для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

МЕРТвий Порошенко

МЕРТвий Порошенко
Отже, сьогодні, у п'ятницю,  Петро Порошенко став Міністром Економічного Розвитку і Торгівлі в Кабміні лідера Партії регіонів Миколи Азарова. Відповідний указ з'явився на президентському сайті. У такий спосіб була розв'язана кадрова інтрига останнього місяця.
 
Протягом цього терміну від Порошенка то взагалі нічого не було чутно, то його прес-служба повідомляла про відмову свого шефа. Одні депутати, з провладного табору, казали, що питання вирішене позитивно, інші - з опозиційного,заявляли, що для Порошенка така кадрова пропозиція Януковича є неприйнятною і він ні за що на неї не пристане. І от сьогодні стало відомо, що таки пристав.
 
Заголовок, в якому обігруються заглавні літери урядової посади, несе й прямий смисл. Віднині Порошенко став МЕРТвим для опозиції, для всіх людей доброї волі, тверезої думки і здорового глузду. Для всіх, кому вже несила терпіти антиукраїнський режим кримінальної тиранії дебілкуватого урки. Петро Олексійович здійснив моральний вибір не на користь моралі. З якими б благородними задумами людина не йшла на співпрацю до Януковича, все світле і добре, задумане нею, відразу тьмяніє, меркне, втрачаючи свої райдужні кольори.
 
Петро Олексійович може скільки завгодно пояснювати свою позицію, що він і буде робити, але всі слова, як би вдало і влучно вони не були б підібрані (а він це може і вміє), залишатимуться пустими. До них не буде довіри. Позаяк не можна йти з ангельськими планами на службу до диявола. Це абсурд. Нонсенс.
 
Серед чуток, які циркулюють - однією з умов своєї згоди на призначення Порошенко ставив звільнення політв'язнів. Нісенітниця. Нічого не буде. Та й не могло бути в жодному разі! І Порошенко це добре усвідомлював. Він, звісно, міг висувати будь-які вимоги, але він також не міг не знати, які пройдуть, а які ні. Припинення політичних репресій - одна з тих, що не могли бути реалізовані за жодних умов.
 
Та й як би це виглядало: Янукович з цього приводу нікого ані в своїй країні, ані в Євросоюзі не чув, а Порошенка взяв і почув. Отак запросто? Взяв і всіх звільнив. З чого б це?
 
Але навіть якщо таку вимогу Петро Олексійович і висував, то вона не була для нього принциповою. Бо він іде до Януковича, а політичні в'язні залишаються там, де і були, куди їх запроторив новий патрон Порошенка - за гратами. Виходить, новопризначеному міністру це, за великим рахунком, не так вже і важливо. Ні, на якійсь з передачок він, звісно, за звичкою, може дозволити собі щось сказати про неприпустимість політрепресій в країні, виступити за свободу слова і демократію, захистити Європейський вектор країни, але від того нікому не стане ані холодно, ані жарко.
 
Хоча ні, помиляюся. Скоріше це піде на користь януковичам. Вони будуть казати: "бачите, який демократичний, волелюбний, проєвропейський в нас міністр? А він же працює в нашому біло-блакитному уряді, то як же за таких обставин нам можна закидати авторитаризм і неєвропейськість? Навпаки!...". Може саме для цього вони Порошенка і взяли.
 
Та як би там не було, а нинішній вибір Порошенка має означати, що йому ні за яких обставин вже не може бути місця в наступній владній команді, яка прийде на зміну теперішній. Для майбутньої влади він має залишатися МЕРТвим, таким, яким "солодкий знак якості" став зараз, за власною ініціативою. В команді "підтанцьовки" Віктору Федоричу прибуло.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.    
 
        

© spetskor [23.03.2012] | Рейтинг: 44.9/92 | Переглядів: 7121

2 3 4 5 44.9/92





Коментарі

1 2 3 4   »
UAF

UAF
23.03.2012 16:55:38
Хоча ні, помиляюся. Скоріше це піде на корсить януковичам. Вони будуть казати: бачите, який демократичний, волелюбний, проєвропейський в нас міністр, а він же працює в нашому біло-блакитному уряді, то як же за таких обставин нам можна закидати, авторитаризм і неєвропейськість? Може саме для цього вони Порошенка і взяли.
 
Хватит пургу гнать, и фигню гуглить. Мозги надо тоже иногда включать. Власть пытается вывести страну из задницы в которую ее вогнали за 5 лет с вашей оранжевой подачи. А рейтинги падают и недовольство растет, так это как раз потому, что реформы хоть какие то идут, а это никогда безболезненно не происходит.
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(7/99)

23.03.2012 17:00:58

spetskor
Петро Олексійович здійснив моральний вибір
Ой, я Вас умоляю, какой там моральный выбор?
"Ничего личного, просто БИЗНЕС"
У Вас це рідко, але сьогодні видно поспішали і є граматичні помилки. Підправтесь...
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(29/33)

23.03.2012 17:03:18

UAF 23.03.2012 16:55:38
Хватит пургу гнать, и фигню гуглить. Мозги надо тоже иногда включать. Власть пытается вывести страну из задницы в которую ее вогнали за 5 лет с вашей оранжевой подачи. А рейтинги падают и недовольство растет, так это как раз потому, что реформы хоть какие то идут, а это никогда безболезненно не происходит.
Вопрос только кто пургу гонит
Не згоден Згоден  Підтримка: 96%(53/55)

23.03.2012 17:09:21

UAF 23.03.2012 16:55:38
Власть пытается вывести страну из задницы в которую ее вогнали за 5 лет с вашей оранжевой подачи.
Но успешно заганяет её в эту задницу ещё глубже. Кстати, а куда из пяти лет девать два года премьерства ВФЯ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 98%(56/57)

23.03.2012 17:12:22

инженегр 23.03.2012 17:00:58
Ой, я Вас умоляю, какой там моральный выбор?"Ничего личного, просто БИЗНЕС"
В тому числі і цей принцип є виразником певного рівня моралі людини, яка його сповідує.
Не згоден Згоден  Підтримка: 97%(28/29)

23.03.2012 17:20:49
spetskor 23.03.2012 17:12:22
цей принцип є виразником певного рівня моралі людини
Рівня моральності людини - ЗГОДЕН,
Але сам вибір тоді не називається моральним, а тільки БІЗНЕСОВИМ.
Невже ви думаєте, що він керувався сумлінням совісті, чи враховував його? Остаточно  на його вибір впливав суто власний меркантильний РОЗРАХУНОК.
Востаннє редаговано инженегр 23.03.2012 17:21:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(19/20)

23.03.2012 17:21:04
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

23.03.2012 17:22:54
В принципе, Петя - та ещё сволочь. Многие забыли его действия сразу после Майдана.
И в целом с автором можно согласиться.
И статья написана неплохо.
Но, если ему удастся поправить экономику - я первый буду готов перед ним извиниться.
Только кто ж ему даст.
 
А вот это:
...нинішній вибір Порошенка має означати, що йому ні за яких обставин вже не може бути місця в наступній владній команді...
 
А вот это уже критики не выдерживает.
Подкинет деньжат и будет там, где захочет.
Не Вы ли на Волкова наезжали. И что?
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(15/23)

23.03.2012 17:24:44
"нинішній вибір Порошенка має означати, що йому ні за яких обставин вже не може бути місця в наступній владній команді"
 
Порошенко ничего просто так не делает. Значит просчитал.
И уверен, что всё ЭТО надолго. Пока он не ошибался.
И всегда был в лагере победителей.
 
Его выбор очень тревожный звоночек...
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(33/35)

23.03.2012 17:25:15
петя не потопляемый и переживёт всех нас,и всегда будет затребован.
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(8/18)

23.03.2012 17:30:10

gvoron57@ukr.net 23.03.2012 17:25:15
и всегда будет затребован.
ХЗI do not know
Как бы после деятельности в такой команде не "был затребован" судом. Хотя он вроде умом и не обделён.
Будем посмотреть...
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(19/21)

23.03.2012 17:35:19

ВІН 23.03.2012 17:22:54
Подкинет деньжат и будет там, где захочет.
Не Вы ли на Волкова наезжали. И что?
Я. І нічого... Так само і щодо Порошенка, в мене написано: "нинішній вибір Порошенка має означати (а не означає), що йому ні за яких обставин вже не може бути місця в наступній владній команді, яка прийде на зміну теперішній". Тобто, так повинно було бути. Але якщо у суспільства немає таких різких і принципових критерієв, вимог до політиків, то і в них їх тим більше немає і не буде. Тому вони переходитимуть з табора у табір, з партій в партію, з однієї влади до іншої. І волкови, і порошенки. І завжди залюбки зустрічатимуться там, куди їх запрошуватимуть.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(21/21)

UAF

UAF
23.03.2012 17:37:40
ВІН 23.03.2012 17:22:54
Многие забыли его действия сразу после Майдана
Вы об кумовстве и последующем политическом кризисе оранжевой команды?
Это был заранее запланированный трюк, громоотвод критики, способ создать уважаемую причину, поскольку сколько уже было наобещано - провести реформы и демократические преобразования за вполне короткий срок, но в действительности - этого права тогдашняя власть не имела.. а теперь подумайте как надо было выкрутится марионетке Ющенко? много наобещал а сделать попросту не имеет права - так как его хозяева не разрешают.. народ хочет и ждет, а действий - ноль.. значит нужна причина! нужно оправдание своей бездеятельности.. "виновных" нашли
Востаннє редаговано UAF 23.03.2012 17:40:12
Не згоден Згоден  Підтримка: 8%(3/38)

23.03.2012 17:37:51

spetskor 23.03.2012 17:35:19
Але якщо у суспільства немає таких різких і принципових критерієв, вимог до політиків, то і в них їх тим більше немає і не буде. Тому вони переходитимуть з табора у табір, з партій в партію, з однієї влади до іншої. І волкови, і порошенки.
Не все так погано, колега.
А де тепер Мороз, Рудьковський та і багато інших екс.?
Якась справедливість відносно "шкур" все таки існує, хоча б частково.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(23/23)

23.03.2012 17:39:24

ВІН 23.03.2012 17:22:54
В принципе, Петя - та ещё сволочь.
Ну не совсем так. Но рядом стоял.
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(18/19)

23.03.2012 17:44:07
Вітаю рішення Порошенка П, хоча я НЕ прихильник ПР. Користі при владі від нього буде більше, ніж в опозиції.
Востаннє редаговано Justice 23.03.2012 17:45:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(3/28)

23.03.2012 17:51:30

инженегр 23.03.2012 17:37:51
А де тепер Мороз, Рудьковський та і багато інших екс.?
Мороз там, де і Рудьковський. І справді, нібито ніде. Але не факт, що вони не зможуть повернутися на політичну арену. Не так, звісно, Мороз, як Рудьковський. Він може стати регіоналом і в такий спосіб відродитися. А може і не регіоналом, а тим самим "батьківщинцем", "ударівцем", "фронтовиком". Це не принципово. А чому б ні? Він дуже грошовитий, прийде до якогось штабу з цілою торбою, скаже: "ось я, зустрічайте. Вам - гроші, мені - округ і депутатський мандат. Або місце в прохідній частині списку". А у відповідь почує:"молодець, що прийшов, чого так довго не було?". А в коменатрях на ДД в залежності від його вибору можна буде прочитати: "А що поганого в Рудьковському? Які факти? Чим він і кому завинив? Тим більше, що Микола на Майдані був! Ату автора! Бий падлюку! Ти бач, на кого руку підняв - на Рудьковського! А ну забирай свої граблі від чесної людини і достойної людини - справжнього "батьківщинця", яким він завжди і був, навіть в СПУ Мороза".  
Востаннє редаговано spetskor 23.03.2012 17:54:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 68%(13/19)

23.03.2012 17:57:02

spetskor 23.03.2012 17:51:30
Але не факт, що вони не зможуть повернутися на політичну арену
Самостійно, нмд, вже ніколи. А за Вашим сценарієм можуть.
Порошенко може собі зараз викопати могилу, як САМОСТІЙНОМУ політику.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

23.03.2012 18:14:27

инженегр 23.03.2012 17:57:02
Порошенко може собі зараз викопати могилу, як САМОСТІЙНОМУ політику.
Чому ж може? Як на мене, він вже це зробив. Так само як і Тигіпко.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

23.03.2012 18:18:46

spetskor 23.03.2012 18:14:27
Чому ж може? Як на мене, він вже це зробив. Так само як і Тигіпко.

А як щодо Ющенка - ще не викопав, нє ? i55
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

1 2 3 4   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login