для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

На "Фронті Змін" - без перемін

На
На Дніпропетровщині "Фронт Змін" Арсенія Яценюка - дозволена опозиція. Такий висновок можна зробити хоча б з присутності представників цієї партії в ефірі суворо контрольованого владою, як у часи КПСС, й тотально окупованого Партією регіонів місцевого телебачення, в тому числі  обласного державного – 51 каналу та муніципального – 34-го, чи як його ще можна назвати "мерсько-рінатоахметівського", позаяк через акції він контролюється не лише мерією але й структурами найпершого біло-блакитного олігарха.
 
Там, на голубих екранах, окрім регіоналів, литвинівців, комуністів та інших представників лояльних до нинішньої влади партійних й громадських організацій – більше нікого. Причому дніпропетровська «Батьківщина» бідкається, що не може потрпаити в  ефір навіть за гроші на правах реклами. Її  для телевізійників просто не існує. В упор не помічають. Залізене «ні» на доступ до ефіру і все. Без пояснень. Теж саме і щодо багатьох інших правдиво опозиційних, ідеологічних сил.
 
А от якщо зважаючи на політичну діяльність і заяви Арсенія Яценюка зараховувати до опозиції очолюваний ним «Фронт Змін», то він, «чомусь» являє собою виключення з правил. Обласний керманич «фронтовиків», бізнесмен, ставший депутатом міської ради Андрій Павелко та інші повноважні представники «ФЗ» завжди на місцевому телебаченні бажані гості. І просто так, а особливо - за гроші, бо приватні канали зокрема 11-й пінчуківський та 9-й коломойський («Приват ТБ Дніпро») залюбки крутять репортажі про проведені цією партією акції та надає мікрофони її спікерам.
 
В той же час скільки автор цих рядків не добивався зустрічі з міським або обласним керівництвом «ФЗ» задля того, аби отримати коментар на критичну статтю з приводу наявності серед дніпропетровського і всеукраїнського керівництва «фронтовиків» потенційних тушок, зокрема таких як колишній депутат і гендиректор шпалерової фабрики «Дніпромайн», тесть голови дніпропетровської обласної організації партії «Фронт Змін», невтомний піарщик-мажоритарщик  Леонід Сергієєнко, так ніякої аудієнції, чи хоча б декілька рядочків у відповідь електронкою і не отримав.
 
Дзвонив до обласного офісу партії з проханням про коментар на свою статтю разів 5-6. Кожного разу детально розповідав про суть звернення і претензій. Залишав свої контактні телефони й адресу електронної пошти. Реакції - нуль. Це вже тягнеться близько двох місяців. Звертався я з цим і до прес-служби «Фронту Змін» у Київ. Думав, якщо місцеві гальмують, то може з центрального штабу їх розбурхають. Нічого подібного. І звідти мовчанка. От і цей допис обов'язково відішлю на  press@frontzmin.org (вже відіслав). Та хіба щось зміниться?
 
Невже дніпропетровський «Фронт Змін» спілкується лише з купленими журналістами, а не продажних – не визнає? Якщо це дійсно так, а воно дуже схоже на правду, то такий сигнал є дуже тривожним для суспільства. Які ж позитивні  зміни здатна принести з собою така партія і скільки тушок вона приведе з собою у парламент?
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.


© spetskor [15.01.2012] | Рейтинг: 38.1/30 | Переглядів: 2613

2 3 4 5 38.1/30





Коментарі

1 2   »
15.01.2012 11:12:36
5
Ніхто Вас не любить. Ні Адмін, ні Мрачний, ні навіть "Фронт змін"...cray
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

15.01.2012 11:14:00

инженегр 15.01.2012 11:12:36
Ніхто Вас не любить. Ні Адмін, ні Мрачний, ні навіть "Фронт змін"...

Але ж мені на це.... глибоко все одно. Це їхні проблеми, а не мої.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

15.01.2012 11:21:41

spetskor 15.01.2012 11:14:00
spetskor
Думаю, все простіше, з приводу Вас. Необхідність яскравого ПіаРу у ФЗ є. Але Ви їм, як нерозкручений журналіст не цікаві. От якби Мустафа Найєм, або хоч Ю.Мостова...Attention
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

15.01.2012 11:21:56
Візьми на прокат ТАНК, під"їдь до редакції, почують.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

15.01.2012 11:33:55

инженегр 15.01.2012 11:21:41
нерозкручений журналіст не цікаві. От якби Мустафа Найєм, або хоч Ю.Мостова...
Так, але ж от на ДД друкуюся. То визнаючи мене незрозкрученим, ви автоматично зараховуєте у розряд нерозкручених і шанований вами Дурдом. Та й не лише на ДД я про це пишу. Ну якщо їм немає до цього діла, то це їхня позиція.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

15.01.2012 11:36:07

TVOREC 15.01.2012 11:21:56
Візьми на прокат ТАНК, під"їдь до редакції, почують.
А де такі транспортні засоби видають на прокат? Підкажіть адресу. Може й скористаюсь.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

15.01.2012 11:37:53
Є така небезпека,що будь -яка партія "об"єднаної опозиції" може стати тушкою.
 
І будуть вибори.І знову "опозиція" навішає макаронних виробів на вуха свому "лєхторату-"повірте востаннє"..
І лєхторат ПОВІРИТЬ.Бо нікуди діватись. Вибору ж немає..І знову його нає..уть.Чи востаннє!?
А це вже залежить.Чи буде він озброєний "ультиматумом для опозиції"."Серпом,який буде занесеним над їхніми яйцями" на час ,коли вони у майбутньому будуть у владі.
 
Попередні переговори на ОСОБИСТОМУ рівні ПРдонів з  "опозицією" відбуваються весь час.
 
І не все так просто з Яценюком,і не все так просто з Дніпропетровським регіоном,який зараз у задниці на відміну від совєтських часів.
Донецька "бандократія" задавила дніпропетровську "номенклатурщину"..
Тому такі загравання "дніпропетровських" з ФЗ ,як з партією ,що  ТОЧНО проходить у парламент..
І як "можливою владою"..
А ,як відомо ,Бізнес"розкладує яйця у кілька корзин".Він не має ідеології.
 
Вибачте,Іншої опозиції ПОКИ ЩО НЕМАЄ.
 
Що не дозволяє сказати ,що ФЗ обов"язково стане більшістю(разом із ПР) у наступному парламенті !?
Особисті президентські амбіції Кроліка. Який у такому випадку може на президентство і  не розраховувати.
Востаннє редаговано Pavlotex 15.01.2012 12:20:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

15.01.2012 11:38:03

spetskor 15.01.2012 11:33:55
То визнаючи мене незрозкрученим, ви автоматично зараховуєте у розряд нерозкручених і шанований вами Дурдом.
А з цим ніхто і сперечатись не буде, що тут крім БРАТСТВА (Д.Корчинський), розкручених не має. А саме цим сайт і цікавий. Я, наприклад, з задоволенням читаю місцевих "непрофесіоналів" і коли пишу сам, то сподіваюсь, що це також комусь подобається.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(11/13)

MVF

MVF
15.01.2012 12:04:21
Якщо Яценюк опозиціонер, тоді я королева Англії. І, взагалі, "Фронт змін" закликає на фронт для зміни одних "людей" на інших, які на цей раз будуть "правильно" дограбовувати неньку Україну, а не те що теперішні...
Отож бо і воно.
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

15.01.2012 12:07:42
На Дніпропетровщині "Фронт Змін" Арсенія Яценюка - дозволена владою опозиція.
хіба тільки там? В Києві їм теж "зірки" благоволять.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

15.01.2012 12:09:12
инженегр, я, наприклад, почав читати ДД завдяки статтям Коробової. Так, зараз вона тут не друкується, але ж друкувалася та була розкрученою?
 
spetskor, на ДД може друкуватися будь хто - я, дядя Вася з сусіднього будинку т.і. Також вони можуть дзвонити чи писати листи у Фронт Змін з будь якого приводу. Може ви пропонуєте щоб Яценюк особисто давав письмові відповіді їм усім?
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

15.01.2012 12:12:22

Crow 15.01.2012 12:09:12
Crow
У Вас Аватара потребує заміниpardon, оскільки перше враження, що написав колега Валера.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

15.01.2012 12:24:28

инженегр 15.01.2012 12:12:22
оскільки перше враження, що написав колега Валера
Точно!!! А я сразу не понял, чего это с Валерой не такshok
А потом врубился - он пишет на украинском языкеEyes in a heap
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

15.01.2012 12:25:05
Crow 15.01.2012 12:09:12
Може ви пропонуєте щоб Яценюк особисто давав письмові відповіді їм усім?
Ну я не такий вже і дядя Вася, а журналіст, який веде активну інетрнет-діяльність на громадських засадах. В законі про ЗМІ за журналістами закріплено пріоритетне право на зустрічі зі всіма посадовцями, в тому числі і публічними людьми, якими є політики. Та й без всіляких там закріплених десь норм, до уваги на зверненння представників творчої професії політиків спонукає (принаймні має їх спонукати) сам жанр журналістики. Це ж суспільно значима сфера. Вони мають піклуватися про свій імідж. Це ж в їхніх інтересах. Хоча не було б нічого зазорного і в тім, аби ФЗ відповів і на звернення згаданого вами дядя Васі. І зовсім не обов'язково, щоби це робив сам Арсеній Петрович. Для цього в нього є цілий штат, який отримує за це зарплату. Зокрема, йдеться про прес-службу, повноважних представників організації тощо.
Востаннє редаговано spetskor 15.01.2012 12:36:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

15.01.2012 12:28:51

инженегр 15.01.2012 12:12:22
У Вас Аватара потребує заміниpardon, оскільки перше враження, що написав колега Валера.

shok
 
А я не читая ника и подумал что это Валера.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

15.01.2012 12:32:45
Pavlotex 15.01.2012 11:37:53
Що не дозволяє сказати ,що ФЗ обов"язково стане більшістю(разом із ПР) у наступному парламенті !?
Особисті президентські амбіції Кроліка. Який у такому випадку може на президентство і  не розраховувати.
Цей "кролик" може завести з собою до ВР чимало тушок, кількість яких виявиться несподіванкою навіть для нього самого. І він ризикує залишитися в меншості навіть у своїй фракції. А щодо президентських амбіцій Яценюка, то потенційні тушки плювати на них хотіли. Бо їхнє завдання якраз в іншому - увійти до парламенту під крилом Арсенія і помахати там йому ручкою, приєднавшись до ПР та іншої погані.
Востаннє редаговано spetskor 15.01.2012 12:37:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

15.01.2012 12:36:09

spetskor 15.01.2012 12:32:45
то потенційні тушки плювати на них хотіли. Бо їхнє завдання якраз в іншому - увійти до парламенту під крилом Арсенія і помахати там йому ручкою, приєднавшись до ПР та іншої погані.
Думаю, що все дещо простіше. Кролик, як і Янукович "птєнци гнєзда Кучмова" тільки під іншою ширмою. Так що перебігати і потреби не має.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

15.01.2012 12:46:25

spetskor 15.01.2012 12:32:45
Цей "кролик" може завести з собою до ВР чимало тушок, кількість яких виявиться несподіванкою навіть для нього самого. І він ризикує залишитися в меншості навіть у своїй фракції. А щодо президентських амбіцій Яценюка, то потенційні тушки плювати на них хотіли. Бо їхнє завдання якраз в іншому - увійти до парламенту під крилом Арсенія і помахати там йому ручкою, приєднавшись до ПР та іншої погані.
я не думаю,що Яценюк аж такий дурак..
 
Щоб не застрахуватись від подібного у власній партії..І думаю ,тушки від ФЗ  -це буде УЗГОДЖЕНЕ рішення.Власне з Лідером.
Чому я не вірю у "ідейність ФЗ" !?
Та тому що у неї немає ідеології.
Бізнес -проект.
Як і "Батьківщина" ,як "Удар" ,як і "ФЗ" ( На жаль.
А ідейна "Свобода" -з ймовірністю пів на пів проходження у Парламент..
 
Але скажу ,як кажуть у нас-"дасться чути"..
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

15.01.2012 12:53:56

Pavlotex 15.01.2012 12:46:25
Чому я не вірю у "ідейність ФЗ" !?
Та тому що у неї немає ідеології.
Бізнес -проект.
У КПУ есть идеология. И чего? Ты хочешь сказать что тамошние партбоссы идейные?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

15.01.2012 13:09:25

Pavlotex 15.01.2012 12:46:25
я не думаю,що Яценюк аж такий дурак..
 
Щоб не застрахуватись від подібного у власній партії
Тобто... Він запитає у своїх кандидатів чи не збираються вони потім ставати "тушками", ті скажуть, що  ні... така страховка? А яка може бути іншою? Він що, повиключає їх з народних депутатів, позбавить мандату, якщо ті пройдуть в парламент і перейдуть до регіонів? Яким чином? Єдина можливість перестрахуватися - це якраз вчасно відреагувати на такі статті, які я пишу і звертаюся з ними і до дніпропетровського і до київського офісів партії - про стовідсоткових тушок. Бо вони давно сформовані і перевірені часом. А якщо Яценюку на це пофіг, то значить нехай потім не говорить, що він нічого не знав і що його не попереджали.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login