для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ПоРОШЕНоград

"Я шоколадный заяц, я ласковый мерзавец"... Читати повністю

© spetskor [24.04.2012] | Рейтинг: 38.2/51 | Переглядів: 3062

2 3 4 5 38.2/51





Коментарі

1 2 3 4 5 ... 7   »
27.04.2012 11:15:56
Carlson 25.04.2012 09:49:14
Бездарная писанина злобствующего гнома
Коли нарешті ж ви почннете інгонрувати мою писанину, як і обіцяли?
Востаннє редаговано spetskor 27.04.2012 11:16:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

27.04.2012 11:14:37
deddon 25.04.2012 02:16:36
А Дрыщ хоче, щоби він нібито і опозиціонером залишався, і в той же час з Януковочем цілуватися, як ось на день народження, й поради брателі давати.
Ющенко ніяким чином не служить януковичу: ані формально, ані неформально. Не займає в його команді жодної посади.
Востаннє редаговано spetskor 27.04.2012 11:15:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

25.04.2012 10:23:20

Carlson 25.04.2012 09:49:14
Бездарная писанина злобствующего гнома
Пожалуй, седня в виде исключения соглашусь с Карлсономsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

25.04.2012 10:20:10

spetskor 24.04.2012 18:01:37
Та вона, бляха-муха, взяла, курва, і обісралася. Ну а я-то тут при чем?
Однако...,фууууу.  Ну и ну....
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

25.04.2012 09:49:14
Бездарная писанина злобствующего гнома2
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

25.04.2012 02:16:36
spetskor24.04.2012 15:03:47
А Порошенко хоче, щоби він нібито і опозиціонером залишався, і в той же час в уряді януковича працював, прислужуючи зеку-рецидивісту Хіба це не аморально? Це - АМОРАЛЬНО і БЕЗПРИНЦИПНО! Збоку Петра Олексійовича. Невже це не очевидно?
А Дрыщ хоче, щоби він нібито і опозиціонером залишався, і в той же час з Януковочем цілуватися, як ось на день народження, й поради брателі давати. Того дня, що Юлю заарештували у Дрища була трьохгодинна розмова з Овочем. Мабуть, жопоціонірував тому. Хіба це не аморально? Це - АМОРАЛЬНО і БЕЗПРИНЦИПНО! Як збоку Петра Олексійовича, так і збоку Вашого Дрища. Невже це не очевидно? А, кореспонденте? Якесь ви маєте одностороннє бачення. Вас запрягли та шори очі застять?
Читайте Євангелію, бо у одного смітинку у очах бачите, а у свого й на колоду уваги не звертаєте.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2012 22:26:13
5
вспоминается "Белое солнце пустыни" ...
... "фонтаны" говоришь ? ...
не знаю, что теперь должен  сделать порох, чтобы вернуть более менее приличное имя
... поживем - увидим ...
Востаннє редаговано Gudzon9 24.04.2012 22:26:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

24.04.2012 21:03:53

Мрачный 24.04.2012 20:44:03
Привет, нудный... Народ не смеши
Оце так перданув...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

24.04.2012 20:44:03
   Привет, нудный...
 
        Я там отметился двоечкой... По дружески... biggrin
 
   Народ не смеши. Не называй себя корреспондентом... Смиётся народ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

24.04.2012 18:01:37
инженегр 24.04.2012 17:49:30
Як не фахівцю поясню.
В моєму запитанні "чого ж вони так верещать?" не йдеться про механічну природу цього явища, а про те, чому цей дефект ніхто не збирається усувати. Про цей вереск я одного разу зпитав у водія "Богдану," той все чітко пояснив і я використав його слова в одній з заміток. А щодо того, що порошенко тут не при ділах... Приходить якось на засіданння уряду Порох. А від нього так смердить, що поряд не можна знаходитися. Азаров не витримав і запитав:
- Петр Алексеевич, а что это от вас так несет?.. Как будто бы говном...
- А это и есть говно, - відповів йому той, - Только это не от меня, а из моей жопы.
- То есть?
- Та вона, бляха-муха, взяла, курва, і обісралася. Ну а я-то тут при чем?
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 18:02:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2012 17:51:53

spetskor 24.04.2012 17:42:56
"далі іде стьоб. це - стьоб. кінець стьобу".
Стьоб, скоріш за все, це не Ваш профіль.I do not know
Якби був Ваш, ніяких міток не було б потрібно.pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2012 17:51:44
Але цікаво, чи є де-небудь в Європі чи світі вулиці або площі, названі на честь якихось фірм, компаній, підпиємств чи навіть транснаціональних концернів: приміром, "Боїнг"-Авеню, Бульвар "Кока-Коли", "Пепсі"-стрит, "Мерседес" чи "BMV"-штрассе, або-плац.
Є ось" Рокфеллер-плаза, - протянувшаяся с севера на юг между 48-й и 51-й стрит. Она открыта для посетителей, но раз в год ее закрывают, вероятно, напоминая, что улица все-таки частная"
http://go2usa.info/rokfellercentr.html biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

24.04.2012 17:49:30

spetskor 24.04.2012 17:40:42
А чого ж вони так верещать, коли гальмують?
biggrin
Як не фахівцю поясню.
Гальмівні накладки повинні наклеюватись спеціальним клеєм на колодки. Клей трохи коштує, от наші народні умільці за старою звичкою при заміні накладок їх наклепують. Так простіше, швидше, і не потрбні утримувачі (преси) для клейки.
Вереск іде від тертя металу (заклепки) об метал (гальмівний барабан).
Так що це хитрощі експлуатуючої організації. Порох тут НЄ ПРІ ДЄЛАХ.I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

24.04.2012 17:42:56

инженегр 24.04.2012 17:23:04
2. Роздуми щодо прижиттєвого перейменування Вінниці у Вас би відпали.
3. Якщо Вам так кортіло постібатись з назви, треба було б оформляти як стьоб.
А ви що, не розумієте іронії? Чи вам у тексті потрібно позначити: "далі іде стьоб. це - стьоб. кінець стьобу".
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2012 17:40:42

инженегр 24.04.2012 17:26:50
Подивіться хоча б скільки автобусів Богдан їздять по Україні

А чого ж вони так верещать, коли гальмують? Я живу у дев'ятиповерхівці понад самою трасою. Гальма "богданів" заважають заснути. Це дуже серйозний конструктивний недолік. І судячи зі всього, ніхто його не збирається виправляти. Звісно ж, самому Порошенку це аж ніяк не заважає. Петро Олексійович спить спокійно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2012 17:26:50
Pavlotex 24.04.2012 17:23:38
Подібні Порошенку нас грабують(через відкати з бюджету),а потім нам подаруночок -цяцьку  перед виборами.
Подібні? Можливо. А от у відношенні до цього персонажу бажано надати докази.
Подивіться хоча б скільки автобусів Богдан їздять по Україні. Хюндаї та КІА теж збираються на його заводах...
Востаннє редаговано инженегр 24.04.2012 17:27:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

24.04.2012 17:24:32

Pavlotex 24.04.2012 17:16:03
Патаму шо Пєтрушка умний і хітрий.. ))
Для політика це дуже лесна характеристика.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

24.04.2012 17:23:38

Виталик 24.04.2012 13:00:43
А если в Виннице когда то появится улица Порошенка - я не удивлюсь. Я в Киеве, когда иду по Терещенковской, вспоминаю великого мецената (сахарозаводчика, кстати).

кстати ,Терещенко был частным заводчиком..
 
І "перерізав червоні ленточки " за власні кошти,а не на РОЗДЕРИБАНЕНІ  з БЮДЖЕТУ.. (
 
А то взагалі пі..єц.
 
Подібні Порошенку нас грабують(через відкати з бюджету),а потім нам подаруночок -цяцьку  перед виборами.
 

Віталіки !?
МІЗКИ Є!?
Чи лише очі і одна звилина,приклеєна до зомбоящика?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

24.04.2012 17:23:04

spetskor 24.04.2012 16:47:01
Щоправда я не розумію її логіки, тим більше, що все, про що я написав, знайшло підтвердження в тому числі і у ваших коментах.
В моїх коментах доказів доволі.
1. Подивились би для початку карту-схему Вінниці.
2. Роздуми щодо прижиттєвого перейменування Вінниці у Вас би відпали.
3. Якщо Вам так кортіло постібатись з назви, треба було б оформляти як стьоб.
4. Дуже непогано було б вивчити думку вінничан, та вивчити, які у них є підстави для такого відношення до Порошенка. Справа в тому, що як загальноукраїнський політик він один персонаж, як земляк, який піклується про бАтьківщину зовсім інший. До того ж він єдиний напевно з наших олігархів, який займається відповідально бізнесом виробничим, а не тирить тупо природні ресурси. Цим забезпечує народу робочі місця.
Взагалі постать дуже неоднозначна, тому треба краще готуватись.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

Wog

Wog
24.04.2012 17:19:10
spetskor 24.04.2012 16:19:04
Подивіться скільки суперечливих коментів.
Ці "суперечки" - побічний ефект високої культури більшості коментаторів: кожен з них делікатно вдається до евфемізмів, замість того, аби називати речі своїми іменами, й кожен злиться на іншого, очікуючи він нього більшої прямолінійності... Ось на сусідній гілці все набагато природніше - О.Федоренко сам напрошується на "компліменти" - і всі щасливіbiggrin
Востаннє редаговано Wog 24.04.2012 17:19:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

1 2 3 4 5 ... 7   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login