для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Вибухово-небезпечна стабільність (доповнено коментарями місцевих осередків "Свободи" і УНП)

Вибухово-небезпечна стабільність (доповнено коментарями місцевих осередків
Так називалася стаття, написана мною в січні 2011 року. Розмістив її на власному персональному сайті:
 
"Під час візиту до Японії на зустрічі з тамтешніми підприємцями й імператором Янукович заявив, що в Україні після приходу нової влади вже рік як панує стабільність: і політична, і економічна. В тому числі, як зазначив ВікторФедорич, в парламенті. Це він сказав якраз, самі знаєте, після яких буремних подій і з якою кількістю постраждалих.  
 
А наступного дня прогриміли вибухи в Макіївці. Тіпа, на підтвердження. Так у нас стабільність чи як? Що ж мається на увазі під цією міфічною стабільністю?
 
За Ющенка, принаймні, без вибухів обходилося. Та й народ ніякими кодексами не тероризували, підприємців не пресували, опозицію не переслідували, зі свободою слова та мирних зібрань все було гаразд, демократія розквітала. Про стабільність, правда, ніхто не казав, тим більше так часто, але жили собі нехай і без особливого прогресу, але ж і без таких катаклізмів, які зараз повністю накрили хвилею цілу Україну.
 
Пам'ятників Сталіну ніхто не встановлював, а відтак і висаджувати в повітря не було чого. Хіба що Леніну по мармизі молотом заїхати. Так це ж – святе діло, тим більше на виконання указів Президента про демонтаж пам'ятників тоталітаризму. А зараз: вибухи, арешти, виклики, допити. Оце така стабільність?
 
А різке підвищення комунальних тарифів, а зростання цін, а ці "реформи", що штовхають людей у прірву... Стабільність? Насправді ж країну колотить від цих, окрім того що недолугих, так ще й небезпечних для життя "реформ"! З кожним днем все гірше і гірше. Нещасні українці вже не знають чого очікувати від цієї влади, яких чергових заходів з "покращення життя вже сьогодні", що заганяють у домовину.
 
Та повернімося до найгучнішого й найрезонанснішого на даний момент прояву стабільності – вибухів у Макіївці. Якщо це справа рук невідомих зловмисників, то куди ж дивилося СБУ? Чому не зіграло на випередження? Служба ж має упереджувати такі злочини, запобігати їм. Хіба не так працюють справжні професіонали? Цього, як бачимо, не сталося.
 
Що ще впадає в око, так це те, що незважаючи на екстраординарну подію, в реакції керівництва СБУ та МВС не було не те що переполоху, а й навіть натяку на якусь тривогу. Вони звітували про це бадьоро, ніби розповідали про буденну річ. Не відчувалося ніяких зрозумілих в такій ситуації хвилювань ні в словах Хорошковського, ні в рапортах заступників міністра внутрішніх справ Фаринника та Ратушняка. Про інцидент в Макіївці вони доповідали ледь не з посмішкою на вустах. Мовляв нічого такого не сталося, живіть всі спокійно. Хіба це нормально?
 
Далі. Незважаючи на те, що зловмисників не виявлено і нікого не затримано, Хорошковський заявляє, що більше ніяких вибухів не буде. А звідки він це взяв? На чому базується його впевненість?
 
Чи не наштовхують такі обставини на припущення про зовсім не спонтанну терористичну природу вибухів, а їхню керованість і контрольованість самими силовиками? Самі підірвали, скільки чого і де потрібно було, знають, що більше не будуть, а тому і кажуть, що це вже все, спіть спокійно... А ми саджатимемо потім, кого захочемо. Кого призначемо винними – тих і загребемо.
 
А ця історія з нібито знайденою на місці вибухів запискою "Дістала ця влада" і вимогою 4 млн. євро – щоб надалі не було ніяких вибухів, взагалі не витримує жодної критики. Маячня якась...
 
Взагалі від цієї історії здорово тхне. Чимось таким, знаєте, російським,ефесбешним... Це вже щось таке в Україні відбувається, що не приведи Господи... Бандюковичі рулят... Зі своєю бісовою стабільністю з несподівано розквітлим в країні тероризмом, чого до них ніколи не було. Жах та й годі..."
/кінець цитати, 21.01.2011/
 
Тепер вибухова хвиля накрила і моє рідне місто. Сьогодні тут пролунало аж чотири (!) вибухи. В людних місцях, на трамвайних зупинках. За даними на поточний момент, постраждало близько тридцяти городян.  Цьому передувало вбивство серед білого дня у центрі міста відомого бізнесмена Геннадія Аксельрода.
 
Отака вона, стабільність і порядок по-януковичу, коли все МВС і СБУ кинуто ним на переслідування опозиції, розправу з інакомисленням, нищення демократії, придушення свободи слова та боротьбу з мирними зібраннями.
 
Цікво, що вибухи сталися якраз під час загострення зовнішньополітичної критики Януковича щодо брутального поводження з Юлією Тимошенко у в'язниці та активізацією з цього приводу протестних виступів української опозиції. По всій країні, в тому числі в Києві і Дніпропетровську зокрема.
 
Чим не привід для ВікторФедорича списати все на опозиційних радикалів, які прагнуть дестабілізувати обстановку в країні? А як же з ними боротися як не введенням надзвичайного стану та тотальною "посадкою" всіх, "причетних" до "підриву стабільності" осіб?
 
Тим часом по охопленому панікою місту розповсюджується інформація про нові вибухи, що прогриміли в інших районах. Наразі циркулюють дані про десять вибухів.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
 
Доповнено:
 
У Дніпропетровську розпочато шмон опозиції?
Під підозрою - "Свобода"
 
Співкоординатор Громадянського активу Дніпра, радник голови ВО «Свобода», лідер міської парторганізації  Андрій Денисенко назвав сьогоднішні вибухи в місті технологією сіяння страху і паніки.
 
- Це дуже схоже на продовження низки терактів, які сталися у Дніпропетровську, Харкові та Запоріжжі восени минулого року. Синхронізація вибухів з масовими акціями опозиції свідчить, що за ними можуть стояти або російські спецслужби, зацікавлені у дестабілізації ситуації в Україні, або влада, якій вигідно залякати суспільство і отримати привід розпочати масштабні репресії проти опозиції, зокрема націоналістів, - заявив він.
 
Більше того, за словами Денисенка, близько 13:30  біля під’їзду будинка, де він мешкає, на Тополі, його матір спинив працівник міліції з прізвищем на слух схожим на Черепаха і почав розпитувати де її син, і хто проживає в його квартирі.
 
- Тобто невідомо, чи відгриміли вже всі вибухи, а міліція цікавиться, де в цей час були лідери місцевих націоналістів, - зауважує А. Денисенко. - Я розцінюю це як перші спроби покласти відповідальність за вибухи на опозицію.
 
Дивні вибухи
 
Коментуючи серію вибухів, що прогриміли в публічних місцях, в дніпропетровському обласному осередку УНП задаються питаннями, чому у центрі такого спокійного міста раптом вибухають бомби, причому там, де не буває начальства та багатих людей, а жертвами могли стати і стали представники простого народу?
 
-  Якщо це  дії якоїсь терористичної організації, то куди дивилося СБУ та чому не висунуто жодних вимог? - обурюється голова ДОО УНП Анатолій Сокоринський.
 
Найбільше ж здивування у політка викликало те, що після вибухів не були підсилені заходи безпеки біля облдержадміністрації та обласної ради.
 
- Коли національно-демократичні сили проводили мирні, дозволені пікети, то ці будівлі оточували турнікетами та цілими полчищами міліції, – акцентував політик. - А тут реальний розгул терору і...-  нічого!
 
На думку А.Сокоринського, такому факту може бути два пояснення: або влада знає, що вона нікому не потрібна, або їй відомо, де точно вибухів не буде.


© spetskor [27.04.2012] | Рейтинг: 43.2/41 | Переглядів: 2364

2 3 4 5 43.2/41





Коментарі

1 2   »
27.04.2012 14:22:50
Давно знал что Рыги на все способны , чтоб не потерять власть как у 2004 г,
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

27.04.2012 14:27:53
Лохонулася гопота - то б можно було б списати на Юлькувароффкубрехуху, а що ж тепер Хам вигадає?
sps
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

27.04.2012 14:33:14
Автор прозревают. Думала, сделает намек на происки Тимошенко... Не оцениваю, потому что сама так думаю.
Или я пропустила момент, или не было реакции Спецкора на насилие над Тимошенко? Тихо торжествуешь над унижением женщины????
Востаннє редаговано valm 27.04.2012 14:35:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

27.04.2012 14:58:09
Цікво, що вибухи сталися якраз під час загострення зовнішньополітичної критики Януковича
Не лише. Рік-то виборний, а над владою витає привид "смерті" з тотальною кофіскацією..
От і рятуватися будуть, як тільки зможуть.
Це перша ластівка, з людськими втратами. І рукою пораненого не обійдеться.
 
Сьогодні тут прогреміло
и
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

27.04.2012 14:58:19
83% немцев отказалось от Евро,вот и подумайте,кому выгодно взрывать...Бабки потрачены немалые,а подготовились плохо,так себе потёмкенских деревень настроили
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

27.04.2012 14:58:37
ну че, Федорыч, захотел стабильности?! Получай!!! А грантоедческое бабло, оно не только душу греет пейсателей разных,а презентация всего этого прошла еще 11 сентября ну, год вы помните...suicide_fool-edit
Не згоден Згоден  Підтримка: 10%(1/10)

27.04.2012 15:00:28

Roman31 27.04.2012 14:22:50
Давно знал что Рыги на все способны , чтоб не потерять власть как у 2004 г,
Не як у 2004-му. Тоді їм нічого не грозило, і вони прекрасно це знали. Спочатку забоялися народу, але Ющ їх заспокоїв.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

27.04.2012 15:17:59
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.04.2012 15:36:48
Любой теракт это, в первую очередь, попытка донести широким массам своё несогласие с процессами/событиями происходящими в обществе. Терористы, в той или иной форме, всегда дают понять за что конкретно они "наказывают" это общество.
 
Все теракты, за которые никто не взял на себя ответственность, стопроцентно являются плодами деятельности местных спецслужб. Особенно теракты происходящие в период напряженной политической ситуации.
 
Дейстующая власть начала неприкрытую агрессию против своего народа. Очень важно осознать тот факт, что подобные "мероприятия" не могут произойти без одобрения сверху.
Нет сомнения в том, что СБУ в кратчайшие сроки "раскроет заговор" и найдет "виновных".
Как и нет сомнения в том, что факическим организатором этого кровавого преступление является администрация Овоща.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

27.04.2012 15:41:26
я думаю з євром можно попрощатись.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

27.04.2012 15:49:06
сама ж.па буде якщо зараз "випадково" повспливають плівки з голосом подзрітєльно схожим на голос хама де воно говорит "начинайте" ВВС рашки між іншим вперше вкамплєктє 100% за всю навєйшу расєску історію. А в ролі прєзіка все ще Медвед(цап відбувайло на всякій пожарний) от і думай тут...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.04.2012 15:50:47

dikiybober 27.04.2012 15:41:26
я думаю з євром можно попрощатись.

Если это шоу в Днепре будет единственным - врядли. Если такие взрывы пройдут через недельку ещё где нибуть - наверное.
 
И терракт какой то с этих взрывов никакой - так, попугать народ и взбаламутить воду. Кому выгодно? А х.з. Получается - никому.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.04.2012 15:54:51

dikiybober 27.04.2012 15:41:26
я думаю з євром можно попрощатись
  ну и хрен с ним ,тоже мне событие...pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

27.04.2012 15:58:41
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

27.04.2012 16:02:11
Тузик_Киевлянски 27.04.2012 15:36:48
Нет сомнения в том, что СБУ в кратчайшие сроки "раскроет заговор" и найдет "виновных".

так и будет.
 
скажут " кто Щербаня убил - тот и взрывы заказал".
 
только вот после избирательных кампаний в РФ и Белоруссии с взрывной агитацией в непричастность ПР поверят лишь полные даун-басы
Востаннє редаговано сильвер 27.04.2012 16:04:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

27.04.2012 16:24:48

сильвер 27.04.2012 16:02:11
только вот после избирательных кампаний в РФ и Белоруссии с взрывной агитацией
не нада кіздєть. Під час випорів Путлєра зачістілі всьо шо можна і неможна - стояла тіш і гладь як на кладбіщєbiggrin. Єдиний вибух і то після виборів - офіційна версія вибух побутового газу(між іншим схоже на правду)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

27.04.2012 16:25:30
Я сразу сказала, что повесят на наших. Еще и чразвычайку введут.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.04.2012 16:31:43

dikiybober 27.04.2012 15:41:26
я думаю з євром можно попрощатись.
Я тоже так думаю.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.04.2012 16:37:07
Тузик_Киевлянски 27.04.2012 15:36:48
Терористы, в той или иной форме, всегда дают понять за что конкретно они "наказывают" это общество.
ЦВХ - згаданий вам принцип наказанія це в100%  випадків провокація місцевих спецслужб... так було завжди від євно азефа до веж WTC. питається, а от на фіга справжнім( а не вигаданим) ворогам режиму підривати х.з. кого? причому наражаючись на суспільний осуд. Якщо глянути на тактику дій того ж Колінза чи Бандери вона була цілком адресною. Якщо подивитись знову ж на "спецов" з "Патріса Лумумби" - то вони теж прєдпочитали бити по верхніх етажах - Карлос Шакал(Ілліч Санчєс) яскравий приклад...
Востаннє редаговано dikiybober 27.04.2012 17:07:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

27.04.2012 16:39:15

stefania 27.04.2012 16:25:30
Еще и чразвычайку введут
И это перед своим ЕВРО...избиение Юли, взрывы, чрезвычайка. Какой идиот сюда приедет???
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login