пароль
помнить
uk [ru]

Чечетов: "А що нам якiсь рiшення судiв?..."

Очумелые ручки
Партiя регiонiв публiчно пообiцяла скасувати восени закон про визнання Голодомору геноцидом українського народу
Депутати вiд ПР уже й проект вiдповiдного рiшення у Верховнiй Радi
зареєстрували, оголосив перший заступник голови фракцiї Партiї регiонiв Михайло Чечетов. "Цiєї осенi Партiя регiонiв має намiр змiнити закон про Голодомор, прибравши звiдти згадку про геноцид українського народу, -- заявив вiн. -- Вiдповiдний законопроект уже внесено до парламенту. Упевнений: наше рiшення зi схваленням приймуть у Європi. Адже Рада Європи зробила висновок, що геноциду в Українi не було. Такої ж думки Президент i Партiя регiонiв".
 
Нагадаємо, що закон, який визнає Голодомор 1932 -- 1933 рокiв геноцидом
українського народу Верховна Рада ухвалила в 2006 роцi. А цього року, 27 квiтня, Президент Янукович на сесiї ПАРЄ у Страсбурзi публiчно заперечив його положення...
 
Про заплановане скандальне рiшення "Експрес" говорив iз народним
депутатом вiд Партiї регiонiв Михайлом Чечетовим та директором Асоцiацiї дослiдникiв голодоморiв в Українi Олександром Ушинським.
 
-- Про що саме йтиметься у новiй редакцiї закону "Про Голодомор в
Українi 1932 -- 1933 рокiв"?
 
М. Чечетов: -- Про те, що в Українi не було нiякого насильницького геноциду. Про те, що росiяни не хотiли спецiально винищити українцiв. А був Голодомор. I це трагедiя не лише українського народу, а й росiян, бiлорусiв, молдаван, усiх, хто проживав на територiї однiєї держави -- Радянського Союзу.
 
Ось яку iсторичну правду законодавчо зафiксуємо, ухваливши як закон проект колеги Василя Кисельова, котрий, до речi, вже не є членом Партiї регiонiв. Ми просто хочемо iз закону викинути це страшне слово "геноцид". Таке рiшення нас тiльки наблизить до європейських дверей.
 
О. Ушинський: -- Так, голод був i в Росiї. Але чому i там це сталося саме в тих краях, де компактно проживають українцi?..
 
Уже 12 держав визнали Голодомор геноцидом української нацiї. А в нашiй країнi роблять усе для того, щоб лiквiдувати всi слiди злочинiв, якi залишила Комунiстична партiя. Нинiшня влада це робить дуже послiдовно. Ользi Гiнзбург вiд Компартiї доручили керувати Державним комiтетом архiвiв. Комунiста Валерiя Солдатенка, так званого iсторика з Донецька, призначили керiвником Iнституту нацiональної пам'ятi. Цi люди однозначно покриватимуть усе те, що заподiяла тоталiтарна система.
 
За кулуарною iнформацiєю з Генпрокуратури, регiонали хочуть внести
потрiбнi їм змiни до закону якнайшвидше, щоб порятувати Януковича, який iнакше просто не зможе виграти судового процесу за позовом проти нього Володимира Волосюка. Хмельничанин подав позов проти Президента за висловлювання у Страсбурзi.  Адже глава держави прямо порушив норми закону про Голодомор, в якому, зокрема, сказано: "Публiчне заперечення Голодомору 1932 -- 1933 рокiв в Українi як геноциду визнається наругою над пам'яттю мiльйонiв жертв Голодомору, приниженням гiдностi українського народу i є протиправним".
 
-- Чи правда, що заступника генпрокурора Миколу Голомшу недавно зняли з посади саме через його непоступливiсть стосовно "проблеми" Голодомору?
 
-- Я також про це чув. Рiч у тiм, що, аби захистити Януковича в судi, мало скасувати закон про вiдповiдальнiсть за заперечення геноциду. Бажано також скасувати рiшення Київського апеляцiйного суду про те, що голод як геноцид органiзували бiльшовицькi лiдери Сталiн, Каганович та iншi. Адже коли суд ухвалював таке рiшення, то за основу брав закон про Голодомор i зафiксував факт геноциду в судовому порядку.
 
Микола Голомша за попередньої влади курував цей судовий процес вiд
Генпрокуратури. Саме вiн пiдписав матерiали, зiбранi СБУ, для передачi до суду. Так-от, тепер у нього нiбито вимагали вiдкликати цей пiдпис, щоб запустити механiзм скасування i того судового рiшення. Однак Микола Голомша, кажуть, вiдмовився вiдкликати свiй пiдпис...
 
Тепер питання Голодомору в Генпрокуратурi куруватиме людина Януковича й обов'язково попрацює на те, аби судове рiшення скасувати.
 
М. Чечетов: -- Усе то абсолютно полiтична трiскотня. Це брехня, це намагання наших опонентiв привернути до себе увагу напередоднi
мiсцевих виборiв.
 
-- Як саме можна скасувати рiшення Київського апеляцiйного суду?
 
О. Ушинський: -- Упевнений, що команда Януковича спосiб знайде. Але
ясно, що це буде вкотре витирання нiг об закон, Конституцiю та суд.
 
М. Чечетов: -- А що нам якiсь рiшення судiв? Ми хочемо встановити
iсторичну правду!..
 
Iрина ЛОПУХ, Експрес
 
http://www.expres.ua/main/2010/08/19/39224
[20.08.2010 18:53:25] | Просмотров: 837
Метки: #Чечетов 

Комментарии

20.08.2010 19:27:20
Падлюки мерзенны!!!
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(10/10)



20.08.2010 19:34:51
Я перед выборами иначе как твари их не называла.
Сегодня это видят все.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)



20.08.2010 19:37:50

AGATA 20.08.2010 19:34:51
Я перед выборами иначе как твари их не называла.
Сегодня это видят все.
Дай Бог, что б хоть сейчас рассмотрели.. А то есть сомнения в этом.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)



20.08.2010 19:46:25
Мерзота
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(10/10)



21.08.2010 04:55:23
Нові юридичні аргументи заперечення голодомору геноцидом:
 
1. До 1991року жителі радянського союзу називались совєтский народ, отже це був голодомор совєтского а не українського народу;
 
2. Правонаступницею СССР є Росія, отже лише вона може вирішувати що це було - геноцид чи щось інше;
 
3. люди самі морили себе голодом щоб дескредитувати радянську владу.

 
Хто  більше?
 
(хай простять мене безвинні жертви, але по іншому прокоментувати дану статтю я не можу..)
Последний раз редактировал PolitInformator 21.08.2010 12:14:34
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(8/8)



21.08.2010 09:55:56
Таких надо просто убивать и Чичу первым.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(6/6)



21.08.2010 11:00:59
суки
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)



21.08.2010 16:29:06
PolitInformator  21.08.2010 04:55:23
Нові юридичні аргументи заперечення голодомору геноцидом:  
1. До 1991року жителі радянського союзу називались совєтский народ, отже це був голодомор совєтского а не українського народу;
Отпадает! "Советский народ" - термин выведенный идеологами эпохи Брежнева.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)



21.08.2010 19:36:13
М. Чечетов: -- А що нам якiсь рiшення судiв? Ми хочемо встановити
iсторичну правду!..
Блин, историк...
   Это, ну очень слабо образованное, чмо, в ногах валялось у следователя, сдавая всех и все по первой приватизации Криворожстали. Очень оно тогда суда боялось и уважало суд...
   Пожалел его тогда "мыздобул", вот  сейчас и дирижирует эта тля!
Последний раз редактировал vov_vov 21.08.2010 19:38:17
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)



21.08.2010 20:00:17

AGATA 20.08.2010 19:34:51
Я перед выборами иначе как твари их не называла.
Твари и есть.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)



21.08.2010 20:20:06

barbudas 21.08.2010 16:29:06
Отпадает! "Советский народ" - термин выведенный идеологами эпохи Брежнева.
Мої аргументи - це чорний гумор.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)





programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Забыл пароль :: Регистрация
пароль
помнить