Справедливість? Де ти бачив справедливість в нашій країні?
Хтось прагне створити державу. Певно, пройшов вже 21 рік часу від початку того створення, і ми не можемо похвалитися тим, що хоча б щось вийшло. Ні, « у нас», то занадто… У тих, хто формує каркас держави. Враження, що під будинок кладуть фундамент з матеріялу, який розмиється кількома дощами. І стіни збудованого каркасу не витримають стихій, на які здатна природа.
Спочатку в «Законі про освіту» надаються переваги тим дітям, батьки яких спроможні проплатити за підготовчі курси. Таким чином унеможливлюється рівність дітей не просто міста й села, не просто дітей із сімей із різним достатком, а й дітей різних регіонів, оскільки для вступу до центральних ВНЗ цим дітям не вистачатиме балів при інших рівних можливостях. Ще й розпочалися широкомасштабні пропозиції скасування ЗНО. Якщо пішли розмови, то варто чекати дій, що зазвичай так і було. Тобто повертається ручне регулювання вступу дітей до ВНЗ, що спокійнісінько призведе до розподілу на «ваших» і «наших». Адже на іспиті завжди можна як допомогти, так і зрізати дитину. І ніхто нікому нічого не доведе…
Таким чином ДО БРЕНДОВИХ ВНЗ прийматимуться дітки певної категорії населення. Тобто – батьки тішать власне ЕГО. Діточок вчать дивитися на інших під певним кутом. Ну а для реальної роботи? А для реальної роботи стануть брати розумних , тих, хто ЗНАЄ та вміє, але з менш престижних ВНЗ. Чи достатньо буде ? Поживемо – побачимо. Ми ж іще не на самому дні. Хоча – будинки вже завалюються від снігу, який немає як прибрати, Алчевськ уже відбувся, та й давненько, шахтарі масово гинуть, п*яний батько забив п*яного сина, або навпаки, дитинчата із помийок…
Інший варіянт -ЗНО заскладне, через те є потреба ввести вступні іспити. Навіщо? Якщо заскладні завдання , а ми не бажаємо показувати реальність, невже вступні іспити можуть щось змінити? Вибирати із … що?
ЗНО призвело до низького рівня знань? Ан ні… ті діти, які реально навчалися в школі, ті діти спокійно складають тести на високі бали. Навіть через кілька років після закінчення школи. Зустрілась нещодавно із випускницею. Молода, розумна мамочка 5 річної дитинки складала іспити цьогоріч разом із випускниками й дуже дивувались їх закидам у складність завдань (мамочка не медалістка).
Рівень знань залежить від необхідності ті знання мати.
А найбільш справедливий за ЗНО вступ був хіба що кілька років тому для спудеїв Києво-Могилянської академії…
ТО ж чи не будуємо ми державу, яка розвалиться при першій же нагоді, оскільки формування нації починається формуванням її молодого покоління, тобто із формування світогляду дітей, який і є тим грунтом, на який уже можна класти фундамент майбутньої держави. А світогляд якраз і формується відношенням до особистості, до її рівних прав ( не говорю про можливості).
Фундаментом же стануть ті знання та вміння, що їх діти отримають в процесі навчання
Na Zagal (13.01.2013) durdom.in.ua