для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

За що проФФесор-рецидивіст "сидітиме" втретє

За що проФФесор-рецидивіст
Те, що таки "сидітиме" стає очевиднішим з кожним новим днем. Здається, чим далі, тим чіткіше вимальовується перспективка. Чи хтось сумнівається? Чому? Не посадять, бо формально зберігатиме статус "президента"? Але і таких можуть засудити. Це регламентовано Конституцією. Там вказано за що. А хіба "наш" зек не заслужив? Що, зовсім "нічого такого" не наробив?
 
Інша річ, що це буде дуже важко зробити, надто вже марудною є процедура. Ну то й що? Навіщо і куди поспішати? Та й хіба може така благородна і фундаментальна справа робитися нашвидкоруч? Саме українське суспільство повинно бути зацікавлене, аби все робилося чітко, ретельно, у відповідності з буквою і духом Закону, а також міжнародним, зокрема, європейським правом - щоби Україні нізвідки не було ніяких закидів.
 
Від самого початку висування й реалізація ініціативи, зрозуміло, має супроводжуватися детальним обговоренням політикумом, експертами, громадськістю, правниками. Ледь не круглими столами з прямою трансляцією на Першому Національному як держваному каналі, а, можливо, на той час вже громадському телебаченні.
 
Захисники горе-президента, звісно, називатимуть судовий процес політичною розправою, вендетою, "полюванням на відьом", а місією їхніх опонентів - сторони обвинувачення - буде переконувати, що все відбувається на цілком законних підставах. Кожен гратиме свою роль у відповідності з принципом змагальності учасників судового розгляду.
 
Якими конкретно стануть пункти звинувачення? Варіантів тут не бракує. То який з них вибрати? Взяти хоча б наступні:
 
- зрада державних інтересів України при укладанні Харківських угод;
 
- політика русифікації й радянізації гуманітарної сфери України, переписування історії, паплюження героїчної спадщини українського народу;
 
- запровадження політичних репресій проти опозиції, кримінальне переслідування лідерів протестної громадської думки, загибель  громадян при розгонах мирних зібрань, право на які захищені Конституцією, відродження в країні сталінізму;
 
- незаконне привласнення Межигір'я, нечувана розкіш особистих володінь на фоні тотального зубожіння народу;
 
- смертельно небезпечні експерименти в галузі медицини, що мали своїм наслідком скорочення лікарень, позбавлення громадян медичної допомоги, а відтак ставили під загрозу життя людей;
 
- соціальні та економічні "реформи", які посилили майнове розшарування суспільства, погіршили стан абсолютної більшості населення, забезпечивши стрімке й безмежне збагачення олігархату.
 
Це лише приблизний узагальнений перелік пунктів, які дають підстави для міркувань, чи не тягнуть вони на судові обвинувачення "двічі незасудженого" в державній зраді, політичних репресіях та загалом - організації новітнього соціального й національного геноциду українців. Може щось пропущено, то можна додати.
 
Чи такий сценарій слід апріорі відкинути і не розглядати його навіть теоретично? То що, простити "як і ми ворогам нашим"? Ну, припустимо. А ті, кого маємо пробачити, здатні будуть осягнути й оцінити продемонтроване до них християнське милосердя? Чи є надія, що вони  винесуть з цього урок? Чи коли-небудь покаяться? А може думатимуть, що вони так нас залякали, що ми їх все життя боятимемося, а тому не зможемо наважитися на громадянський акт відплати по заслугах? Виходить, їм "саджати" можна, а їх - ні?
 
Суцільні питання. Одні породжують інші, наступні з яких: якщо над "ананасом" чинитиметься правосуддя, то коли це станеться? Вже після його президентського терміну чи не обов'язково? І як наблизитися до заповітної цілі - сталим політичним процесом, шляхом виборів? А якщо межигорський барін, що вже очевидно, не дасть можливості провести кампанію чесно. То що робити? Як нарешті припинити це "кидалово"? Чого чекати? А цей урка як мав нас за бидло, так і матиме. Де ж вихід з цієї безвиході?
 
Звідки очікувати спасіння для країні, якщо самим не заходитися рятувати її. А якщо рятувати, то як?
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.        

© spetskor [11.04.2012] | Рейтинг: 42.0/36 | Переглядів: 2519

2 3 4 5 42.0/36





Коментарі

1 2   »
11.04.2012 13:16:51
Та нікуди Хам півновський-межигірський від суду не втече! Але коли це буде? Підтримка кремлядями "свого" президента України є могутньою!
sps
Востаннє редаговано mix_ko 11.04.2012 13:17:16
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

11.04.2012 13:35:59
За що проФФесор-рецидивіст "сидітиме" втретє

Так навскидку:
1. Змінив свої повноваження через суд (обирався під одні, а керує тепер під іншими)
2. Уклав Харківський пакт, одразу легімітизувавши злочинні угоди Тимошенки та ще й порушив конституцію в плані пролангації ЧФ РФ. Адже в перехідних положеннях питання про продовження мало розглядатись за 5 років до моменту виводу і проланговуватись на кожні наступні 5 років якщо була би потреба.
3. Привласнив Міжгіря.
4. Махлював з податками, сам в себе орендуючи частину міжгіря.
5. Продовжив практику Лінгвоциду, зробив україномовні фільми недоступними в кінотеатрах. Чим доречи знизив рівень доходів в бюджет адже студії дубляжу він просто винищує.
6. За Табачника і його дії відповість, піде СПІЛЬНИКОМ.
7. Ввів країну в кризу і веде до дефолту.
Та там така низка порушень буде що на мільон років відсидки стане.
Востаннє редаговано Слово 11.04.2012 13:36:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

11.04.2012 13:36:48
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

MVF

MVF
11.04.2012 14:07:57
Ні, не сидітиме, позаяк цілим і неушкодженим до суду його не довезуть однак... biggrin
 
Отож бо і воно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

11.04.2012 14:24:31
Кто этого мудака посадит? Ющенко, Яценюк? Автор сам понимает, что посадить его может только Юля. Противоречивый вы наш...
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

11.04.2012 14:25:57
Ой, підозрюю, що не доживе воно до суду... Цілком може знайтись ущемлений олгарх, який запросто найме снайпера...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

11.04.2012 14:54:26

valm 11.04.2012 14:24:31
Автор сам понимает, что посадить его может только Юля.
Not so
Как по мне, то суд над ПР должен быть первым пунктом предвыборной программы ЛЮБОГО кандидата, если он хочет получить мой голос. Личное ИМХО.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

11.04.2012 15:03:15
valm 11.04.2012 14:24:31
Кто этого мудака посадит? Ющенко, Яценюк? Автор сам понимает, что посадить его может только Юля. Противоречивый вы наш...
А хоч би і Юля. Хіба я проти? Навпаки - дай-то Боже! Звільняйте її якнайшвидше і нехай саджає. Не заважатиму.  Я ж завжди казав, що не бандюковичу її судити. А ВОНА його - може! Принаймні, точно матиме моральне на це право. Аби помститися за себе, кохану, ну і автоматично - за Україну. Я буду тільки "за"! Я справді дуже хочу подивитися на януковича в клітці печерського суду. В тому ж таки тісному залі, з затхлою атмосферою, з "Беркутом", зі спітнілими чечетовими і богословськими на скамійках, які волають про політичні репресії і скандують "Віті - волю!". Я мрію про таке телешоу. На 5-ому. І бігморда януковича в клітці, яка промовляє: "Блядь... ну це ж піздець. Яке ж це на хуй правосуддя? Я ж ваш президент, ебаны в рот. Ну ни хуя себе. Заебись бля... Чеча, бля, Инна, бля,  ну скажите вы им, хули они тут...". А Киреев йому, тільки вже з лівою бровою, яка смикається: "Підсудний, я вам кажу, підсудний. Чуєте мене, я до вас звертаюся, до порядку." - "Это ты мне, гаденыш?" - "Підсудний, звертайтеся правильно: не гаденыш, а шановний суде або "ваша честь" - "Ты шо, блядь, издеваешься? Какая в жопу "ваша честь"? Забыл что ли? Ах ты уебок сраный!" - "Підсудній, я вас попереджав. Охорона, а-ну виведіть його на ху.. тобто, я хотів сказати з зали. За порушення дисципліни і спробу зрива судового процесу."
Востаннє редаговано spetskor 11.04.2012 15:27:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

11.04.2012 16:31:05
Не буде суду. З Міжгір’я до білоруського кордону не більше 70 км - 20 хвилин гелікоптером або 40 хвилин катером по Київському морю
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

11.04.2012 17:19:13
Проффесор сидеть не будет - 100%.
 
Если Овощ удержится у власти, то судить его никто не сможет.
Если Овощ не удержится у власти, а сместить его можно будет только силой, то в таком случае его ждет судьба Каддафи - и судить уже будет некого.
При любом раскладе суда не получается biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

11.04.2012 18:01:37
ОН не доживёт до приговора и позавидует Каддафи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

11.04.2012 19:36:30
Та й хіба може така благородна і фундаментальна справа робитися нашвидкоруч? Саме українське суспільство повинно бути зацікавлене, аби все робилося чітко, ретельно, у відповідності з буквою і духом Закону, а також міжнародним, зокрема, європейським правом - щоби Україні нізвідки не було ніяких закидів.

Та якось вже переживемо всі закидиSo-so
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

11.04.2012 20:15:36
Захватил страну Г..дон
И теперь он сам - закон!
Начал «управлять» страною
Вместе с бандою - ордою!
Те ему по духу близки,
Что с донецкою пропиской.
Их и шлет везде бандит,
Что страной руководит!
Те круша, рубя с плеча
Разбрелись , как саранча!
А Г...дон немолодой
( По уму балда балдой)
По пенькам в Межгорье скачет,
В улей к пчелам тело прячет,
Дом обнес большой забор,
(Страшно Вите – он ведь вор).
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

11.04.2012 20:43:15
Я не профи в юриспруденции, но он должен быть осужден. И приговорен.
Осужден - за превышение полномочий и нецелевое использование.
Под его "гарантом" Украина во всех её проявлениях превращается в "Уркаину".
 
Приговорить к 15 годам отстрела. С прямой трансляцией каждому чиновнику по типу когдатошних политинформаций с утра. Начинать отстрел порекомендовала бы с мизинчика левой ноги. Комментатор "политинформации" освещает, за что конкретно был отстрелен этот пальчик. Тут же - лучшие доктора восстанавливают здоровье пациента. Небезразличные журналисты спрашивают у выздоравливающего пациента как он сегодня себя чувствует? Приходит врач, выгоняет журналистов, делает осмотр пациента, после чего выходит к журналистам и официально объявляет, что пациент готов к следующей процедуре. Отстреливают мизинчик правой ноги.
 
Трансляция - Политинформация - Врачи - Журналисты - Следующая процедура.
 
Вот приблизительно такой алгоритм.
И тогда (по прошествию этих 15 лет) можно будет смело сказать, что Янукович сделал многое для просвящения и борьбы с корупцией.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

11.04.2012 21:14:34

Тузик_Киевлянски 11.04.2012 17:19:13
Проффесор сидеть не будет - 100%.
friends
Вместе с тем, Коллега, Ваше "Если Овощ удержится у власти, то судить его никто не сможет" слишком категорично... Ну хорошо, удержится" еще на десяток лет (хотя страшно даже это предположить)... Все равно - он "смертен"... Но когда он Сдохнет (я не оговорился... УМИРАЮТ - люди, а как уже звучало на ДД и Линкодроме - депутаты (этот боров из их числа) именно ДОХНУТ) вся эта т.н. "партия" сама себя утопит в крови деля власть... А вообще, надеюсь дожить до того момента, когда увижу, что он действительно сядет... нет не на "золотой горшок", а на кол осиновый... И тут я согласен с Глебом Жегловым - "БУДЕТ СИДЕТЬ!!!".... И "побег" в Белоруссию весьма "призрачен"... Те-же "погранцы" (не разжиревшие на таможнях, а несущие СЛУЖБУ на границе) возможно даже "благодарным гражданам" не дадут полюбоваться на тело в страусиной коже.... Или думаете их "покращання" не коснулось???
Коллега, да все поведение т.н. "президента" показывает, что он прекрасно понимает (зоновская чуйка однако) что "не жилец"... Отсюда и немерянное количество "бодигардов" и "неприступные Межигорские стены" и многое другое...
А уж после "ушиба тупым тяжелым предметом" в виде обычного куриного яичка все его поведение прямо КРИЧИТ - "БОЮСЬ любого соприкосновения с людьми"....
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

11.04.2012 21:45:08

police1963 11.04.2012 21:14:34
И "побег" в Белоруссию весьма "призрачен"... Те-же "погранцы" (не разжиревшие на таможнях, а несущие СЛУЖБУ на границе) возможно даже "благодарным гражданам" не дадут полюбоваться на тело в страусиной коже.... Или думаете их "покращання" не коснулось???
Питання - навіщо гелікоптер в Міжгір’ї, яким майже не користуються? Ще й і приймальню свою туди переніс, щоб в Київ по-менше їздити, бо можна заїхати і не виїхати ... Так що, думаю, що евакуаційна процедура розпланована і відлагоджена
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

11.04.2012 21:56:14
Коллега, Вы не волнуйтесь.... Наши ПВО успешно доказали свою "боеспособность"... "Витин" вертолет не станет исключением...
Обратите внимание - стрельб нынешний "министр обороны" не проводит... Боится... Это раньше ракета могла воткнуться в дом в Броварах.... Сейчас она четко знает ЦЕЛЬ... biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

11.04.2012 22:48:10

police1963 11.04.2012 21:56:14
Коллега, Вы не волнуйтесь....
smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

SIM

SIM
12.04.2012 00:13:43
Что вы на Витю ополчились? Нашли главное зло. Ну шапки снимал. Ну посадили его в кресло, ну разрешают брать себе что нравится. Разве он виноват, что он такой? И что он ТАКОГО сделал?
 
Я бы дал ему лет 5 исправительных работ (уборщиком в Межигорье, переделанном под дом отдыха или что-то в этом роде) с конфискацией и запретом занимать любые должности в госаппарате до конца жизни.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

12.04.2012 00:17:51
Всякий риг - то є сморідна паскуда і підарас.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login