для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Віктору Федоровичу - третій термін!

Віктору Федоровичу - третій термін!
Нинішня антиукраїнська влада небезпечніша за всіляких, вигаданих нею ж самою, терористів. Сучасний геноцид проти українців вже призвів до першої смерті. Який врожай дадуть новітні "жнива скорботи"?
 
Тиждень, що минає, став по-справжньому чорним для України. Таким його зробила влада. Вона вписала в історію свого правління чергові ганебні сторінки...
 
На інтерактивну програму радіо "Ера-fm" "Vox populi", яка була присвячена трагічним подіям в Донецьку, де при знесенні намету глодуючих "чорнобильців" від серцевого нападу загинув сімдесятилітній чоловік, я зателефонував на правах звичайного слухача.
 
Назвав своє ім'я та прізвище, а також місто, звідки телефоную. Висловлюючи ставлення до протестної акції і загибелі одного з голодувальників, сказав, що це черговий, дуже яскравий і наочний приклад втілення у життя виборчого гасла Януковича "Почую кожного". А ще поклав провину за смерть шахтаря персонально на Віктора Федоровича, зазначивши, що вона цілком і повністю на його совісті.
 
Ведучий передачі Володимир Лукін заперечив, мовляв, до чого тут глава держави, адже на місці події його не було, а діяли там представники донецької влади. Відтак, за логікою радійця, звинувачувати у смерті конкретної людини президента - некоректно і несправедливо.
 
Так, справді, не він особисто, увірвавшись до голодувальників вночі, заливав пічку водою, зносив намет і топтався по людях. Але хіба це не через його та створеного ним уряду політику, "чорнобильці" наважилися на жест відчаю - вийти на вулицю та розпочати голодування?
 
Президент хотів побудувати систему особистого ручного керування всіма процесами в країні, і досяг свого. Він створив таку жорстку владну вертикаль, в якій все залежить від волі однієї людини. Все в країні підпорядковано "вождю" і відбувається на його замовлення. І після цього, він не винуватий? А хто ж тоді?
 
"Наше всьо" правити одноосібно в країні - хоче, а так само відповідати за все, що цілком логічно - ні? А чого так?
 
Інші слухачі, яким пощастило додзвонитися до студії, в тому числі із самого Донецька, продовжили висловлювати своє обурення і справжній шок від того, що сталося. Один з них слушно зауважив, що як би хто і за що б не критикував минулу помаранчеву владу, але при ній люди, принаймні, ніколи не гинули на протестних акціях. Такого і уявити не можна було. Одначе за правління Януковича це жахіття стало реальністю. І першою жертвою виявився саме донеччанин - земляк "двічі несудимого" президента.  
 
В той же час слід відзначити, що Янукович, хоча й основний, проте  далеко не єдиний, хто мав би понести заслужене покарання.
 
Двайте згадаємо, на якому фоні відбувалася протестна акція у Донецьку і через що суд її заборонив - загроза громадській безпеці через можливе скоєння терористичних актів. Це ще одна "фішка" режиму.  До речі, чи це не сам гарант так полюбляє потішити народ черговим лякалками з цієї ж опери? Що, може і тут Віктор Федорович теж ні до чого?
 
От і виходить, що нещасний шахтар загинув... в результаті профілактичних заходів вартових правопорядку з метою запобігання терористичним актам, через що, формально, у виконання рішення суду і зносили намет.
 
Тобто не якийсь міфічний теракт вбив людину, а, на хвилиночку, - заходи правоохоронців щодо упередження потенційно небезпечної ситуації. Після цього абсурду мав би негайно піти у відставку весь силовий блок уряду. Мало того, що самі роздмухали загрозу, так ще й, усуваючи її, спричинили смерть людини. То хто небезпечніший в  цій країні - якісь примарні терористи, чи сама влада?
 
Скільки ж ще цей маразм буде тривати? Як довго нещасним українцям терпіти на своїй шкурі цих ідіотів - як у цивільному, так і в погонах? Смерть "чорнобильця" стала першою, але не факт, що останньою. То на який врожай від новітніх "жнив скорботи", заради економії пільгових коштів, розраховує Віктор Федорович?
 
Здається, вже немає в Україні нікого серед простого смертного люду, хто б не зазнав президентського батога. Підприємці, чорнобильці, афганці, тепер ось матері-одиначки - всі з відбитком ясновельможного чобота ходять. Ненависть українського народу до свого тирану вже в крові і передаватиметься з покоління в покоління.
 
Маємо добре усвідомлювати, якщо зраджуються національні інтереси, здається територія, йде наступ на мову, культуру, історичну пам’ять, то за тим неодмінно прийдуть податковий, пенсійний, трудовий і який ще хочеш кодекси, що відберуть в людей найостанніше, поставивши на межу фізичного виживання.
 
Правління "двічі несудимого"  – це нехай і жорстокий, проте дуже дієвий урок всім нам. Янукович наочно довів, що за нищенням національного, неодмінно йде і соціальне поневолення, економічна руїна. Тому українцям неодмінно потрібно берегти й однаково пильнувати і перше, і друге.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.

© spetskor [03.12.2011] | Рейтинг: 39.0/43 | Переглядів: 1823

2 3 4 5 39.0/43





Коментарі

1 2   »
03.12.2011 10:49:19
я зателефонував на правах звичайного слухача.

   А насправді Мазур надзвичайний слухач.
 
    А ще я слухав "Ера-fm" "Vox populi", де Мазур назвавшись своїм ім’ям встиг тільки три рази вигукнути - "Зека на нари", як його і вирубили. Ведучий сказав, що, мовляв, не на мітингу. Чи може то була інша передача?..
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

03.12.2011 10:54:09
Мрачный 03.12.2011 10:49:19
А ще я слухав "Ера-fm" "Vox populi", де Мазур назвавшись своїм ім’ям встиг тільки три рази вигукнути - "Зека на нари", як його і вирубили. Ведучий сказав, що, мовляв, не на мітингу. Чи може то була інша передача?..

Це була інша передача, присвячена Дню Свободи. Так, на відміну від декого, я завжди називаюся власним ім'ям та прізвищем, не ховаючись під недолугими псевдами. Я борюся з Януковичем відкрито, так як можу, використовуючи всі доступні мені методи. В тому числі і за посередництва інтерактивного ефіру. До речі, тоді я проскандував на всю Україну, аж мрачний почув, не "Зека - на нари!", а "ЗЕКА - ГЕТЬ!".
 
Востаннє редаговано spetskor 03.12.2011 10:57:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

03.12.2011 10:55:37
Померанчева революція почалася не на рівному місці (до речі, ще хтось сумнівається,що вона була непотрібна?). Янучари тоді наплювали на наше право вибору, розпочавши масові фальсифікації. Зараз вони наступають на ті ж самі граблі. Але поки що проблеми стоюсуються невеликих груп населення, от коли хвиля "беспредела" зачепить більшість, є сподівання на масовий спротив.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

03.12.2011 11:00:59
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

03.12.2011 11:11:02
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

03.12.2011 11:18:22
Тобто не якийсь міфічний теракт вбив людину, а, на хвилиночку, - заходи правоохоронців щодо упередження потенційно небезпечної ситуації. Після цього абсурду мав би негайно піти у відставку весь силовий блок уряду. Мало того, що самі роздмухали загрозу, так ще й, усуваючи її, спричинили смерть людини. То хто небезпечніший в  цій країні - якісь примарні терористи, чи сама влада?
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

03.12.2011 11:30:13
Завдяки тобі, авторе, і твому кумирові Миздобулу гнилому відбуваються ті жахи. До кого апіляція? Кого переконуємо?
Спочатку муруємо стіни, а потім героїчно їх руйнуємо. Який герой - "я не криюся!". Ублюдок Ющенко теж не криється. Він свою справу зробив - поставив п...са із Донбаса і тепер сльози лиє по демократії. Дійдуть ще прокльони людскі до падлюки! І тобі, авторе, поки не вибачишся, віри немає. Хоч як би красиво не писав.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

03.12.2011 11:44:55
Horatio 03.12.2011 10:18:22
Тобто не якийсь міфічний теракт вбив людину, а, на хвилиночку, - заходи правоохоронців щодо упередження потенційно небезпечної ситуації. Після цього абсурду мав би негайно піти у відставку весь силовий блок уряду. Мало того, що самі роздмухали загрозу, так ще й, усуваючи її, спричинили смерть людини. То хто небезпечніший в  цій країні - якісь примарні терористи, чи сама влада?
 
А є на сайті такий собі дописувач, зветься Donchanin, то він каже, що мер, який всрався від загрози теракту, подав до суду заяву про знесення табору голодуючих, так отой мер «тут ни при чём».
А на ДД допусувачи хизуються цим Donchaninом: о, який він левоцюонєр, хуч сам із Донбасу.
А ось  - на тобі, spetskor, якого більшість дописувачів постійно мінусує, а я в першу чергу, і ось – що ж я бачу?
Дійсно, несповідими шляхи Господні!
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

03.12.2011 11:59:00

estable 03.12.2011 11:30:13
Завдяки тобі, авторе, і твому кумирові Миздобулу гнилому відбуваються ті жахи. До кого апіляція? Кого переконуємо?

Ну, якби ваша Юля не поводилася б як кремлівська шльондра, то може тоді і я б за неї спокійно проголосував з чистою совістю.
 
А за того "ублюдка", як ти, нещастя, пишеш Ющенка, я б і зараз так само гучно проскандував би по радіо Ера, як і "ЗЕКА - ГЕТЬ" . Ю-ЩЕН-КО!!! А тепер можете мінусувати!
Не згоден Згоден  Підтримка: 18%(2/11)

03.12.2011 11:59:15
Любий estable!
Сто тисячу разів Ви правий, так, немає їм віри без покаяння! Вони ж були, як той мер, «не при чём», вони «не при чём», а завдяки такому їх вибору прийшов оцей людожер-Франкенштейн і почав людей їсти. Та коли він «юльку» почав жерти, то вони своєму вибору були ради-радьохоньки, а тепер чують, що так і до них доберуться.
А до цього часу сліпі були, та ще й намагалися бути поводирями.  
Але ж, дивиться, потроху й до ющеодоробл починає щось поволі доходити.
Востаннє редаговано deddon 03.12.2011 12:02:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

MVF

MVF
03.12.2011 12:09:29
Я Спецкора ніколи не мінусував, проте, зараз я про інше: правий був Спецкор, коли стверджував, що Януковичу за вбивство людини потрібно йти на третій термін, так би мовити. Він обов'язково піде на третій термін, успішно досидівши на золотому унітазі перший а потім другий (президентський). А опісля третього і четвертий, п'ятий... Доки не "склеїть ласти". Якщо "склеїть", не біда - на підході його синочок, потім онучок, потім правнучок... Ось така проза життя, панове леволюоценєри однак.
Отож бо і воно.
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

03.12.2011 12:22:11
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

03.12.2011 12:28:32

deddon 03.12.2011 11:59:15
Сто тисячу разів Ви правий, так, немає їм віри без покаяння! Вони ж були, як той мер, «не при чём», вони «не при чём», а завдяки такому їх вибору прийшов оцей людожер-Франкенштейн і почав людей їсти. Та коли він «юльку» почав жерти, то вони своєму вибору були ради-радьохоньки, а тепер чують, що так і до них доберуться.

Це не я винен, а ваша Юлька. Бо ВОНА думала, що голоси таких як я, їй не потрібні. Що стане президентом лише і виключно завдяки голосам таких як ви. І поводилася відповідно, почала крутити попою перед путіним поза всілякими рамками пристойності. То тепер нехай подумає, наскільки ВОНА була правою. Нині ж, попри те, що ВОНА сама відвернулася від таких виборців як я, щиро бажаю їй опинитися на волі здоровою і неушкодженою. Я писав це неодноразово: не зеку-януковичу її судити. Тому якби в мене була така можливість, я б обов'язковао прийшов би до СІЗО на захід у її підтримку. Але попри все я не збираюся голосувати ані за неї, ані за "Батьківщину". Мій вибір, виходячи з сучасних умов, скоріше буде полягати між: "Фронтом Змін" і "Свободою". Також симпатизую партіям "За Украну!" В. Кириленка, "Громадянська позиція" Анатолія Гриценка, УНП Ю. Костенка. Дай Боже, аби вони між собою все узгодили і виступили єдиним фронтом.  "Батьківщина" в парламенті потрібна - нема питань - але без моєї допомоги. Не склалося в нас з нею. А якби на моєму окрузі балотувався Ющенко, безсумнівно проголосував би за нього.
Не згоден Згоден  Підтримка: 6%(1/16)

03.12.2011 12:44:54
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

03.12.2011 12:45:07
spetskor 03.12.2011 12:28:32
Це не я винен, а ваша Юлька. Бо ВОНА думала, що голоси таких як я, їй не потрібні. Що стане президентом лише і виключно завдяки голосам таких як ви.

All ok - дурниці пишете, шановний...
 
Smoking - та проститутка холуйська - спочатку починала жопою перед рускояічними крутити  - типу - підхіхікуюча падружка Пуцькіна - "комфортно работать", - а коли зрозуміла - що східняки "калючий дріт" досі памятають - то стала супер-націонал-патріоткою - після першого туру - шлялася - по тернополях-франківськах - галасуючи як вона любить Бандеру...
 
Horns - також - після першого туру - повзала на колінах перед Арсенієм (котрого обливала брудом півроку до того) - та Ющеві черевики облизувала - аби лиш її перед другим туром підтримали... - що показово - НІХТО не сказав тоді й півслова ЗА неї...
 
Attention - навіть якби й не було злочинного факту державної зради січня-2009 - Ю.Тимошенко - мерзенне підле слизьке сотворіння - уся її політична діяльність - була антиукраїнською, шахрайською, злодійською та зрадницькою - і місце її біля параші - цілком справедливе і логічне...
 
Востаннє редаговано Colonello 03.12.2011 12:46:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 9%(1/11)

03.12.2011 13:08:23
Мало того, що самі роздмухали загрозу, так ще й, усуваючи її, спричинили смерть людини. То хто небезпечніший в  цій країні - якісь примарні терористи, чи сама влада?
 
Думаю не один я помітив, що так в усьому: "покращенні життя вже сьогодні", реформах... Незграбність влади була б комічною, якби не була такою трагічною для народу.
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

03.12.2011 13:16:15

Colonello 03.12.2011 12:45:07
навіть якби й не було злочинного факту державної зради січня-2009 - Ю.Тимошенко - мерзенне підле слизьке сотворіння - уся її політична діяльність - була антиукраїнською, шахрайською, злодійською та зрадницькою - і місце її біля параші - цілком справедливе і логічне...

Не логічно те, що її "тіпа" за це запроторив за грати не хто інший, а сам янукович - двічі несудимий, не стільки запеклий, скільки дурний, тупий, кримінальний українофоб. І це потрібно виправляти. Термін цього донецького урки має бути куди більший за Юльчин. Це очевидно. Я не можу радіти ув'язненню Тимошенко, коли президент вкраїні - янукович. Насправді, він садив її зовсім за іншими мотивами. Це ж всі добре розуміють. При цьому сам взагалі гідний трибуналу і довічного ув'язнення.
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

03.12.2011 13:58:44

spetskor 03.12.2011 12:28:32
Мій вибір, виходячи з сучасних умов, скоріше буде полягати між: "Фронтом Змін" і "Свободою".
Боже мой, какая каша в голове у автора....
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

03.12.2011 14:18:27
valm 03.12.2011 12:58:44
spetskor 03.12.2011 12:28:32
Мій вибір, виходячи з сучасних умов, скоріше буде полягати між: "Фронтом Змін" і "Свободою".
Боже мой, какая каша в голове у автора....
По секрету, как врач врачу: это надолго, и не лечится.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

03.12.2011 14:34:44

valm 03.12.2011 13:58:44
Боже мой, какая каша в голове у автора....

Ви про яку кашу мовите? Може думаєте, що я не в курсі відмінностей між "Фронтом змін" Арсенія Яценбка та "Свободою" Олега Тягнибока? Я хочу, щоб в українському парламенті, замість януковичей, були і ті, і інші, щоби опозиція набрала більшість. Щоби до ВР зайшли як помірковані, так і радикальні сили, але неодмінно - проукраїнські, а не проросійські. То при чому тут ваша  каша?  
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/7)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login