для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Кучміст Волков балотуватиметься до ВР... від "Батьківщини"

Кучміст Волков балотуватиметься до ВР... від
Нещодавно був неприємно ошелешений і навіть шокований новиною про те, що на майбутніх виборах до Верховної Ради по мажоритарному округу на Сумщині від "Батьківщини" балотуватиметься народний депутат кількох скликань, затятий кучміст, бізнесмен, колишній, за президентства Леоніда Данилича,  "директор ВР" Олександр Волков.
 
У минулу парламентську кампанію він створив і очолив "Блок КУЧМА", ставши першим номером списку. Тоді по телевізору ще йшла реклама, де Волков втихомірює не на жарт розігравшихся хлопчика та дівчинку з символічними іменами Вітя і Юля. Підходячи до них, пузатий дядько казав, що досить вже, награлися. А ще виборча агітація блоку стала примітна написами на міських парканах та будівлях, виконана невідомими графіті: "Данілич, повертайся!".  
 
Повідомляють також, що "добродій" Волков призначений куратором Сумщини від "Батьківщини". Це підтверджує інформація на офіційному партійному сайті:
 
"Члени Сумського обласного відділення Всеукраїнського об’єднання ветеранів сьогодні на ІІ-му етапі конференції одноголосно прийняли рішення про обрання  куратора Сумської обласної партійної організації «ВО «Батьківщина» Олександра Волкова почесним головою цієї організації і вповноважили його, на основі української ідеї, захищати соціальні, правові та духовні інтереси ветеранів Сумської області".
 
Так от хотів би спитати прихильників БЮТу і особисто Юлії Володимиріни, яких тут на сайті хоч греблю гати, як вони ставляться до новоспеченого "батьківщинця". Чи вважають, що кандидування такої людини під брендом "Батьківщини" прикрашатиме партію та Леді Ю, додаватиме їм рейтингу й авторитету?
 
Чи схвалюють вони такий оригінальний і дуже несподіваний кульбіт і чи не спричиняє він їм якого-небудь дискомфорту? Чи не бояться, що Волков є потенційною тушкою, а тому його балотування від "Батьківщини" створюватиме для партії додаткові ризики?
 
Чи може Олександр Волков вже "перевихований" і надійнішого "батьківщинця", ніж він важко знайти? Поділіться, будь ласка, даними про це.
 
І ще хотілося б дізнатися, а якби Волков висувався не від "Батьківщини", а, скажімо, від "Нашої України" Віктора Ющенка, чи не став би останній для них ще більшою скотопадлюкою та миздобулом, як вони його тут називають?
 
Сподіваюся отримати відповіді у коментарях. Чи автору взагалі не слід було підіймати цю тему? Цікаво, як хто думає - мав він на це право чи ні? Може дописувач щось не так зрозумів, перекрутив, витлумачив по-своєму, аби зайвого разу безпідставно очорнити БЮТ і Юлію Володимирівну, і все, що робить "Батьківщина" є апріорі правильним, а тому не потребує ані обговорення, ані заперечення, ані будь-яких коментарів?
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.        

© spetskor [13.03.2012] | Рейтинг: 38.1/61 | Переглядів: 3257

2 3 4 5 38.1/61





Коментарі

1 2 3 4 5 ... 11   »
13.03.2012 14:40:42
Ну, тушкою Волков навряд чи стане.. Харизма не та..
Востаннє редаговано Новенький 13.03.2012 14:41:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

13.03.2012 14:54:46
Applause Ай да спецкор, ай да сукин сын! Такой вопрос - ПЕСТНЯ! 5
 
Но! Тушкой не стал, в жополизстве овоща участия не принимал, а финансовые плюсы, наверное, перевешивают имиджевые минусы. ИМХО.
Хотя, конечно, праймериз мы так и не дождались... И, по идее, общих оппозиционных мажоритарных списков тоже... Увы. pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

13.03.2012 14:59:01
Ніякого дискомфорту..
 
Волков цілком логічно впишеться в чудовий згуртований колектив БЮТ:
 
група демагогів : Соболєв,Турчинов,Бондаренко,Яворівський,,Пашинський,Кожемякін,Забзалюк,Немиря,Москаль..
група бізнесменів:Макаренко, Шепитько, Филипчук, Слюз,Жеваго,Волков,...
група юридичної підтримки(відмазки) -Власенко,Светлана Смык,Сафулько..
 

http://obozrevatel.com/politics/izbiratelnyij-spisok-byut-2012.htm
 
Повторюю -НІЯКОГО дискомфорту...
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(5/23)

em

em
13.03.2012 15:03:15
За такой БЮТ даже Кучма проголосует !
Наверно Юля борется за голос избирателя Данилыча...
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(10/19)

13.03.2012 15:03:29

Horatio 13.03.2012 14:54:46
Хотя, конечно, праймериз мы так и не дождались... И, по идее, общих оппозиционных мажоритарных списков тоже... Увы.

ніхто не заважає зробити народний праймеріз самому народу..
 
Без згоди самих фігурантів...
 
Є підозра ,Що саме ТАКОГО народного ПРАЙМЕРІЗУ У Інтернет боя ться ті ,що вже не бояться нічого -ПОТЕНЦІЙНІ ТУШКИ У рядах Об"єднаної опозиціїї..
 
А "замилюють очі ,розказуючи ,що не хочуть дозволити владі раніше сроку "обробити " ці кандидатури..
 
вибачте !а ВИ НЕ ПРОПОНУЙТЕ СМІТТЯ !
 
Типу кучміста Волкова.
Востаннє редаговано Pavlotex 13.03.2012 15:55:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(3/13)

13.03.2012 15:08:07
У "БАтьківщини" ВЕЛИЧЕЗНІ проблеми з етичними нормами..
Звичайною ЕТИКОЮ.
 
На ЖАль.. (
памятаєте Забзалюка..
 
Один цікавий момент:
 
\\\\\А яке ваше особисте ставлення до цієї події, як голови комітету з питань депутатської етики?
 
Цей процес почався не сьогодні, він почався в одній фракції «БЮТ-Батьківщина». Це правда? Правда! Обидва фігуранти були в цій фракції. Голова партії ДВІЧІ їх включала в один список! Здогадуєтеся чому?
 
Тут можливі кілька відповідей.
 
На «благодійній основі», так? А може – ні! Ми точно не знаємо. Так? Далі. Почався цей процес. А якщо другий фігурант почне говорити, на яких мотивах він опинився в БЮТі? І чому він колись дуже давно вийшов з цієї фракції.
 
Ви маєте на увазі Рибакова?
 
Я маю на увазі другого фігуранта цієї справи. Може вони не зацікавлені, щоб ще щось виплило.
 
А чому інший фігурант мовчав стільки часу? Відбулася дія, домігся він свого результату, отримав щось, і одразу в Генеральну прокуратуру, на прес-конференцію. Чому два з половиною місяці мовчав? Є питання. \\\\
 
http://daily.com.ua/articles/5/2012-02-155533.html
Востаннє редаговано Pavlotex 13.03.2012 15:09:35
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(3/12)

13.03.2012 15:09:06
Хороше питання.Excellently
Головне дуже не зручне.ac
Авторе, а приведіть будь ласка джерело, щоб оцінити його достовірність.
Щоб не вийшло, як у анекдоті що дочка Рабіновича - блядь, незважаючи на те, що у нього одні сини.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

13.03.2012 15:09:32
Прикольно.
Але в цьому є свій позитив. Принаймні ЗАВЧАСНО  ЗНАТИМЕМО  ТУШОК.
А не так як минулі рази коли вони били себе в груди а потім перемітнулись.................

 
Адже брав свого часу Ющенко в НУ до себе ЩЕРБАНЯ. biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

MVF

MVF
13.03.2012 15:11:37
no comment 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

13.03.2012 15:11:59
А може Волков то оліцетворєніє  ЗАБЛУДШЕГО  СИНА, а????
 
ТОж ми  мусимо заколоти на його честь тельця, бажано одразу самого Януковича.
Обійняти цьогго заблуди і пробачити все.
Ну і звісно він мусить ридати, не гірше за Литвина з Пупкіним коли ми прийматимемо йог до лав опозиції. rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

13.03.2012 15:13:36
инженегр 13.03.2012 15:09:06
Авторе, а приведіть будь ласка джерело, щоб оцінити його достовірність.
Щоб не вийшло, як у анекдоті що дочка Рабіновича - блядь, незважаючи на те, що у нього одні сини.

Я ж вже навів. Слово "новина" в першому ж реченні виділено. Натискаєте на нього і потрапляєте на повідомлення УП http://www.pravda.com.ua/news/2012/03/6/6960181/ . А вже в ньому є посилання на партійний сайт "Батьківщини", в якому йдеться про те, як куратора обласної Сумської  партійної організації "Батьківщини" Олександра Волкова обрали почесним головю місцевої організації ветеранів:
Олександра Волкова обрали почесним голою сумського ветеранського об’єднання
13.02.12 | 10:09
Члени Сумського обласного відділення Всеукраїнського об’єднання ветеранів сьогодні на ІІ-му етапі конференції одноголосно прийняли рішення про обрання  куратора Сумської обласної партійної організації «ВО «Батьківщина» Олександра Волкова почесним головою цієї організації і вповноважили його, на основі української ідеї, захищати соціальні, правові та духовні інтереси ветеранів Сумської області.
Ще на першому етапі конференції, який відбувся 4 лютого 2012 року, представники організацій заручилися обіцянкою Олександра Волкова та  «ВО «Батьківщини» посприяти в організації їх  зустрічі з головою Сумської обласної державної адміністрації Юрієм Чмирем
http://byut.com.ua/news_region/9910.html
Востаннє редаговано spetskor 13.03.2012 15:25:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

13.03.2012 15:16:01
Пригадую що у ВР Волков завжди намагався СОЛІДАРИЗУВАТИСЬ з Тимошенкою.
 
Тому особливо дивного тут навряд чи багато.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

13.03.2012 15:18:36

Новенький 13.03.2012 14:40:42
Ну, тушкою Волков навряд чи стане.. Харизма не та..

Ну харизми в них в ВР у всіх ще ті.
Але прихід до лав БЮТ чи Батьківщини в цей час, це  таки ВЧИНОК.
Якщо він щирий, то можна вітати лише.
 
Адже коли БЮТ була нависоті то багато хто тоді прибіг. А от ті хто прибігає тепер то це сподіваюсь більше чим просто розрахунок з користі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

13.03.2012 15:22:10
Сподіваюся отримати відповіді у коментарях. Чи автору взагалі не слід було підіймати цю тему?

Скоріше справа в певному браці ІНФОРМАЦІЇ та фактів.
Наприклад ненаведені паралелі між Щербанем, Довгим та Нашою Україною в свій час таке було.
 
Нічого несказано про те як Волков поводився під час голосувавнь. Пригадую що він   ПОСТІЙНО  СИМПАТИЗУВАВ  Тимошенції.

 
Тому бажано було наводити не саму ГАРЯЧУ  НВИНУ, а ще доповнити фактами, цитатами, аналогіями. Нарешті  ТОСТАМИ. biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

13.03.2012 15:26:36
"Ще й тижня не минуло після І-го етапу конференції, а Олександр Михайлович уже передав проект закону «Про садівництво і огородництво» депутатам Верховної Ради України від фракції «ВО «Батьківщина» для внесення цього законопроекту. А, оскільки, сьогодні Олександр Волков отримав від сумських ветеранів офіційні повноваження представляти їх інтереси на всіх рівнях, то тепер він офіційно зможе звернутися до голови ОДА Юрія Чмиря і допомогти в організації зустрічі.
 
В.о. голови Сумської обласної партійної організації «ВО «Батьківщина» Олександр Лисенко, в свою чергу, пообіцяв присутнім , що фракція «Батьківщина» в Сумській раді сприятиме виділенню коштів з міського бюджету на функціонування Сумського обласного відділення Всеукраїнського об’єднання ветеранів".
http://byut.com.ua/news_region/9910.html
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

13.03.2012 15:32:12
Відповіддю задоволений. Дякую. Хоча сама новина на УП закінчується знаком питання (?) та і посилання на блог  якогось члена партії Громадянська позиція навіює сумніви, чи це не"Качка"?
Чекаю, може хтось із "партійних" від БЮТ вступить в суперечку...
Востаннє редаговано инженегр 13.03.2012 15:32:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

13.03.2012 15:37:29

инженегр 13.03.2012 15:32:12
Хоча сама новина на УП закінчується знаком питання (?) та і посилання на блог  якогось члена партії Громадянська позиція навіює сумніви, чи це не"Качка"?

Гриценко?
Ну це мудазвон ще той. Нагадує анекдот про чудака котрий прийшов до цирку і каже директору, що має ОРИГІНАЛЬНИЙ  НОМЕР
 
Уявіть на арену викатують бочку з лайнов і підривають.
Арена в лайні. Глядачі в лайні. артисти в лайні. Ви пане деректору, вибачаюсь також весь в лайні.
І  ТУТ  ВИЇЗДЖАЮ  Я  В  БІЛОМУ  ФРАЦІ  НА  БІЛОМУ  КОНІ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

13.03.2012 15:44:30
инженегр 13.03.2012 15:32:12
Хоча сама новина на УП закінчується знаком питання (?) та і посилання на блог  якогось члена партії Громадянська позиція навіює сумніви, чи це не"Качка"?
Ну то й що, що новина на УП зі знаком питання? Всі питання знімає посилання на офіційний сайт "Батьківщини" http://byut.com.ua/news_region/9910.html . Олександр Волков вже там, в "Батьківщині". Більше того, він не лише спонсор, а й куратор обласної партійної організації. Так що тут все серйозно і системно.
Востаннє редаговано spetskor 13.03.2012 15:46:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(1/6)

13.03.2012 15:45:41
Слово 13.03.2012 15:37:29
Гриценко?
Там не про Гриценко. Там написано що блог у Фейсбуці члена Громадянської позиції, не вказано навіть прізвища.
Можливі варіанти. Провокатор заводить блог, росказує що він член партії ГП і "запускає качки".
Востаннє редаговано инженегр 13.03.2012 17:49:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

13.03.2012 15:48:46
Ющенко свого часу теж був сином Кучми. Потім був лідером революції. Потім став іудою. На людині на лобі не написано, чий він Кучми чи не Кучми. Так що не бачу нічого дивного, політика це брудне діло, особливо в Україні, вона не піддається оцінкам чистоплюєв. Згодна з Словом і Гораціо.
Востаннє редаговано птица ДоДо 13.03.2012 16:01:38
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

1 2 3 4 5 ... 11   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login