для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Кучміст Волков балотуватиметься до ВР... від "Батьківщини"

Звіздець...... Читати повністю

© spetskor [13.03.2012] | Рейтинг: 38.1/61 | Переглядів: 3257

2 3 4 5 38.1/61





Коментарі

1 2 3 4 5 ... 11   »
16.03.2012 22:34:20

spetskor 16.03.2012 10:19:36
А себе?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

16.03.2012 10:19:36

цімбора 15.03.2012 22:13:35
Якось так, не ображайтеся.
Я на таких уБлЮТків не ображаюся. Я їх зневажаю. Щиро.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

16.03.2012 10:04:18
"Чи має бути "волкам позорным" місце в "Батьківщині"?
 
"Віце-спікер Верховної Ради, "батьківщинець" Микола Томенко в ефірі ТВі підтвердив інформацію про те, що одіозний політик і бізнесмен, депутат кількох скликань, очільник "Блоку КУЧМА" на минулих парламентських виборах Олександр Волков останнім часом тісно співпрацює з "Батьківщиною" і навіть претендує на те, аби на майбутніх виборах балотуватися від партії по мажоритарному округу на Сумщині. Зі слів Томенка випливає, що рішення про це визріває, щоправда ще не затверджено остаточно.
 
Відповідаючи на питання, чи дійсно Волков буде балотуватися від БЮТ, Томенко уточнив: "Ще рішення таке не прийняте. Таке питання обговорюється, оскільки він останній час, як я розумію, працював на Сумщині".
 
"Я ніколи не був прихильником цієї кандидатури. Подивимося, як ця дискусія відбудеться між БЮТом, "Фронтом змін" і іншими політичними силами", - сказав віце-спікер".
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

15.03.2012 22:49:48
птица ДоДо 15.03.2012 18:01:22
І ви так і не привели факти на Волкова. Одні загальні речення. Рили, рили, нічого не знайшли?  
А ну наведіть мені факти того, як зек-янукович керує правосуддям в країні, приміром, тим самим кірєєвим. У вас є записи прямих вказівок бандюковича (чи когось з АП) на адресу судді? Може є відео? Звичайно, я переконаний в такому впливі, мені це доводити не потрібно, як і всій Європі, але наведіть мені саме документально підтверджені факти такого впливу, адже саме таких - документально підтверджених і нотаріально завірених фактів, а не припущень чи міркувань -  ви вимагаєте від мене щодо поганця Волкова, аби сприйняти моє попередження про негідність залучення його "Батьківщиною" до своїх лав. В даному випадку ви уподібнюєтеся президенту-рецидивісту, коли тому закидають ручне одноосібне керування судами, той з кривою тупою, дебільною посмішкою каже: "а ну наведіть факти". І щоб хтось не навів, у нього завжди на все знайдеться тупа відмазка в стилі: "а я цього не робив, тому що не мін робити за Конституцією". І все. Зараз, у випадку відбілювання і захисті Волкова, ви абсолютні януковичі. Повністю подібні.
Востаннє редаговано spetskor 15.03.2012 22:50:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2012 22:13:35

spetskor 15.03.2012 17:43:02
Якась маячня.
Можна простіше. pardon
Знадобилося б хоча тричі (за першим разом не дійде) по п'ятдесят гарячих  по м'якому місцю (а зовсім не розстрілювати), для того, щоб вигнати егоїстичні мухи з Вашого носа, де їх розвелося ціле стадо, і кожна розміром з розлюченого колгоспного бугая.
Якось так, не ображайтеся. pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

15.03.2012 18:01:22
spetskor 15.03.2012 17:52:42
Я лише турбуюся, щоби ви своїми скунсами на зразок таких як Волков не засмерділи український парламент.

Та там такі скунси від ПР та ЕЦ, що Волков на їх фоні ще й виглядає непогано. Я теж хотіла б моральних політиків бачити. Але зараз не ті часи. І ви так і не привели факти на Волкова. Одні загальні речення. Рили, рили, нічого не знайшли?  
Востаннє редаговано птица ДоДо 15.03.2012 18:02:55
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

15.03.2012 17:55:30

spetskor 15.03.2012 17:50:45
Бо тушки несуть небезпеку Україні, а тушок несе в парламент ваша срана "Батьківщина".

Ваш сраний Ющенко угробив Україну. І ти такий же перевертень як і він.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

15.03.2012 17:52:42

птица ДоДо 15.03.2012 08:53:14
Цей скунс ще не натішився політикою, а ви йому підграєте.
Яким чином я йому підіграю? Я лише турбуюся, щоби ви своїми скунсами на зразок таких як Волков не засмерділи український парламент.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

15.03.2012 17:50:45

Анастасия 15.03.2012 08:04:01
Та хай собі ненависна  вам партія "Батьківщинв" набирає кого хоче, вам  що з того?
Ні, мені не може бути все одно кого "Батьківщина" приведе в парламент. Бо вона майстриня приводити туди всяку срань, яка потім голосує так як Партія регіонів, чим нищить мою країну. Так що те, кого залучає в свої ряди Батьківщина, це і МОЄ ДІЛО, як ГРОМАДЯНИНА. Бо тушки несуть небезпеку Україні, а тушок несе в парламент ваша срана "Батьківщина".
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

15.03.2012 17:50:06

spetskor 15.03.2012 17:37:44
На такий висновок спроможна тільки надцинічна людина без совісті і моралі, не кажучи вже про пам'ять і елементарну обізнаність. Саме такі люди і приймали Волкова в "Батьківщину".

Балотуватися і бути членом "Нашої України" Ющенку не надцинічно, без совісті і моралі. Не кажучи вже про пам"ять і елементарну обізнанність. Краще за це напишіть. Чого ви так розпереживалися за БЮТ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

15.03.2012 17:46:49

Анастасия 15.03.2012 07:45:36
Хіба можна вірити тому, хто вважає Юща такою собі позитивною особистістю, ба навіть месією!
А хіба можна вважати нормальною людиною ту, що має за позитивну особистість ба навіть більше ніж месію Юлію Тимошенко?
Анастасия 15.03.2012 07:45:36
Майте Бога в душі.
От і ви майте Його, а не Юлю. "Не сотвори собі кумира!", забули? Поверніться до Біблійних істин.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

15.03.2012 17:43:02

цімбора 14.03.2012 23:24:35
Три помилки в тому коменті - просто приклад. Вказані слова суто "его", а щоб було так як є, потрібно інші слова замість тих, тоді буде ближче до істини. Тому що може і тричі - будь-там-далі-по-тексту, але зовсім не розстріляли, зовсім не за критичне слово (воно є?) і такого статусу не має.
Якась маячня.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2012 17:37:44
Блик 15.03.2012 11:14:45
Волкова, а ви їх не надаєте, окрім "кучміст" й ще більш вагомого  ... "не такий Волков простий чувак ..."
Значить ви пропустили мій більш розлогий коментар з цього приводу. І не один.
Блик 15.03.2012 11:14:45
Поки я бачу можливість використання ефективного менеджера в Сумській області.
На такий висновок спроможна тільки надцинічна людина без совісті і моралі, не кажучи вже про пам'ять і елементарну обізнаність. Саме такі люди і приймали Волкова в "Батьківщину".
 
Блик 15.03.2012 11:14:45
Поки ви пропонуєте сприймати витвори своєї уяви замість фактів це так.
Волков в "Батьківщині" - не уява, а цілковита реальність. Сурова, гірка, жахлива і безсовісна з боку партії, яка цим кроком лише підтвердила, що має електорат за лохів і бидло. В принципі, багато з тих, що відмітились у коментарях з виправдальними репліками на адресу Волкова якраз і заслуговують таких характеристик.
Востаннє редаговано spetskor 15.03.2012 17:41:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2012 11:14:45

spetskor 14.03.2012 17:56:47
Я неодноразово відповідав на такі закиди в коментарях.
Мене не цікавлять відповіді на закиди, мене всього навсього цікавлять компроментуючі  ФАКТИ щодо Волкова, а ви їх не надаєте, окрім "кучміст" й ще більш вагомого pardon ... "не такий Волков простий чувак ..."
spetskor 14.03.2012 17:56:47
Щоб я не сказав, для вас це не має жодного значення
Поки ви пропонуєте сприймати витвори своєї уяви замість фактів це так.
spetskor 14.03.2012 17:56:47
Відповідальність за участь Волкова в "Батьківщині"
Поки я бачу можливість використання ефективного менеджера в Сумській області.
spetskor 14.03.2012 17:56:47
Бувайте.
Обов"язково буду Yes
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

15.03.2012 10:14:30
Да все ясно как Божий день! Нужны деньги, а денег то нет в БЮТе! Что ты без денег - ноль! Вспомните - весь национальный рух без бабла , где он - в ж--е, А без денег - и ни туда и ни сюда! А как можно бороться с  бандюковичами без денег, кто может быть подскажет! Даже на вилы и то нужны деньги.
Так что все ОК!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

15.03.2012 08:53:14

spetskor 14.03.2012 19:49:25
Це не я її принижую, а вона сама себе принижує. Порочними зв'язками своєї партії зі слизькими суб'єктами. І при чому тут Ющенко? та забудьте вже про нього, проклятого вами. Ви за себе думайте, про себе піклуйтеся, про свою і своєї Юлі та її партії честь і совість, якщо така залишилася.

А при чому тут Юля, вона зараз у тюрмі. А ось Юща гниду забувати не варто, такі приклади треба пам"ятати і дуже добре. Це ж Ющ хоче в списки, чи не так. Цей скунс ще не натішився політикою, а ви йому підграєте. Як може БЮТ залишатися святим, ви висуньте носа, подивіться що на вулиці робиться.shok
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

15.03.2012 08:04:01
  
 
         Стосовно Волкова теж все зрозуміло. Я не знаю достеменно, що він за один, але те, що він під час тотального зрадництва , коли влада нагнула всіх, кого можна, а інші скоріш самі лягли, викликає в мене , в усякому разі, подив і зацікавленість. Виходить, він чогось вартий на відміну  від  багаточисельних  загонів тушок. Він вистояв.  А хто ще може таким похвалитися ?
       І взагалі, авторе, не переймайтеся, що ви так розхвилювалися.?Та хай собі ненависна  вам партія "Батьківщинв" набирає кого хоче, вам  що з того? Якось нелогічно!  Ви ж повинні святкувати . А, так і є.  ІМХО на радощах!
Востаннє редаговано Анастасия 15.03.2012 08:05:38
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

15.03.2012 07:45:36
spetskor 14.03.2012 19:49:25
І при чому тут Ющенко? та забудьте вже про нього, проклятого вами.

 

                  Все, що ви робите проти Юлі, на ваш погляд, відбілює Юща. І ваша статья  це злорадство, намагання розіп`яту людину ще раз вкусити ( це вам ніщо не нагадує?)   через можливе балотування Волкова від "Батьківщини".
           Хіба можна вірити тому, хто вважає Юща такою собі позитивною особистістю, ба навіть месією! Демагога, брехуна, ледаря, підступну людину, яка тільки й може щось зробити під впливом  почуття заздрощів?
          Читаючи вас, так і бачу неадекватного Юща, який ліниво, ніби сам з собою ,розмовляє багато і ні про що, смикаючи ручками.І як миттєво перетворюється на жвавого оратора як тільки заходить мова про Юлю. Аж із штанів виплигує..
          Самі собі дайте відповідь , що ж він за людина, якщо живлеться виключно ненавистю   до більш талановитого і яскравого?
          А Юлю не чіпайте. Це аморально. Не хочете побувати на її місті?  А життя непередбачуване.
         Майте Бога в душі.
Востаннє редаговано Анастасия 15.03.2012 18:27:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

15.03.2012 03:50:11
spetskor 14.03.2012 19:44:58
А я повинен мати фізичну можливість кожного разу відповідати на ті ж самі запитання?
Так напишіть це в "тілі" імха, а не в каментах! Ось про що я.
До речі, раз ви такий аналітик, проаналізуйте зв'язок появи Волкова в БЮТ і медіа-активність Медведчука - є він, чи "просто совпало"? Дякую.
Востаннє редаговано Новенький 15.03.2012 03:57:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

14.03.2012 23:24:35

spetskor 14.03.2012 22:49:14
Про що мовите?
Про те, що аналітик не бачите того, що не відповідає його уявленням, тому й аналіз аналітика буде під маркою "его", тобто - вкрай суб'єктивним.
Три помилки в тому коменті - просто приклад. Вказані слова суто "его", а щоб було так як є, потрібно інші слова замість тих, тоді буде ближче до істини. Тому що може і тричі - будь-там-далі-по-тексту, але зовсім не розстріляли, зовсім не за критичне слово (воно є?) і такого статусу не має.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

1 2 3 4 5 ... 11   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login