для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ПоРОШЕНоград

"Я шоколадный заяц, я ласковый мерзавец"... Читати повністю

© spetskor [24.04.2012] | Рейтинг: 38.2/51 | Переглядів: 3034

2 3 4 5 38.2/51





Коментарі

«   1 ... 3 4 5 6 7   »
24.04.2012 15:42:08

spetskor 24.04.2012 15:26:13
Головне вставити свої 5 копійок, а про що вони - то вже справа двадцять п'ята.
Думаю, що якби я набрався нахабства писати про справи в Дніпропетровську і отримав відкоша від Вас, я б все одно не знайшов би в собі сили так відреагувати.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2012 15:42:08
Stanislav 24.04.2012 15:29:11
Чтобы расписывать "очманілий натовп", официально называть набережную Рошен, писать уничижительно об атмосфере, присутствовавшей на этом открытии надо пользоваться первоисточниками или по крайней мере поинтересоваться мнением винничан. О Вашем профессионализме я уже мнение составил. Оно непредвзято. Уверенно писать такие репортажи это что то наравне с описанием бразильского карнавала из телефонного разговора.  
 
Вы, Шариков, чепуху говорите и возмутительнее всего то, что говорите ее безапелляционно и уверенно.
Такою атмосфера транслювалася по 5 каналу. Чи ви не довіряєте цьому каналу? Надаєте перевагу Інтеру? Він правдивіший? Судячи з картинки, вінничани, принаймні ті, які створювали толпу на набережній, ледь не обсикалися від задоволення. Можливо всі вони - співробітники "Рошена". Але Порошенко хотів, щоби саме така атмосфера була передана на всю Україну за посередництва свого телеканалу. У ткий спосіб він піарив себе на всю країну. Я ж не інформую про подію - не пишу про відкриття другого сезону фонтану як новину -, а ділюся своїми роздумами з цього приводу. І найголовніший герой це саме Порошенко, а не вінничани. Його амбіції, його жадоба до самопіару, самовозвеличування. Зрозуміло, Швондєр? В даному випадку трансляція 5 каналу - і є першоджерело.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 15:47:47
spetskor 24.04.2012 15:42:08

Да я вообще не смотрю телевизор. И уж тем более, упаси Господь, не пытаюсь писать пасквили на основе телепередач. Я понял, что Вы и классиков изучаете по комиксам ... совершенно не обязательно читать в оригинале. У Вас право плохо получается писать. Честное пионерское. Не Ваше это.  Кстати очень показательна Ваша фамильярность. Древние писали "Невежество - категорично" и я с ними согласен.
 
инженегр 24.04.2012 15:42:08

Товарисча не интересует мнение винничан.  pardon
Востаннє редаговано Stanislav 24.04.2012 15:52:27
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

24.04.2012 15:48:18

инженегр 24.04.2012 15:39:38
spetskor 24.04.2012 15:26:13
Чого тільки і кого на тому святі не було. А які промови виголошувалися. Зокрема Петром Олексійовичем в компанії  з мером Вінниці Гройсманом та головою обласної державної адміністрації Джигою, до речі, одного з фігурантів справи про зникнення журналіста Гонгадзе.
 
Зі слів Порошенко випливало (в прямому і опосередкованому значенні), що фонтан - це черговий європейський прорив України, що завдяки цьому водяному світлограю Вінниця стає світовим містом, яке будуть легко ідентифікувати завдяки дивовижному втіленню інженерної думки.
 
В шаленому екстазі злилися воєдино і очманілий натовп і ледь не кінчаючий від параксизмальних нападів самозадоволення Петро Олексійович.

Все це було в трансляції. Дуже детальному відеорепортажу.  Мені не обов'язково було знаходитися серед тієї толпені. Можна було спостерігати за виступом французьких "повітряних барабанщиків" безпосередньо з набережної, а можна, - і навіть ще краще було видно - по телевізору, лежачи на улюбленому дивані. Навіть футбол, коли дивишься, то краще по телевізору - адже там бувають повтори. Або, коли на стадіоні, то все одно уважно переглядаєш потім повтори на нтабло, якщо таке є. Бо з трибун можна деталі і не помітити. Інша річ - атмосфера трибун. Але і її можна легко відчути з трансляції по ящику, в себе дома.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 15:53:59

spetskor 24.04.2012 15:42:08
Судячи з картинки, вінничани, принаймні ті, які створювали толпу на набережній, ледь не обсикалися від задоволення. Можливо всі вони - співробітники "Рошена". Але Порошенко хотів, щоби саме така атмосфера була передана на всю Україну за посередництва свого телеканалу
Уявляєте собі, але атмосфера там була цілком щира. І на відміну від політичних акцій проплаченої масовки там не було.
spetskor 24.04.2012 15:42:08
Його амбіції, його жадоба до самопіару, самовозвеличування.
З цим можна погодитись, але сама справа цілком корисна і сприймається жителями міста без негативу.
А взагалі у нас в країні так мало позитивних новин, що я б цю слабкість Порошенку вибачив.
Відносно складової політичного піару, то думаю все не так однозначно. Люди розуміють, що мухи і котлети повинні бути окремо. Та і Порошенко це розуміє, тому від політичного входження до ПР він дистанцюється.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2012 15:54:50
Stanislav 24.04.2012 15:47:47
Да я вообще не смотрю телевизор.
Так ви ж взагалі пишете про те, про що навіть близько не знаєте. Самі це щойно визнали. Це найвищий ступінь невігластва. От і "поговорили".
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 15:56:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 15:56:17

Stanislav 24.04.2012 15:47:47
Товарисча не интересует мнение винничан.
Осмелюсь спроситьsmile3, а Вы каким боком к Виннице?drinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

24.04.2012 15:56:56
spetskor 24.04.2012 15:54:50
Так ви ж взагалі пишете про те, про що навіть близько не знаєте.

Хоть один аргумент приведете ?
 
Вы - воинствующий невежда. Таким своим мощным умением писать скорее больше вредите, чем приносите пользу. Аргументы для Вас не существуют .. ну это уже к дедушке Фройду. С умным человеком, даже если он твой оппонент, приятно дискутировать. Ваша же дискуссия сводится к - сам дурак. Вам не понять, что кроме дивана с телевизором существуют другие источники информации и в том числе личные. Вам не понять, что если пишешь про другой город надо интересоваться мнением жителей. Вам не понять, что если допустил ошибку, то надо извиниться, а не обливать тех же самых жителей, которые опровергают Ваши исторжения обрывков мыслей. За сим удаляюсь )) С невеждой спорить, себя опускать до его уровня .. son
Востаннє редаговано Stanislav 24.04.2012 16:01:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2012 15:58:52

spetskor 24.04.2012 15:48:18
 Мені не обов'язково було знаходитися серед тієї толпені.
Хорош оправдываться!
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2012 16:03:47
инженегр 24.04.2012 15:53:59
Уявляєте собі, але атмосфера там була цілком щира.
Не заперечую. Перечитайте допис. Там все написано так, як і було насправді. А це зайвий доказ правдивості моїх слів і адекватності  і трансляції, і мого сприйняття її. Одже дорікати мені в тому, що мене не було на місці події, що мені тут закидають окремі коментатори, - не можна, немає підстав.
 
инженегр 24.04.2012 15:53:59
Люди розуміють, що мухи і котлети повинні бути окремо. Та і Порошенко це розуміє, тому від політичного входження до ПР він дистанцюється.
А Порошенко хоче, щоби він нібито і опозиціонером залишався, і в той же час в уряді януковича працював, прислужуючи зеку-рецидивісту. Хіба це не аморально? І що в цьому випадку варті слова про якесь дистанціювання Порошекна від ПР, якщо він в самому її лігві, в найвищому за статусом органі, куди він потрапив навіть не будучи депутатом ПР. Це - АМОРАЛЬНО і БЕЗПРИНЦИПНО! Збоку Петра Олексійовича. Невже це не очевидно?
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 17:18:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2012 16:04:24
инженегр 24.04.2012 15:56:17
Осмелюсь спроситьsmile3, а Вы каким боком к Виннице?drinks

Да никаким )) Я просто не люблю когда пишут, расписываясь за других людей. Я тоже не расписывался за винничан, просто предлагал прежде всего спросить у них, а не писать за них. Мы ж вообще то за Порошенко, а не за Винницу.
 
Иронией судьбы я как раз из Днепропетровской области .. сейчас уже лет 10 живу в Киеве. drinks Всё порывался сходить на сходки ДД ... но я больше читатель, чем писатель ... думал появление в рядах писателей моветон All ok
Востаннє редаговано Stanislav 24.04.2012 16:08:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2012 16:05:47

инженегр 24.04.2012 15:56:17
Осмелюсь спросить, а Вы каким боком к Виннице?
Приєднуюсь до запитання.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

Wog

Wog
24.04.2012 16:09:05
Перечитав черговий Ваш допис зі сподіванням "А може цього разу..." (в розумінні - має ж бути в цих текстах якийсь сенс). Все начебто злободенне, ідеологічно "правильне", але якесь... "газетне" (читай - банальне). Краще напишіть щось задиристе чи суперечливе - хоч посперечаємося pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 16:10:19

Stanislav 24.04.2012 16:04:24
Всё порывался сходить на сходки ДД ... но я больше читатель, чем писатель ... думал появление в рядах писателей моветон
На сходках "дедовщины" нет. Я бывал пару раз, так там встречались даже просто читатели, которые даже комментов избегают.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

24.04.2012 16:10:53
Stanislav 24.04.2012 16:04:24
Я тоже не расписывался за винничан, просто предлагал прежде всего спросить у них, а не писать за них.
Так у них же запитували. В трансляції . От і Інженегр також сказав, що атмосфера була щирою. До речі, слід розуміти він там сам був? Чи знає від знайомих, друзів, взагалі від городян? Так як я і написав у своєму дописі-роздумі. Повний екстаз. Всі верещали від задоволення. Разом з Порошенком. Що не так? Що ви хочете мені довести, тим більше, що самі навіть не чули і не дивилися про цю подію. В той же час намагалися і продовжуєте мене чомусь повчати.
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 16:17:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 16:11:53
Horatio 24.04.2012 15:35:04
О, шикарное лечение у нас в пенитенциарных учреждениях!
Между прочим:
Уголовно-исполнительный кодекс
Статья 116, пункт 5 «Осужденный вправе обращаться за консультацией и лечением в учреждения, предоставляющие платные медицинские услуги. Оплата таких услуг и приобретение необходимых лекарств производится осужденными или их родственниками за счет собственных средств. Консультирование и лечение в таких случаях осуществляются в медицинских частях колоний по месту отбывания наказания под надзором персонала медицинской части.»
А объяснять что-либо ПРовской шестерке на ДД - пустая трата времени. Вы бы стали дискутировать с Чечетовым?
 
Востаннє редаговано Пирк 24.04.2012 16:12:44
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

24.04.2012 16:12:25
инженегр 24.04.2012 16:10:19
На сходках "дедовщины" нет. Я бывал пару раз, так там встречались даже просто читатели, которые даже комментов избегают.

Ну чтобы это знать, надо там бывать )) Наверное как то вырвусь на бокал пива.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 16:15:12

spetskor 24.04.2012 16:03:47
Це - АМОРАЛЬНО і БЕЗПРИНЦИПНО! Збоку Петра Олексійовича. Невже це не очевидно?
Не хочеться повторюватись, адже ми це вже обговорювали під іншими ІМХО, присвяченими вступу ПОПа на посаду міністра.
Даною акцією він намагається проторити собі шлях мажоритарщика.
Є підозра, що вінничани (за місцевими справами) його підтримають. Моє відношення близьке до Вашого, але вони мають право.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2012 16:15:48

Stanislav 24.04.2012 15:56:56
Хоть один аргумент приведете ?
Зато ви навели залізний аргумент - взагалі нічого не чув і не дивився. А думку висловив з претензіями.
 

Stanislav 24.04.2012 15:56:56
Вам не понять, что если пишешь про другой город надо интересоваться мнением жителей.
В сюжеті була висловлена дуже схвальна думка вінничан. Її підтвердив, в плані констатування щирості атмосфери, вінничанин Інженегр. Що ще вимагається? В чому я не правий? Чим завинив? Де збрехав? І за що я маю вибачатися, якщо все, про що я написав, так, в підсумку, і було? Що ви ще від мене хочете? Чортзна що.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 16:17:46

Пирк 24.04.2012 16:11:53
А объяснять что-либо ПРовской шестерке на ДД - пустая трата времени.
Excellently
Он просто либо отстал от жизни (руководствуется совковыми трафаретами), либо привык жить по-понятиям.
Теперь в Украине принудительно даже алкоголиков и наркоманов лечить НЕЛЬЗЯ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

«   1 ... 3 4 5 6 7   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login