для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Медицина - помилка людства?

Медицина - помилка людства?
         Поговоримо про сучасну медицину, як глобальне явище, і не будемо торкатися українських  медичних проблем, бо у нас усе через пень-колоду. Я вважаю, що навіть сама передова, просунута, європейська чи там американська медицина -  помилка людства. Не ТАК і не ТЕ треба лікувати. Спершу душу, а потім трішки і тіло. І я вам гарантую, дуже скоро медицина разюче зміниться і наші онуки будь з жахом читати архівні записи про наше з вами сучасне лікування.
        Сучасна медицина і  99.9% відсотків лікарів вважають, що людина – це біологічно-хімічна машина, і кожен процес в організмі можна відкоригувати за допомогою ліків.  А кожен лікар – то механік з клізмою біля тих бракованих м’ясних машинок. smile3 Ну і хворі теж так вважають – само-собою. Болить голова – приймаємо пігулку «від голови», болить шлунок – «від шлунку», ну і таке інше – «від ноги», «руки» чи то «сахарю».
         Може воно й так, але частково, бо як тоді пояснити всім відомий ефект плацебо?  Коли людину переконати, що вона отримує надсучасні, вкрай ефективні ліки, та ще за великі гроші, та ще й по блату! Та й давати їй кожен день по шматочку крейди – ну ви ж знаєте. Лікування  плацебо  майже так само  ефективне, як  і справжніми ліками.
        Це доведено на контрольних групах хворих за допомогою аналізів  та інших об’єктивних медичних досліджень.  Рубцюються язви та змінюються аналізи. А мавпу плацебо не вилікуєш – ні за що! Бо  вона не може уявити себе здоровою від блатних ліків! А людина може. Людина дуже багато дечого може! Ми самі себе ще не знаємо! Адже нас створили по образу та подобі! Це не просто слова. Наші думки, наша уява  можуть змінювати реальність. Але ми ще маленькі, не вміємо користуватись всіма тими Божими дарами.  А вже час!
        Наступне. Незважаючи на грандіозну фармакологічну промисловість і  еверести ліків, які жменями ковтають люди, на надсучасні прилади та методи лікування – а кількість хвороб та хворих не зменшується. Зникають одні мікроби, з’являються інші,  В відповідь на нові антибіотики віруси мутують, з’являються нові смертоносні форми, домінують  то одні хвороби, то інші.   Тому я вважаю, що сучасна медицина – це сонми лікарів, які кидаються на хвороби, як дон Кіхот на вітряні млини, і  з тим самим успіхом.
        От не було стільки діабету – а на тобі! Людина живе в розвиненій країні, має всього вдосталь  - а по долі чи то по кармі повинна хворіти та страждати. Так на тобі діабет! Або хтось  в попередньому житті не подав шматок хліба голодному – так на тобі анорексію. Бо як можна вмерти з голоду,  будучи забезпеченою людиною в багатій країні – окрім як не голодувати по власній волі? А лікарі лиш ганяють ті хвороби по колу, дійсно вилікувавши одну, людина, яка має хворіти та померти, дуже швидко захворіє на іншу смертельну хворобу, або потрапить в автокатастрофу, або стане випадковою жертвою бандитів десь на темній вулиці.
         Ясно, що сучасна медицина не здатна вилікувати людство. Скільки не лікуй - а вічного здоров’я та вічного життя щось не видко на горизонті – всі хворіють та помирають у свій час. І просвітлені  лікарі, і темні пОцієнти всіх класифікаційних груп, і навіть відомі гуру довгожительства та дієтологи.  Неначе в кожного відміряний життєвий час – і як він прийде, то ніхто та ніщо не врятує
        Але дещо може врятувати! По-перше, це всім давно відомі десять заповідей, або Дєтка Порфирія, або ще багато напрацювань різних релігійних течій. Бог – він один, тільки провайдери в нього різні.  От ми всі, атеїсти з дитинства, відкидаємо ці релігійні догми, бо завжди бачимо навкруг себе і убивць, і крадіїв, цілу купу паскудного люду, які тим не менш  живуть та процвітають. І тут може все пояснити теорія карми. Я особисто ні в що не вірю, зате все допускаю.
       Все може бути, тим більш ніхто ще  не довів , що людина, вірніше її душа, живе на світі тільки раз. А чому б і не багато життів? Ми повинні пройти всі життєві випробування, все відчути  на власній шкурі, а потім здати всі екзамени. Екзамени на довершеність, на відповідність Божому замислу, на знищення в собі тваринних рис і на допущення в той самий Рай.  Одного життя таки замало, щоб навчити душу терпінню,  співчуттю,  співпереживанню,  добру, радості, любові до всього живого – кращих людських рис.
       То може, смертельні хвороби в ранньому дитинстві, чи  хвороби дійсно дуже хороших та духовно розвинених людей – це покарання за гріхи в минулих життях? Може це випробування? А може та душа потрібна ще десь, в іншому місті, в іншому житті? Звідки ми можемо це знати? Але поздававши основні екзамени, на «не убий» та «не укради»  людина кожен раз народжується в кращих, в більш сприятливих умовах  - в розвиненій країні, у хорошій сім’ї.  І продовжує свої життєві університети. Може, хтось був красенем та силачем і зневажав та ображав слабких, хворих та калік, знущався з них – от і буде в наступному житті калікою, щоб відчути те саме на собі. Ну і тому подібне.
       То яке тут може бути лікування? Воно в даному випадку не потрібне. От індуси впевнені, що вже не раз жили, і будуть жити ще  – то вони мають зовсім інакше відношення  і до життя, і до смерті. Вони її не бояться, як і не дорікають на бідність, на каліцтва та хвороби, вони знають, що відпрацювавши свої гріхи, та не наробивши нових – вони колись народяться  в багатій родині красенем - спадкоємцем.  Адже багатство теж випробування! Хто спатиме на царських диванах, їстиме чорну ікру відрами та займатиметься тільки гулянками та сексом – тому ой! Такої лафи не буде більш ніколи! Великі життєві можливості вимагають від людини великих добрих справ -  це не пусті слова.
      Ну та нехай, а як нам, тим, хто живе тут і зараз, та й допомогти собі не хворіти і дожити хоч до середньостатистичного для своєї країни віку. Теж є декотрі методи.
      Оптимістичний настрій. Радісне споглядання світу. Пошуки хорошого там, де ми завжди звикли стогнати та жалітися. Відмова від образ на оточуючих, особливо рідних. Не займатися самозвинуваченням  та самобичування.  Ми – які вже є, а все ж-таки довершений витвір природи! А життя чудове – як не крути!
      Звернення до Бога,  молитва, медитація. Дуже часто такі стани здатні багато чого змінити в нашому житті. Хтось там нас чує! Не завжди, але часто допомагає.  Теж медичний факт.
      Бути ближче до природи – хоч у вихідні вириватися зі своїх бетонних комірок – і під сонце, на волю, в пампаси!
      Не їсти паскудної промислової їжі – моя улюблена дієта «Первісний вік» Все, що можна з’їсти сирим – їмо сирим, всі фрукти, овочі, капусту, моркву, сирий бурячок з приправами. Приготовані овочеві страви – борщі, вінегрети, різноманітні рагу овочеві з буряка, моркви, кабака, салери, пастернаку, ріпи, квасольки. Горіхи, сухофрукти. Мед. Молочне, яйця. Пісне м'ясо, птичка, рибка. Все купуємо свіже на ринку і готуємо самі –  нічого не смажити! Варити, тушкувати, запікати. Ніяких ковбас, консервів, напівфабрикатів, смертельних діабето - утворюючих «ласощів» з борошна-цукру-маргарину, ніяких цукерок, тістечок та булок. Одна картоплина, одна порція цільнозернової каші і один шматочок житнього з висівками хліба в день. ВСЕ!!! Звичайно, навіть такі продукти  сто разів труєні,  а  птиця просякнута антибіотиками, але все ж це краще, ніж готова до вживання промислова їжа – хоча б немає консервантів, барвників та  наповнювачів.
        Якщо трішки захворіли – значить щось ми робимо не так. Потрібно проаналізувати свої вчинки, свої думки. Попросити вибачення у всіх, кого ми образили і  простити всіх, хто образив нас.  Відкинути образу, злобу, мстивість,  зневагу, презирство.  Простити всіх! Попросити у Бога  допомоги та зцілення. І одужання не забариться! Це зовсім не заважає звернутися до лікаря.  Якщо  ЗВІДТИ ви отримаєте підтримку – то той лікар вас і «вилікує»! У всякому разі не зашкодить.
       Ще бажано створити навкруг себе та навкруг своїх дітей такі уявні енергетичні захисні ковпаки, вірніше кокони. І уявити собі, що ці оболонки захищають нас від злих думок, від вірусів та інших хвороб, та різних  неприємностей.  Ну теж допомагає – вірте, чи не вірте, а таке зробіть, це ж нічого не коштує!
       Адже кожен з нас не раз відчував на собі уважний погляд сторонньої людини. Як відчував і чим? Медицина цього не знає – а воно Є. І погляди, і думки, і добрі та недобрі слова можуть впливати на нас, особливо на діточок зі слабким енергетичним захистом. У нас у всіх є аура, енергетичні оболонки, і саме наші образи на оточуючих та наші чорні думки пробивають в цьому природному захисному полі дірки, через які і проникає багато всякої енергетичної гидоти – от вам і ослаблений імунітет, от вам і хвороби. Молитви та медитація гармонізують наш психічний стан,  діри в аурі затягуються – і ми одужуємо.
       От я і бачу лікаря  майбутнього саме таким – чимось середнім  між сучасним лікарем, психотерапевтом та священиком.  Дуже обмежена кількість ліків – різних, і наукових розробок, і гомеопатичних, і народних засобів. Зцілення душі. Але сучасні психотерапевти теж калічать людей купою гидоти – всілякі антидепресанти ще й викликають залежність. А молитва, медитація, спілкування з природою, з тваринами, відвідини древніх храмів, піші походи в гори, в ліси – це справжні ліки від  багатьох хвороб.  Бо нас лікує тільки Бог, якщо вирішить, що ми того варті і у нас ще є важливі справи в цьому житті.
      Усім щасливого Нового Року! Всі будуємо над Юлею та Юрою уявні  захисні енергетичні ковпаки, та просимо Бога про їх звільнення. І навпаки! Ви мене зрозуміли. І нехай Господь нас простить.


© valvel [26.12.2011] | Рейтинг: 39.7/48 | Переглядів: 2098

2 3 4 5 39.7/48




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 8   »
26.12.2011 18:47:09
Бля. одне лікуюче про глобальне напісало,друге відпісяло.
 
А Вас часом колоїнда фізика не цікавить?
 
Сантехніка  б.
Востаннє редаговано медове 26.12.2011 18:49:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(6/20)

26.12.2011 18:49:18
Спершу душу, а потім трішки і тіло.

   Пані Valvel, не несіть дурниць. Людство вигадало собі тьму - тьмущу релігій, ісусів, біблій та іншої хрені, а оце і ви ще з якоюсь новітнєю нісенітнецию...  
 
    Лікуйте душу, коли зламана нога, або отруїлися грибами. Чи ота ваша теорія росповсюджується на певний перелік болячок?...
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(16/25)

26.12.2011 18:53:01
За намір 5
Хоч і "вінегрет"
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

26.12.2011 18:59:52
ЯКОГО
Юлю  з Юрою  згадали з енергетичними...
 
Тіпа ёлку с новим чімта.

 
А з Богом говоріть ,або в церкві,або в домі
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

26.12.2011 19:04:51
Медицина - ошибка человечества? Возможно, возможно ... Утешает одно - извращенная медицина господствует не во всем мире. Есть еще страны, в которых светлый идеал будущей медицины уже достигнут. Нигерия, Судан, Верхняя Вольта... Там  как раз ОЧЕНЬ ограниченный набор медикаментов. И врач, который должен быть чимось середнім  між сучасним лікарем, психотерапевтом та священиком там уже есть. Называется знахарь. Только вряд ли европейские пациенты захотят такой медицины. Да и тамошние как-то предпочитают "ошибочную".
Востаннє редаговано Innorganik 26.12.2011 19:05:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(15/17)

26.12.2011 19:05:27
5 З наступаючим!
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

MVF

MVF
26.12.2011 19:08:14
Все написано дуже правильно, за виключенням одного - офіційну медицину не слід заперечувати. Краще, ясна річ, щоб не було приводів звертатись до медиків, але якщо вже "приперло"... Мені здається, що і медицина і "лікування духа та душі" повинні якось мирно співіснувати. Правда, я не спец в цій області, проте, мені саме так бачиться загальна картина...
Отож бо і воно.
Дуже цікаве ІМХО 5  
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

26.12.2011 19:09:54
"Хірургія -це медична наука, а терапія - шарлатанство" - цитую полковника медичної служби biggrin
Востаннє редаговано nonemployee 26.12.2011 19:12:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

26.12.2011 19:22:38
nonemployee 26.12.2011 19:09:54
"Хірургія -це медична наука, а терапія - шарлатанство" - цитую полковника медичної служби
З цим повністью згодна!
Мрачный 26.12.2011 18:49:18
і ви ще з якоюсь новітнєю нісенітнецию...  
Ага - несу, саме новітню несінітнецю. А що - не можна? Я обожнюю нестандартні погляди на буття - а от від вас не очікувала такої реакції.
MVF 26.12.2011 19:08:14
Мені здається, що і медицина і "лікування духа та душі" повинні якось мирно співіснувати.
З тим повнічтью згодна. я ж писала, якщо ще не час ТУДИ - то вилікують! А головне - не угроблять.
Востаннє редаговано valvel 26.12.2011 19:23:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

26.12.2011 19:23:24
  Якщо трішки захворіли – значить щось ми робимо не так. Потрібно проаналізувати свої вчинки, свої думки.

помолись - і все пройде!?
 
якщо ні,то одне з двох -або сам виздоровієш ,або  відразу попадеш на небо (
 

Авторе!
 
Що за середньовічне мракобісся!?
 
так ,настрій  впливає на самопочуття,АЛе навряд чи вилікує навіть елементарну нежить !
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

26.12.2011 19:27:25
  Не їсти паскудної промислової їжі – моя улюблена дієта «Первісний вік» Все, що можна з’їсти сирим – їмо сирим, всі фрукти, овочі, капусту, моркву, сирий бурячок з приправами. Приготовані овочеві страви – борщі, вінегрети, різноманітні рагу овочеві з буряка, моркви, кабака, салери, пастернаку, ріпи, квасольки. Горіхи, сухофрукти. Мед. Молочне, яйця. Пісне м'ясо, птичка, рибка. Все купуємо свіже на ринку і готуємо самі –  нічого не смажити! Варити, тушкувати, запікати. Ніяких ковбас, консервів, напівфабрикатів, смертельних діабето - утворюючих «ласощів» з борошна-цукру-маргарину, ніяких цукерок, тістечок та булок. Одна картоплина, одна порція цільнозернової каші і один шматочок житнього з висівками хліба в день.
 
Тут ВИДІЛЕНЕ  вже не вживаю .
 

 
майонез вже викинув з холодильника..
чіпси нах вже давно
 
решта поки що..на жаль..((
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.12.2011 19:31:26

Innorganik 26.12.2011 19:04:51
Там  как раз ОЧЕНЬ ограниченный набор медикаментов. И врач, который должен быть чимось середнім  між сучасним лікарем, психотерапевтом та священиком там уже есть. Называется знахарь. Только вряд ли европейские пациенты захотят такой медицины. Да и тамошние как-то предпочитают "ошибочную"
якщо грошей вистачить.
 
Знахар -дешеве задоволення.
 
Але є гроші -народ не йде до знахаря..
чомусь..
 
хоча..
 
Якщо НІХТО не допоможе -вже тоді йдуть до Знахаря..
І деколи це допомагає..
Чи Знахар допоміг -НЕДОВЕДЕНО.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

26.12.2011 19:34:45
   Пілігрімк!!! Каравул!!! Хулігани розпоясалися...
 
       Давай ще фактів про апендицит, або про обширну гематому обличчя лопатою...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

26.12.2011 19:45:07

Pavlotex 26.12.2011 19:31:26
Якщо НІХТО не допоможе -вже тоді йдуть до Знахаря..

      Знахарю любої категорії - лопатой по іплу. Ото вже смердяче наіпалово...
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

26.12.2011 19:53:37

Мрачный 26.12.2011 19:34:45
26.12.2011 19:34:45
biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

26.12.2011 19:54:50
Pavlotex 26.12.2011 19:31:26
Якщо НІХТО не допоможе -вже тоді йдуть до Знахаря..
І деколи це допомагає..
Та отож! А кажете - мракобісся! Багато чого всякого існує, чого  і не снилось нашим лікарям. Від Шекспіра і до тепер.
Мрачный 26.12.2011 19:34:45
Давай ще фактів про апендицит
Мрачний - ти що? alko_2464 уже того?
Востаннє редаговано valvel 26.12.2011 19:55:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

26.12.2011 20:04:23
Відомий мені полковник м\с про знахарів виражавсяCensorshipCensorshipCensorshipповерхів на 25pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

26.12.2011 20:12:54
Я особисто ні в що не вірю, зате все допускаю.
 
Мне кажется. что люди, которые ни во что не верят, все-таки очень верят в себя любимого и очень стараются всячески прислуживать себе любимому.
 
Хотя в существование души автор все-таки верит (или мне показалось?)
 
Да, вот насчет этого: Бог – він один, тільки провайдери в нього різні.
 
Апостолы Петр и Павел, сонм святых и мучеников в том числе, новомучеников русских с 1917 года, которые не отреклись от веры и приняли смерть или лагеря -
ну, провайдерами их можно назвать не от великого гм.гм. ведения.
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

26.12.2011 20:21:56
Давно не бачив такого вінегрету із войовничого невігластва, язичества і певної домішки здорового кулінарного глузду.
Коментувати не буду. Це все одно, що я затіяв би дискусію з колегою Інженегром про радари і "всякі епюри в консольних амплітудах адіабатних напіввакуумних терміналях в умовах неевклідового простору і нестійкості несучої хвилі". Десь так smile3
 
Тільки з поваги до автора додам:
є загальнозрозумілі і визнані принципи збереження здоров'я тіла і психіки;
є емпіричні (народні, традиційні тощо) методи поправки самопочуття і здоров'я, що корелюють з тими принципами;
є ситуації, коли все те безсиле, і потрібен скальпель чи інші медичні засоби. Крапка.
Не треба міксувати грішне і праведне, зелене і квадратне, божий дар і яєшню, бо вийде "хрєнзнашо".
Без образ, будь ласка. Але Таке коментувати важко.
friends
 
Востаннє редаговано PiligrimK 26.12.2011 20:29:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(21/21)

26.12.2011 20:23:53

Pavlotex 26.12.2011 19:27:25
Одна картоплина, одна порція цільнозернової каші і один шматочок житнього з висівками хліба в день.

Какой ужас.
 
А во имя чего?
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

1 2 3 4 5 ... 8   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login