Якось так повелось, що мені доводиться останні 11 років займатись тим, що в пресі називається ВПК. Була альтернатива, або йти торгувати на ринку «Урожай» у Вінниці майонезом, можливо для реклами і зазивання жіночок-клієнток вдягнувши еполети (маю право носіння військової форми), або знайти можливість реалізовувати свої задумки у сфері того, в чому петраю – радіолокатори.
Вибір був очевидним, і дещо вдалося. Колеги по ДД мали змогу подивитись, що у мене виходило, відвідуючи щорічну виставку «Зброя і безпека» .
Скажемо так, справа не в мені і не в моїх результатах, але давайте домовимось що я дещо петраю у автомобілях. Хоча б з точки зору базових шасі під монтаж апаратури станцій.
Поки я відпрацьовував свої локатори, у мене був досвід розміщення їх на різних автомобілях
- КрАЗ -63221;
- МАЗ – 6317;
- Богдан -6317 (що те ж саме, просто остаточна збірка проводиться у Черкасах)
- та MAN TGS 26.480 6X6 BB
З точки зору монтажу кузовів з апаратурною начинкою автомобілі однотипні і придатні для випуску на їх базі рухомих радіолокаторів, питання тільки у критерії ціна/якість.
Вантажопідйомність біля 16 тон, формула приводу 6х6, довжина платформи під монтаж обладнання 6090 мм, тобто автомобілі типові (одного ряду)
Тепер ціна:
- MAN – 90 тис. EUR;
- КрАЗ – 90 тис. USD
- МАЗ та Богдан – 47 тис. EUR.
Якість… MAN поза конкуренцією, КрАЗ часто буває, що з заводського майданчика не спроможний доїхати до Одеси без суттєвих поломок, МАЗ та Богдан без особливих проблем, хоча як у «совка» теж бувають поломки, але поки таких, що неспроможний оперативно вирішити водій не траплялося.
Я якось по дорозі додому підвозив УБД, діючого ком. Взводу 72 бригади, який з 5,5 років провів у АТО більше трьох у сумі і знову збирався назад. Відбулась розмова, яка в тому числі стосувалась автомобільної техніки, що використовується нашими військовими. Виявилось, що бензинові вантажівки ще досі використовуються, оскільки поступлення нових ще недостатнє…
Без оцінок. Просто замальовка з щотижневих поїздок за маршрутом Вінниця – Біла Церква. Кожного тижня зустрічаю колону 10-12 машин під червоними (транзитними) номерами Богдан-6317. Виходить випускають більше однієї автівки за день.
Блік напише, що барига збагачується за рахунок бюджету.
Упоротий вишиватник почне збурюватись, що вітчизняний КрАЗ пригнічують (погуглити наскільки він вітчизняний важко).
А я просто задоволений тим, що рухомість наших підрозділів тільки покращується.
А тепер спитаємо, хто стоїть за корпорацією «Богдан»?
©
инженегр [19.08.2019] |
Просмотров: 3700