для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

"Українська правда" перетворилася на "Ізраїльську брехню"?

За скільки "срібляників" доктор з Натанії Димитрій Петрунін "домовився" з Оленою Притулою? ... Читати повністю

© spetskor [02.04.2012] | Рейтинг: 39.3/54 | Переглядів: 4130

2 3 4 5 39.3/54





Коментарі

«   1 2 3 4   »
02.04.2012 23:15:02

Тузик_Киевлянски 02.04.2012 22:10:57
PS а подайте-ка на Притулу в суд, за то что ваши статьи удалла
Я на журналістів в суд не подаю. Я надаю перевагу з'ясуванню відносин з колегами по цеху журналістським методом: публікаціями. Та й взагалі ще ні на кого до суду не подавав. Хіба що тільки відбивався. Поки що вдало.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

02.04.2012 23:16:55
Carlson
У вас такая мама. Не может же у такого человека сын быть …
Может быть, действительно, вы разместили ту злосчастную статью в разделе ИМХО, не подумавши. В общем, я в смятении.ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

02.04.2012 23:23:23

deddon 02.04.2012 23:16:55
я в смятении.

Стукачи оне завсегда в смятении : не понятно с какой стороны пнут.   biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(3/12)

02.04.2012 23:42:23
Ключевой вопрос - лечит Петрунин диабет второго типа или нет? Пусть даже не у всех?
Насколько я помню, он использует собственный фитокомплекс.
Многие специалисты сейчас  считают диабет второго типа обратимым.
 
Если не лечит - это недобросовестная реклама и Вы могли подать на него в суд.
За рекламу, а не бездоказательно на него нападать.
Но такой суд Вы бы, наверное, проиграли.
 
А если это кому-нибудь помогает - отстаньте от него.
 
Посмотрите на рекламу медпрепаратов. Она вся, мягко говоря преувеличена.
Помните " Мезим - шлунку добре з ним!", а Мезим вообще в желудке не должен даже растворяться, он работает в тонком кишечнике.
Были суды в России в Украине, пока Берлин-Хеми не захотел он рекламу не менял.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

02.04.2012 23:43:31
5
Востаннє редаговано rezerv 02.04.2012 23:43:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

02.04.2012 23:44:11
При всем уважении к Спецкору и его диабету 1 типа, желаю ему всяческого здоровья, и, если от диабета вылечиться, видимо, не получится, то от такого патриотизма головного мозга надо как-то избавляться. Это же надо так загнуть!
дуплет 02.04.2012 17:57:53
І ще на останок. Чим би там все не скінчилося, хочу гучно заявити всім петруніним у світі разом взятим: як на мене, то краще бути невиліковно хворим тілом, але сильним духом УКРАЇНЦЕМ!, ніж фізично здоровим і багатим та з наскрізь прогнилою совістю ізраїльським лікарем.
А по-моему, лучше все-таки быть здоровым и богатым хоть и в Украине, чем бедным и больным хоть и в Израиле :-)
Кстати, для справки - в России тоже есть врач - Борис Жерлыгин, борющийся с диабетом 2 типа без таблеток и инсулина и продвигающий свою книгу в инете.
Востаннє редаговано valentyn-49 02.04.2012 23:45:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

02.04.2012 23:53:31
Leongard
Повторяю: При совьетах была такая профессия - стучать на того, кто что-то не так сказал. Сейчас у этих стукачей другая задача - топить оппозицию в грязи, чем ты вместе со своим дружком ОлегомФ здесь и занимаетесь. ПроффесиАнально. Вот вы и есть НАСТОЯЩИЕ СТУКАЧИ.t2443
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(8/11)

02.04.2012 23:54:58

deddon 02.04.2012 23:16:55
Carlson
У вас такая мама. Не может же у такого человека сын быть …
Может быть, действительно, вы разместили ту злосчастную статью в разделе ИМХО, не подумавши. В общем, я в смятении.
Деддон, тут будешь в смятении, когда статья от Спецкора, а мама у Карлсона!biggrinbiggrin
 
И сразу прошу прощения у Дуплета, что процитировал Автора из его комментаblush2
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

03.04.2012 00:07:45
ВІН 02.04.2012 23:42:23
Ключевой вопрос - лечит Петрунин диабет второго типа или нет? Пусть даже не у всех?
Насколько я помню, он использует собственный фитокомплекс.
Многие специалисты сейчас  считают диабет второго типа обратимым.
 
Если не лечит - это недобросовестная реклама и Вы могли подать на него в суд.
За рекламу, а не бездоказательно на него нападать.
Но такой суд Вы бы, наверное, проиграли.
А навіщо ставити ключові питання, якщо відповіді на всі я вже навів у дописі. Для чого я надав посилання? От якби не було ліньки, то прочитали б уважно, а відтак і всі питання відпали б самі собою.
На відміну від вашого "если" чи "якби", я виграв без всіляких там "если бы" ТРИ суди. Ви лише припускаєте, не бажаючи відкривати тексти моїх заперечень на позови, а я вже захистився в суді. Щодо ІІ типу, то як і щодо більш жорсткого і ні за яких умов невилікованого І типу, можна вести розмову не про "обратимость" хвороби, а про ступінь її компенсації. Саме такий термін  використовується в медицині, який найбільше підходить до лікування діабету, як І, так і ІІ типів. Але ІІ тип піддається компенсації без інсулінів і без Петруніна. Він так лікувався до доктора, і буде після. Тож навіть і в лікуванні ІІ типу він нічого принципово нового не запропонував. Та і навіть перед тим як братися за лікування ІІ типу, Петрунін ретельно відбирає пацієнтів, в кого ситуація з діабетом не така важка. То про яку "перемогу" він мовить?
Востаннє редаговано spetskor 03.04.2012 00:09:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

03.04.2012 00:21:20

valentyn-49 02.04.2012 23:44:11
Кстати, для справки - в России тоже есть врач - Борис Жерлыгин, борющийся с диабетом 2 типа без таблеток и инсулина и продвигающий свою книгу в инете.
Правильно. це ще раз  підтверджує, що ні про ніяке "новаторство" Петруніна не може бути мови! І до нього діабет ІІ типу лікували без інсулінів і таблеток, в тому числі і різними травами, і будуть після. Інша річ, наскільки такі методи дієві в принципі. Є великі сумніви. Адже вони можуть запустити хворобу, погіршити стан хворих, принісши на перших стадіях ніби то позитивний ефект. А після хвороба може різко зпрогресувати. І от тоді і таблетками можна не врятуватися навіть при ІІ типі - доведеться підсідати на інсулінову голку, бо інакше вже не можна буде. Повне вилікування від діабету можливе лише за відтворення нової підшлункової залози. Тобто створення штучного аналогу людської, яка вийшла з ладу, втративши функції з вироблення інсуліну. Наука до цього ще не дійшла. І судячи зі всього, просуватиметься до цього ще дуже довго. І взагалі, у всіх книжках всіх серйозних авторів - як вітчизняних, так і іноземних, а я їх прочитав достатньо - чорним по білому а то й великими літерами сказано: той, хто каже, що він може повністю вилікувати діабет - ШАХРАЙ від медицини. Тікайте від нього. Бо це вас гукає ваша смерть.    
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

03.04.2012 00:22:37

spetskor 02.04.2012 18:05:36
Я твою дурню як не відкривав, так і не відкриваю. А от ти утриматися від моїх дописів не в силах. Слабак
Слабак це ви. як фізично так і морально. Всі в натурє жосткі люди, неважно чим вони займаються - гопстопом чи написанням памфлетів ніколи не показують своїх слабостей. І ніколи, ніколи на цьому не спекулюють (ну хібащо в кабінеті у слєдоватєля smile3 )
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(5/10)

03.04.2012 00:36:51

dikiybober 03.04.2012 00:22:37
Всі в натурє жосткі люди, неважно чим вони займаються - гопстопом чи написанням памфлетів ніколи не показують своїх слабостей. І ніколи, ніколи на цьому не спекулюють (ну хібащо в кабінеті у слєдоватєля  )
Я виграв три суди і це не моя слабкість, а моя СИЛА!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

03.04.2012 01:29:58

deddon 02.04.2012 23:53:31
При совьетах была такая профессия

Ты с темы , стукачок , не спрыгивай. Такие как ты и при Советах и при любой другой
власти завсегда без мыла в жопу залезут. Ты действуешь как шавка подзаборная ,
натравливаешь других на тех с кем схлеснуться в открытой рубке самому слабО.
Мелкая и подлая у тебя душонка. Стукачок , и этим всё сказано.
А самое паршивое , что ты , жук мелкий , "страдаешь" за других , когда никто тебя об
этом не просит. Сам ты никому не интересен , никто с тобой-стукачом общаться не
желает , так ты вынюхиваешь по всему сайту "что бы такого сделать плохого..."
Тьфу-й ! Самому-то не противно ? Шапокляк ты наш коллективный.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(3/12)

03.04.2012 09:00:34
valm
Автор! Я вам писала, что диабет возникает не просто так, а в том случае, если поджелудочная поражается глистами.
Дело в том, что и поджелудочная (и не только она) поражается глистами не просто так, а если есть почва для этого (глисты питаются еще более простейшими), просто глистов легче обнаружить, но это по мнению автора тоже наверняка маразм. I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

03.04.2012 09:09:19

Carlson 02.04.2012 17:13:06
Вот пока не прочитал последний абзац,я вам почти сочувствовал
дуплет 02.04.2012 17:57:53
Кінцівка ІМХО занадто пафосна і м"яко кажучи, не розумна.

yadviga 02.04.2012 18:14:38
На самом деле, Карлсон, Вы намного добрее, чем хотите казаться. Зачем Вам эта поза?
- а очень просто: оба-евреи, в последней фразе под микроскопом увидели антисемитизм, а это в Украине - страшнейший смертный грех. И все - никакая правда автора для них уже значения не имеет.
  Лично мне ближе позиция Мрачного - бредовой рекламы полно, зацикливаться на ней не стоит. А вот лишение слова и удаление на УП - I think
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

03.04.2012 09:19:53
ВВ 03.04.2012 09:09:19
а очень просто: оба-евреи,
laie_48278385tup Ах,если бы...
Востаннє редаговано Carlson 03.04.2012 09:20:55
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

03.04.2012 09:31:10
Автору +5
 
100% - Українська правда перетворилась в Унітаз Притули!
Не переймайтеся Мрачним - на ДД у нього вже німб з'явився! Він не буває неправим.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

03.04.2012 10:13:57
Carlson 02.04.2012 17:13:06
Моя 72 -у летняя мама с 30 лет ходит с палочкой-последствия перенесённой операции межпозвоночной грыжи.  Так вот она НЕ РАЗРЕШАЕТ говорить с ней о ее самочувствии и отказывалась получать инвалидность,чтобы не быть калекой и иметь возможность до 70-ти лет каждый день хромать  на работу в свою больницу.
Абсурдне порівняння із змістом статті.
P.S.Чтобы так отчаянно не завидовать Петрунину,вы можете принять иудаизм и сделать обрезание.
Вам хтось зробив обрізання мізків?
Востаннє редаговано Даяна 03.04.2012 10:15:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

03.04.2012 10:28:14

Даяна 03.04.2012 10:13:57
Вам хтось зробив обрізання мізків?
Sex your self
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/6)

03.04.2012 11:08:46

Даяна 03.04.2012 10:13:57

А-а-а-ааааа !.. Даян , мелкая ты пакость , не утерпел ? Борешься с ганд
"deddon"ом за звание стукача-передовика на ДД ? Ну давай-давай ! Только ко мне
более можешь не обращаться. Для меня ты умер. Слаб ты в коленках , и твои
моральныя какчества мене более не вдовлетворяють. PNX !
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)

«   1 2 3 4   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login