для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Історичне дежавю

Історичне дежавю
    Спіраль історії України.
    Вивчаючи історію в школі, часто задумувався: чому наші предки допускали зміну вектору розвитку України, не роблячи ніяких висновків з попередніх промахів. Щоразу наступали на одні й ті ж граблі... Хотілося вернутись в минуле і все виправити. Просвітити ті покоління про помилки, що вони допускають.
    Проте, спостерігаючи сучасність та безкінечні повтори одних і тих же "граблів", розумію, що відсутність критичного мислення в стратегічних питаннях, здатності  вчитися на власних помилках, наївна незахищеність до популістських обіцянок та сліпа віра в "месій" - це все складові карми українців, яка періодично захоплює голови критичної більшості населення.
    Єдине, що радує: спіраль продовжується крутись і, дай Боже, щоб хай не просто, але Україна продовжувала існувати (бажано незалежною державою).
 
   Тепер про актуальне: надіюсь події 100-річної давності не лише в мене викликають відчуття дежавю і напрошуються паралелі з сучасними подіями формування ПОВНОЦІННОЇ незалежності держави - Україна.
    Відразу зазначу, що "ідеальних" постатей не було ні тоді, і не спостерігаються зараз (особисто я не здатний фанатіти від будь кого).
    З аналогій сучасності - Порошенко, який ввібрав здобутки Скоропатського в сфері розвитку культури  (мова, віра), успішної міжнародної політики та армії. З іншого боку - Порошенко допустив (не вилікував) корупцію (яка була властива Директорії).
    Розглянемо також сучасного аналога харизматичного анархіста Махна (майже земляка Зе ;)) .
     Махно як і Зе мають багато спільного:
    1) здобули політичну популярність граючи на протестних настроях широких верств населення (крім інтелігенції) проти діючої влади.
    2) пропагували утопічний популізм (анархічна федереція і серіал "слуга народу") та радикальне "лінчування" чиновників.
    3) без спеціальної освіти, але стали визнаними професіоналами у сферах, які знадобились для старту політичної діяльності (Махно - у військовій справі, Зе в інфоманіпуляціях через ЗМІ), мали сильну харизму, але обидва були повними профанами у конструктивних державотворчих процесах  
    4) обидва не ставили в приорітети розвиток національної ідеї, як обєднувального ядра суспільства і держави (хоча Махно був українцем, а Зе євреєм)
      5) Махно довірливо дозволив москалям використати себе в їх війні по завоюванню України. В інфо війні Зе також видна явна підтримка москви. Тому таке неоднозначне ставлення як до Махна, так і до Зе.
     Єдина принципова відмінність між ними: Махно був ідейним і самостійним, а Зе актор-маріонетка в чужих руках.  
     Хочу помилятись, але факти показують подібну динаміку... Життя покаже ;)

© ValKar [20.04.2019] | Рейтинг: 36.1/27 | Просмотров: 1254

2 3 4 5 36.1/27




Комментарии

21.04.2019 00:13:47
Я достаю из широких штанин...
 
Интересно, почему, скажем так, многие сторонники Петра Алексеевича считают президента почти царём? Шо захочет, то и сделает, а они отойдут в сторону. Жаль, что Пётр Алексеевич не успел всех поломать через колено.
Последний раз редактировал Виктор Симович 21.04.2019 00:14:58
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(10/20)

21.04.2019 07:54:12
biggrin Не смешите мои тапочки - Вовану Ссанычу до Нестора Иваныча, разве только физическим ростом. Впрочем, какая свита, такой и король.
Интересно, а кто тогда по аналогии  у вазелина - Лева Задов?
Последний раз редактировал Li Ho 21.04.2019 07:54:44
Не согласен Согласен  Поддержка: 70%(7/10)

21.04.2019 09:07:13
Виктор Симович 21.04.2019 00:13:47
Пётр Алексеевич не успел всех поломать
Не согласен Согласен  Поддержка: 78%(7/9)

21.04.2019 09:11:24
Каратєль
Это ты себя успокаиваешь...biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 27%(3/11)

21.04.2019 09:19:03
Каратєль 21.04.2019 09:07:13
Мне понравился взгляд Пороха на этого ГайморитногоЕнота Excellently
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(6/8)

sob

sob
21.04.2019 11:15:16
Автор, сформулируйте, национальную идею, как вы ее понимаете. Это армия, вера, мова? Или это достаток, защищенность и самоуважение? Или это способ жизни титульной нации и требование всем остальным придерживаться этого способа, хотя бы во внешних атрибутах? рассея - матрешки, у нас лялька-мотанка, рассея - косоворотки, у нас - вышиванки, у рассеи двухголовая курица, у нас - трезуб..
Х*йло сказал, что их нацидея - это патриотизм, тобто шо бы х*евого не случилось, как бы тебя не еб*ли вышестоящие товарисчи - все повинен стерпеть, если они - руськи патриоты и захватывают не только твое?
Думаю, шо три лозунга порошенка рассея тоже использует, не расшифровывая и называя это патриотизмом..
 
Наш нацидеяя на данных момент определяется словами Подерв"янского "от**битесь от нас!", а в экономике - "геть от рассеи". На данный момент она определяющая и, имхо, правильная. Но может ли она быть позитивной на долгий промежуток времени? Не пора ли добавлять еще что-то, чего как раз и не хватило выборцям?
Последний раз редактировал sob 21.04.2019 11:16:40
Не согласен Согласен  Поддержка: 17%(1/6)

21.04.2019 11:41:56
sob 21.04.2019 11:15:16
а в экономике - "геть от рассеи".
В экономике как раз нет, см. % внешней торговли. Деньги не пахут. Только для пипла - улицы переименовать, психушку устроить и т.п. Кстати, это помогает спокойно зарабатывать деньги.
Последний раз редактировал Виктор Симович 21.04.2019 11:44:23
Не согласен Согласен  Поддержка: 14%(1/7)

21.04.2019 17:35:38
278385 Шото я наблюдаю странное явление – многие борцуны с щикалядной хунтой, так яростоно поливали Пороха нечистотами, причем ысе 5 лет его правления... а как только замаячило бородатое ебло Коломойши, вернее замаячила перспектива "новых лиц", так начали нервно ёрзать на попке.
 
Шо случилось, страдальцы? Вас же Порох "ни устраивал", ХАЛЯВУ не раздавал, не заставлял Ахметова платить за вас в ресторане, одним словом – угнетал. А теперь есть возможность "зажити по новому", а вы вроде как нервничать и бояться начинаете. Нехорошо так I roll!
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

21.04.2019 18:57:26
Тузик_Киев
лянски т не бойся у тебя только кахфе заберут, мусорный контейнер у тебя останетсяyahoo
Не согласен Согласен  Поддержка: 40%(2/5)

23.04.2019 01:07:07
Li Ho 21.04.2019 07:54:12
Интересно, а кто тогда по аналогии  у вазелина - Лева Задов?
Сааквашвілі biggrin  - теж "боровся" з контрабандою в Одесі 27967
і теж кілька раз тікав з України biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

23.04.2019 01:27:27
sob 21.04.2019 11:15:16
Автор, сформулируйте, национальную идею, как вы ее понимаете. Это армия, вера, мова?
так це базові елементи самоідентифікації народу і зрозуміла пілюля від вати в голові.
sob 21.04.2019 11:15:16
Или это достаток, защищенность и самоуважение?
Даними елементами дуже маніпулюють популісти, і ми побачили, що ці елементи без базових зробили з ватою в криму і на донбасі.
Самоповага свідомого громадянина без поваги до своєї країни не можлива.
 
Не все так швидко реалізується, бо в нас народ ще не голосує не за цінності, а ведеться на популістські шари, типу тарифи і ковбаса за 2.20.
1991 — лише 23% проголосували за Чорновола (акцент на національній ідеї),
2019 — лише 25% проголосували за Порошенка (акцент на національній ідеї),
 
sob 21.04.2019 11:15:16
Не пора ли добавлять еще что-то, чего как раз и не хватило выборцям?
Зеклоун добавив "все включено" patsak biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)







Загрузка...


programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login