для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ХЄРОІ.

Зателефонуй своєму депутату. Ми ж голосували за них? Спитай у лідера партії про них? Вони ж рекомендували їх?... Читати повністю

© Слово [06.06.2012] | Рейтинг: 44.3/32 | Переглядів: 3515

2 3 4 5 44.3/32




Коментарі

«   1 2 3 4 5   »
06.06.2012 15:46:24

Général 06.06.2012 15:43:36
А хто в україні зможе виступити проти вбивць ?

На кожного вбивцю завжди знайдеться ІНШИЙ  ВБИВЦЯ.
І якщо є проблеми з ЧУЖИМИ  вбивцями то треба  обирати  СВОЇХ  вбивць, а не протиставляти вбивцям ГЛАМУРНИХ ДИБІЛОІДІВ типо оцєї ОПОЗИЦІЇ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

06.06.2012 15:51:12

Дюма 06.06.2012 15:18:11
Принцип ще й досі капеесесний - рядові партійці - всякі бувають, парторг - то вже мав би бути трохи мудак, секретар райкому - вже падлюка крупна і чим далі - тим смачніше. Кар"єрний рост тільки по мірі концентрації цинізму, лицемірства, облизування вищестоящих. То в КПСС хоча б квоти були, від чогось там вони трохи застерігали, а в теперішніх ? Бабло побєждаєт зло ? Ну то на хєра такі партії, га ? Шоб пудрить мозги виборцям ? Жила собі Піндосія без партій і горя не знала, та й зараз, не скільки політборотьба, скільки вдалий/невдалий маркетінг...
Майже Respect але...
1.Піндосія живе з партіями і вже давно.
2. Спробував би мудак парторг в капеесесії протушкуватись проти лінії партії, то що б було? Згадайте Єльцина. І то не самі репресивні часи.
Все набагато простіше. Відсутній зворотній зв"язок (відповідальність) між вибраними і виборцями. Здавалось би - все ж просто. Якщо обраний за ЗАКРИТИМ списком партієць стушкувався, то НА ФІГ З ПЛЯЖУ і вводимо чергового з цього партійного списку. Тоді і партія буде відповідальна перед вибоцем вцілому на наступних виборах, а депутат перед партією.
Якщо тушкою стає мажоритарник, то треба або вводити механізм недовіри, або чекати, знову таки, нових виборів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

06.06.2012 15:53:26

Слово 06.06.2012 15:44:42
За ту ж таки ЗАСУХУ кажуть просила одна дама з любих друзів Юща.
А чув з Кремля, ну то таке, не суть важливе..
Повертаючись до мажоритарки, пам"ятаєте як там у Шолохова - пишу я сердцем, а сердце принадлежит партии. ?
Так і тут , вибираючи мажоритарно, всі кому цікаво вже знатимуть що то за один і чого від нього чекати, а далі кожному - по вірі їхній. І яка може бути зрада в такому випадку, хіба що інтересів виборців СВОГО краю - для цього мав би бути закон про відклик депутата - з округу (!) де обирався, або проміжні вибори " як у людей" щоби років через два підтвердив свою легитимність...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 15:59:22

Дюма 06.06.2012 15:53:26
Повертаючись до мажоритарки, пам"ятаєте як там у Шолохова - пишу я сердцем, а сердце принадлежит партии. ?
З нашою "клаптевою ковдрою" партій в Україні абсолютна мажоритарка не доцільна. Є варіант, що не сформується більшість і відповідно нікому буде відповідати за державу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

06.06.2012 16:04:58
"Нахуя, ви, Юліе Володимирівно, привели такого - сякого підораса в депутати?..."HornsHornsHornsworthyworthyworthy
Отвечаю. У человека нашлась бесхозная коробка от системного блока и бесхозных 5 млн. $, совместил их - отдал Йуле - стал депутатом.
Скажите юльки, что вы этого не знали shok, или не верите.rofl
Интересно только, где "хитрожопая" баблище - то схоронила...I think
Востаннє редаговано Yarmann 06.06.2012 16:13:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

06.06.2012 16:07:03

Дюма 06.06.2012 15:53:26
раю - для цього мав би бути закон про відклик депутата - з округу (!)

Але цього не зроблять ніколи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

06.06.2012 16:07:49

инженегр 06.06.2012 15:51:12
Все набагато простіше. Відсутній зворотній зв"язок (відповідальність) між вибраними і виборцями. Здавалось би - все ж просто. Якщо обраний за ЗАКРИТИМ списком партієць стушкувався, то НА ФІГ З ПЛЯЖУ і вводимо чергового з цього партійного списку. Тоді і партія буде відповідальна перед вибоцем вцілому на наступних виборах, а депутат перед партією.
Якщо тушкою стає мажоритарник, то треба або вводити механізм недовіри, або чекати, знову таки, нових виборів.

ОТОЖ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

06.06.2012 16:09:32
А кем эти херои себя считают? Украинцами?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 16:09:32

Général 06.06.2012 15:43:36
Ви зможете вистояти і бути принциповим, коли Вам, наприклад, скажуть, що посадять у тюрму Вашу дитину ? Чи покалічать ?

Тоді я зроблю ось що:
 
1. ПОВІДОМЛЮ всьому світу про погрози.
2. Вбию тих хто погрожував. І їх самих і їх дітей. Всіх.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

06.06.2012 16:12:17
граф 06.06.2012 16:09:32
А кем эти херои себя считают? Украинцами?

Подзвоніть їм спитайте.
 
Але напевно скажуть що вони УКРАІНЦИ.
Он тут на сайті навіть Федоренко і Вудва називають себе УКРАІНЦАМИ хоч і не можуть пояснити що вони мають на увазі коли це кажуть.
Востаннє редаговано Слово 06.06.2012 16:12:25
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

06.06.2012 16:16:25
инженегр 06.06.2012 15:59:22
Є варіант, що не сформується більшість і відповідно нікому буде відповідати за державу.

Хіба закон про формування кабінету більшістю (коаліцією) ще не відмінили ?
Здається у нас і держава президентсько-парламентська..
Щодо партій..ну що то таке партія і чим вона відрізняється від клану ?  У нас є виразники інтересів хоч якоїсь соціальної (національної, конфесіональної) групи окрім власної , де кількість вигодонабувачив співпадає з кількостю партійної верхівки..А ротація ? - сміх і сльози...
 
..Не хочеться чіпати старожитності, але як вже озвався, то мушу відкоментувати (це не для Вас, бо Ви, як і я, тоді жили і нам один одного не "перекукувати"))- в КПСС квотна система була хоч і невеличкою, але значимою підпоркою щоб партія не заскорузла і не здохла на корню....селяни, робітники, офіцери, трохи ту бодягу розбавляли...Зараз знаменник один - гроші.
Пам"ятаєте, яка, казали, буде людина майбутнього - велика квадратна голова на тумбочці, так і з нашими партіями, ідеальна українська партія - сотня київських-рєшал-розводіл...
Зверніть увагу, загально прийнята європейська практика - коментувати своє партійне відношення до актуальних проблем...
Згадайте, що коментують наші (і ваші) партійці ? ми чули партійну (ну хоча б однієї з партій) позицію по якимось глобальним, зовнішнім, внутрішнім питанням, ну хоча б вони за геїв чи проти ?) тільки фейки, тільки піар, контрпіар....
Востаннє редаговано Дюма 06.06.2012 16:25:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

06.06.2012 16:17:23

Слово 06.06.2012 16:12:17
хоч і не можуть пояснити що вони мають на увазі коли це кажуть.
Не перегинайте. Вони це пояснюють, але їх бачення українця в більшості дивне, м"яко кажучи. Особливо у Олега.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

06.06.2012 16:18:13

Слово 06.06.2012 16:12:17
навіть Федоренко
Ну, той 105-відсотковий, чістих кравєй! biggrin Навіть з блакитною кров'ю. І такими ж замашками.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

06.06.2012 16:23:06

инженегр 06.06.2012 16:17:23
Вони це пояснюють

Ні.
Я так і не почув що саме робить їх українцями? Чим вони як українці відрізняються від не українців???
 
Вони так і не відповіли.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

06.06.2012 16:23:31

PiligrimK 06.06.2012 16:18:13
Навіть з блакитною кров'ю.

Це я давно зрозумів. biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

06.06.2012 16:23:57
Допоки народ сидітиме вдома, жуючи свої шмарклі, нічого в цій юдолі несправедливості не зміниться.
При владі урки, полишені навіть натяку на совість, навколо влади - приживали, сраколизи і всяка наволоч. Невеличка купка більш-менш порядних мало на що впливає.
Тільки широкий народний спротив. Іншого шляху немає і не буде. На вибори надія слабка: вибір буде все одно із лайна.
Тільки з кожним днем і тижнем ситуація погіршуватиметься, тиск у гнійнику наростатиме, і добром все це не закінчиться: маса людей реально готові убивати паскуд.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

06.06.2012 16:24:45

Дюма 06.06.2012 16:16:25
Хіба закон про формування кабінету більшістю (коаліцією) ще не відмінили ?
Здається у нас і держава президентсько-парламентська..
Я не це мав на увазі. Точніш не зовсім це.
Спробуйте в такому парламенті прийняти фундаментальний закон, або бюджет. Якщо не вийде, далі що? Гра в нескінченні вибори?
 
Дюма 06.06.2012 16:16:25
.Зараз знаменник один - гроші.
Пам"ятаєте, яка, казали, буде людина майбутнього - велика квадратна голова на тумбочці, так і з нашими партіями, ідеальна українська партія - сотня київських-рєшал-розводіл...
Я навіть не це вважаю головною біллю, а те що вони вирішують свої бізнес інтереси, а не стиснені рамками партійних програм. Квотний принцип формування партійних списків - це реалізація сталінського принципу "У нас каждая кухарка может руководить государством".
НМД, в парламенті повинні бути переважно політики і юристи, а вже потім бізнесмени, офіцери, селяни і т.д.
Парламентарій - це також професія.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 16:27:08
инженегр 06.06.2012 16:24:45
Парламентарій - це також професія.
Канєшна. Так вони ж, .ляді, на роботу не ходять! Devil, праффесіанали падлючі...
Востаннє редаговано PiligrimK 06.06.2012 16:27:46
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

06.06.2012 16:28:00

PiligrimK 06.06.2012 16:23:57
Тільки широкий народний спротив. Іншого шляху немає і не буде. На вибори надія слабка: вибір буде все одно із лайна.

Ну воно потихеньку починається.
 
Пригадуєте ще нещодавно навіть тут на ДД близько ПОЛОВИНИ засуджувала НІХАРОШУЮ  дєвчьонку каторая паджаліла яічніцу, або іншу каторая ударіла цвєтамі.............
 
Тепер мовчать.
 

Спротив буде коли зміниться наше ставлення до отаких подій.
Коли дивитимемось не з точки моралі, а з точки ДОЦІЛЬНОСТІ і спротиву.
 
ТОді казатимуть, КВІТАМИ? А треба ломом!
А не так як півроку тому. Квітами? Ніхарашо, он канєчна падлєц, но вот так ніхарашо нікультурна.
 
от тоді народ визрів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 16:30:23

Général 06.06.2012 15:40:54
Ар*єв не міг домовлятися з Свино-литвином.

Міг.
Він  САМ  ВИЗНАВ  ЗМОВУ:
 
http://uainfo.censor.net.ua/news/16116-regionaly-nas-pobedili-blagodarya-litvinu-i-vo-svoboda-arev.html
 
Литвин, звичайно, нас «розвів», та ми виявилися до цього не готові.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

«   1 2 3 4 5   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login