для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Во славу наших катів...

У Дніпропетровську ніяк не можуть перейменувати вулиці, які носять імена організаторів Голодомору... Читати повністю

© spetskor [02.03.2012] | Рейтинг: 37.9/53 | Переглядів: 2085

2 3 4 5 37.9/53





Коментарі

«   1 2 3
03.03.2012 14:02:17

Yarmann 03.03.2012 13:54:39
Зачем молодой, перспективной стране тащить на шее эту чугунную гирю???
Толковое у Вас предложение.Excellently
Мож продать их, как когда то Аляску?biggrin
"Не болтайте ЕРУНДОЙ !!!"t2443
Территориальная целостность государства - это один из краеугольных (не крае-Угольных) камней, который обеспечивает международную стабильность.
Не дай боже создать прецендент и запылает по всему миру. Вам с Косово Юж.Осетией и Абхазией мало примера. Там геморрой ещё тот.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

03.03.2012 14:14:45
инженегр 03.03.2012 14:02:17
Не дай боже создать прецендент и запылает по всему миру. Вам с Косово Юж.Осетией и Абхазией мало примера. Там геморрой ещё тот.
Да, отдали грузины 2 гемморойные области. И чё, бедуют?! ЧТО они потеряли?
Это вы не болтайте ерунду. Мне лично, отчётливо видно, что именно восток Украины не даёт нам стать нормальной страной.
Другой вариант - ждать пока там все совки и украинофобы сами передохнут, но это долго...  и не факт, что мы проживём дольше.(
А возможность войны с Россией, из - за них, вы рассматривали?... ЗАЧЕМ???
Востаннє редаговано Yarmann 03.03.2012 14:18:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

03.03.2012 14:29:47

Yarmann 03.03.2012 14:14:45
И чё, бедуют?! ЧТО они потеряли?
Ну, ну... август 2008 напомнить.
Даже поползновений в эту сторону делать нельзя, иначе точно получим
Yarmann 03.03.2012 14:14:45
возможность войны с Россией, из - за них,
Слава Богу, хватило ума в своё время в Крыму не получить горячей точки.
Yarmann 03.03.2012 14:14:45
Мне лично, отчётливо видно, что именно восток Украины не даёт нам стать нормальной страной.
А мне отчётливо видно, что стать нормальной страной нам не даёт двухполярный радикализм. Всё остальное придумано. Ничем шахтёр их Горловки не отличается от коллеги из Червонограда.
И прекращайте на ночь читать комменты коллеги Ланецкогоfriends
Это просто форма стёба у него такая.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

03.03.2012 14:43:07

инженегр 03.03.2012 14:29:47
Слава Богу, хватило ума в своё время в Крыму не получить горячей точки.

Якщо би дійсно хватило то там би небуло іноземного флоту.
А так проблему просто загнали під сукно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

03.03.2012 14:44:22

инженегр 03.03.2012 14:29:47
Ничем шахтёр их Горловки не отличается от коллеги из Червонограда.

Ага і китайські шахтарі теж нічим принципово нерізняться від Польських шахтарів.
А от МЕНТАЛЬНО  РІЗНИЦЯ  КАРДИНАЛЬНА!!!!!!!!!!!!!!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

03.03.2012 14:46:05
инженегр 03.03.2012 14:02:17
Мож продать их, как когда то Аляску?

А хто їх візьме???
 
Вони ж як планета Шелєзяка. Ума нєт, корисних копалин майже вже нєт. Населена Даунбасівцями.
 
РФ? Ні вони Ерефії потрібні лише для того щоб тримати на аркані УКРАЇНУ, а як їм вітдати то ще й вимагатимуть щоб доплатили за те що їх позбуваємось.
Востаннє редаговано Слово 03.03.2012 14:47:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

03.03.2012 17:24:23
deddon 02.03.2012 23:25:05
Іуда мав всі повноваження на перейменування вулиць, міст й всього останнього. Чому він цього не зробив? Юля заважала.
Цей, як ви  називаєте, "іуда", видав Указ, на який не могли наважитися жоден з попередників, а саме  - про вшанування жертв Голодомору, котрий дав зелене світло необхідним перетворенням з відродження національної пам'яті, зокрема забезпечив юридичну базу для демонтажу пам'ятників радянської доби. Далі вже справа за місцевими органами влади - як ним розпорядитися. Цей "іуда", на жаль, був надто демократичним, аби нав'язувати свою волю міським радам. А там в різних містах й областях - різні люди. Є свідомі патріоти, а є ті, хто ніяк не вб'є і не збирається вбивати в собі підораса. То справа не в "іуді", а якраз в тих підорасах.  
Востаннє редаговано spetskor 03.03.2012 17:33:50
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(1/7)

03.03.2012 19:15:11
   Думаю - шо я забув зробити з ранку... Впендюхати дві бали Спецкору. Ну добре хоч згадав...
 
spetskor 03.03.2012 17:24:23
Цей, як ви  називаєте, "іуда", видав Указ, на який не могли наважитися жоден з попередників, а саме  - про вшанування жертв Голодомору, котрий дав зелене світло необхідним перетворенням з відродження національної пам'яті, зокрема забезпечив юридичну базу для демонтажу пам'ятників радянської доби.

   Спецкор, в тебе по життю проблеми. Так от Ющара, керуючись своєю тупістю, напхав мільйони у всіякі пам’ятники, договори визнання голодомору, візити, перемовини, та глобальною програмою висадки кущів калини...
 
           А якщо б ті гроші на програму допомоги хворим сахарним діабетом. Чи ти готовий здохнути, аби тільки знесли пам’ятники?..
 
    Коли читаю занудні опуси Спецкора, чомусь асоціація з шлакоблоком. Такий кирпичака, 200*200*400... Конкретний, логічний, прямокутний кирпичисько...
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(7/10)

03.03.2012 19:20:27
Далі вже справа за місцевими органами влади - як ним розпорядитися.
 
Його ж обирали, щоб бандитів у тюрмі садовив, знов клята Юлька заважала? А він тепер із бандюками разом її засадив.t2443 Його ж обирали, щоб не базу для демонтажу забезбечував, а щоб діло робив. А він що?
Це не моя царська справа. "Подписано - и с плеч долой". Отакий робітник.shok
Його ж вибирали не для того, щоб він на будівництві пам'яток Голодомору та лікарні задля діточок кармани собі натовкувати. То справа якраз у тому підорасі- Іуді, хай йому грець, та у підспівувачах. The villain
Востаннє редаговано deddon 03.03.2012 19:21:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

03.03.2012 19:28:44
Еще раз убедился, что Украина очень многое потеряла в своем развитии, оставив внутри себя перегнивать эту гниль - типа, как под ником John, - дело даже не в том, что эта уродина постоянно здесь испражняется, - будут гадить еще долго и высерки ее, если у него они есть (яблоко от яблони). Их выращивают на протяжении веков, дают им образование, чтоб они грамотнее писали гадости против нее, работой обеспечивают, чтоб они не охляли в борьбе этой, срать на порядочных людей поощряют, обеспечивая бумагой, а теперь и сайтиком ДД. На них приходится дополнительно расходывать энергию, чтоб нейтрализовать вонь, исходящую от этой мрази. Украине серьезно угрожает гангрена. Признаки ее: в том числе: и в названиях улиц и городов на востоке этой территории. Можно рассматривать существование таких смрадных гадов, - как этот John, они, - как индикатор. Можно обойтись без этих гнид? Есть путь Латвии. У нас тысячи потенциальных патриотов гибли за годы независимости в ментовках и судах; от поголовных подонков-прокуроров. Они уничтожались, как носители самой идеи независимости Украины. Зато таких Johnов плодилось море.
Похоже, я где-то єто уже читал. biggrin
Востаннє редаговано deddon 03.03.2012 19:30:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

03.03.2012 19:46:56
Он клуні вже вишикувались за дармовою пачкою чаю і коробочкою цукерок, а ви хочете щоб ці клуні викинули на вітер копійчину, для них все що не в свою пельку, те "викинуте на вітер"
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

03.03.2012 22:20:11
5
Переіменовувати, як і робити все решта, для відновлення національної пам*яті
Кошти для цього є просто вони розкрадаються нуворишами на всіх рівнях.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

03.03.2012 22:53:45
Мрачный 03.03.2012 19:15:11
А якщо б ті гроші на програму допомоги хворим сахарним діабетом. Чи ти готовий здохнути, аби тільки знесли пам’ятники?..
Звісно готовий. Тим більше рано чи пізно це все одно станеться. То краще здохнути через це, знаючи, що гроші пішли на таку благородну мету.
Мрачный 03.03.2012 19:15:11
Коли читаю занудні опуси Спецкора, чомусь асоціація з шлакоблоком. Такий кирпичака, 200*200*400... Конкретний, логічний, прямокутний кирпичисько...
А навіщо ти їх читаєш? Облиш! От я наприклад, коли побачив яку срань ти пишеш, то просто кинув читати. Навіть ніде жодного коментаря не написав. Просто плюнув на тебе і все. А ти все лізиш і лізиш, ображаєш, провокуєш. Я розумію твоє ставлення до мене і, відповідно, ти моє до себе. Нічого ж не зміниться. То навіщо кожного разу ту ж саму хрєнь постити? Чи ти ніяк утриматися не можеш? З чого б це? Чи може завдання партії виконуєш? Я давно вже зрозумів, який ти гімнюк і паскуда. А ти зрозумів, який я "чукча-спецькор", висєр, виблядок, скотопадлюка, який я дурний, тупий, мудакуватий і ще безліч епітетів, якими ти мене характеризуєш. Давай пошлемо один одного на х*й, цього разу востаннє, і розійдемося кожен по своїх справах.
Востаннє редаговано spetskor 03.03.2012 22:56:27
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

03.03.2012 23:04:47
deddon 03.03.2012 19:20:27
А він тепер із бандюками разом її засадив.
Якраз він нікого і не садив. Цим йому такі як ти і дорікають. Хоча він зовсім не проокурор і не мав таких повноважень.
deddon 03.03.2012 19:20:27
Його ж обирали, щоб не базу для демонтажу забезбечував, а щоб діло робив. А він що?
А це і є діло. Причому велике. А ще він не мав права більшості в міських радах, які мали б голосувати такі рішення на сесіях. Як лідер держави він створив відповідні юридичні умови на території цілої країни. Чи він мав особисто висаджувати в повітря кожен такий пам'ятник чи власноруч міняти таблички з назвами вулиць? І подавати заяви про порушення карних справ проти бандитів, і вести слідство, а потім ще й судити? Так по-твоєму виходить? Оце так маразм...  
Востаннє редаговано spetskor 03.03.2012 23:05:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

03.03.2012 23:12:33
Мрачный 03.03.2012 19:15:11
Думаю - шо я забув зробити з ранку... Впендюхати дві бали Спецкору. Ну добре хоч згадав...
Так зробили всі швондєри і шарікови, які стали на захист більшовицьких катів. Нащадки косіорів... Прочитавши статтю, вони зграєю накинулися, аби її замінусувати, щоби вона злетіла з першої сторінки. Так вони мстилися мені за свою Юлю, за моє критичне слово на її адресу. Та не вийшло.  
Востаннє редаговано spetskor 03.03.2012 23:15:44
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

05.03.2012 00:01:35
Тему втопили...
Нажаль.
 
Я хотів лише одного - щоби зайшли на сайт, на який я дав посилання...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.03.2012 16:37:25

Аргум 05.03.2012 00:01:35
Тему втопили...
Нажаль.
Стараннями Мрачного і компанії, які завжди розкривають мої статті для чергових своїх випорожнень.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

05.03.2012 21:04:07

spetskor 05.03.2012 16:37:25
Стараннями Мрачного і компанії, які завжди розкривають мої статті для чергових своїх випорожнень.

"Обидили юродивого, копеечку отняли... Вели казнить.. biggrin
 
Где-то так....
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

«   1 2 3











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login