для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ПоРОШЕНоград

ПоРОШЕНоград
Призначений міністром економічного розвитку і торгівлі в уряді бандюковича, глава корпорації "Рошен" Петро Порошенко днями відкрив новий, другий за ліком, сезон свого річкового супер-фантана на набережній рідного міста Вінниці. Урочиста церемонія, присвячена "визначній" події, виявилася надзвичайно помпезною. Репортажі про шоу в рубриці "Хроніка тижня" з коментарями головних діючих осіб та захопливими відгуками городян безліч разів повторював 5 канал - ще одне дітище українського політика-мільярдера.
 
Організатори заходу створили таку піднесену атмосферу, ніби у Віннниці на набережній запускається не фонтан, а космічна ракета, яка вирушає у міжгалактичну подорож, беручи на борт всіх бажаючих. Чого тільки і кого на тому святі не було. А які пафосні промови виголошувалися! Зокрема Петром Олексійовичем в компанії  з мером Вінниці Гройсманом та головою обласної державної адміністрації Джигою, до речі, одного з фігурантів справи про зникнення журналіста Гонгадзе.
 
Зі слів Порошенка випливало (в прямому і опосередкованому значенні), що фонтан - це черговий європейський прорив України, що завдяки цьому водяному світлограю Вінниця стає світовим містом, яке будуть легко ідентифікувати завдяки дивовижному втіленню інженерної думки.
 
В шаленому екстазі злилися воєдино і очманілий натовп і ледь не кінчаючий від параксизмальних нападів самозадоволення Петро Олексійович. Ще б пак, адже Порошенко ніколи не тоне і завжди на плаву - і за попередньої помаранчевої влади, і за нинішньої біло-блакитної. І, мабуть, за будь-якої ще натсупної. Безперервне свято життя, що б'є фонтаном. І при Ющенку, і при Януковичу. Коли є демократія, і коли вона щосили нищиться. І за умов вільної політичної конкуренції, і за політрепресій. І зовсім неважливо - Тимошенко на свободі чи за гратами разом зі своїми соратниками.
 
Головне, щоби йому як завжди було добре і весело, а благополуччю бізнес-імперії нічого не загрожувало. Для цього Петро Олексійович має своє "ноу хау", яке ще ніколи не підводило. Відтак в солодкого знаку якості - все "чікі-пікі".
 
А якщо так, то чому б не увіковічити свій іменний бренд, перекручений на французький манер, в назві набережної міста - "Рошен". Адже саме так вона зараз називається: Набережна Рошен. Дуже по-Вінницьки, по-українськи. А головне - "скромно" і зі змаком. Щоправда, настільки солодким, що аж приторно стає.
 
Звісно, це набагато краще, ніж, скажімо, "набережна Леніна", як це в нас у Дніпропетровську, чи ще якось по-більшовицьки. Але цікаво, чи є де-небудь в Європі чи світі вулиці або площі, названі на честь якихось фірм, компаній, підпиємств чи навіть транснаціональних концернів: приміром, "Боїнг"-Авеню, Бульвар "Кока-Коли", "Пепсі"-стрит, "Мерседес" чи "BMV"-штрассе, або-плац.
 
Може так дійде і до прейменування міста - Порошеноград. Хіба не звучить?
 
Читай також:
 
"МЕРТвий Порошенко"
 
"Прозорливий" Петро".
Петро ПОРОШЕНКО: "Я запевняю, прем'єр-міністра Януковича в Україні більше не буде."
 
"Порошенко: "Рошен" чи "Рашен"? "
 
"Телевізійний міністр закордонних справ "
 
"Малоросійство Закордонних Справ "
Запорукою потеплішання у відносинах з Росією має стати малоросійський стиль
політики українського МЗС?

 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
 
На фото: "Я шоколадный заяц, я ласковый мерзавец..."


© spetskor [24.04.2012] | Рейтинг: 38.2/51 | Переглядів: 3034

2 3 4 5 38.2/51





Коментарі

1 2 3 4 5 ... 7   »
MVF

MVF
24.04.2012 12:34:36
Виявляється, Порошенко ніколи не тоне і завжди на плаву - і за попередньої помаранчевої влади, і за нинішньої біло-блакитної. І, мабуть, за будь-якої ще натсупної. Excellently
Це золото тоне, а воно ні yahoo
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

24.04.2012 12:36:17
Не пойму с кем борется автор ... с фонтаном или с Порошенко ... Все таки Петр Алексеевич не пацан с битой и сделал для той же экономики Украины гораздо больше чем любой человек из сегодняшнего правительства. Почему на плаву ? Потому что умеет договариваться. Я не питаю к нему особою любви, но то, что человек умный, то это несомненно. Он не шел пока еще списком с ПР на выборы и подождите вешать ярлыки. А фонтан ? Разве плохо, что будет фонтан ?
 
два.
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(7/16)

24.04.2012 12:45:35
Не пять.
 
Тратит деньги человек, не замеченный в откровенном рейдерстве и беспределе,  в родной стране. А мог бы островок лишний прикупить...
Давайте мечтать, чтоб бедных не было.
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(8/15)

24.04.2012 12:47:03
Stanislav 24.04.2012 12:36:17
Потому что умеет договариваться
З власною совістю та мораллю?
Stanislav 24.04.2012 12:36:17
что человек умный, то это несомненно
А хіба я це спростовує7 Можна навіть сказати хитромудрий.
Stanislav 24.04.2012 12:36:17
Он не шел пока еще списком с ПР на выборы и подождите вешать ярлыки.
Але в їхній уряд вже вступив. Із задоволенням.
Stanislav 24.04.2012 12:36:17
А фонтан ? Разве плохо, что будет фонтан ?
Може це він саме для вас і таких як ви його і зробив? Вітаю. До речі, я і про фонтан не пишу, що це погано. Я про "скромність" і "принциповість" політика. Про Набережну Рошен, про політика, який є "своїм" і для помаранчевих, і для "біло-блакитних". Для всіх однаково. Як на мене - це не нормально і свідчить про морально-етичні якості конкретного політика. Про його угодливість, неприпустиму гнучкість, безхребетність, безпринципність, меркантильність, ненажерливість в плані кар'єри і самозбагачення.
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 13:14:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

24.04.2012 12:52:20
spetskor 24.04.2012 12:47:03
Про його угодливість, неприспустиму гнучкість, безхребетність, безпринципність, меркантильність, ненажерливість в плані кар'єри і самозбагачення.

Вы лично знаете или из газет ? ))) Если Вам не известно, но Петр Алексеевич немножко ответственнен за тысячи людей, работающих в Украине на созданных им заводах. Он честно признался, что был вынужден принять предложение. Честно говоря Ваш текст напоминает завистливый скулёж. Я уважаю этого человека за то, что он созидает в отличии от сегодняшних клептоманов ... Мог бы работать как все по схемам Украина-Кипр-Украина.  А по набережной рошен претензии предъявляйте Гройсману. По мне если ее привели в порядок и сделали для горожан достойное место отдыха, хоть чертом лысым назовите ...
 
Востаннє редаговано Stanislav 24.04.2012 12:55:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(8/12)

24.04.2012 12:55:42

олекса.БЦ 24.04.2012 12:45:35
А мог бы островок лишний прикупить...
А хто вам сказав, що він його не прикупив? Чи може ви думаєте, що Петро Олексійович у Трускавці відпочиває? Може і не прикупив, але гроші на себе і свою родини витрачає не менші, ніж вартість не одного острівця, а цілих архіпелагів. Бо не може витрачати менше за визначенням. Ви лише уявість людину з мільярдними статками. То яка різниця, є в нього свій острів чи ні? Точно, що міг бути. Запросто. А його відсутність ні про що не говорить. Захоче - купить. І не один.
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

24.04.2012 12:57:50
spetskor 24.04.2012 12:55:42
Може і не прикупив, але гроші на себе і свою родини витрачає не менші, ніж вартість не одного острівця, а цілих архіпелагів. Бо не може витрачати менше за визначенням. Ви лише уявість людину з мільярдними статками.
Stanislav 24.04.2012 12:52:20
Честно говоря Ваш текст напоминает завистливый скулёж.

Таки я не ошибся ... аналитики 0 ... проблематики 0 ... отнять и поделить ... жаль, что два поставил ... тут на 0 тянет ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

24.04.2012 13:00:43
Сильно отдает элементарной завистью, поэтому - 2
 
Чем вам Порох не угодил? Умение договариваться - ценная вещь. Вот гоголевский Вакула и с чертом сумел гешефт накрутить - и ничего, красавчик. Фонтан плох? Он построил его для себя? Сам в нем купался?
 
Злобная зависть прет из вас, уважаемый. И Гройсмана приплели, и Джигу (кстати, не самые плохие организаторы и руководители - личный опыт).
 
А если в Виннице когда то появится улица Порошенка - я не удивлюсь. Я в Киеве, когда иду по Терещенковской, вспоминаю великого мецената (сахарозаводчика, кстати).
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(6/11)

24.04.2012 13:05:37

Stanislav 24.04.2012 12:52:20
Вы лично знаете или из газет ? )))
На відміну від декого я живу в інформаційному суспільстві, а не в печері. Для цього мені абсолютно не потрібно спілкуватися з Петром Олексійовичем особисто. Його діяльність є публічною. Він на виду, а не в глибокому підпіллі.
Stanislav 24.04.2012 12:52:20
Если Вам не известно, но Петр Алексеевич немножко ответственнен за тысячи людей, работающих в Украине на созданных им заводах.
Теж саме можна сказати і про Ахметова, Фірташа, Пінчука, Таруту, Коломойського.
Stanislav 24.04.2012 12:52:20
Он честно признался, что был вынужден принять предложение.
А де це ви читали? Він так ніде не казав. він говорив, що прийняв відповідальне рішення, але ніде не казав про який-небудь примус. Може ви чули, бачили чи читали, що він погодився на призначення в уряді під дулом пістолету? Може його катували? Це він вам сам у довірливій бесіді повідав? Бо в пресі і на телебаченні він цього не заявляв. Напаки, казав, що іде на посаду із задоволенням аби послужити Україні. І навіть висунув певні умови свого приходу на посду, щоправда вони ніяк не стосувалися ані звільнення політв'язнів, ані припинення згортання демократії, ані ще чогось в цьому ж дусі.
Stanislav 24.04.2012 12:52:20
Ваш текст напоминает завистливый скулёж
"Правильно", якщо журналіст пише кртичну статтю про олігарха, то він заздрить і скиглить
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

24.04.2012 13:06:30

Stanislav 24.04.2012 12:52:20
По мне если ее привели в порядок и сделали для горожан достойное место отдыха, хоть чертом лысым назовите ...
От і назвали.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

24.04.2012 13:08:07

Stanislav 24.04.2012 12:57:50
я не ошибся ... аналитики 0 ... проблематики 0 ... отнять и поделить ... жаль, что два поставил ... тут на 0 тянет ...
Я розраховую на розумного читача, а не на... Якщо нічого такого не помітили, то перечитайте ще раз. Знову не помітите - всі претензії до дзеркала.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

24.04.2012 13:11:18
Виталик 24.04.2012 13:00:43
Чем вам Порох не угодил? Умение договариваться - ценная вещь. Вот гоголевский Вакула и с чертом сумел гешефт накрутить - и ничего, красавчик. Фонтан плох? Он построил его для себя? Сам в нем купался?
Я на це відповів у дописі та спробував розжувати в коментарі "Станіславу" - spetskor 24.04.2012 12:47:03 . Не сприймаєте, не розумієте, не згодні - залишайтеся у невіданні чи при своїй думці. Читайте про Порошенка добрі статті.  
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 13:12:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

24.04.2012 13:13:17

Виталик 24.04.2012 13:00:43
А если в Виннице когда то появится улица Порошенка
А як щодо прижиттєвої назви? Рошеном же набережну назвали?
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

24.04.2012 13:29:55
Виталик 24.04.2012 13:00:43
Умение договариваться - ценная вещь.

Безусловно! Но, если это касается только бизнеса. Я очень зауважал Петра Алексеевича, когда он показал большой кукиш на всю страну и ушел с политики. Но, "недолго музыка играла". Данный поступок можно назвать или конъюктурщиной, или трусостью. И никакие фонтаны дерьмо с шоколадного зайца уже не смоют. А жаль. Мужик очень умный.
Востаннє редаговано Alihan 24.04.2012 13:30:27
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

24.04.2012 13:32:27
Я хочу читать про Пороха незаангажированные статьи - и только. А львиная доля вашего имхо высосана из пальца, да еще сдобрена собственными эмоциями.
 
Нет, вы конечно, можете оставаться при своем мнении - журналіст пише кртичну статтю про олігарха - но ведь у вас в статье не критика, а помои.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(5/10)

24.04.2012 13:34:14
Алихан, не спешите с дерьмом, спецкор этого дела уже достаточно набросал. Пока Порох делает всё как надо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

24.04.2012 13:34:19
И что? Кому стало хуже от фонтана? А от пиара Порошенко?
Меня это волнует так же, как проблемы геев в Гватемале. То есть никак.
po_novoj
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

24.04.2012 13:37:58
Специально погуглил - очень красивый фонтан. Если бы что-то подобное появилось в моем городе, был бы благодарен Порошенко, как и многие жители Винницы, уверен. А у Вас, spetskor, на фоне Вашего нарциссизма и гипертрофированной завистливости даже вполне адекватные мысли превращаются в банальное жлобство.
Никак не могу что-то Вам советовать, spetskor, но все же... Не пишите о Януковиче, пожалуйста, эффект будет совершенно не тот, на который Вы будете рассчитывать. А то возникает какое-то странное впечатление после Ваших опусов: если spetskor кого-то пытается облаять, то даже симпатия, что-ли, появляется к объекту его нападок smile3
Востаннє редаговано Доктор Бонд 24.04.2012 13:39:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(9/13)

24.04.2012 13:45:58
Виталик 24.04.2012 13:32:27
но ведь у вас в статье не критика, а помои.
Теж саме можу сказати про ваші коментарі. Смислові "помои".
Виталик 24.04.2012 13:32:27
А львиная доля вашего имхо высосана из пальца, да еще сдобрена собственными эмоциями.
А що не так? Що, не відкрив другий сезон фонтану? Що, не міністр економіки в уряді бандюковича? Що, не дружив з помаранчевими і з біло-блакитними? Що, не весь час на плаву? Що, не названа набережна на честь концерну Рошен? Що, не Гройсман і не Джига? Мені все це наснилося? Я все це вигадав? Ви взагалі даєте звіт своїм словам? Як у вас з логікою? З тверезістю думки та адекватністю оцінки?
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

24.04.2012 13:49:21
Доктор Бонд 24.04.2012 13:37:58
Никак не могу что-то Вам советовать, spetskor, но все же...
А я вам можу. Причому легко: не читайте моїх дописів, а якщо читаєте, то не забруднюйте своїми нікчемними коментами. А то виходить, так, що ви, прочитавши допис, зрозуміли, що я не задоволений Порошенком тільки через те, що він побудував гарний фонтан. Ну хіба не ідіотизм? Відкрили книгу - побачили фігу. Вже вкотре. А тут таких недолугих і без вас вистачає.
Востаннє редаговано spetskor 24.04.2012 14:13:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

1 2 3 4 5 ... 7   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login