для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Азаров злітав до Росії канючити дешевий гассс.

Азаров злітав до Росії канючити дешевий гассс.
Умом Расію нє понять... Ці слова завжди були актуальними.
 
Спочатку Росія розірвала договір, по якому ми могли до 2011 року одержувати газ по 50 дол. Купили Ющенко? Зробили його своїм підлеглим? Ні, не вдалося.
Потім - зламали об коліно Юлю й змусили підписати контракт, по якому ми лише перший рік платили по 230 доларів, а цією осінню отримаэмо газ уже по 508 дол. за тис. кубів.
 
Тепер от наїбали Януковича. Дали йому тільки 100 дол. дисконту на газ. А про обіцянку перепідписати газовий контракт після продовження строку перебування Чорноморського флоту  в Севстополі,  забули.
 
Чого вони від нас хочуть?
Загнати в митний союз і знову зробити молодшими братами?  Навіщо?
Невже їм чогось не вистачає? У них дуже велика (за розміром) країна, значно більше України. З краю до краю не добігти…
 
Маю надію, що ця нова несправедлива ціна на газ тільки мобілізує український народ, може навіть об'єднає схід і захід. І ми зуміємо відмовитися від бездумної витрати енергоносіїв. Адже для обігріву однакової площі в Європі витрачають в 5 разів менше енергії, ніж у нас. Це від того, що все наше встаткування вже давно застаріло.
 
Потрібно навчитися заощаджувати. І Путян нас на коліна не поставлять. Це гарантовано, це 100 %. Скоріше ми просто станем розумнішими і відмовимося від використання російського газу, у всякому разі, у нинішніх безглуздих обсягах. Багато хто з олігархів змушені будуть витратити гроші на сучасні енергозберігаючі технології - і це дуже добре.
 
Якщо навчимося заощаджувати на газі,  у країні з'являться гроші. Отоді Україна стане незалежною. Гроші - це незалежність від зовнішніх факторів. З'являться гроші - наведемо порядок, можливо навіть побудуємо дороги, відремонтуємо лікарні й т.д. (правда тільки в тому випадку якщо керівники країни все не розкрадуть і не розтаскають по своїх кишенях).
 
Моя думка - стратегічно Україні шкідливий дешевий газ. Дешевий газ - це залежність. Це ілюзія що не потрібно заощаджувати, не потрібно переходити на енергозберігаючі сучасні технології, що так буде довічно.
 
Ми вже 20 років залишаємося державою, що споживає газу й нафти більше, ніж може собі дозволити - і що боїться втратитися цієї заповітної голки. І із цим треба закінчувати. Спочатку буде боляче - а потім навчимося жити ощадливо.
 
Росія ж своєю імперською політикою доможеться наступного:
1.  Україна почне освоювати енергозберігаючі технологи. Зараз ми споживаємо газу більше, ніж Німеччина при їхній розвитий економіці;
2. Україна диверсифікує джерела енергії. Зараз у нас єдиний постачальник газу - РФ. І поки не побудуємо термінал - буде їм залишатися й далі;
3. Україна почне тісніше взаємодіяти з ЄС. Тому що дивлячись на агресивну й нахабну політику РФ у нас просто немає іншого виходу.
 
Коли ми виконаємо всі ці пункти, ми будемо багатою й процвітаючою країною, але за умови що чиновники не розкрадуть бюджет. А це дуже складна умова.Head about a wall


© Тузик_Киевлянски [08.06.2011] | Рейтинг: 35.1/49 | Переглядів: 3223

2 3 4 5 35.1/49




Коментарі

1 2 3 4   »
MVF

MVF
08.06.2011 16:06:17
ми будемо багатою й процвітаючою країною, але за умови що чиновники не розкрадуть бюджет.
Розкрадуть. Тут і до гадалки не ходи...
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

08.06.2011 16:09:23
Адже для обігріву однакової площі в Європі витрачають в 5 разів менше енергії, ніж у нас. Це від того, що все наше встаткування вже давно застаріло.

да и теплее у них как-то, не находите, автор?
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(6/20)

08.06.2011 16:30:28
   Хвантастичненька ІМХА. Як об’єднаємося, да як запроцвітаємо... Тільки от у нас та у наших керманичей дещо різні цілі в цій країні.
 
І Путян нас на коліна не поставлять. Це гарантовано, це 100 %
.
 
   Та вас, як і мене, ніхто і питати не буде. Який шахер - махер буде вигідний команді прахфесіоналів, таке і отримаємо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

08.06.2011 16:46:41
shokА как же біть з колабрацією "Єбимої Россії" і "Партії Риггіонів"?
Там же всьо було нормуль? Хто роздерібанів білоє порозуміння?pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

08.06.2011 16:48:23
Кажись Тузик не ту тряпку тормошит. Не верю я, что при нынешнем режиме возможна модернизация, НЕ ВЕРЮ. Чепуха это всё.
А дешёвенький газ уже был при Кучме. Всё равно воровали абсолютно всё, что можно было и модернизацией тоже не пахло. Бандюкович из того же паразитного кубла, что и Кучма, поэтому изменений в экономике ждать вообще не стоит(кроме ухудшения). Ещё 3-5 лет и банда окончательно всё угробит в Украине и всё свалят на Тимошенко.
Кардинальные изменения в энергопотреблении возможны только в условиях демократического строя, а ни как не при диктатуре.
Так что кончайте расписывать нам тут про сады Семирамиды. Если бы, да кабы..... Лапша это на уши.
Статья тянет на реферат второгодника. Слабо.+2
Востаннє редаговано Viktorr 08.06.2011 16:55:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(11/13)

08.06.2011 16:51:57
Моя думка - стратегічно Україні шкідливий дешевий газ.
предлагаю персонально для киевлянского тузика установить цену на газ 1000 евро.
 
автор, вы рекордсмен. мало видел в одной заметочке столько глупостей и несуразностей.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(4/16)

08.06.2011 16:58:17
Адже для обігріву однакової площі в Європі витрачають в 5 разів менше енергії, ніж у нас. Це від того, що все наше встаткування вже давно застаріло.
кстати, не помешало бы обосновать свои доводы.
аж в 5 раз?
а чего не в десять?
 
я передумал в оценке статьи. статья полезная. дебилизм оранжевых представлен во всей красе и дурости.
5
пусть все читают и любуются.
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(3/13)

08.06.2011 17:00:28
.... 08.06.2011 16:58:17
пусть все читают и любуются.

smile3 я еще и Прокопу 5 поставил
Востаннє редаговано Валера 08.06.2011 17:10:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

08.06.2011 17:10:45
если по всей этой "вонючей" теме, я считаю, что действительно нужно их давить ставкой транзита.
я уже про это говорил.
чистая арифметика. берем годовое потребление украины газа, умножаем на их любую цену, совокупность делим на объем транзитного траффика. получаем стоимость транзита и предъявляем газпромовским боссам. ну и что, что цена транзита будет 50 долларов за 1000 кубометров.
в этом мире места где стесняются нет.
 
Валера 08.06.2011 17:00:28
я еще и Прокопу 5 поставил
кто это такой прокоп? почему не знаю?...I think
Востаннє редаговано .... 08.06.2011 17:12:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(2/8)

08.06.2011 17:14:15
5
laie_48 laie_48 laie_48 laie_48 laie_48
 
Авторе, поділіться секретом : звідки Ви черпаєте свій неперевершений оптимізм? yahoo
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

08.06.2011 17:14:44
Он чуть выше по ИМХО "рацуху" двинул
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

08.06.2011 17:19:30
Валера 08.06.2011 17:14:44
Он чуть выше по ИМХО "рацуху" двинул
в упор не вижу.
 
мрачный чтоли прокоп? так он вовка. эмвээфина тоже инициалы...
 
тьфу. в имху. all right.
Востаннє редаговано .... 08.06.2011 17:22:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(1/6)

08.06.2011 17:24:30
Невже їм чогось не вистачає? У них дуже велика (за розміром) країна, значно більше України. З краю до краю не добігти…
Населення! Слов'янського населення їм вже не вистачає! А шо далі буде?
Починаючи з 2015 року кількість не слов'ян в збройних силах РФ перевищуватиме 50%.
 
Отокоє от !
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

08.06.2011 17:26:32
.... 08.06.2011 17:10:45
если по всей этой "вонючей" теме, я считаю, что действительно нужно их давить ставкой транзита.
я уже про это говорил.
чистая арифметика.

Ну так после запуска Южного Потока напомните энти цифирки Путину. Гы!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

08.06.2011 17:31:30
Атеист 08.06.2011 17:26:32
так больше рты разевайте.
и северный и южный будет. невообразимая, она-же политическая цена на газ для украины действует уже много лет.
 
особой модернизации производства, в сфере энергосбережения я не заметил. это автору в огород камушек.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

08.06.2011 17:35:06
Viktorr 08.06.2011 16:48:23
А дешёвенький газ уже был при Кучме. Всё равно воровали абсолютно всё, что можно было и модернизацией тоже не пахло.
Мда... Еще раз убеждаюсь, что некоторые могут прочесть слово жёппа и подумать про ананас, хотя общего совсем нет.
*
А вы, мил человек, не задумывались над тем, что если гассс дешевый, или почти даром, то с какого перепугу проводить модернизацию производства, если можно жечь газ 24 часа в сутки и нихера при этом не платить?
Попробуйте включить свою "думалку" и проанализировать (если смогЁте).
Ахметов и прочие Коломойские вынуждены будут либо закрыть заводы ввиду убыточности и сосать лапу, либо покупать гассс по астрономической цене и сделать свою продукцию не конкурентоспособной, либо модернизировать заводы современным энергосберегающим оборудованием. Четвертого не дано.
Правда можно стать руськой губернией и получать гассс не дорого, но вряд ли Овощ захочет из Гарантов переквалифицироваться в Губернаторы pardon
Востаннє редаговано Тузик_Киевлянски 08.06.2011 17:51:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(7/12)

08.06.2011 17:44:56
Тузик_Киевлянски 08.06.2011 17:35:06
если можно жечь газ 24 часа в сутки и нихера при этом не платить?
вы это делаете?
а почему считаете, что это делают другие?
модернизация производства это слишком серьезно. вы то в своей квартире единственное что можете сделать- поменять лампы накаливания на энергосберегающие, да и то предерьмового качества, на этом ваш пыл погаснет.
а заставить просто так даже завод, не говоря про отрасль технически перевооружиться, без господдержки просто не реально. производство работает, не факт что новое будет лучше, да и людей просто так на вынужденный отпуск не уговорить.
потому маемо то що маемо.
Востаннє редаговано .... 08.06.2011 17:46:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(1/7)

08.06.2011 17:45:01
.... 08.06.2011 16:58:17
кстати, не помешало бы обосновать свои доводы.
аж в 5 раз?
а чего не в десять?
Коллега, если я перед таким куриным пометом неадекватом как вы, начну "обосновывать" цифры и давать ссылки на источники, все станет скучным, как ваши "умозаключения". Наберите в "гугле" интересующий вас вопрос и я не удивлюсь, если разница будет в 10 раз. Европа однако.
.... 08.06.2011 17:10:45
получаем стоимость транзита и предъявляем газпромовским боссам. ну и что, что цена транзита будет 50 долларов за 1000 кубометров.
Автор, вы ишак с холодными ушами. Однажды Украина уже пробовала такой финт, кацапы перекрыли вентиль и Европа стала замерзать, а Кремль кричать "хахалы варують гасс". Нехрен было Севастополи раздавать в обмен на обещания дармового гасса для приближенных олигархов. Тогда нужно было давить.
.... 08.06.2011 17:31:30
особой модернизации производства, в сфере энергосбережения я не заметил. это автору в огород камушек.
Поднимаем глаза выше и читаем мой предыдущий коммент. При дармовом гассе нах нужна модернизация?
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

08.06.2011 17:50:42
.... 08.06.2011 17:44:56
вы это делаете?
а почему считаете, что это делают другие?
Вы действительно идиот, или прикидываетесь? Если прикидываетесь, то очень удачно.
Я вам про фабрики и заводы с их модернизацией... а вы мне про бабку Машу с ее газовой плитой biggrin
Аллё... коллега... как слышно?
.... 08.06.2011 17:44:56
модернизация производства это слишком серьезно. вы то в своей квартире
При чем тут моя квартира и металлургический комбинат, сжигающий гасса как мульйон квартир? У меня в квартире только колонка гассовая, а плита обычная стеклокерамика на электричестве.
.... 08.06.2011 17:44:56
а заставить просто так даже завод, не говоря про отрасль технически перевооружиться, без господдержки просто не реально.
бля... да вы просто "философ" biggrin Назовите ка мне заводы в собственност государства, что бы давать им "господдержку"? rofl Господдержим Коломойского? Пеши исчё....
Соображение у вас размером с тараканий клитор, но беретесь обсуждать "глобальные вопросы" Head about a wall
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

08.06.2011 17:56:57
Тузик_Киевлянски 08.06.2011 17:35:06
А вы, мил человек, не задумывались над тем, что если гассс дешевый, или почти даром, то с какого перепугу проводить модернизацию производства, если можно жечь газ 24 часа в сутки и нихера при этом не платить?
Хоть дешёвый, хоть дорогой Ахметовым и пр. бандюкам по барабану. Бросят нахер все предприятия или продадут, если станет не выгодно--вот и вся арифметика. Жалеть старые заводы они не будут и при этом модернизировать, если цена скаканёт вверх. Пора уразуметь, что ШОБЛО пришло ТОЛЬКО БРАТЬ, а НЕ ДАВАТЬ. Поэтому расписывать тут, что кодло уголовников ЯКОБЫ способно тут устроить нам эльдорадо, я считаю верхом легкомыслия или идиотизма. Вы или наивный романтик или не в той школе учились. Это понятно и алкашам нашим в городе. Только вам почему-то нет. Понимаю. Очевидно заказная статья.
Востаннє редаговано Viktorr 08.06.2011 18:06:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(7/10)

1 2 3 4   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login