для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Во славу наших катів...

Во славу наших катів...
У Дніпропетровську ніяк не можуть перейменувати вулиці, які носять імена більшовицьких катів, визнаних українським судом причетними до організації Голодомору в Україні: Чубаря, Косіора, Постишева. Українські патріоти пікетують міськраду, в мерії кажуть про нібито готовність до імплементації вже прийнятого політичного рішення, одначе на сесію це питання ніяк не виноситься.
 
Офіційною причиною такого гальмування називають незадоволення самих жителів вказаних вулиць, їхнє небажання змінювати назву через побоювання, що це стане дуже дорогою й копіткою справою: заміна табличок, зміни в документах і таке інше.
 
І справді, окремі діячі взялися організовувати цілу кампанію з протидії, жахаючи жителів вказаних вулиць можливою дезорганізацію діяльності міських служб, плутаниною в офіційних паперах та цілою низкою інших незручностей.
 
А мені щось не віриться, що справа лише в цьому, що отак запросто міська влада взяла і почула своїх городян. Ага, зараз. Та до неї з найнагальнішими питаннями по сто разів звертаючись не можна достукатися. Все як горохом об стіну. Хоч сорочки на собі рви – не бачить, не чує, а то й відверто плює на звернення, заклики, пікети тощо. А тут якійсь купці негідників не сподобався давно назрілий крок щодо приведення міської топоніміки у відповідність з елементарними національними та й загальнолюдськими стандартами - адже ніде такого кощунства в світі немає, щоби на честь і славу катів-людожерів вулиці називали - і влада їх негайно почула, взяла під козирок, відразу загальмувавши процес.  
 
Відчайдушна заповзятість, з якою мерзотники взялися захищати україножерів та неабияка лояльність до них з боку міської влади спонукає до припущення про політичний контекст ганебної справи та її інспірацію місцевими українофобами, яких серед тутешніх регіоналів, що складають більшість в міській раді, а деякі й у Верховній Раді засідають, не бракує.
 
Разом з тим залишається шкодувати і з приводу неприпустимої байдужості пересічного загалу, який мешкає на згаданих вулицях. Схоже на те, що багатьох з тамтешніх дійсно мало хвилює, де вони живуть і таблички з якими іменами та прізвищами висять на їхніх будинках. Інертній масі зденаціоналізованого українства по цимбалах кричущий факт наруги над людської пам’яттю, і це – після розсекречення теми Голодомору, відкриття архівів, висвітлення трагічних сторінок української історії на телебаченні і в пресі, зрештою, судового вироку.
 
Вони радше сприймають навіювані їм аргументи про небажані клопоти перейменування, ніж переймаються глибокою аморальністю та диявольською сутністю самого явища – носіння вулицями імен більшовицьких україножерів, чиї руки по лікті в українській крові. Ось він, ще один жорстокий прояв радянської тоталітарної спадщини. В людях знищили мораль, стерли національну пам’ять і самоповагу,  замінивши їх невіглаством, ницістю душі й вбогістю духу. Перетворили їх на таких собі більшовичків-пролетарчиків, швондєрів і шарікових, дикунів-безбатченків. Бо якби це було не так, якби в них залишалася хоч крапля совісті, бодай дещиця співчуття до заморених голодом своїх пращурів, то не змогли б спокійно жити на вулицях з такими назвами ані дня. Тим більше на 21 році Незалежності рідної країни.
 
Та нині вони глухі до голосу невинно убієнних. Не чують, як ті благають зі своїх безіменних могил: «Люди добрі, спам’ятайтеся, не вбивайте нас ще раз… За що ж нам таке горе? Чим же ми так завинили, що вам, братам-українцям, виявляються милішими наші кати, які замордували нас голодом?!».
 
Тих, кому абсолютно байдуже, на вулиці з якою назвою жити, а штучний голод, що організовували косіори, чубарі, постишеви - це щось далеке і непевне, яке якщо і відбулось, то десь, колись і з кимсь, а тому не варто найменшої уваги, не кажучи вже про співчуття, хочеться запитати: а якби вбили саме ваших дідуся і бабусю, то чи так само спокійно ви жили б на вулиці, котра була б названа на честь душогуба? Чи б так само ви дослухалися до застережень якоїсь групки бузувірів щодо марудності та незручності  заміни табличок й корекції в документах?
 
Тим часом в Дніпропетровську вже дожилися до того, що забороняють відзначати… День народження Кобзаря. В місцевому осередку УНП повідомляють про відмову працівниками відділу внутрішньої політики міськвиконкому прийняти заявку на проведення урочистостей, присвячених Дню народження Т.Г. Шевченка 9 березня, які до цього проходили щороку.
 
Представники влади пояснюють заборону тим, що після ходи, присвяченій Дню Пам’яти Героїв Крут, кілька молодих хлопців запалили файери, чим, начебто, порушили домовленість, хоча вона передбачала, що ПІД ЧАС ХОДИ фаєрів не буде, у зв’язку з ожеледицією, та, відповідно, можливістю травм.
 
Другою причиною названа участь членів УНП в пікетуванні Дніпропетровської міськради 15 та 29 лютого з вимогою перейменувати вулиці, які носять імена засуджених судом злочинців.
 
Коментуючи ситуацію, голова ДОО УНП Анатолій Сокоринський підкреслив, що окупаційна влада Партії Регіонів та їх сателитів послідовно проводить лінію на русифікацію й порушення конституційного права громадян на мирні збори, але заборони святкувати День народження Кобзаря ще не було: «такого не робив навіть комуністичний режим, принаймні офіційно.» Політик назвав це плювком в душу кожного українця: «яничарство у чистому вигляді».
 
Він також  наголосив, що прийнята у Дніпропетровському міськвиконкомі практика не накладати на заявку резолюцію з забороною, а повертати без розгляду є порушенням головного конституційного принципу – кожну заборону можна оскаржити по суду.
 
А. Сокоринський висловив впевненість, що святкування українцями дня народження українського генія відбудуться попри усі заборони сучасних валуєвих та місцевих табачників.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ

© spetskor [02.03.2012] | Рейтинг: 37.9/53 | Переглядів: 2084

2 3 4 5 37.9/53





Коментарі

1 2 3   »
02.03.2012 20:08:03
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

02.03.2012 20:11:19
ac невже там ще таке совкове царство ?
Востаннє редаговано Захар Беркут. 02.03.2012 20:11:55
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

Ami

Ami
02.03.2012 20:19:40
Вроде Поцстышева с Косиором расстреляли в 30-е
Даже и не думал, что ихними именами улицы назвалиshok
Востаннє редаговано Ami 02.03.2012 20:20:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

02.03.2012 20:24:50
5
Ami 02.03.2012 20:19:40
Вроде Поцстышева с Косиором расстреляли в 30-е
Ну да! А дух их, как видим, еще жив! "Убий підараса вдруге!".
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(16/17)

02.03.2012 20:25:57

Ami 02.03.2012 20:19:40
Даже и не думал, что ихними именами улицы назвали
Вы  уж лучше молчите !smile3
Сейчас за посёлок Котовского примутся.
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

Ami

Ami
02.03.2012 20:30:42

топограф 02.03.2012 20:25:57
за посёлок Котовского примутся
Котовский - нормальный чувак - на общем фонеsmile3
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

02.03.2012 20:32:18
Ami 02.03.2012 20:19:40
Даже и не думал, что ихними именами улицы назвали
В моєму містечку вулиці з такими назвами точно є.... То і що?
 
Власне, автор дуже погано розуміє наслідки зміни назв вулиць. Змінювати доведеться не тільки в паспортах. А і в документах на житло, землю, в проектах на підключення газу, води, каналізації, і ще багато де. Коштувати це буде добрячих грошей. Якщо за це заплатять ті, хто хоче змінити назви - нема питань. А якщо ні, то, виходить, ті мітингувальникі просто дешеві патякали, що просто хочуть привернути до себе увагу.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 19%(4/21)

02.03.2012 20:36:17
Немає віри в мене до тих, хто волав "Всі вони однакові".
Що у 2004 році знав, що ригі - це українофоби, у 2010 забув. Ось бачили очі, що купували. Тільки разом з вами й чесний люд потерпає. 2  Й не скигли, а йди до церкви гріхи замолюй.
Востаннє редаговано deddon 02.03.2012 20:36:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(12/19)

02.03.2012 20:38:11

Ami 02.03.2012 20:30:42
Котовский - нормальный чувак - на общем фоне
Ребята Котовского порубали и расстреляли участников  Второго Зимнего Похода , под Базаром.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

Ami

Ami
02.03.2012 20:42:26

AlexLoL 02.03.2012 20:32:18
моєму містечку вулиці з такими назвами точно є.... То і що?
А то что эти уебки когда были при власти убивали и ссылали Ваших соотечественников - Вам на них насрать?
Ну так не удивляйтесь, что нынешним властям насрать на Вас
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

Ami

Ami
02.03.2012 20:44:50
топограф 02.03.2012 20:38:11
Ребята Котовского порубали и расстреляли участников  Второго Зимнего Похода
Шульгин в своих воспоминаниях отзывался о Котовском с уважением - он дал гарантию безопасности тем белогвардейцам, которые сложат оружие во время эвакуации из Одессы и сдержал слово
Редкость в те времена
Востаннє редаговано Ami 02.03.2012 20:52:11
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

02.03.2012 20:47:09

Ami 02.03.2012 20:19:40
Вроде Поцстышева с Косиором расстреляли в 30-е
Даже и не думал, что ихними именами улицы назвали

Скорее всего, улицы с такими названиями появились во времена хрущевского реабилитанса, когда палачей чохом записали в жертвы. В 80-е годы мне довелось жить и работать в Кривом Роге, там как раз подобные названия встречались часто (сейчас, может быть, уже переименовали). Мое место работы находилось на улице Шкирятова (а это редкостный фрукт даже на фоне Косиора с Постышевым).
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

02.03.2012 20:51:34

Ami 02.03.2012 20:44:50
Шульгин в своих воспоминаниях отзывался о Котовском с уважением
Эпизод.
Фрунзе тоже давал обещание в Крыму,  от своего имени.
Затем чекисты принялись за дело и столько крови офицерской пролили !
  А Котовский -  и  отряды Нестора Махно рубал и антоновцев на Тамбовщине.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

02.03.2012 20:53:46

Ami 02.03.2012 20:42:26
А то что эти уебки когда были при власти убивали и ссылали Ваших соотечественников - Вам на них насрать?
Ну так не удивляйтесь, что нынешним властям насрать на Вас

А що, як тільки змінимо назви вулиць, владі стане не насрати?  smile3
У Вас є зайві гроші щоб потішити очі новенькими назвами вулиць? Та заради Бога ! Тільки називайте обережно, а то в наступній редакції історії вони теж можуть виявитись "неправильними" smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 28%(5/18)

Ami

Ami
02.03.2012 21:12:27
AlexLoL 02.03.2012 20:53:46
то в наступній редакції історії вони теж можуть виявитись
Надо просто вернуть улицам и городам их первоначальные имена
 
AlexLoL 02.03.2012 20:53:46
як тільки змінимо назви вулиць, владі стане не насрати
Страны Восточной Европы выкинули сраных комуняк на помойку - вместе с их названиями улицами и символикой. Они вернулись к истокам - где этому отстою нет места
Востаннє редаговано Ami 02.03.2012 21:13:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

Ami

Ami
02.03.2012 21:14:50

топограф 02.03.2012 20:51:34
Котовский -  и  отряды Нестора Махно рубал и антоновцев на Тамбовщине
Ага. И какой из этого вывод?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

02.03.2012 21:16:17
У нас з Автором були жорсткі розмови.
 
Але під цим ІМХО я мушу заплющити очі на те, що було.
 
Маєте час - зайдіть за посиланням, а ще краще - відвідайте в реалі.
 
http://memorial.kiev.ua/index.php?start=105
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

02.03.2012 21:25:56
У Дніпропетровську ніяк не можуть перейменувати вулиці
---
Я вам больше скажу - эти тупые никак не могут переименовать даже название города. В Днепролазаренск, Днепротелегинск или, на худой конец, в Днепротимошенск.
 
Офіційною причиною такого гальмування називають незадоволення самих жителів вказаних вулиць, їхнє небажання змінювати назву через побоювання, що це стане дуже дорогою й копіткою справою: заміна табличок, зміни в документах і таке інше.
---
ОплатИте жителям указанных улиц все сопутствующие раходы - переименования пойдут как по маслу. Даже ещё быстрее.
 
Два.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(5/22)

02.03.2012 21:40:42
Seva1964 02.03.2012 21:25:56
ОплатИте жителям указанных улиц все сопутствующие раходы - переименования пойдут как по маслу. Даже ещё быстрее.
В принципі, про таких як відвідувач сайту під ніком Seva1964 в моєму дописі є. Декілька абзаців. Це справді певний тип  людей-виродків. Типова жертва більшовизму. Ні, його продукт. Щось людиноподібне, яке живе і мислить на рівні тваринницьких інстинктів. Без совісті і моралі. Шкура. Для таких не було і немає нічого святого.Така позиція робить її виразників співучасниками злочину проти людства і людяності. В даному разі я веду мову про Голодомор.
Востаннє редаговано spetskor 02.03.2012 21:44:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(14/18)

Ami

Ami
02.03.2012 21:42:59

Seva1964 02.03.2012 21:25:56
переименовать даже название города
Совочек - населенным пунктам надо вернуть исторические имена
Впрочем ты настолько туп что даже не понял о чем статьяbad
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

1 2 3   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login