Різка зміна влади у конституційний спосіб. Як може бути.


Різка зміна влади у конституційний спосіб. Як може бути.
Теза: правління цієї влади ставить під загрозу існування України як держави і порушує Конституцію України.
 
Є два варіанти заміни теперішньої влади – напівконституційний і цілком конституційний.
 
Напівконституційний тому що влада не хоче полишати свого місця і народу порібно доводити свою правоту, а на це потрібно час, ресурси і вперте бажання перевірити цю владу на вошивість.
 
( »Буде велика боротьба, тоді ще одні перевибори, і аж тоді на Україні стане краще жити» - мольфар Нечай, перед перевиборами парламенту.)
 
Наприклад – на  даний момент народні протести офіційно влада оголосила незаконними, але в кінці (якщо\коли) може виявитися, що сама ця влада є незаконною. Тому що якщо провести ревізію минулих президентських виборів у тих областях, де явка становила понад 90% і стільки ж голосів було за теперішнього – на предмет наявності проголосувавши виборців на місці і на цьому світі, то в результаті може виявитися, що насправді Янукович вибори програв..  
І, до речі, майбутньому президенту таку ревізію би здалося зробити з міркувань політичних, економічних і просто фінансових: «Ой, пане Владімір, нам дуже шкода, але Ви останні роки мали справу з шахраєм, який Вас і нас надурив.. Наше горе рівне Вашій образі, але Ваші домовленості з тими узурпаторами влади не варті паперу, на якому написані – фос-мажор! До вас дехто з них втік, давайте покажемо їм, де раки зимують?»
 
Конституційний спосіб написаний в Конституції.
Ключовим чинником по офіційних повноваженнях для зміни влади є Президент, якщо буде мати бажання, вміння, знання як і для чого, впертість і розум.
Невідомо чи такі якості в повній мірі буде мати майбутній Президент, але вірогідність є.
  Ну а щоб взявся той майбутній – потрібно, щоб десь дівся теперішній, і дівся строго по Конституції – адже стаття саме про конституційний спосіб зміни влади.
Конституція передбачає п’ять способів приходу нового Президента:
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.
Повноваження Президента України припиняються достроково у разі:
1) відставки;
2) неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров'я;
3) усунення з поста в порядку імпічменту;
4) смерті.

 
1) Перший спосіб передбачає планові вибори. Вірогідність обрання Президента з відповідними якостями дуже низька – нинішня влада має надто багато ресурсів (час, люди, фінанси) і подбає про те, щоб новий був для них не шкідливий.
2) Відставка..Сам нинішній у відставку не подасть, бо це б означало крах для «Сім’ї», а «своя сорочка ближча до тіла».  Звичайно що його можуть змушувати подати у відставку «близькі до тіла» олігархи, а ті в свою чергу можуть таке зробити лише через боязнь втратити свій бізнес через вибух народного гніву і будуть пробувати «спустити тиск». Але чи будуть пробувати олігархи, і  Янукович може й не погодитися піти... Варіант маловірогідний.
3) Неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров'я..  Буває..Вхопить грець чи трафить шляк, клепка за клепку зайде чи зі страху постійний енурез.. Але то ще треба таке мати, і офіційно доводити, на що потрібен час, якого може не бути..  Варіант середньої вірогідності.
4) Усунення з поста в порядку імпічменту.   На даний склад ВР  варіант конституційно нереальний.
5) Смерть. Абсолютний варіант, за якого відпадають всі питання і дискусії, і ще у влади час на підготовку до виборів потрібного їм кандидата врізається.  Найбільш вірогідний варіант зміни влади.  Але яким  чином цей чинник може настати? (може і не настати)
Смерть може настати від двох причин:
- Сам: організм дав збій, нещасний випадок, самогубство. Таке буває, але така штука, що переважно не буває в той момент, коли народу зручно.
- Поможуть. Виникає запитання – ХТО? Щоб помогли, то необхідна умова – добратися до «тіла».
А) Народ цього зробити не може, бо отой має охорону і техніку щоб триматися від народу подалі. Так що народ «булижником пролетаріату» не дістане і з рогатки також. Удар яйця о тупий предмет в Франківську дається взнаки…
Б) Чини від опозиції? Ні, кишка тонка.
В) Спецслужби інших країн? Навряд, навіть Росія, яка в принципі може таке втнути, навряд чи таке зробить.
В) Регіонали? Ні.
Г) Олігархи? Якщо їм. потрібно буде, то ті можуть.  Якщо вони відчують, що можуть втратити левову частку своїх маєтків через розгніваний народ, то будуть думати, як розрулити ситуацію і народ трохи заспокоїти. Олігархи цілком можуть вирішити пожертвувати Януковичем, а оскільки він може впиратися, то що ж.. Їм не звикати. Може бути оформлено як нещасний випадок – наприклад до баків літака долляти меду з пасіки Миздобула, або простий перевірений спосіб - куля в лоба чи бомба під сидіння . Це зробити  якомусь олігарху буде найлегше, бо вважається СБ ніби як своїм і може мати людей в президентській обслузі, тобто може знати, де перебуватиме «об’єкт» в конкретний час. А там справа техніки і майстра. І докази можна підкинути, які вказуватимуть на іншого.. такі справи переважно залишаються нерозкриті..
Так що Януковичу, бійся не народу, хоч він і є причиною. Бійся своїх. І дарма що ти їх годуєш, це тобі не допоможе коли що…
Подумай..  І бійся..


цімбора (25.11.2013) durdom.in.ua