пароль
помнить
uk [ru]

Чи повинна мати право обиратися Президентом особа, яка мала судимість (думка громадян)

Как бы вам попроще..
„Українське демократичне коло” на замовлення Інституту політики 12–18 листопада 2009 року провело всеукраїнське опитування. Вибіркова сукупність репрезентує доросле населення України й охоплює всі регіони країни. За місцем проживання опитано 1200 респондентів віком від 18 років і старше. Статистична похибка вибірки без урахування дизайн-ефекту з вірогідністю 0,95 не перевищує ±2,9%.
Більше половина громадян України (57,2%) вважає, що людина, яка мала судимість за вчинення умисного злочину, навіть якщо ця судимість погашена й знята у встановленому законом порядку, не повинна мати право обиратися Президентом. При цьому понад чверть опитаних (28,8%) дотримується протилежної думки, а 14% не змогли визначитись.
 
У Західному та Центральному регіонах частки тих, хто вважає, що людина, яка мала судимість, не повинна мати право обиратися Президентом є суттєво більшими й становлять відповідно 77,6% та 70,1% (допускають таку можливість 15,2% та 19,3%). У Південному регіоні проти права особи, яка мала судимість, обиратись Президентом 42,3% (за – 39,4%). У Східному регіоні не підтримують права особи, яка мала судимість, обиратись Президентом 37% (підтримують – 42,7%).
 
Найбільші частки супротивників обрання Президентом людини, яка мала судимість, серед електорату В.Ющенка, Ю.Тимошенко, А.Яценюка та В.Литвина (див. додаток 3).
 

Додаток 1. Відповіді респондентів на питання: "Як Ви вважаєте, чи повинна мати право обиратися Президентом людина, яка мала судимість за вчинення умисного злочину, навіть якщо ця судимість погашена і знята у встановленому законом порядку?"


 

Додаток 2. Відповіді респондентів на питання: "Як Ви вважаєте, чи повинна мати право обиратися Президентом людина, яка мала судимість за вчинення умисного злочину, навіть якщо ця судимість погашена і знята у встановленому законом порядку?" (за регіонами)

 
Додаток 3. Як Ви вважаєте, чи повинна мати право обиратися Президентом людина, яка мала судимість за вчинення умисного злочину, навіть якщо ця судимість погашена і знята у встановленому законом порядку? (серед прихильників кандидатів на пост Президента)
 

 

http://polityka.in.ua/info/340.htm
__________________________________________
 
обращаю ваше внимание, что речь идет не об "иметь президентов лицо имевшее судимости и отбывшее срок"
а об "иметь кандидатом в президенты...".
УЖЕ 57 процентов граждан ПРОТИВ януковича... о какой победе в первом туре может идбти речь, если воля граждан массово попрана еще при регистрации кандидатов.
 
отдельный вопрос с юлефобам  - 19,6% тех кто ЗА януковича, но против сидевшего кандидата.
взываю к их адекватности и здравому смыслу. хотя, может и тщетно. ?
 

 

[08.12.2009 14:57:45] | Просмотров: 1138
Метки: #Янукович 

Комментарии

08.12.2009 16:53:47
Нет, безусловно такая, ранее судимая "особа" иметь права претендовать на высший гос.пост не должна. И это должно быть отражено в Конституции, как Основном законе (что, собственно, Тимошенко и пыталась усиленно "протащить" до выборов, но не вышло).
 
Я бы к этому вопросу добавил следующее: "Президентом Украины не имеет право быть особа, ранее судимая или отбывающая срок наказания, вне зависимости от статьи Уголовного кодекса или факта снятия судимости; ранее находившаяся или находящаяся под судом и следствием, либо объявлявшаяся или находящаяся в уголовном розыске - как внутригосударственном, так и в международном; ранее привлекавшаяся или привлекаемая к административной ответственности, имеющая другое гражданство, совместно с украинским; занимавшая ранее ответственные посты в силовых министерствах и ведомствах; не имеющая экономического, юридического высшего образования, а также высшего образования в сфере международных отношений, политически не признаваемая странами мировой общественности.
За преднамеренное скрытие перечисленных фактов при баллотировании на должность Президента Украины данная особа несет строгую уголовную ответственность в соответствии с действующим законодательством"
. Attention
 
Жёстко, но справедливо, по-моему. Президент должен быть чист перед народом в уголовно-административном плане.
 
Я бы тут и близких родственников кандидата добавил. I think
 
Есть хорошая русская пословица: "Береги платье снову, а честь - смолоду"
Последний раз редактировал Аяй 09.12.2009 14:38:23
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.312043%(0/9)



08.12.2009 17:27:57
При всій неповазі до судової системи, вважаю, що доведені протиправні дії не дають права займати найвищу державну посаду. І без президентства є широке поле для діяльності.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.955261%(0/8)



08.12.2009 20:56:48
Світ давно вже пройшов (а може і не входив) цю дурню. Кандидат може бути тільки кришталево чиста людина, а тут рецидивист... Тьху! Та і Ющара теж не може відповідати західним правилам, він одружений повторно! po_novoj
 
Есть хорошая русская пословица: "Береги платье снову, а честь - смолоду" - це 100% попадання! Респект
Последний раз редактировал mix_ko 08.12.2009 20:59:19
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.887044%(0/2)



09.12.2009 10:48:06

mix_ko 08.12.2009 20:56:48
Та і Ющара теж не може відповідати західним правилам, він одружений повторно!

А як же ж президент Франції?
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)





programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2026 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Забыл пароль :: Регистрация
пароль
помнить