для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Ми думаєм, що ми думаєм... САМІ


Ми думаєм, що ми думаєм... САМІ

 


 
     Кожна людина думає і сподівається, що всі її переконання, думки, вислови, політичні погляди, вподопання чи підтримка політичних лідерів, це її особисте надбання і ніхто до цього, як кажуть, свою руку не приложив. Та насправді все набагато складніше. Наші погляди, стереотип мислення, поведінку, переконання, починають формувати з самого народження (звичайно, якщо батьки алкоголіки чи наркомани, то з моменту зачаття). Багато дорослих людей вважають, що вплинути на людину на психологічному рівні неможливо, бо людина сформована як особистість і щось в ній змінити дуже тяжко. Я хочу проаналізувати деякі методи впливу на людську свідомість, якими користуються всі кому не лінь: політики, торговці, шахраї, "божі слуги" та інші зацікавлені структури.
     Здавалось би, переконати людину в тому, що сніг чорній, а сажа біла (як що людина не сліпа) неможливо. Та насправді це набагато простіше ніж здається. Почнемо попорядку. Свідомість людини має дві складові, звязані між собою звязками, які людина свідомо контролювати не може (звичайно є адепти, які це в певних межах робити можуть, та мова не про них, а про звичайних обивателів). Перша складова свідомості, це власне і є усвідомлювана свідомість, яка є егом людини і складає його усвідомлюване Я, як індивідума, мислячого, аналізуючого навколишню інформацію та особисту поведінку. Друга складова свідомості - це підсвідомість. Підсвідомість сприймає навколишню інформацію без контролю свідомості, напряму, але втручатись в свідомість може при певних зовнішніх подразниках і міняти світосприйняття та поведінку людини.
     Самі прості зовнішні фактори впливу на підсвідомість, та зміну свідомості і поведінки людини є хімічні засоби. Це алкоголь та наркотики, психотропні препарати і алкалоїди рослинного та тваринного походження. Вплив на свідомість примітивний, але досить дієвий. При регулярності такого впливу з часом формується зовсім інша особистість, з специфічними поглядами, переконаннями, життєвими цінностями. Простіше скажем так, людина деградує до рівня: украв - випив (уколовся) - в тюрму. По великому рахунку, на неофіційному рівні звичайно, такі методи впливу на свідомість простого люду підтримуються, як в Україні, так і в Росії (одна реклама горілки та пива на українських каналах займає левову долю рекламного часу). І тепер саме про рекламу.
     Реклама є одним з методів нейролінгвістичного програмування і є більш витонченим інструментом впливу на людську свідомість, та формування "потрібної" особистості. Офіційна наука та психологія "за соотвєтствующєє вознаграждєніє" нейролінгвістичне програмування в основному не визнає, хотя над цими методами працює, тихенько, і досить успішно. Що собою являє нейролінгвістичне програмування? Це дія на підсвідомість, яка викликає копіювання (моделювання) вербальної і невербальної поведінки чужої людини, яка чогось в житті досягла набагато більше ніж інші. Спочатку людині навязується думка на рівні підсвідомості, що людина чимось ущербнута, неповноцінна. Викликається у людини страх неповноцінності перед іншими та зневага до себе. Потім на свідомому рівні пропонуються успішні рецепти стати красивим і щасливим. Політтехнологи дуже успішно користуються цими прийомами. Спочатку розказують як хреново жилось при попередниках, як народ дійшов до "ручки", притому це все підноситься на рівні підсвідомості. Людина не може ні проаналізувати ці факти, ні провірити, ні погодитись і ні заперечити. Потім видається рецепт солодкого життя на прикладі когось успішного та щасливого. Діло зроблено. Третина починає "розуміти" хто "кака", а хто "цяця", і звичайно робить вибір на користь програміста. Ті, хто не піддається нейролінгвістияному програмуванню, мають іншу біду на свою голову, так званий в народі метод "циганського гіпнозу".
     Що є "циганський гіпноз"? Це метод психологічного впливу на свідомість людини з метою змінити її поведінку собі на користь. В чому його методика? Та все теж саме. Спочатку дія на підсвідомість. Використовується одні з самих сильних почуттів: стах і сексуальні відчуття та потреби. Спочатку людину лякають хворобами, катастрофами, екологією, втратою потенції та лібідо, катастрофами вселенського масштабу, кінцем світу і таке інше. Причому це знову ж таки навязується на рівні підсвідомості. Коли людина перебуває в стані страху, розгубленості та незрозумілості, що робити далі, людині закладують в свідомість певну програму поведінки, яка, на думку людини, врятує її від всіх негараздів. Це може бути люба програма, вигідна програмісту. Наприклад: "Юля воровка", "Кабальний газовий контракт 2009 р.", "Росія - старший брат", і таке інше. Хто ще в змозі адекватно мислити, сам відшукає море подібних програм. Звичайно не на всих це діє. Тому застосовуються досягнення техніки. Метод двадцять п"ятого кадра.
     Метод двадцять пятого кадра є технологія примітивна, але діюча. Та біда в тому, що 25 кадр можна вліпити тільки на кінострічку і при бажанні цю інформацію легко виявити.
     Але техніка на місті не стоїть. Дякуючи досягненням комп"ютерної техніки, 25-й кадр можна рознести по фрагменту на кожен кадр і відшукати зомбуючу інформацію буде не так просто, але на підсвідомість вона буде діяти безвідмовно. Людині нав"язують яку завгодно думку, які завгодно переконання чи модель поведінки і людина рахує, що це її переконання, її образ мислення, її модель поведінки до якої вона прийшла з своєї волі. Та крім очей у людей є ще й вуха.
     Ми всі думаємо, що ми прекрасно чуємо хто що говорить і можемо це адекватно оцінювати. Як би то так. Знову техніка, зараза, нас зомбує з усеї сили. Якщо записати якусь команду, наказ чи що завгодно спеціально поставленим голосом та правильно зробити зв"язку слів у фразі, а потім в сповільненому стані (частота нижче 16 Гц) відтворити цю запись, то виходить цікавий ефект. Вухо нічого не чує (хіба що шум та гул), а от мозок прекрасно сприймає інформацію, притому всю на рівні підсвідомості. Кому цікаво, та має технічні засоби, можете мої слова перевірити. Запишіть декілька реклам вигідних нашим магнатам (наприклад горілки чи пива), або виступи деяких державних козлів для народних вух, а потім прокрутіть цей запис на більших швидкостях. Трошки побавившись таким чином ви почуєте багато чого цікавого.
     Є ще багато методів впливу на людську свідомість. Просто вмістити все за один раз буде занадто. Людина може без "перекуру" сприймати усвідомлено інформацію на протязі 12 - 15 хвилин, далі інформація адекватно не сприймається й незапам"ятовується. Потрібний перерив 3 -5 хвилин. Я нікому нічого не нав"язую. Я просто хотів дати зрозуміти, що не все що ми думаємо, говоримо і робимо, є виявом суто нашої волі. Більшість наших думок, переконань, моделей поведінки нам нав"язано з самого народження, хочемо ми того чи ні. Але боротися з цією бідою можна і потрібно. Головне, щоб було бажання, а методів боротьби з оболванюванням є неменше ніж методів оболванювання. Як що направлення такої тематики зацікавить шановних мешканців ДД, тематику буду продовжувати. Адже вибори не за горами, і йдучи на вибори, ми чітко повинні розуміти ставлячи хрестик на бюлетені, свою волю ми виявляємо, чи чужу?
 
З повагою, TVOREC.
 

 

© TVOREC [20.02.2012] | Переглядів: 3176

2 3 4 5
 Рейтинг: 46.3/33

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook