для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

АТБ не підозрюють?

АТБ не підозрюють?
Сьогодні моя мама "вдало" сходила в один з магазинів мережі "АТБ-маркет", що на Героїв Сталінграда, 111 м. Дніпропетровська. Там її запіздорили у крадіжці... власної пенсійної картки і не хотіли відпускати продукти, вимагаючи пред'явити паспорт.
 
Набравши товарів у кошик на суму 35 гривень, підійшла до каси. Хотіла розрахуватися пенсійною карткою, яку протягла касиру. Одначе та зажадала пред'явити паспорт, аргументуючи це тим, що на картці немає фото.
 
- Мої документи залишилися в камері сховища, але навіть якби і мала при собі паспорт, то все одно його б вам не пред'являла, бо вважаю вашу вимогу незаконною, - відповідала мати. - По-перше, ви не міліція, аби вимагати паспорт, а по-друге, ви мене в чомусь підозрюєте?
 
- У нас є правило: вимагати в покупців паспорти, якщо на картках, якими вони розраховуються, немає їхньої фотографії, - пояснила касирша.
 
- У вас можуть бути які завгодно правила та службові інструкції, але вони мене, як громадянина країни, абсолютно не стосуються, якщо входять у протиріччя з Законом. У вас немає повноважень вимагати паспорт як і обшукувати чи затримувати мене позаяк ви не є правоохоронними органами.
 
Висловлена позиція не задовольнила касиршу і та негайно покликала охорону, яка чергувала поряд. Охоронець повторив вимогу і почувши відмову викликав адміністратора.
 
Молода жінка, яка з'явилася, суворо наказала покупчині підкоритися. Та ж наполягала на своєму і спробувала дістатися книги скарг, що була на відстані витягнутої руки. Одначе її зупинили, пригрозивши, що якщо зробить бодай крок на неї буде складено акт.
 
Висуваючи погрози, охоронець і касирша раз по раз хапалися за кошик з продуктами, аби відняти його в пенсіонерки. Бажаючи вирішити конфліктну ситуацію, що зайшла у глухий кут, адміністраторка, хоча і незадоволено, але таки дала касирші команду відпустити товар і пішла геть. Одначе та не схотіла виконувати отримане розпорядження.
 
- Ви не чули, що вам сказала ця дівчина? - перепитала її "затримана".
 
- Не ображайте нашого адміністратора! - різко мовила касирша.
 
- Де в моїх словах ви почули образу? Адже проти мене ваша адміністраторка справді дівчинка. Ви сприйняли за образу комплімент.
 
Після цього все пішло по новому колу: вимоги пред'явити паспорт або залишити товар; виривання з рук кошику; погрози складанням акту.
 
- Я не збираюся за кожного покупця, такого як ви, платити з власної кишені по 500 гривень! - не вщухала касирша, вочевидь маючи на увазі покупку по вкраденій картці.
 
- По-перше, в мене продуктів всього на 35 гривень. По-друге, я розраховуюсь власною пенсійною карткою - можу набрати її пінкод, а чому не збираюся показувати паспорт вже сказала. І по-третє, навіть якби хтось і використовував чиюсь картку, то причому тут касир і якою може бути його міра відповідальності? Ви що, маєте на своєму робочому місці розслідувати злочин? Як ви це собі уявляєте?    
 
Першим здався охоронець. Він знов поспілкувався мобілкою з адміністраторкою і передав її слова касирші: "вибивай чек". Нарешті суперечка скінчилася. Покупчиня з товаром опинилася на свободі і відразу виклала претензії до касира і охоронця в книзі скарг, висловивши своє глибоке обурення ставленням до себе і поводженням як із злодійкою.
 
Не встигла вийти з магазина, як побачила, що адміністраторка взяла книгу до свого кабінету.
 
За дві години мамі передзвонили за вказаним у скарзі домашнім телефоном. Управляюча магазином сказала, що вже прочитала запис про інцидент, який стався у її відсутність.
 
- Вони явно переборщили: ми домовлялися, що на касі можуть попросити в покупця документ, який засвідчує особу, лише в тому випадку, коли припустимо, картка належить жінці, а подає чоловік, або навпаки, - пояснила управляюча.
 
Поставивши декілька уточнюючих запитань, вона висловила жаль з приводу того, що сталося і вибачилася за своїх підлеглих.
  
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
 
P.S. Спроби з'ясувати, на яких підставах в покупців, що розплачуються пластиковими картками, на касах маркетів можуть зажадати паспортів, призвели до того, що в АТБ послалися на розпорядження банку, якому належить картка, а той своєю чергою (в даному  випадку - ПриватБанк) заперечив це, назвавши подібну практику запобіжними заходами виключно торговельної мережі. В прокуратурі сказали, що з таких питань не консультують. Текст замітки з лінком на публікацію направлений на електронні поштові скриньки гарячих ліній АТБ та ПриватБанку.              

© spetskor [08.05.2012] | Рейтинг: 40.0/32 | Переглядів: 3160

2 3 4 5 40.0/32





Коментарі

08.05.2012 21:39:39
- Ви не чули, що вам сказала ця двчина? - перепитала її "затримана".
 
- Не ображайте нашого адміністратора! - різко мовила касирша.

5
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

08.05.2012 22:23:46
Spetskor!!!
ОЧЕНЬ правильно и своевременно (учитывая на оставшиеся надежды по Евро-2012) поднятая ТЕМА!!!
Платежные пластиковые карты уже даже на Украине - не "диковинка"....Согласно ТРЕБОВАНИЙ МЕЖДУНАРОДНЫХ платежных систем "Виза" и "Мастеркард" при совершении первой покупки (при повторной, на этом же терминале и этой же картой терминал запросит ПИН) кассир ИМЕЕТ ПРАВО (но не обязан) требовать документы, если лицо, предъявившее именную карту к оплате, вызывает у него ОБОСНОВАННЫЕ подозрения (если на карте имени и фамилии владельца нет, то терминал ВСЕГДА просит ввести ПИН... Знаешь его - ты ее владелец, не знаешь - "до свиданья"... Даже в банкомате денег с нее не снимешь... Документы в данном случае - бесполезны)........
Итак, если кассир НЕОБОСНОВАННО требует документы то даже не нужно жаловаться в банк, чьи терминалы стоят в магазине. В Киеве есть представительства "Визы" и "Мастеркард", которые следят за соблюдением правил гораздо жестче чем банки. И при подобных жалобах банк, чьи терминалы стоят в магазине, ЛЕГКО лишают лицензии на эту деятельность.
Востаннє редаговано police1963 08.05.2012 22:26:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

08.05.2012 22:39:49
Статья хорошая и поучительная.
 
А мент как всегда выставил себя бараном.
При чём здесь международные платёжные системы ?
Да-а-а-а-ааа... Броня крепка !
И вот с такими тупорылыми ментами Косатая
пытается чего-то добиться ?  ac  Даже не смешно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(4/18)

08.05.2012 23:23:47
fucker 08.05.2012 22:39:49
fucker
Драстуйте, дурашка.
Видите ли, Ваша "самоизоляция" (примерно так написала Женераль?) на Вас крайне пагубно воздействует....
На Украине давным давно уже расчеты производятся с помощью пластиковых карт. smile3
И свои права в этой "теме" ЗНАТЬ НУЖНО, убогий вы наш....  "Аватарка с битой" ну разве на ДД Вас спасет еще..... Так понимаю, что эта "аватарка" - "последний бастион"....
 
Что, хреново то в РЕАЛЕ живется????? 278385
Востаннє редаговано police1963 08.05.2012 23:24:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

09.05.2012 00:21:03

police1963 08.05.2012 23:23:47
На Украине давным давно уже расчеты производятся с помощью пластиковых карт.
Знаете , учитывая что я имел некоторое отношение к обучению
местных (украинских) специалистов по этой теме , то вы , как обычно ,
меня здорово порадовали своей репликой.
(что такое "давным давно" по вашим меркам ?)
 
Делать какие-то тупорылые выводы при помощи
аватарок , чьих-то шуток  и прочей дребедени , - с головой
выдаёт в вас тупого мента , начисто лишённого мыслительного
аппарата как такового. Но я почему-то не удивлён. Г-гы...
 
police1963 08.05.2012 23:23:47
Что, хреново то в РЕАЛЕ живется?
Вот в чём я уверен на 100% так это в том что "в реале" мы живём
(как бы это поточнее сказать-то) ну оч-чень далеко друг от друга
(не в географическом смысле).
Я-то в отличии от вас , мой убогий друг , возле бюджета не подъедался
и лохов при помощи ментовских корочек по-мелкому не стриг. А посему
смог устроить собственную жизнь по своему разумению и жаловаться
и скулить по любому поводу мне не нужно. Я сам себе хозяин и меня это
не может не радовать.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

09.05.2012 01:20:34
fucker 09.05.2012 00:21:03
Знаете , учитывая что я имел некоторое отношение к обучению
местных (украинских) специалистов по этой теме
Ну чтож, любопытственно, а отличаете ли Вы, мой недалекий (по уму) друг, экваера от эмитента? Чем отличается препринт от CVV2 и где на карте они наносятся? Знаете ли Вы, что такое БИН карты, и сможете по нему определить ее класс и платежную систему? Ну что, щенок, ответите, или будете продолжать настаивать что Вы "кого то чему то учили"????? Роетесь наверное сейчас в инете, пытаясь найти ответы??? Удачи. Вопросы несложные. У меня даже стажеры без запинки на них отвечают.... biggrin
 
Вы сами то хоть понимаете, что Ваша "аватарка" - обычная "дешевка", которая "с головой" выдает Ваши "понты" в стиле "Я сам себе хозяин".... Сходите к психологу и он Вам расскажет, что у нашего Николаевского никчемного Женечки Краснощека (надеюсь дело Оксаны Макар Вы знаете) была точь в точь такая же. Инфантильный и "не вписавшийся" в повседневную жизнь, на Фейсбуке он, как и Вы, рисовал себя "крутым мэном"... 278385
 
Востаннє редаговано police1963 09.05.2012 01:33:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

09.05.2012 05:16:18
   Шо, Спецкор, реальные истории закончились? Поперла высосаная с пальца муйня?..
Не згоден Згоден  Підтримка: 42%(5/12)

09.05.2012 08:34:37
Засмучує в цій історіїт те, що це все йде від душі людей, від нашої вихованості і уряд (чи то ПР, чи то БЮТ) до цього немає відношення. Люди у своєму спілкуванні так і не навчилися ще европейськосьті.
Це мене завжди гнітило.
 
Правила суспільного життя у США складається із двох пунктів:
 
Перший. Мінімізація безпосередніх контактів людей у побуті. Мається на увазі те, що американці будують всю  свою інфраструктуру таким чином, щоб людина жила індівідуальним життям не перетинаючи чиєсь інше (суспільний транспорт, житло, черги...). Це є повною протилежністю до СеРеСеРа - виховання колективізму у людей (комуналки, бані, загальні збори...).
 
Друге. Якщо вже уникнути таких контактів не можливо, то люди стають до  дуже обережними, намагаючись мінімізувати вплив свого існування на когось іншого. А вразі виникнення колізії - це щирі вибачення, добровільна компенсація...!
 
О це і є европейскість, так вони живуть і, коли стикаються з нашими реаліями, менш ніж дикунами нас не називають. І це справедливо.
 
Автору!
Можливо і була така історія, можливо ні - треба б було вислухати "дівчину". Думаю будуть "варіанти".
Не оцінюю.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

09.05.2012 10:21:17

mix_ko 09.05.2012 08:34:37
Можливо і була така історія, можливо ні - треба б було вислухати "дівчину". Думаю будуть "варіанти".
Не оцінюю.
А хто її не вислухав? І взагалі в чому смисл вашої геніальної репліки, якщо управляюча цим магазином принесла за своїх підлеглих вибачення. Що ще і від кого вимагається? І чого не вистачає вам? Які "варіанти" маються на увазі?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

09.05.2012 10:55:44

Мрачный 09.05.2012 05:16:18
Шо, Спецкор, реальные истории закончились? Поперла высосаная с пальца муйня?..
Якраз це і є конкретна, сама що ні на є реальна, життєва історія. Логіка висловленого дорікання відома лише самому мрачному і таким "высосаным из пальца" як він, муйнякам.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

09.05.2012 11:10:31

spetskor 09.05.2012 10:21:17
І чого не вистачає вам? Які "варіанти" маються на увазі?

Мав на увазі варіантність поведінки покупця з посвідченням - тут навіть інтонації зачасту мають вирішальне значення.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

09.05.2012 12:45:42
mix_ko 09.05.2012 11:10:31
Мав на увазі варіантність поведінки покупця з посвідченням - тут навіть інтонації зачасту мають вирішальне значення.
А як щодо нюаснів поведінки з покупцями касирш, охоронців?  Як щодо їхніх інтонацій? Чи вони до уваги не беруться? Їм можна поводитися як завгодно, а справа покупців стояти перед ними струнко і втиратися, якщо плюнули в обличчя? Або просто вибачатися, якщо в саму душу. Людина підходить до каси і дає картку аби розрахуватися мовчки, без ніяких інтонацій, а в ній апріорі вбачають шахрайку, злодійку, яка вкрала  (власну ж!) картку і вимагають довести що це не так. То про які нюанси йдеться? Чому не ставите питання про те, що касири і охоронці поставилися до людини як до злодія? А підозрювана перед ними, що, заспівати й станцювати мала аби їм догодити чи як? Чи до каси потрібно було підходити у реверансах?  
Востаннє редаговано spetskor 09.05.2012 12:48:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

09.05.2012 16:34:35
Мама - молодец!5Applause
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

09.05.2012 19:37:36
Да, ваша мама - боец!
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

09.05.2012 21:43:30

PiligrimK 09.05.2012 19:37:36
Да, ваша мама - боец!
А я?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

09.05.2012 23:35:56
Мав досвід с пілкування з "АТБ-маркет".
Купив судака. Приніс додому і негайно розпочав готувати. Запашок не сподобався. Раніше не учуяв бо ніс перебитий. Чек залишився. Прийшов з судаком і чеком та, лагідно запропонував їсти їм самим. Галасу не зчиняли, повернули гроші.
Певен у тому, що ВСІ супермаркети - такі ж самі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

10.05.2012 10:55:32

spetskor 09.05.2012 21:43:30
А я?
Фурманов, наверное... biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

10.05.2012 20:04:15

spetskor 09.05.2012 12:45:42
яка вкрала  (власну ж!) картку і вимагають довести що це не так
А как можно подтвердить что это твоя карта? Только документом!  А маме скажите, что нельзя паспорт оставлять в камере хранения.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

10.05.2012 23:00:24
Что за банальная чушь?Кому интересно читать историю,которая просто о том,что кассиры в АТБ зашуганные штрафами и как могут,выполняют указания начальства? 2
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

10.05.2012 23:52:59

mironv 10.05.2012 20:04:15
А как можно подтвердить что это твоя карта? Только документом!  А маме скажите, что нельзя паспорт оставлять в камере хранения.
А чому взагалі у касирші мають виникати такі питання? Яке їй до цього діла і яка на ній відповідальність? Навіть якщо уявити, що картка. яку їй протягують, крадена, як співробітник АТБ і перед ким відповідатиме? Які його проблеми? Чому він так пильнує? Він хто такий? Міліціонер? Прокурор? Податковий інспектор? І чому нормальна людина апріорі ставиться в роль злодія? Чому підпадає під підозру, яку має розвінчувати?  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)












...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login