В моєму рідному Дніпропетровську, здається, немає жодного району, в якому б не було білборду Наталії Королевської.
Лідерка партії "Україна - вперед!" красується у всіх, навіть найвіддаленіших від центру та найзадрипаніших місцинах.
Іноді складається враження, що вона буквально переслідує тебе
, куди б ти не прямував
. У такий спосіб досягається ефект постійної присутності, на який, вочевидь, і розраховували автори піар-концепції.
Але ж у всьому має бути міра. Якщо такого відчуття немає, то ефект виходить протилежний очікуваному
. В даному випадку від цієї немилосердної "вперди" вже нудить, причому давно. Та чхати на це хотіла Королевська, бо переконана, що себе коханої
мало не буває.
Чим далі - тим більше. Нині Королевська переживає наступну фазу: вона вже асоціює себе... з "Батьківщиною-матір'ю".
Про це засвідчує демонстрований по всіх каналах новий рекламний ролик "джинсової королеви". Пряма аналогія досягається пропонованим глядачам відеорядом.
Після Королевської, яка стоїть над Дніпровими кручами, наступного кадру на екрані з'являється монумент Батьківщини-матері. При цьому камера показує як скульптуру, так і живу лідерку партії "Україна - вперед!", в одному ракурсі, підсилюючи асоціативний ефект. Народна депутатка просто смакує себе в цій ролі, мліючи від задоволенння оригінальним й сміливим рішенням.
Чи не занадто? Що це - манія величі?
Нарцисізм? Чи потрібні нам настільки "скромні" політики в парламенті і чого від них можна очікувати?
Єдиним позитивом ролику є те, що в ньому політична діячка і бізнес-леді з Луганська, яка контролює десятки підприємств, володіючи багатомільйонними статками, вчиться розмовляти українською й промовляє текст державною мовою.
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
©
spetskor [10.06.2012] |
Переглядів: 3998