для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Потап і Настя раніше співали з "УкраїноЮ в серці", а зараз з чим і в якому органі?

Потап і Настя раніше співали з
От тобі і "чундра-чучундра"*...
 
У фатальну для України, судячи з того як розгортається поточна ситуація, президентську кампанію 2010 року Потап і Настя Каменських нібито "З УкраїноЮ в серці" співали у концертному турі по всій країні за Юлію Тимошенко.
 
Нині ж, коли політичну лідерку, за яку вони в прямому і опосередкованому смислі віддавали свої голоси, закликаючи з телевізійних екранів та пісенних майданчиків послідувати цьому прикладу інших, судять у Печерському суді, Потап і Настя залюбки співають на дні народження у найголовнішого кривдника Леді Ю, основного її суперника на виборах, "двічі несудимого" Віктора Януковича, котрого сама Юлія Володимирівна вважає замовником всіх кримінальних справ проти неї. І має рацію.
 
Це ж треба бути такими... не те що політично безпринципними - бо це дуже змістовна і серйозна оцінка для такого явища як шоу-бізнес, а... Ну невже ж їм ніде не засвербіло? Не стало шкода Тимошенко чисто по-людськи? Невже ані Потап, ані Настя не змогли утриматись від запрошення хоча б з морально-етичних міркувань та звичайних людських потчуттів? Невже не відчули негідність такого кроку?
 
Чи це їхній свідомий вибір на знак покаяння перед президентом-рецидивістом за свою "помилку"  - політичну, так би мовити, незрілість - та засвідчення своєї прихильності  до новго "хазяїна"?
 
Як би там не було, а в кінцевому рахуну все це виглядає дуже огидно. Аж до нудоти.
 
Ну і де ж тепер їхня Україна? Раніше була, як вони запевняли, "в серці", хоча і не дуже вірилося, а де ж зараз, в якому органі? Чи там вже щось інше?
 
"А ты мне в Новый год ОТ СОСНЫ,  ОТ СОСНЫ МНЕ, ОТ СОСНЫ, ОТ СОСНЫ МНЕ оторви иголочку..." - співає дует в новорічній пісенці з безліччю слизьких аналогій, а в музичному відеокліпі цього синглу в одному з епізодів Настя грає роль самої ЮВТ, яка успішно домовляється з Путіним (Сеньор Потап). Так от їхній виступ на дні народження в Януковича, якраз дуже схожий на те саме "ОТ СОСНЫ", тільки не за просто так, а добре проплачене.      
 
Окрім Потапа і Насті Каменських УРКАїнського президента розважали Таїсія Повалій, Олександр Сєров і Юрій Антонов, котрий, як дізнаємося з поінформованих джерел, тричі на біс проспівав "Мечта сбівается". Ведучими заходу були Ксенія Собчак, Валдіс Пельш та Володимир Зеленський.
 
*"Чундра-чучундра" - черговий неологізм від Потапа з його нового кліпа на пісню про літо ("Мы отменяем К.С." - в смислі "конец света").
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.  


© spetskor [21.07.2011] | Рейтинг: 34.2/43 | Переглядів: 2759

2 3 4 5 34.2/43





Коментарі

1 2 3   »
21.07.2011 18:07:22
   Честно говоря, понятия не имею кто такие этот Потап и Настя. Только и того, что имена слышал.Абсолютно не интересуюсь современной дебильной эстрадой. Думаю, если кто - то предложит настоящую музыку, я услышу.
 
   Вот с автором непонятно. Его тут практически прямым текстом на йух посылают, а оно прется и прется со своими тупенькими статейками.
 
  
все це виглядає дуже огидно. Аж до нудоти.

   Ну, это ках бы женщина меня видеть не хочет, а я занудно кажный вечер прусь к ней под балкон, и занудно рыдаю о своей любви... И, главное, цветочным горшком заипешить низзя, х.з. когда у того Шрайка отпуск...pardon
 
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

21.07.2011 18:07:56
http://youtu.be/Vmyo3uXYTcI
 
Потап свою  последнюю песню спер у девочки из Румынии, мудак!
Востаннє редаговано Kraftwerk 21.07.2011 18:11:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

21.07.2011 18:24:57
Мрачный 21.07.2011 18:07:22
Вот с автором непонятно. Его тут практически прямым текстом на йух посылают, а оно прется и прется со своими тупенькими статейками.
"Щиро дякую" за чергове персональне хамство на мою адресу.
Мрачный 21.07.2011 18:07:22
Честно говоря, понятия не имею кто такие этот Потап и Настя. Только и того, что имена слышал.Абсолютно не интересуюсь современной дебильной эстрадой.
А от Юля цікавиться. Потап і Настя за Юлю співали! Як таке можна було пропустити? В якому лісі  чи печері потрібно було жити, щоб пропустити таку подію, яка, до того ж, трпаилася у виборчу кампанію? І хіба Леді Ю могла допустити якийсь хибний крок? Хіба ВОНА могла  щось дебільне для себе обрати? До себе залучити, пригорнути? Вони ж агітували за Юлю в рекламі. То що, виходить за Юлю агітували дебіли? Це кидає тінь і на її саму. До речі, може тому їй і не вистачило голосів через те, що за неї агітували такі дебіли у фіромвих білих футболках з БЮТівською символікою?
 
А те, що мене хтось кудись посилає, так мені на це глибоко... все одно. Я просто фіксую ці епізоди.
 
А ще, з чого це Мрачный порівнює Дурдом і себе з жінкою? Оригінально...  
Востаннє редаговано spetskor 21.07.2011 18:56:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

21.07.2011 18:29:08
"Це ж треба бути такими..."
 
Ну как дитё малое. А они что, другими бывают?pardon
Востаннє редаговано Ильич... 21.07.2011 18:36:12
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

21.07.2011 18:41:07
Как говорится у людей:ни флага ни родины.Какие к ним претензии?
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

21.07.2011 18:44:51
friends
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

MVF

MVF
21.07.2011 19:13:29
no comment,  позаяк і так все з ними ясно 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

21.07.2011 19:13:45
Потап і Настя.Хі-хі .
За юлка агітіровал
(прошу кацапів не турбоватись про мою "граматнасть" Хі-х)і
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

21.07.2011 19:20:56

spetskor 21.07.2011 18:24:57
"Щиро дякую" за чергове персональне хамство на мою адресу.
\
 
   Пажаліста! Мені не жалко. biggrin Можу посилати три рази на день. biggrin
 
   Такий гарний клієнт, сам просітся ...
 
   Якби було щось у макітрі, то вже і дорогу забув би. А то його у двері пхнеш, воно у вікно лізе.
 
spetskor 21.07.2011 18:24:57
Потап і Настя за Юлю співали! Як таке можна було пропустити?

       А Uriah Heep чи Pink Floyd там ніяким боком? І Deep Purple там ніякого диму над водою не пускав? Ну  тоді я спокійний... А усіякі Потапи та Насті то є презервативи, їх і використовують за призначенням...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

21.07.2011 19:32:34
Мрачный 21.07.2011 19:20:56
 
Чувидло не рухай РОК.
Ти довів ,що ти любиш "машіну врємєні".. Я ні.
А з  Pink Floyd  ти напевно знаєте тільки одну річ....
але не роздовбай бОшку ,стіна буває різна,
Вибачаюсь за безграмотність,
Хі-хі
Востаннє редаговано медове 21.07.2011 19:42:16
Не згоден Згоден  Підтримка: 8%(1/13)

em

em
21.07.2011 19:33:26
Поздравления автору статьи !!!
 
Он долго думал, и до него дошло - эстрадные исполнители ОКАЗЫВАЕТСЯ поют не просто так, а за деньги, деда Мороза (не того, который был спикером, а другого) не существует, а Украина не в сердце, а в Ж...
 
Еще лет 10 работы над собой и до автора дойдет, что мир несправедлив, а майданных отстоев круто развели !
Не сдавайся, автор, работай над собой !
 
Востаннє редаговано em 21.07.2011 19:36:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(8/12)

21.07.2011 19:36:28

Мрачный 21.07.2011 19:20:56
А Uriah Heep чи Pink Floyd там ніяким боком? І Deep Purple там ніякого диму над водою не пускав? Ну  тоді я спокійний... А усіякі Потапи та Насті то є презервативи, їх і використовують за призначенням...
Тобто кампанія за Юлію Тимошенко з "УкраїноЮ в серці" це, по-вашому, акція з використання презервативів? Значить це було не щиро? А якщо кампанія за ЮВТ була нещирою, то як це характеризує ту, заради якої вона проводилася? Чи не кидає це тінь на саму Юлію Володимирівну? Чи Мрачний хоче сказати, що використовувати людей як презервативів - це для ЮВТ звична річ? А раптом їй так само захочеться вчинити зі всім українським народом?
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

21.07.2011 19:43:37
em 21.07.2011 19:33:26
Он долго думал, и до него дошло - эстрадные исполнители ОКАЗЫВАЕТСЯ поют не просто так, а за деньги,
Я проти цього нічого не маю . Це нормальна річ. Але ненормальною річчю є політична ангажованість і політична агітація спочатку за одних, а потім - похід на уклін до їхніх політичних суперників. А це вже не лише бізнес, а й мораль. Вони агітували за ЮВТ, а тепер залюбки співають на дні народження у головного її кривдника. І це в той час, як Янукович хоче запроторити Юлю за грати. Хіба ви не відчуваєте тут морально-етичного аспекту? Якби ж вони не брали участі в ПОЛІТИЧНИХ кампаніях, а співали перед усіма без виключення, не агітуючи за когось конкретно, то тоді і претензій ніяких не було б. А якщо вони встрягли добровільно в політику, то тоді і мають відповідати за свої вчинки.  
Востаннє редаговано spetskor 21.07.2011 19:46:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

21.07.2011 19:50:08

медове 21.07.2011 19:32:34
Хі-хі

   Таварищ хі-хі, якось переставте букви у вашому пості, щоб було зрозуміло про що ви теревеняєте. Ніяк не зрозумію, що таке - РУХАТИ РОК... I do not know
 
   Рухати -  двигать, двинуть; продвигать; продвинуть... I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

21.07.2011 20:02:13
Была когда то поговорка "Если бы не Евгений Петросян в России был бы другой президент!".
По мне, если бы не шансон и попса, Янукович заведовал бы гаражем....
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

21.07.2011 20:05:33

NikolayD 21.07.2011 20:02:13
По мне, если бы не шансон и попса, Янукович заведовал бы гаражем....

Excellently - тонко...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

21.07.2011 20:07:17
Мрачный 21.07.2011 19:50:08
медове 21.07.2011 19:32:34
Хі-хі
Таварищ хі-хі, якось переставте букви у вашому пості, щоб було зрозуміло про що ви теревеняєте. Ніяк не зрозумію, що таке - РУХАТИ РОК...
Поправочка ,"тереневерите",це ж таке ,як ви пропагуєте і кожний день ...  
  Рухати -  двигать, двинуть; продвигать; продвинуть...

Не доходить?
Не слухай,а прди ,для вас однозначно ,адінакава.
 

Не думав ,що слово "рух",для кацапів,а ж так гидотне .Хі-хі
 
Для мене рух це - не бути ,як ви кацапом.

для москалів
Нє трогай РОК
Востаннє редаговано медове 21.07.2011 20:19:21
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(1/7)

21.07.2011 20:08:26

spetskor 21.07.2011 19:36:28
Чи Мрачний хоче сказати, що використовувати людей як презервативів - це для ЮВТ звична річ?

    Ну ти, мляха, і гадюка... biggrin
 
   Люди, які є ПРАСТІТУТКІ, які заробляють на цьому гроші, які добровільно вказують ціну, пачьом сьогодні Настя, і пачьом Патап, вони самі знають що вони ПРАСТІТУТКИ, бо розуміють, що продаються по ціні, яка є зараз на ринку шльондр. Використовують їх як презерватив з їх повної згоди, бо вони самі розуміють, хто вони є... Якщо є гроші, замов на ДД хоч Настю, хоч Патапа, ми їм тута пиздюків навстромляємо...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

21.07.2011 20:11:00

медове 21.07.2011 20:07:17
Не слухай,а прди ,для вас однозначно ,адінакава.

   Пратрізвєєш, приходь за піздюлями...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

21.07.2011 20:25:00
Скажу словами самого Потапа, в адрес Насти (немного обобщив): "Они думают, что они певцы". Дискуссию о ихней музыке можно закрыть.
Востаннє редаговано Proofer 21.07.2011 20:34:04
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

1 2 3   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login