг" для комуністів і нинішньої ОЗГ ПР можливий без революцій і бунтів, шляхом "переговорів" і "діалогу влади із суспільством"?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

26.08.2012 11:26:36
5
На думку влади нині в Україні не повинно бути чорнобильців, афганців, немічних пенсіонерів, нікого, хто претендує на соціальні виплати з ЇХНЬОГО бюджету - це ж марнотратство!
 
PiligrimK 26.08.2012 11:17:26
Хтось вірить, що "Нюрнберг" для комуністів і нинішньої ОЗГ ПР можливий без революцій і бунтів, шляхом "переговорів" і "діалогу влади із суспільством"?
friends
Востаннє редаговано radial 26.08.2012 11:26:55
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

26.08.2012 11:36:18
Авт.: "Звичайно, порахувати, скільки всього українців померли в результаті «лікування» неякісними ліками, напевно, дуже важко або взагалі неможливо. Але, що серед усіх померлих вони складають дуже великий відсоток, думаю, зрозуміло всім..."
 
Абсолютно вірно. І "кришується" контрафакт дуже надійно - це ж другий-третій за рівнем прибутковості бізнес.
Я особисто ліки тут майже не купую.
 
П"ять балів за ІМХО.
 
Востаннє редаговано megamonstr 26.08.2012 11:37:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

26.08.2012 11:36:27
Cимплетон 26.08.2012 11:11:18
Украинского народа, как и русского, осталось процента два от силы.
А як Ви нарахували ті відотки? І навіщо це порівняння українського та російського народів? Ми більше, ніж різні, і краще не нагадувати кожну мить пропагандистську мульку про "єдність" отими постійними "украінского, как і русского".
Чому не "украінского і алеутского"??
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

26.08.2012 11:37:43
Excellently
PiligrimK 26.08.2012 11:17:26
А ще згадати моральний, ментальний і культурний геноцид, здебілювання населення, вбивство освіти... .

Авторові 5
Востаннє редаговано Кіт 26.08.2012 11:38:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

26.08.2012 12:14:30
А цей ідіот знову поїхав до Москви з пропозицією, чого пан ще забажає.
Коли вже Української владі дійде (звичайно не цієї) що чим далі ми будемо від Москви, тим краще нам буде. І говорити з ними тільки через перекладача, і газ їм перекривати що  йде до Європу доки не виконають усі наші вимоги. Тоді і Європа, і таже Московія буде нас поважати.27967
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

26.08.2012 12:24:21
Кит, а какой процент порядочных людей мог пройти всю войну и остаться в живых, и оставить потомство?
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

26.08.2012 12:34:45
Кіт 26.08.2012 11:36:27
І навіщо це порівняння українського та російського народів?

 
Наші сумські пенсіонерки виживають за рахунок торгівлі з Курською областю. Туди вони возять хліб, звідти дешеві сигарети, рибні консерви. Спробуйте розповісти їм свою "расову теорію".
 

Авторові 5
Востаннє редаговано Alihan 26.08.2012 12:48:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

26.08.2012 12:43:20

Cимплетон 26.08.2012 11:24:21
Кит, а какой процент порядочных людей мог пройти всю войну и остаться в живых, и оставить потомство?

А вот за эту фразу Вам бы надо дать пощёчину.
 
Тот процент, которому повезло остаться в живых. Кто израненный, как мой дед, с осколками в легких, после получения семьей похоронки - все же пришел домой.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

26.08.2012 12:48:24
Когось ще дивує, що так відбувається ?
 
Є чудові чорноземи, велика територія, непоганий клімат. Є населення, що нездатне себе захистити й нікому не потрібне.
 
Отже, є мета - заволодіння ресурсами. Для цього треба збавитись від "непотрібу " - пенсіонерів, дітей. Треба залишити необхідний відсоток безголових безсловесних рабів, що будуть за шмат хліба обробляти землю й прислоговувати панам - ото й уся статистика.
 
Впровадження теорії "золотого мільярду" на теренах України.
Востаннє редаговано Général 26.08.2012 12:50:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

26.08.2012 13:02:08
Только что прочитал у Кошкиной на ЛБ
 
" борьба за власть в Украине всегда была борьбой за управление коррупционной вертикалью. Сменяя друг друга на вершине Печерских холмов, кланы поочередно обогащались, вовсю «пользуя» коррупционную – от контейнеров Одесского порта до «кассы» Цюрипинского райотдела милиции – «пирамиду». Каждый получал свое. Извращенно, но система «сдержек и противовесов» все же действовала. И только нынешняя власть умудрилась коррупционную вертикаль монополизировать. Уничтожив конкуренцию даже в столь уродливом ее проявлении.
 
Но, как писал Евгений Евтушенко: «предел на свете есть всему». И даже рог изобилия не бездонен.
 
Невозможно получать, не отдавая ничего взамен. Мой вопрос прост: что будет со страной Украиной, с ее независимостью, когда она – как субъект – уже не будет интересна тем, кто сегодня на ней зарабатывает?"
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

26.08.2012 13:06:11

Alihan 26.08.2012 12:02:08
Мой вопрос прост: что будет со страной Украиной, с ее независимостью, когда она – как субъект – уже не будет интересна тем, кто сегодня на ней зарабатывает?"

Пардон, но и ответ прост - Независимости не будет. Земля будет распродана. По ней, как тени, будут передвигаться рабы и лакеи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

26.08.2012 13:20:31
Чи є сьогодні в Україні конкретні винуватці вимирання власного народу, яких вже сьогодні можна судити за конкретні діяння?
Є. І їх можна судити. Вже сьогодні.

Мітки:  Янукович Виктор  Ющенко Виктор  Кучма Леонид  Кравчук Леонид

Страшенно примітивна логіка - звинувачувати у всьому президентів, навіть у тому, що у ваших дітей хронічні захворювання.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

26.08.2012 13:22:36
Авторові не не просто 5, а велика подяка від старого Альфера. Тема не нова, але надзвичайно актуальна і стратегічно важлива.
І це не тільки ліки... Що продається в наших продуктових магазинах???!!!... Хтось це контролює???... Ми це їмо більше, ніж ліки...  На речових ринках?.... Одяг, іграшки, посуд, побутова техніка... і т. д... Ціни які?.. Як вони утворені?.. Хто відпорвідальний за цей "розводняк" по якості і зговір по ціні?.. Ми убиваємо свої "Ланоси", куплені по ціні 10-річного "Лексуса", який всерівно кращий за нове "Диво" на наших, так званих, дорогах. Зараз навіть в райцентрах автомобільні пробки... (І для "швидкої допомоги" теж...) Де мільярди податків з транспорту?...(((
Та куди не глянь...
 
У Фінляндії якісні сосиски із м'ясом(!) коштують 12 грн за кг, 1 літр якісного йогурту, -8 грн, хліб, правда, 30 грн, але зарплати, з вирахуванням податків, за 20 тис на "наші"... І це північна країна... І там, як і у всій Європі говорять: "У нас погані закони, але вони працюють"...
Востаннє редаговано Gordon Shamwey 26.08.2012 20:38:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

26.08.2012 13:23:55

Général 26.08.2012 13:06:11
Пардон, но и ответ прост - Независимости не будет. Земля будет распродана. По ней, как тени, будут передвигаться рабы и лакеи

Слишком все просто. Кстати, в стране Вашего нынешнего проживания (никакого подвоха) земелька в каком статусе находится? А? Спасибо товарищу Наполеону.
 
Перед вторым сроком Кучмы частная контора, с которой я сотрудничал, не могла заключить договор о создании совместного предприятия с фирмой из Нью-Джерси. У нас даже рекомендации были. Но янкерсы боялись, что ко власти придут комми и фабрику, кот. они бы построили из-за неопределенности со статусом земельки могли просто заграбастать. Что сейчас и имеем.
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

26.08.2012 13:24:44

dottore 26.08.2012 13:20:31
Страшенно примітивна логіка - звинувачувати у всьому президентів, навіть у тому, що у ваших дітей хронічні захворювання.
Невже так важко зрозуміти - їх звинувачують в неможливості в Україні хворих дітей лікувати. Не треба прикидатися дебілом.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

26.08.2012 13:27:35
Не хвилюйтесь,Пахло вже подумав
http://www.pravda.com.ua/news/2012/08/26/6971447/
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

26.08.2012 13:29:18
Alihan 26.08.2012 12:23:55
Кстати, в стране Вашего нынешнего проживания (никакого подвоха) земелька в каком статусе находится?

Вы о какой земельке ? О приусадебных участках ? Так частная земелька. Как и поля.
Но при чем здесь Франция ? Украина не часть Франции. И истории несколько разнятся. И что плохого в госудасрвтенной или кооперавной собственности ? Если все толково закрутить ?
 
не понятен Ваш коммент.
 
А вот если Вы о пляжах - всех - то землица обчественного пользования.
 
Alihan 26.08.2012 12:23:55
Слишком все просто.

Конечно, просто. А зачем заморачиваться ? Кто дает отпор ? Народ ? Может быть, это народ хитрит, безмолвствуя ?
Так с кем заморачиваться ?
Востаннє редаговано Général 26.08.2012 13:44:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

1 2 3 4   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login