В Києві запустили першу лінію швидкісного трамваю!
Того самого, через ремонт, якого вже три роки неможливо нормально їздити з центру на Борщагівку. Того самого, про який вже восьмирічні діти, розповідають п’ятирічним всілякі бувальщини.
Дивує? Мене – так!
А ж бо, дивись: 16-го Жовтня він почав їздити від Кільцевої до залізничного вокзалу. І я бачив на власні очі – їздить! Та навіть люди, які повелись на обіцяний місяць безкоштовного користування, сидять в вагонах. От тільки в мене, на відміну від цих сміливців, бажання прокататись на ньому, чомусь не виникає.
Дивує? Мене – ні…
Пояснюю. Коли ще тільки починали епічний проект ремонту-модернізації, трамвайної колії, тодішній космо-мер Києва пообіцяв повністю закінчити процес і запустити оновлений трамвай в останній місяць 2009-го року. То мав бути трамвай нового покоління – швидкий як блискавка, і тихий, як ніч. А ще – зручний, дешевий і надійний, та це не важливо, бо Черновецькому все одно ніхто не повірив.
І от – на, кінець 2009 року Київ отримує те, що насправді і очікували від проекту всі його жителі – затори на вулиці Борщагівській, поламану трамвайну колію, на якій навіть рейки не всюди лежать і переповненні маршрутки, які не в змозі замінити трамвай. Картина невтішна, але цілком очікувана.
Тільки тут до влади приходять справжні пацани! І, за допомогою одного з псевдо-правових махалаїв, замінюють космо-мера на справжнього, хазяйновитого управлінця – Олександра Попова. А за декілька тижнів вже сам Прем’єр Міністр України робить заяву, що до кінця року буде добудовано три станції метро на Теремки, запустять швидкісний трамвай, відкриють новий міст і взагалі, зроблять з Києва цукерку.
І час пішов, а роботи щось не дуже прискорились – мабуть через те, що попередній хазяїн всі гроші вкрав, а новий, ще тільки приступив до цієї святої справи.
Аж ось на небокраї замайоріли місцеві вибори і, несподівано, настав час доводити, що хтось тут – справжній хазяйновитий керівник, а не такий самий пиздабол, як і його попередник.
Пацани сказали – 14-го Жовтня, буде трамвай – хрест на пузі.. І робота закипіла.
За один місяць спробували закінчити те, що до того робили цілих три роки і зробили, на той момент, добре якщо половину. То був шалений місяць, за який, всі автомобілісти, що ще не встигли призвичаїтись оминати швидкісний трамвай десятою дорогою, остаточно полишили навіть і думати, користуватись цим шляхом.
Кількість техніки і робітників задіяних у роботах над трамвайними шляхом, зростала зворотно-пропорційно часу, який спливав до обіцяної дати – 14-го Жовтня, а кількість роботи не дуже поспішала зменшуватись.
Апогеєм цього рухливого дійства, стала пробка 12-го Жовтня 2010, яку багато киян, я думаю, запам’ятали надовго.
А результат? Знаєте, проїжджаючи повз огорожу швидкісного трамваю і оминаючи чисельні крани і парканчики, дорогою додому 13-го Жовтня я, чесно кажучи, очікував, що впродовж наступних днів аж нічогісінько не відбудеться і.. я помилився.
Він їздить! Швидкісний трамвай справді запустили 16-го Жовтня! Диво? Диво!
І пусте, що тільки чотири станції з усіх не схожі на будівельний майданчик з розкиданими бетонними плитами, що більша частина огорожі стоїть похилившись в різні боки, що звукозахисні екрани стоять тільки на чверті ділянки, що місцями перепад між правою і лівою рейкою такий великий, що здається – трамвай зараз рухне на машини, що їдуть поруч по дорозі, і вже зовсім не важливо, що освітлення майже ніде немає і трамвай, аж ніяк не їде швидше за 60 км/год бо – страшно. Ні – це не важливо. Він їздить!
Бо пацани своє слово тримати вміють!
І втримають вони його, так само, я певен, і у випадку з метро на Теремки до кінця року, і естакади на Московській площі, і мосту на оболонь. От тільки страшно мені за тих безвинних людей, які будуть випробувати на собі результати поспішної реалізації будівельних амбіцій нової київської влади.
(c) Кебета - український суспільно-політичний блог
http://kebeta.in.ua
©
abase [18.10.2010] |
Просмотров: 3688