Чому, власне, суповий набір? А тому, що кухарі від влади кожен день готують нам якісь чудернацькі страви – що на перше, що на друге, що на десерт.
Це й суди над опозиціонерами – раз по разу все більш гротескні,
або черговий обман,
або тупа і безпорадна передвиборча самореклама
Але – що надає смаку супу, що виокремлює його поміж інших блюд? Це суповий набір, але не в тому сенсі, як його розуміють супермаркети,
а як це годиться у високій кухні. Цитую:
«Суповий набір (супова зелень) в європейській кухні - суміш з коренеплодів (морква, бруква, корінь селери, корінь петрушки), цибулевих (порей, ріпчаста цибуля) і столової зелені (петрушка, листя селери, чебрець), яка додається в бульйон для надання йому аромату».
Специфічний аромат регіональному бульйону надають повсякденні дрібнички, що їх проголошують чиновники різних рангів з різних приводів. Саме ці дрібнички я й назвав «суповий набір» в пам'ять про давнього мого співробітника - трохи дивакуватого, але оригінального філософа, який під час наших прогулянок з роботи додому розвивав у розмові зі мною «теорію борщу» та «теорію обгризеної тобою ж кістки».
Таких дрібничок набралося декілька під кінець тижня, і я спробую їх прокоментувати.
Прем'єр-міністр Україна Микола Азаров під час відвідин Сорочинського ярмарку в Полтавській області заявив, що Україна буде купувати поїзди українського виробництва, а не поїзди Hyundai. "Крюківський вагонобудівний завод створив поїзд не краще і не гірше Hyundai, який курсує зараз на нашій залізниці. Ми Hyundai більше купувати не будемо. Будемо купувати поїзда Крюківського заводу", - заявив Азаров. Прем'єр вважає, що потяги українського виробництва більш надійні і якісні.
Фінансовий геній - аякже! З логікою, правда, у нього давні проблеми – якщо один поїзд не кращий іншого, то як він буде більш надійним і якіснішим від нього? Ну, то таке… Як співалося в пісні з фільму моєї давньої юності – «Прости солдату невольный грех».
Цікаве інше – перед очима літній геолог, який разом із кривоногим чи то танкістом, чи то працівником аеродромної обслуги, - весело відганяють інфраструктурного м'ясника від корита, в якому нещодавно були 307 млн. доларів.
Тепер одна частина цих доларів регулярно запізнюється на 2-3 години з приїздом на місце призначення, а друга... ну, нікуди вона не їздить, а тихенько собі десь лежить.
Чому ці відганяють отого – ясно без слів, але ще й тому, що Крюківський завод контролює група ТАС.
Голова правління "Ощадбанку" Сергій Подрєзов в ході брифінгу повідомив, що банк виплатить вкладникам колишнього Ощадбанку СРСР по другій тисячі гривень в 2013 р.
Такий віртуальний пряник від Головного Кухаря перед виборами не дивує. Дивує тільки деяка прямолінійність виплат. Що це таке – в цьому році тисяча, в наступному тисяча… А де прогрес, де динаміка?
Я пропоную арифметичну прогресію: 2012 р. – 1 тисяча; 2013 р. – 2 тисячі; 2014 р. – 3 тисячі; 2015 р. – страшно сказати… 4 тисячі!
Це ж який рейтинг у Кухаря буде! Як на дріжджах.
А якщо запропонувати прогресію геометричну… дух захоплює!
Кілька автомобілів з автопарку Президента України не змогли виїхати з гаражів через неякісний бензин, залитий в їх баки. Про це написав галузевий журнал «Нафторинок».
«Проба, відібрана з баків авто, була негайно доставлена в сертифіковану лабораторію. У досліджуваному «вариві» був присутній газоконденсат і метанол, а на такому сурогаті, як відомо, не те, що німецька (в поточному році уряд доручив передати Державному управлінню справами чотири броньовані автомобілі Mercedes-Benz S-600 вартістю 350-500 тис. доларів кожен), вітчизняна техніка навряд чи буде пересуватися », - сказано в публікації.
Отакої! Зірка в шоці, як висловлюється С. Звєрєв.
Хто поставляв? Всі ж свої! Розстріляти поставщиків мало! Щури погані, Василі Алібабаєвічі грьобані!! Це ще слава Богу, що сертифікована лабораторія ослячої сечі в тому бензині не знайшла!!!
Ви кого дурите? Ви Президента дурите?! Ні, ви, суки, директора автобази надурити хотіли!!!
Все. Німа сцена…
У першому півріччі 2012 р. в Києві існує негативна тенденція щодо зростання обсягів виробництва. Про це сьогодні на виїзному засіданні Київської міської державної адміністрації заявив Олександр Попов. "На жаль, за перше півріччя 2012 р. у нас є негативна тенденція обсягів виробництва. У нас зростання обсягу виробництва на - 1,4 в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року", - сказав Попов.
За його словами, Головне управління промислової науково-технічної та інноваційної політики не допрацьовує з підприємцями: "Ми просто не допрацьовуємо в нормальних ділових стосунках з нашими підприємцями".
Пригадується чудовий рядок Ільфа-Петрова, які, висміюючи радянські звіти про виконані роботи, формулювали це так: «Поднято ярости масс – 3»
Зрозуміло, що виробництво впало. Але градоначальник висловлюється якось втаємничено - «зростання на – 1,4».
Тобто зростання є, але якось не в тому напрямку. А взагалі то є, але на 1,4 – чого? Відсотків? Виробництв? «Не даёт ответа…» (с).
Ясно інше – як будуть «допрацьовувати» названі управління з підприємцями і якими будуть «нормальні ділові стосунки».
Прем'єр-міністр Україна Микола Азаров придбав на Сорочинському ярмарку спеціальну шапку для лазні та лазневі повстяні личаки. "Я всєгда покупаю то, чєго мнє нє хватаєт для жізні. Я сєгодня купіл шапку для бані, а такжє мєня уговорілі купіть для бані лапті", - сказав він журналістам в ході відвідин Сорочинського ярмарку в Полтавській області в четвер. Прем'єр повідомив, що шапка обійшлася йому в 80 гривень, личаки - 75 гривень. Азаров назвав такі ціни прийнятними.
Від безсмертного класика відомо, «…що хоч би в кишенi було рублiв iз тридцять, то й тодi б не закупив усiєї ярмарки».
Миколу Яновича на ярмарку виставили на 155 гривень, і це дійсно не так вже й забагато.
Взагалі то він бере (саме так, не купує, а бере) те, що йому не вистачає на життя на більш вагомі суми.
Але що надихає – це личаки, чи то плетені, чи то валяні. То є досить символічно. Як казав професор Вибегалло мовою, схожою на французьку, – се т’юн гран сінь!
Київський метрополітен до 26 серпня прибере англомовне оголошення станцій. Про це заявили в прес-службі КП "Київський метрополітен"
"Робота була розпочата в понеділок 13 серпня і триває нині. Орієнтовно для завершення робіт потрібно ще тиждень" – заявила в прес-служба підкресливши, що проект з озвучуванням назв станцій на англійській мові був впроваджений спеціально на час проведення Євро-2012 і по його закінченню втратив актуальність.
З приводу такої новини можна просто знизати плечима і сказати: дурна робота, мавп'ячий труд. Але на мою думку – це треба віднести до популярного нині втілення у життя (або, як любить казати пан Литвин – імплементації) відомого «закону К-К».
І дійсно – ну де в столиці знайдеться 10% англійців!?
P.S. Автор вдячний видатним художникам Ієроніму Босху та Франсіско Гойї за геніальне передбачення сюжетів з життя сучасної України.
©
ДСЛ [18.08.2012] |
Переглядів: 5408