для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Партія Руйнівників України: згвалтувати, придушити, спалити

Бандюковичі ведуть війну на фізичне знищення України та українців... Читати повністю

© spetskor [17.03.2012] | Рейтинг: 39.6/53 | Переглядів: 2608

2 3 4 5 39.6/53





Коментарі

«   1 2 3   »
17.03.2012 21:57:09

медове 17.03.2012 20:55:36
Ненависна для юльків "Наша Україна" і то на порядок чесніша...
Воістину.
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

17.03.2012 22:06:24
цімбора 17.03.2012 20:52:30
Гм, і це пише противсіх, який приклав руку до узурпації влади ригами..
Це не я приклав руку до узурпації влади ригами, а сама Юлія Володимиріна тим, що відштовхнула мене і таких як я від себе своїми заявами, проросійською політикою,заявами про відмову України від вступу до НАТО, відставкою Огризка, підкилимними, суворо утаємниченими від громадськості перемовинами з януковичем, вшануванням Комсомолу, поверненням в її уряд на посаду голови Держкомархіву комуністки Гінзбург, крутінням попою перед путіним, розшаркуванням та плазуванням перед ним, газовою угодою, що стала прямим наслідком такої негідної поведінки та іншими неподобствами. Вона сама позбавила мене можливості голосувати за неї. Значить їй був непотрібний мій голос. Вона розраховувала здобути президентство завдяки таким як цімбора, але не вийшло - не вистачило. А якби поводилася патріотичніше і пристойніше, то і я б міг за неї проголосувати. То це не моя проблема, а її, яка стала проблемою для цілої України. Тому відповідальність не на мені, а на ній. До того ж, я вже писав, що у першому турі голосував за Ющенка, а другий взагалі проігнорував, надавши можливість зробити Юлю президенткою її прихильникам і фанатам, які мене не потребували і поводилися так, ніби вже цю перемогу здобули, нехтуючи громадянською позицією і почуттями таких як я. От і маєте.
Востаннє редаговано spetskor 17.03.2012 22:18:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(3/12)

17.03.2012 23:15:58
spetskor 17.03.2012 22:06:24
Це не я
Тому відповідальність не на мені
Я вже бачу, як у Вас, і в інших противсіхів, і в тої воші Юща крильця з лопаток ростуть і німб над головою світиться. crayworthyAngel
Востаннє редаговано цімбора 17.03.2012 23:19:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

17.03.2012 23:28:04
цімбора 17.03.2012 23:15:58
Я вже бачу, як у Вас, і в інших противсіхів, і в тої воші
Та воно синюшне до осамого нутра. І занудне до блювоти. На 99% готовий риг bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

17.03.2012 23:48:10

PiligrimK 17.03.2012 23:28:04
Та воно синюшне до осамого нутра.
Та ні, в нього "окрема позиція" biggrin Тільки от та "позиція" збігається одним боком з "позицією" ригів.Again
Ми з ним здибалися на сторінках "Народної правди" десь із 2008-го..
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

18.03.2012 10:22:55

PiligrimK 17.03.2012 23:28:04
Та воно синюшне до осамого нутра. І занудне до блювоти. На 99% готовий риг
Та ви шо? На 99? Не менше? Ну дай Боже, щоби всі такі риги, як я, так ненавиділи януковича разом з партією регіонів і писали подібні статті, які б здобували позитивні оцінки навіть у юлькомолів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

18.03.2012 10:45:35
цімбора 17.03.2012 23:48:10
Та ні, в нього "окрема позиція"  Тільки от та "позиція" збігається одним боком з "позицією" ригів.
Приміром, різко негативну оцінку газових угод, укладених Тимошенко, дали свого часу і Ющенко, і Тягнибок, І В'ячеслав Кириленко, і Арсеній Яценюк,  і Юрій Костенко та багато інших патріотичних політиків. За вашою логікою, вони що, всі ригі? Ви в своєму агресивному фанатизмі до "непогрішимої" Юлі втратили відчуття реальності. Ви продукуєте абсурдні смисли. І не видно цьому ні кінця, ні краю. Ваші висловлювання - суцільні кліше. Ваші коментарі і система "аргументації", яка радше нагадує принцип "хто не з нами - той проти нас", здатні відбити бажання голосувати за "Батьківщину" і ЮВТ навіть у тих, хто визрівав до цього. Насправді, з демонстрованими вами підходами, то тупих, дурних, совкових ригів нагадуєте більше ви самі. Такі ж недалекі і придуркуваті, як і вони, тільки біло-сердешні.  
Востаннє редаговано spetskor 18.03.2012 10:46:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

18.03.2012 10:52:13

spetskor 17.03.2012 22:06:24
17.03.2012 22:06:24
До речі - щодо комуністки Гінзбург Ваше лицемірство, як і лицемірство інших противсіхів во ґлавє з тим головним противсіхом Ющом - ригівською підхвістницею - зашкалює.
Хочете бути чистенькими і пухнастими, але так воно не є.
Тому що призначив  на ту посаду комуністку прем'єр Янук, а саме диструктивна діяльність Юща і К○ стала причиною подальшого призначення Янука прем'єром. І вони з тою вошою Ющом прекрасно зіспівались.
Нагадую, що рішення про поновлення Гінзбург видав окружний суд це в липні, а поновлено було АЖ в кінці січня  (це нічого не говорить), потім мін'юст подав апеляцію, але марно.
Так що у "рівняння" слід додати можливу скаргу до суду за відмовлення виконання рішення суду і те, що для діяльності уряду необхідно і закони приймати, нагадую поведінку НУ,  Юща і його секретаріату з Балогою (ким був тоді і ким є тепер).
 
Ющ і кумпанія - великі друзі і помічники на побігеньках ригів. А Ви корчите з себе незайманку. beee
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

18.03.2012 11:02:01

spetskor 18.03.2012 10:45:35
Приміром, різко негативну оцінку газових угод, укладених Тимошенко,
Ф'ю-іть.. А що діяльність Юща не являлася причиною такого наслідку? У цій війні можна було-б вистояти, якби Ющ думав за Україну, а оскільки Ющ був ворогом, то як можна було вести війну, коли б обов'язково встромив ножа в спину?
Крім того, розумний політик навіть такі угоди може обернути на користь - он, Грузія, наприклад.
Нагадую, що за угодою Україна мала меморандум на 3 рокі і можливість щоразу періодично зменшувати закупівлю газу на 15% аж до мінімуму - 25%. І навіть ще крім того були додаткові важелі впливу на Росію, але лише розумний політик може ними скористатися. Ні Ющ, ні риги такими не є.
Я це Вам раніше втовкмачував, не допомагає. laie_48
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

18.03.2012 11:15:11
police1963 17.03.2012 19:05:19
были бы они, если бы ТРИ десятка Николаевцев не вышли бы под стены "оплотов власти"???

А  во Франции уже бы сожглм полицейский участок, где держат этих отморозков. Потому что там еще есть настоящие мужчины. А наши способны только на блеянье в телевизоре.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

18.03.2012 11:19:41

медове 17.03.2012 20:55:36
Юльки,поясніть,чому у вас так багато гамнюків...

А все остальные - ангелы во плоти. Кстати, один из насильников возглавлял николаевскую шайку "Молодых регионалов". Так что уже Лозинскому нашлась достойная замена.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

18.03.2012 11:25:54
spetskor 18.03.2012 10:45:35
різко негативну оцінку газових угод, укладених Тимошенко

А яку ще угоду можна було укласти після того, як Ющ відкликав Дубину, зоборонивши йому підписати угоду про $235?
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

18.03.2012 11:30:20

цімбора 18.03.2012 10:52:13
Нагадую, що рішення про поновлення Гінзбург видав окружний суд це в липні, а поновлено було АЖ в кінці січня  (це нічого не говорить), потім мін'юст подав апеляцію, але марно.
Та говорить! Гінзбург було повернуто на посаду саме за вашої Юлькі! Бо тоді вона ще дружила з комуняками і прагнула їхньої підтримки в парламенті. І Комсомол для того на державному рівні вшановувала. Якби не хотіла цього, то знайшла б масу причин обійти рішення суду, вивернутися з ситуації, вийти з неї достойно. Так що не треба... Тим більше, чи вам пояснювати що таке в нашій країні суди. А то, бачите, рішення кірєєвих і волкових вас не влаштовує і чхати ви на них хотіли, що в принципі правильно, а от рішення якогось судді щодо Гінзбург - це "святе", як же його не виконувати. Відповідним чином діяв і мінюст. Не було політичної волі добиватися справедливості у суді, захищаючи пам'ять про жертви Голодомору від акту наруги. Юля дала відмашку і мінюст так само легко програв суд, як зараз, при януковичі, Нафтогаз Газрому у Стокгольмі. Тому ваш закид про лицемірство кажіть собі в дзеркало.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)

18.03.2012 11:57:48

spetskor 18.03.2012 11:30:20
Гінзбург було повернуто на посаду саме за вашої Юлькі!
Ага, то по-Вашому - винний той, хто змушений був зробити, а той, хто примушував - янгол.
То ви за "темників" і "телефонне право" та інші "набори" номенклатурників і зеків? beee
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

18.03.2012 12:16:50
цімбора 18.03.2012 11:57:48
Ага, то по-Вашому - винний той, хто змушений був зробити, а той, хто примушував - янгол.
Чому ж вимушений? він чи в даному випадку ВОНА вимушена була шукати виходу з ситуації і я переконаний, що прем'єр-міністру це було по силах. Тільки треба було рухатися в тому напрямку. Докладати для цього і мізки, і волю. Ви ж закидаєте Ющу, що він не посадив бандитів в тюрми. А що він сам особисто мав саджати? Сам судити, сам садити? То такі закиди Ющу для вас нормальні, а от претензії ЮВТ щодо неприпустимості повернення на посаду держкомархіву представника партії та ідеології, на совісті якої мільйони замордованих голодним геноцидом українців - безпідставні? Що за шиза?
 
цімбора 18.03.2012 11:57:48
То ви за "темників" і "телефонне право" та інші "набори" номенклатурників і зеків?
Я за справедливий суд і за чесне правосуддя. А також за те, щоби напружувати всі сили, аби мати можливість відстояти національну пам'ять, честь та гідність українців. В тому числі і в суді. Тільки цього хотіти треба, а не піднімати догори лапки при першій найліпшій можливості і далі бездіяти. Треба бути рішучими і дієвими, а не кволими та безпорадними.
Востаннє редаговано spetskor 18.03.2012 12:22:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

18.03.2012 12:25:34
ranat 18.03.2012 11:25:54
А яку ще угоду можна було укласти після того, як Ющ відкликав Дубину, зоборонивши йому підписати угоду про $235?
Бо навіть цю ціну Ющ розцінив завеликою і для того й відкликав Дубину, аби дати йому вказівку шукати більш вигідної, справедливої ціни. Хоча навіть ця ціна була узгоджена на рівні господарюючих суб'єктів, а згоди Кремля на неї не було. Але тут втрутилася ваша юлька і все пересрала. Сама дала всі козирі путіну ( і демонстративним розшаркуванням перед ним, і нюансами своєї біографії, і намаганням зігарти на випередження, продемонструвавши вміння домовлятися і таким чином політично переграти Юща) призначати таку ціну, яку в підсумку привезла з Москви. Та ще й мала нахабність назвати її "перемогою".
Востаннє редаговано spetskor 18.03.2012 12:29:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

18.03.2012 12:32:57

 
spetskor 18.03.2012 12:16:50
18.03.2012 12:16:50
Гм.. У мене таке враження, що Ви слабо знайомі з законами про діяльність гілок влади.. ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

18.03.2012 12:33:59

цімбора 18.03.2012 11:02:01
цій війні можна було-б вистояти, якби Ющ думав за Україну, а оскільки Ющ був ворогом, то як можна було вести війну, коли б обов'язково встромив ножа в спину?
Так, ворогом, саме тому він приділяв у своїй діяльності питанням і про Голодомор, і про Мазепу, і про Бандеру, і про УПА, і вів Україну в НАТО, і розбудовував демократію, і захищав свободу слова. Ваш цинізм і безсовісність, як і надфанатизм по відношенню до Юлі, не має меж. Він приспав ваш розум. Тому ви - такий самий совок, як і риги, ви такий самий ідолопоклонник, як той недолугий комуняка, що і досі "молиться" на дідуся леніна. Ганьба. Тільки ваш ленін у спідниці та з косою.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

18.03.2012 12:37:44
цімбора 18.03.2012 12:32:57
Гм.. У мене таке враження, що Ви слабо знайомі з законами про діяльність гілок влади..
У мене таке враження, що ви взагалі нанюхалися чогось і втратили можливість адекватного сприйняття навколишнього світу. Замість цього у вас "Ю-ля! Ю-ля! Ю-ля!", яка є відповіддю на всі питання. Причому однозначною, такою, що не підлягає жодній критиці. До речі, чи написали вже листа до депутатів-батьківщинців у ВР з приводу Олександра Волкова?
Востаннє редаговано spetskor 18.03.2012 12:38:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

18.03.2012 13:23:40
своё дерьмо не воняет-вывод из имхоpo_novoj
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

«   1 2 3   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login