для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Особливості національного "тероризму"

Особливості національного
Чим ще обов'язково і гарантовано запам’ятається Янукович українцям серед безлічі пов’язаних з ним  паскудств, так це тероризмом. Адже такого, з чим нещасні громадяни зіткнулися за правління «короля стабільності» не було за жодного його "попєрєдніка". Якими б "нестабільними" вони не були, але наявної нині вибухово-небезпечної стабільності на вулицях  до приходу на трон бандюковича навіть уявити не можна було.
 
Отже, говоримо Янукович - маємо на увазі: нищення демократії, політичні репресії, утиски свободи слова, наїзди на малий та середній бізнес, смертельно-небезпечна медична реформа, заборона мирних зібрань, «Беркут», розгони протестувальників, войовнича українофобія, зубожіння широких народних мас, стрімке збагачення олігархів, нечувана розкіш Межигір’я… теракти. І все це, зрозуміло, на фоні довгоочікуваної та всепоглинаючої  "стабільності" в країні. Причому у всіх сферах відразу: в політиці, економіці ну і само собою - охороні порядку.
 
Головним месиджем влади, яким вона відповідає на вибухи, є твердження про те, що хтось хоче цю стабільність підірвати. В прямому смислі. Сьогодні у Дніпропетровську Віктор Федорич вкотре це повторив. В принципі, якщо йдеться  про його варіант «стабільності", то це і не дивно. Дивує інше, що ще жодного вибуху не сталося поблизу символів такої триклятої стабільності та того чи тих, хто її уособлює.
 
Приміром, Усама Бен-Ладен атакував об'єкти, що символізують економічну й військову могутність США, загалом ворожу Ісламу, на його переконання, західну мораль. Його терористи скеровували літаки на  Пентагон та башти-близнюки Всесвітнього торговельного центру (на фото). А хто і що хотів сказати, закладаючи вибухівки в урни на трамвайних зупинках, як це сталося вчора у Дніпропетровську? Адже головними жертвами стали ті, хто від цієї ж стабільності найбільше і потерпає, тобто пересічні українці. Самі себе підірвали?
 
Як не крути, але тероризм - ідеологічне явище. Принамйні, має бути тісно пов'язане з якоюсь ідеєю, перконаннями. Хто кого і в чому намагався переконати організацією вибухів вздовж шляху слідування трамваю першого маршруту центральними вулицями міста?  
 
Ще однією досить дивною особливістю «українського тероризму» є те, що завжди єдиним його речником виступає влада. Адже це ніхто інший як вона пояснює народу, що стоїть за тим чи іншим вибухом. Зазвичай так не буває. Бо терористи самі декларують свої цілі, чітко формулюючи свою мету. Інакше втрачається сенс терактів, якщо ніхто не знає, що ними переслідується.
 
Може в місті на Дніпрі завівся якийсь божевільний, який хотів вибухів заради вибухів? І для цього так просто їздив першим трамвайний маршрутом центральним проспектом, спокійно розкладаючи пекельні механізми на зупинках, де сходив?
 
Чесно кажучи, якось не віриться. Серія вибухів радше схожа на добре сплановану і підготовлену спецоперацію, здійснення якої навряд чи було під силу якомусь неадекватному одинаку.
 
Кримінальні розбірки? Та й вони так не робляться. Зазвичай вони теж мають конкретні цілі. Живі. Як це, приміром, сталося напередодні з бізнесменом Аксельродом. Та й чого можна добитися спричинивши травм, в тому числі потенційно смертельних, масі випадкових людей, на долю яких випало нещастя опинитися не в той час, не в тому місці?
 
То що ж ми маємо в сухому залишку, окрім вкотре артикульованої владою тези про чергову спробу підриву видуманої нею стабільності? Нічого. А от проведення будь-яких масових акцій в місті – заборонили. І це при тому, що на подібних організованих заходах ніколи жодних подібних ексцесів зафіксовано не було. Де-де, а якраз там пильних представників правоохоронних органів – як в уніформі, так і в цивільному з відеокамерами – ніколи не бракувало.
 
З роз’яснень міністра юстиції Лавриновича та інших посадовців, слідує, що надзвичайний стан через серію вибухів незрозумілого походження в окремо взятому місті по всій країні не запроваджується. Тим більше, що, на щастя, обійшлося без людських втрат. А якщо подібні інциденти раптово повторяться ще десь, в інших обласних центрах і, не дай Боже, з куди гіршими наслідками? І тоді вже, так би мовити, за сукупністю, може визріти нагальна необхідність застосування суворих заходів з наведення порядку по всій України. Якщо так, то в цьому контексті Дніпропетровськ виступає такою собі «першою ластівкою» і генеральною репетицією.
 
До того ж, аби «закрутити гайки» не обов’язково вводити і надзвичайний стан. Судові заборони проведення зібрань громадян під будь-яким приводом виносилися і в цілком «мирний» час. Після вибухів урн така практика лише зміцніє і систематизується, а правоохоронці отримають додаткові козирі в рішучій нейтралізації найменших проявів організованої громадянської активності. Зараз міліції в Дніпропетровську – ледь не в кожному дворі. То яка, на фіг, за таких умов свобода зібрань?  
 
Ще одна особливість: попри нез’ясованість природи та всіх обставин дніпропетровських подій, влада впевнено заявляє, що проведенню матчів європейської першості нічого не загрожує. На яких підставах? Вони точно знають, що в Києві, Харкові, Львові і Донецьку терактів не станеться? А надто - під час футбольного чемпіонату? Звідки така інформація? Чи не з тих, бува, джерел, які достеменно в курсі про конкретні дату, час і спосіб здійснення всіх можливих «раптових» терактів  в Україні? Якщо такі є, то це може означати лише єдине – вони під контролем влади і працюють в тісній спайці з нею.
 
То може в даному випадку правильніше було б ставити питання не про якийсь міфічний тероризм, а про конкретні нехай незграбні (в міру креативного потенціалу організаторів),  але все таки випадки політики державного терору проти власного ж народу? Бо які приклади українського тероризму не візьми, всі вони є якимись нелогічними і атиповими, що ніяк не вкладаються в логіку і зміст тероризму як явища. Натомість, дуже органічно підходять до визначення державного терору з метою залякування власного населення та використання цього в політичних цілях, де головною є самозбереження режиму, котрий в Україні досить влучно називають режимом внутрішньої окупації.
 
За логікою, після серії вибухів в одному з найбільших міст країни, обов'язково мають послідувати кадрові ротації. Хтось має бути звільненим. Причому відставки мають бути попорційні масштабності скоєної злочинної акції. Якщо СБУ "вирахувала" якихось "васильківських терористів", які лише нібито збиралися підірвати нікому не потрібний пам'ятник Леніну на День Незалежності, то як же так сталося, що очолювана суперпрофесіоналом Калініним служба прогавила цілу серію вибухів в мегаполісі? Але чи буде він відправлений у відставку? Ага, "щас".... Хто ж тоді узгоджуватиме дії з російським ФСБ?
 
"Президент зазначив, що використовуються всі можливості для розкриття цих терактів. За його словами, оперативно-слідча група консультується із спецслужбами суміжних країн, а також співпрацює з ними в ході слідства". Цікаво, чим же конкретно згадані спецслужби можуть допомогти українським колегам в розкритті дніпропетровських вибухів? Враховуючи специфіку діяльності спцслужб саме суміжних, як було сказано, країн, куди ймовірнішими видаються припущення про надання ними відповідних консультацій, а може й прямих інструкцій, до і для скоєння актів залякування, ніж допомоги в їхньому розслідуванні.  
 
Якщо так далі піде, то дніпропетровські урни - це лише квіточки. Хтозна чого можна очікувати у майбутньому. Бо від всього цього так і тхне чимось ефесбешним, вам не здається?  
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
 
Довідково:
 
Необхідно розрізняти два споріднених, але різних за змістом поняття — терор і тероризм. Терор — насилля влади з її державним апаратом проти народу з метою придушення не тільки опозиції, але й всього загалу, з метою викликати жах і залишити думки про спротив. Іншими словами, терор — насилля з боку сильного. Вперше системний політичний терор було розгорнуто якобинцями під час Великої французської революції. Прямими їхніми ідеологічними нащадками були більшовики, які розгорнули «червоний терор» з метою придушення політичної опозиції і поширення більшовицької влади за межі захоплених ними Петербургу і Москви. Жертви владного терору обчислюються багатьма тисячами і навіть мільйонами людей.
 
Натомість тероризм — насилля «з боку слабшого», насилля, що виходить від опозиційних прошарків суспільства, радикально налаштованих і, як правило, вельми нечисленних. Тероризм носить політичну, соціальну чи національну ознаку в залежності від цілей своїх носіїв. Тероризм як явище переслідує дві основні знакові мети. Перше — вчинити тиск на органи влади, залякати, посіяти страх і непевність. Другою метою і водночас ознакою тероризму є бажання викликати співчуття в своїй цільовій авдиторії, тобто тому прошарку суспільства, який, як вважається, піддається гнобленню або дискримінації, але поступається в радикальності терористам. Таким чином, тероризм неможливий без того, щоб терористи не оголосили про свою відповідальність за здійснений акт насилля.

/Вікіпедія/

© spetskor [28.04.2012] | Рейтинг: 40.5/42 | Переглядів: 2686

2 3 4 5 40.5/42





Коментарі

1 2   »
Ami

Ami
28.04.2012 19:13:14
Украинский тероризм - бессмысленный и беспощадныйshok
Плюсик автору
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

28.04.2012 19:17:54
5
spetskori 28.04.2012
Так і тхне чимось ефесбешним..i
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

28.04.2012 19:21:48
   Не читав... Хуйня мабуть... Singing
 
        І ваабще, шо це за йоптить... Кожного дня оці занудні опуси... Тьху, мля...
Не згоден Згоден  Підтримка: 32%(6/19)

28.04.2012 19:22:22
5Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

28.04.2012 19:22:53
Is fecit, qui prodest - зробив той, кому вигідно. Як на мене, там стирчать вуха нашої рідної опозиції. Під владою стілець ще не хитається, а от опозиція стрімко втрачає електоральні бали. Вона піде на що завгодно, аби піднасрати ПР-івцям.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/21)

28.04.2012 19:28:12

AlexLoL 28.04.2012 19:22:53
Як на мене, там стирчать вуха нашої рідної опозиції.

   Ще один йопнутий на всю башку...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(22/22)

28.04.2012 19:28:28
Грустно, безусловно жалко людей...
Но разве могло быть по другому, если при власти те, кто прошел естественный отбор в 90-е. Они так привыкли. Те кто с ними сталкивался ранее, предупреждали и предвидели, как будут развиваться события в Украине при ПРдунахpardon
Попытки сегодня призывать их к чему-то, взывать к разуму, совести и пр. просто смешны...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

28.04.2012 19:29:29
Почерк - быков из охранки. Топором делали - лаптем работали. Вычислимы: профиль Калинина, стиль 9 ГУ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

28.04.2012 19:38:16

Мрачный 28.04.2012 19:21:48
Не читав... Хуйня мабуть...
Вже вкотре Мрачний прпускається саме такої образи автора.
Мрачный 28.04.2012 19:21:48
І ваабще, шо це за йоптить... Кожного дня оці занудні опуси... Тьху, мля...
А що, тебе, як троля, хтось змушує? Може в штабі? Я вже безліч разів пропонував тобі, аби ти не реагував на мої дописи, як і я на твої. Якого ж дідька ти вкотре відкрив мій матеріал аби вчергове зробити хамськимй випад на адресу автора, пробуючи пустити під укіс дискусію? І після цього ти не провокатор і не паскуда?
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

28.04.2012 19:46:49
Мрачный Excellently
 
    AlexLoL 28.04.2012 19:22:53
    Як на мене, там стирчать вуха нашої рідної опозиції.
 
 
   Ще один йопнутий на всю башку...
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

28.04.2012 19:47:36
Як на мене, там стирчать вуха нашої рідної опозиції

Кишка тонка. Будь у нас в оппозиции революционеры -террористы, а не слизни-раздолбаи  -  уже б Янукович висел в саду Межигорья на яблоне....biggrin
 
Під владою стілець ще не хитається

И лишь потому что - не революционеры-террористы....
 
аби піднасрати ПР-івцям.

Вообще то для этого делать ничего не надо - больше чем сама ПР, насрать не может никто...biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

28.04.2012 19:52:15

spetskor 28.04.2012 19:38:16
Я вже безліч разів пропонував тобі, аби ти не реагував на мої дописи,

   Та серце болить... Як подивлюся на оцю хню, що є дописи  Спецкора, та тиск одразу за 200...
 
         І не буду про автора, який є ющенківська ... Кє - хє...
 
   Занудно, дядя. Стажировку проходив у Кінаха?..
Не згоден Згоден  Підтримка: 47%(7/15)

Ami

Ami
28.04.2012 19:52:43
AlexLoL 28.04.2012 19:22:53
там стирчать вуха нашої рідної опозиції
А про какую именно опозицию Вы говорите?
В смысле она разная - БЮТ, ФЗ, Свобода, Удар, партия Гриценко - и это только наиболее известные организации
Кого из них Вы обвиняете?
AlexLoL 28.04.2012 19:22:53
Під владою стілець ще не хитається, а от опозиція стрімко втрачає електоральні бали
Возможно лично Вы и поддерживаете ПР, но по моим наблюдениям их рЭформами недовольны даже те, кто голосовал за эту компанию на прошлых выборах
Потому что тотальное повышение цен, отмена льгот, повышение пенсионного возраста - это не те свершения, которые добавляют популярности - особенно на фоне президенских резиденций
Востаннє редаговано Ami 28.04.2012 19:56:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

Ami

Ami
28.04.2012 19:54:39

Мрачный 28.04.2012 19:52:15
не буду про автора, який є ющенківська
Думаю надо ставить оценку за смысл статьи, а не за убеждения автора
Впрочем это лично моя точка зренияsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

28.04.2012 20:03:01
Именно террор против своего народа....
Цель его - уничтожение непокорных и опущение покорных.
Это просматривается на каждом шагу. Уничтожение среднего бизнеса и подачки (введение в зависимость) обнищавшим.
Народ собирает последние силы, чтоб сказать НЕТ, к этому готовится власть.
Бьет молоточком по голове.  Но, это пока игры в песочнице.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

28.04.2012 20:22:50
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

28.04.2012 20:24:17
Ami 28.04.2012 19:52:43
В смысле она разная
smile3 Опозиція поділена на дві частини - кому світить на наступних виборах і кому ні. А нові голосні бренди - це для дурників.
 
Ami 28.04.2012 19:52:43
Кого из них Вы обвиняете?
Ви тут словами не грайтесь, я нікого не звинувачую. Це лише думка. Можливо - хибна. Але нічим не гірша за все це конспірологічне  патякання про надзвичайні стани і решту.
 
Ami 28.04.2012 19:52:43
Потому что тотальное повышение цен, отмена льгот, повышение пенсионного возраста - это не те свершения, которые добавляют популярности
А підриви пекельних машинок на зупинках, значить, додадуть ....
 

Мрачный 28.04.2012 19:28:12
Ще один йопнутий на всю башку...
А Вам відомі справжні винуватці? До Вас приходили зелені чоловічки і все розповіли?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

Ami

Ami
28.04.2012 20:33:11
AlexLoL 28.04.2012 20:24:17
словами не грайтесь, я нікого не звинувачую. Це лише думка
AlexLoL 28.04.2012 19:22:53
зробив той, кому вигідно. Як на мене, там стирчать вуха нашої рідної опозиції
Вы сказали, что взрывы организовали те, кому это выгодно. Затем отметили, что там присутствует след опозиции. Я верно перевел с украинского?
Вам следует поделиться этими подозрениями с сответствующими структурамиsmile3
 
Востаннє редаговано Ami 28.04.2012 20:35:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

28.04.2012 20:33:15

Ami 28.04.2012 19:54:39
Думаю надо ставить оценку за смысл статьи, а не за убеждения автора

   Нада в ипло давать таким авторам... Три раза в день... Этот, ке - хе, автор прямо причастен к приходу чугунов. Не просто своим неголосованием, а агитацией...
 
   Этот автор лично несет ответственность за приход к власти чугуноидов...
 
           Ёхана мама, когда мы уже начнем называть вещи своими именами... Воров ворами, мудаков мудаками, дятлов дятлами...
 
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(10/14)

28.04.2012 20:35:03

Мрачный 28.04.2012 20:33:15
Ёхана мама, когда мы уже начнем называть вещи своими именами... Воров ворами, мудаков мудаками, дятлов дятлами...
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login