для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Кучміст Волков балотуватиметься до ВР... від "Батьківщини"

Звіздець...... Читати повністю

© spetskor [13.03.2012] | Рейтинг: 38.1/61 | Переглядів: 3271

2 3 4 5 38.1/61





Коментарі

«   1 ... 2 3 4 5 6 ... 11   »
13.03.2012 17:37:37
Чему удивляемся? Есть группа "товарищей" волею случая, оказавшаяся в нужном месте в нужное время. Далее, благодаря собственной наглости, беспардонности, подлости и прочим таким же "положительным" качествам провозгласила себя, любимую, аристократией навечно. Сегодня вход к избранным закрыт. Независимо от того, в оппозиции или во власти "аристократ" это одна межпуха. Пересичный представитель народа (воспитанный в духе классовой ненависти к буржуям) всё это благополучно схавал и продолжает хавать в любых формах, даже когда "аристократы" убивают его близких...
Так что будут они тасовать эту колоду до тех пор, пока их не развесят…
 
Но, что интересно, опять придётся голосовать не "ЗА", а "ПРОТИВ"...
Востаннє редаговано Ильич... 13.03.2012 17:40:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

13.03.2012 17:47:04
Пять.
 
все, що робить "Батьківщина" є апріорі правильним, а тому не потребує ані обговорення, ані заперечення, ані будь-яких коментарів?
---
Все, що робить "Батьківщина" є апріорі правильним, а тому не потребує ані обговорення, ані заперечення, ані будь-яких коментарів! (с) хулія качанівська.
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(4/14)

13.03.2012 18:08:59
2 З часом, завдяки таким "патріотам", як Ющенко,  у багатьох людей змінилася думка стосовно Кучми...  Якщо на те пішло: Ющенко - рідка гнида і підар, так що, хіба це дає підстави вважати всіх, хто з ним працював покидьками?  Ні...
Я хочу спитати усіх "чесних борців із злочинним режимом": що ви можете сказати поганого про того ж Волкова, окрім того, що він кучміст?  Хочу нагадати: на вибори у ВР 06 року Юля хотіла взяти Волкова у список, але дехто на прізвище Бродський підняв гвалт і поставив питання руба: "Я чи Волков". Юля тоді викреслила обох... Так от: Бродський з того часу став ворогом, а Волков залишився другом. Є велика упевненість, Волков ніколи не буде тушкою, не той рівень... Може такі досвідчені бійців - саме те, чого сьогодні не достає опозиції...  
  
Востаннє редаговано дуплет 13.03.2012 18:14:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 62%(8/13)

13.03.2012 18:23:29

дуплет 13.03.2012 18:08:59
З часом, завдяки таким "патріотам", як Ющенко,  у багатьох людей змінилася думка стосовно Кучми...  Якщо на те пішло: Ющенко - рідка гнида і підар, так що, хіба це дає підстави вважати всіх, хто з ним працював покидьками?  Ні...
Я хочу спитати усіх "чесних борців із злочинним режимом": що ви можете сказати поганого про того ж Волкова, окрім того, що він кучміст?  Хочу нагадати: на вибори у ВР 06 року Юля хотіла взяти Волкова у список, але дехто на прізвище Бродський підняв гвалт і поставив питання руба: "Я чи Волков". Юля тоді викреслила обох... Так от: Бродський з того часу став ворогом, а Волков залишився другом. Є велика упевненість, Волков ніколи не буде тушкою, не той рівень... Може такі досвідчені бійців - саме те, чого сьогодні не достає опозиції...  

Иллюстрация к теме "Стокгольмский синдром".
Овечка Волков!rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

13.03.2012 18:26:02

дуплет 13.03.2012 18:08:59
З часом, завдяки таким "патріотам", як Ющенко,  у багатьох людей змінилася думка стосовно Кучми...  

А была ли у багатьох людей думка? И если была, то как изменилась?
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

13.03.2012 18:28:00
Автор, а где написано, что Волков баллотируется от Батькивщины? Ссылочку, плиз. Прочла токо вот это:
"Члени Сумського обласного відділення Всеукраїнського об’єднання ветеранів сьогодні на ІІ-му етапі конференції одноголосно прийняли рішення про обрання  куратора Сумської обласної партійної організації «ВО «Батьківщина» Олександра Волкова почесним головою цієї організації і вповноважили його, на основі української ідеї, захищати соціальні, правові та духовні інтереси ветеранів Сумської області".
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

13.03.2012 18:30:54
У нас есть такая должность "кучмист"? Ааа, ну тада канешно...
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

13.03.2012 18:42:12

valm 13.03.2012 18:30:54
У нас есть такая должность "кучмист"? Ааа, ну тада канешно...

Живём мы сегодня классно именно благодаря Кучману, ойц, Кучме и таким белым овечкам - "кучмистам". Одна из которых Ющенко. Точнее один, баран.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

13.03.2012 18:54:05
Ильич... 13.03.2012 18:23:29
Иллюстрация к теме "Стокгольмский синдром".
Ви це про що? Може ви маєте на увазі себе?
У мене достатньо позитивної інформації про Волкова, причому не з інтернету...  Доречі нічого поганого щодо Волкова ви не написали. Теми, тіпа: "Я відчуваю, що він поганий", не катять.., бо відчувають щось інше, в іншому місціbiggrin
Востаннє редаговано дуплет 13.03.2012 18:56:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

13.03.2012 19:16:26
   І заткнувся афтар...
 
       От якби Чечетова БЮТ взяв другим номером у список, ото було би про що потеревеняти...biggrin
 
     А так, знову ні візьоть... Радісно пояснював яка донька у Тимошенко не така, бо українська в неї хромаїть, на погляд автора, прокурений голос, та причухон непатриотичний. Тута, наче беспрограшний варіант, Волков, падлюка кучмівська, але знов не в струю, нема доказів падлючості...
 
   Знов безсонні ночі, колупання в інеті, на жовтих сторінках...
 
        Не мучайся так, Спецкор. Ціла бригада мериканців працювала, за мільйони наших податків. Не знайшли. Не з твоїм щастям щось наковиряти...
 
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

13.03.2012 19:18:35
инженегр 13.03.2012 17:05:56
чи центральний офіційний сайт?
Та звичайно ж центральний, офіційний сайт! Це ж видно з назви сайту! Там про Сумську організацію йдеться в роздідлі регіональних новин. Це сайт не Сумської обласної організації, а всієї "БАТЬКІВЩИНИ"!
Востаннє редаговано spetskor 13.03.2012 19:56:25
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)

13.03.2012 19:20:54

дуплет 13.03.2012 18:54:05
Ви це про що? Може ви маєте на увазі себе?
У мене достатньо позитивної інформації про Волкова, причому не з інтернету...  Доречі нічого поганого щодо Волкова ви не написали. Теми, тіпа: "Я відчуваю, що він поганий", не катять.., бо відчувають щось інше, в іншому місці

Мы так, погулять вышли...
А если общаться в хамском ключе, то плизз - засуньте свою "достатньо позитивну інформацію про Волкова" в своё же "інше місце", которым "відчувають щось інше"!
Про Кучму, Януковича имеете "достатньо позитивну інформацію"? Туда же!rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

13.03.2012 19:27:09
Мрачный 13.03.2012 17:08:32
І чого тебе так колбасить на того Волкова. Негативу на ньому і нема.
Вочевидь саме такою логікою і керувалися в "Батьківщині", приймаючи до своїх лав Волкова. То про яку моральність, які принципи, які ідеали "Батьківщини" можна говорити? Штабні служаки все виправдають! При потребі на будь-яке чорне без проблем скажуть біле і все. "Хоть ссы в глаза - Божья роса". Класичний випадок. Ось така політика і призводить до того, що третина фракції стає тушками. І не каються. Навпаки. Лише роблять винуватими тих, хто наважується вказувати на проблемні моменти, хто попереджає про ризики, про небезпеку. Якщо так, то значить і в наступному парламенті у "Батьківщини" є всі шанси стати чемпіоном по тушкам. На другому місці наймовірніше буде "Фронт Змін" Яценюка.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

13.03.2012 19:30:59

Мрачный 13.03.2012 17:08:32
Та ти ж ночами не спиш, вишукуєш негативи про БЮТ.
Сплю спокійно. Нічого я не вишукую. Воно саме вспливає як лайно в ополонці. А пишу я завжди на про конкретні випадки. З'явився Волков - написав. Ще буде щось - і про це згадаю. Пробіжись-но по моїм статтям. Я пишу про те, що вважаю за потрібне зовсім не намагаючись робити акцент на негативах "Батьківщини". Так само я пишу і про негативи "Фронту Змін", і про будь-які інші негативи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

13.03.2012 19:37:28

дуплет 13.03.2012 18:08:59
Хочу нагадати: на вибори у ВР 06 року Юля хотіла взяти Волкова у список, але дехто на прізвище Бродський підняв гвалт і поставив питання руба: "Я чи Волков". Юля тоді викреслила обох... Так от: Бродський з того часу став ворогом, а Волков залишився другом.
А чим Волков кращий за Бродського?
 
дуплет 13.03.2012 18:08:59
Є велика упевненість, Волков ніколи не буде тушкою, не той рівень... Може такі досвідчені бійців - саме те, чого сьогодні не достає опозиції...  
Який жах. Звідки ж у вас таке непереборне бажання наступити на тіж самі граблі?! Скільки вас має вдарити по макітрі, аби ви зробили правильн івисновки? Чи ви не піддаєтеся навчанню і не спроможні сприймати власний же гіркий досвід?
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

13.03.2012 19:38:00
Така інформація оприлюднена одним з користувачів групи партії "Громадянська позиція" в мережі Facebook.
Это, конечно, источник, заслуживающий внимания!biggrin Если учесть, что еще и округов нет, и согласование единого кандидата от оппозиции не завершено, и будет, видимо, держаться в тайне до самых выборов.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

13.03.2012 19:42:33
spetskor 13.03.2012 19:27:09
Вочевидь саме такою логікою і керувалися в "Батьківщині", приймаючи до своїх лав Волкова. То про яку моральність, які принципи, які ідеали "Батьківщини" можна говорити?
Колега, при всій до Вас повазі.., на мій погляд, головне не взяти до списку Ющенка, бо тоді буде точно капєц. І виправдати такі дії не зможе ніхто. Доречі, Ви, як і шановний  Ілліч не привели жодного факту, який підтверджує ваші думки щодо Волкова. Якщо ніяких фактів немає, то це виглядає як наклеп...
spetskor 13.03.2012 19:37:28
Який жах. Звідки ж у вас таке непереборне бажання наступити на тіж самі граблі?! Скільки вас має вдарити по макітрі, аби ви зробили правильн івисновки? Чи ви не піддаєтеся навчанню і не спроможні сприймати власний же гіркий досвід?
Шановний, з чого Ви таке узяли? На прикладі Ющенка я зробив деякі висновки. І ні в якому разі за це лайно голосувати не будуbiggrin
Востаннє редаговано дуплет 13.03.2012 19:47:57
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

13.03.2012 19:44:19

Мрачный 13.03.2012 19:16:26
І заткнувся афтар...
А-ну полегше ти, кучмарь... Я на відміну від тебе тут на сайті не зависаю цілодобово. Є й інші справи. Тому не треба мені "заткнувся афтар". Не хами, чуєш? НЕ ХАМИ МЕНІ! І про доньку я писав саме так, як вона на те заслуговує. Все що напис ав- так воно і є. Нічого не вигадав. Лише констатував факти. Так само і про Волкова. І ще раз кажу, не ХАМИ МЕНІ! Я піднімаю суспільно важливі теми, а ти весь час відкриваєш мої статті аби образити мене персонально. Не читай мене. Не будь таким нав'язливим! Не реагуй взагалі! Я ж на тебе не реагую! Не читаю тебе! Не залишаю під твоєю хрєнню коментарів. То і ти не сунься сюди, в мої дописи з персональними образами, зрозумів? Ще раз кажу: НЕ ХАМИ!
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

13.03.2012 19:46:23
valm 13.03.2012 18:30:54
У нас есть такая должность "кучмист"? Ааа, ну тада канешно...
А що, Юля ніколи нікого не називала кучмістами? То її спитайте, кого і що вона мала на увазі, і що їй в них не подобалося...
Востаннє редаговано spetskor 13.03.2012 20:00:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

13.03.2012 19:47:42
Для информации: бигб(м)орды Волкова с принадлежностью оного к БЮТ появились в Сумах ещё до Нового года.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

«   1 ... 2 3 4 5 6 ... 11   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login