для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ХЄРОІ.

Зателефонуй своєму депутату. Ми ж голосували за них? Спитай у лідера партії про них? Вони ж рекомендували їх?... Читати повністю

© Слово [06.06.2012] | Рейтинг: 44.3/32 | Переглядів: 3584

2 3 4 5 44.3/32




Коментарі

«   1 2 3 4 5   »
06.06.2012 18:22:12
Mac Tíre 06.06.2012 18:19:43
Mac Tíre

Ого, і Ви тутечки, Вчителю....!   Слава Йсусу Христу .
Востаннє редаговано Дюма 06.06.2012 18:23:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

06.06.2012 18:19:43

Дюма 06.06.2012 17:37:24
полумєра (не знаю як українською)

ПІВЗА́ХІД (недостатньо дійовий, неефективний захід), ПАЛІАТИ́В книжн.
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

06.06.2012 18:19:27

Дюма 06.06.2012 18:17:06
Дюма
- Куме, Ви чули як москалі на наш борщ кажуть?
- ???
- Пєрвоє.
- Повбивав би!The big rage

biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 18:18:56
Слово 06.06.2012 15:00:47
Питання до лідерів цих партій  ЯКОГО  ХУЯ  ВОНИ  ЇХ  ВЗЯЛИ  В ДЕПУТАТИ?
Даю відповідь - потрапити у прохідний номер списку партії на виборах, коштувало близько 5 мільйонів доларів США. Ці люди платили гроші, а їх брали до списку партії.
Але, людина яка заплатила гроші, має мету ці гроші повернути і навіть примножити.
Це звичайний бізнес - нічого особистого.
 
Ось поки у нас в ВР будуть бізнесмени, а не патріоти, ось до тих пір і будуть голосовати не по розуму і честі, а за більшу суму грошей.
Все дуже просто pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 18:17:06

инженегр 06.06.2012 17:56:00
Гугл-перекладач каже, що "напівзахід"

напівзахід, напівсхід...і туди москалі просочилися smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

06.06.2012 17:56:00

Дюма 06.06.2012 17:37:24
Є така партія - КПУ, яка практично досягла відкритості списків (чи хтось бачить якісь ребуси з кандидатами від КПУ ). Ну і що це їм (нам) дало ?
Я думаю, що нам з Вами нічого, а от їх електорат почав їх за це підтримувати ще більше.
Дюма 06.06.2012 17:37:24
" Ви вєчно молітєсь своім богам і ваши богі всьо прощают вам"
В такому випадку для мажоритарки це також спрацює.
Дюма 06.06.2012 17:37:24
полумєра
Гугл-перекладач каже, що "напівзахід".smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 17:37:24
инженегр 06.06.2012 17:17:38
це відкриті партійні списки і право партії в разі тушкування депутата відібрати у нього мандат, підстава повинна бути не меншою, ніж в ІМХО Автора.

відкриті списки - це полумєра (не знаю як українською). Є така партія - КПУ, яка практично досягла відкритості списків (чи хтось бачить якісь ребуси з кандидатами від КПУ ? ). Ну і що це їм (нам) дало ? ...я б відповів словами із пісні " Ви вєчно молітєсь своім богам і ваши богі всьо прощают вам", ..список "богів" КПУ надати ? smile3
 
...навіть наша "стражденна" радянська влада розуміла різницю між партійною відповідальністю і відповідальністю перед народом, якщо мені не зраджує пам"ять - ".....быть преданным своему народу..., постигнет суровая кара советского народа." (з присяги). І  це при всьому тоталітаризмові "ума, чести и совести" однопартійності, шо вже казать за теперішніх....аглоєдів..
Востаннє редаговано Дюма 06.06.2012 17:56:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

06.06.2012 17:30:38

bloker 06.06.2012 17:24:09
Канкретна!
Слово, зараз Ви отримаєте за таку підтримку від нашого "непересічного" колеги.biggrin Я, наприклад ледве відбився за те, що мої два останніх ІМХО отримав 5 від fuckera і Федоренка.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

06.06.2012 17:24:09
5 Канкретна!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 17:19:47

Ami 06.06.2012 16:56:22
А давайте выразим этим отщепенцам Общее Презрение
У-У-У-У-У СУКИ!!!
Ага, и они тут же прозреют и станут няшками Angel
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

06.06.2012 17:17:38

Дюма 06.06.2012 17:01:13
до чого тут всі наші сльози- прокльони - до персоніфікації ! мажоритарка - найоптимальніший спосіб присвоїти депутатові персональну відповідальність: ти проти мови - і вже твій косівський виборчий округ в курсі...і не забуде
НМД, "найоптимальніший спосіб присвоїти депутатові персональну відповідальність" це відкриті партійні списки і право партії в разі тушкування депутата відібрати у нього мандат, підстава повинна бути не меншою, ніж в ІМХО Автора.
Якщо рішення партії має "неприємне" підгрунтя (безпідставне відкликання депутата за для прописки хабарника), для цього існує "четверта влада".
Партія відповість за такі "фокуси" перед виборцем на наступних виборах.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 17:01:13
инженегр 06.06.2012 16:49:22
По варіанту а) згідно з дослідженням Маски, ми маємо значну опозицію з прихильників ГП Гриценка, що неодноразово доводилось тут у дискусіях. Пам"ятаєте як тут Сандорку розмазували?
По варіанту б) Ваші роздуми більш прикладаються до президентських виборів.

Спішу поки не "спалили" smile3 , не дописав самого душевного.
Так от, що характерно  (і може не мені одному) в ВР ДД по мажоритарці я б за Мрачного і Женераль проголосував би (коли б альтернативою був "звичайний" кандидат), а по "партійному" списку - поостерігся, бо не той, не друга лідером стаї товаріщєй  не стали б..а що натворить самий яскравий із них - то нам нєвєдомо..smile3
 
Мажоритарка - вона і є президентські вибори, локальні...
До чого ми прагнемо, до чого тут всі наші сльози- прокльони - до персоніфікації ! мажоритарка - найоптимальніший спосіб присвоїти депутатові персональну відповідальність: ти проти мови - і вже твій косівський виборчий округ в курсі...і не забуде smile3
Востаннє редаговано Дюма 06.06.2012 17:08:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

06.06.2012 16:56:33
5
Причому навіть кілька РИГІАНАЛІВ голосувало ПРОТИ.
Ровно 2 штуки.
Général 06.06.2012 14:37:46
Хоча й без аналізів по багатьом рилам видно, ху є ким. Гляньте на маленьке, недорозвинене підборіддя Буряка, на сальні ласі до жрачки й лобзаній губи Писаренка, на нелюдське рило Шаманова, на ідіотський фейс Воротнюка, на харю Харовського....
Да у нас у всех хари еще те, если честно. По крайней мере, и я, и Яценюк, и Турчинов - далеко не Аленделоны.biggrin
Слово 06.06.2012 15:00:47
І головне ЧОму лідери  ПОГОДИЛИСЬ.
Если в разговоре Вам что-нибудь непонятно, значит речь идет о ДЕНЬГАХ.
Слово 06.06.2012 15:33:03
І тепер питання ЧОМУ  Я  МАЮ  ПІДТРИМУВАТИ  ЛІДЕРІВ котрі думають не  головою а якимсь ІНШИМ  МІСЦЕМ і набирають собі колег по связям і т.д.
Тому що ті, хто думають головою і тримають своє СЛОВО для Вас - НЕПРОХІДНІ! Тому вибір невеличкий - або підтримувати тих, що думають ІНШИМ  МІСЦЕМ, але прохідних, або стати в позицію "в сортах лайна не розбираюсь".
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

Ami

Ami
06.06.2012 16:56:22
А давайте выразим этим отщепенцам Общее Презрениеsmile3
У-У-У-У-У СУКИ!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 16:54:41

Слово 06.06.2012 16:39:32
Це ви розкажіть Болдереву, Колескніченко, Ківалову.Коновалюку, Євремову.
Наполягаю, ДВСAttention, проросійська риторика це тільки засіб "окучіванія лохтората". А взагалі олігархічний капітал наднаціональний, тому їх гроші і крутяться в офшорах, а не в російських банках. Є просто представники, які під ковпаком у російських олігархів, які боряться за ринок, ресурси і фінанси.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

06.06.2012 16:54:24
Слово 06.06.2012 16:46:44
Мажоритарники тушканились куди як вправніше чим партєйці. 2002 рік забули? Та й до цього теж саме було.

Ну послухайте Петре, не заплітайте мені залишки мізків, що значить тушка, що таке зрадник ? Ви не задумувались, чому у "цивілізованих" останнім часом навіть політичного терміну такого немає, останній, здається був Черчіль. Оцю лірику треба винести за дужки і замінити відповідальністю!  Бо зрадити можна Петра І, Юлю І, Івана, Степана, а перед виборцем в нормальних краях відповідають за косяки, або, інколи, попадають під настрій виборців,що теж не погано з профілактичних міркувань...  
Востаннє редаговано Дюма 06.06.2012 16:55:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

06.06.2012 16:53:35
Та що й казати. Підараси не тільки на Донбасі.bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

06.06.2012 16:49:22
Дюма 06.06.2012 16:41:32
По варіанту а) прогнозую повну і безоговорочну перемогу сторонників БЮТ, тепер дивіться що робитиметься далі ...
По варіанту а) згідно з дослідженням Маски, ми маємо значну опозицію з прихильників ГП Гриценка, що неодноразово доводилось тут у дискусіях. Пам"ятаєте як тут Сандорку розмазували?
По варіанту б) Ваші роздуми більш прикладаються до президентських виборів.
Востаннє редаговано инженегр 06.06.2012 16:50:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

06.06.2012 16:46:44

Дюма 06.06.2012 16:41:32
моя думка навряд, інша справа, що кожен Х "пройде" на голосах своїх симпатиків, але ж то реальний стан, куди від цього ..

Мажоритарники тушканились куди як вправніше чим партєйці. 2002 рік забули? Та й до цього теж саме було.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

06.06.2012 16:41:32

инженегр 06.06.2012 16:24:45
инженегр

Уявімо собі, товаришу полковнику, наш ДД, наш маленький мікрокосм - крапля україни, голосуємо тут, вибираємо із наших, а) за партійними списками
б) мажоритарка
 
По варіанту а) прогнозую повну і безоговорочну перемогу сторонників БЮТ, тепер дивіться що робитиметься далі ...
..добре як лідеркою стане прекрасна Женераль чи забанений  Мрачний, а як хтось з рибоконсервного, - кого той переможець і лідер візьме до себе в список ? То вже недалеко і до імпічмента Шрайку і всім злочинним мінусарикам..smile3
 
тепер варіант б) голосуємо за "Х". Хіба ми за час перебування на сайті не знаємо хто такий Х ? І чи повіримо, що він зміниться ?
                        моя думка навряд, інша справа, що кожен Х "пройде" на голосах своїх симпатиків, але ж то реальний стан, куди від цього ... smile3    і перед своїми симпатиками і відповість "за отклонєнія і двурушнічєство" ..
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

«   1 2 3 4 5   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login