для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чи міняють владу під час війни?

Чи міняють владу під час війни?
- Ні в якому разі, - переконують нас небожителі з Печерських пагорбів та численна армія підгодованих ними журналістів, експертів, політологів та інших шанувальників халявного шоколаду. – Коней на переправі не міняють. Зміна влади під час війни – це дестабілізація, зневіра, розбалансування, хаос і як результат, поразка у війні. А ті, хто вимагає дострокових парламентських чи президентських виборів, то ідеологічні диверсанти, шатуни, агенти Кремля. Такий собі невибагливий шантаж – бережіть дорогого Петра Ляксеїча та його команду казнокрадів, атопутіннападьот.
 
Не будемо дискутувати з приводу того, хто насправді дестабілізує ситуацію, сіє зневіру і розхитує державного човна. Ми ж знаємо хто голосніше за всіх волає «Тримайте злодія!». Не будемо давати оцінку тим «коням», що оселилися у владних кабінетах, хоча є підстави припустити, що це не прості конячки, а троянські, зі стайні Путіна. Обмежимося питанням про можливість чи навпаки неприпустимість зміни влади під час війни.
 
Історія знає чимало прикладів коли зміна влади під час війни була не лише припустимою, а й необхідною. Наведу лише два, що більш-менш схожі з нашою ситуацією.
 
1.Зміна по-британськи

10 травня 1940 року (під час війни з гітлерівською Німеччиною) прем’єр-міністр Великобританії під тиском суспільства подав у відставку.
 
Що стало причиною відставки Невілла Чемберлена?
 
Як відомо, 30 вересня 1938 року він разом з Даладьє підписав Мюнхенську угоду з Гітлером і Муссоліні. Це не викликало особливого обурення в англійському суспільстві, оскільки йшлося про розшматування не власної, як у горезвісних Мінських угодах, а чужої території. Тим більше що він заявив: «Я привіз вам мир». Щоправда, і наш гарант переконує, що мінський договірняк, якому він не бачить альтернативи, принесе нам мир.
 
У березні 1939 року віра Чемберлена в можливість збереження миру була підірвана окупацією німцями останніх територій Чехословаччини. Його уряд зробив спробу врятувати становище, надавши Польщі гарантію територіальної цілісності. Менш ніж через півроку цей крок зробив неминучою участь Великобританії у Другій світовій війні. Після провалу військової експедиції союзників у Норвегії та вторгнення німців до Нідерландів та Бельгії остаточно виявилась нездатність прем’єр-міністра керувати країною у таких екстремальних умовах. Що й стало приводом для його відставки.
 
У порівнянні з Порошенком Чемберлен виглядає безневинним ягням. Він не кришував корупцію, не мав «свечных заводиков» на ворожій території, не фінансував ворога, сплачуючи податки з доходів тих «заводиков», не укладав капітулянтських угод про імплантацію ракової пухлини у тіло країни, не призначав своїх кумів та дружбанів на найвищі державні посади. Він визнав свою неспроможність керувати країною у таких екстремальних умовах і подав у відставку.
 
І що, сталася дестабілізація, країна занурилась у хаос, втратила боєздатність? Та нічого подібного, навпаки, новий прем’єр Вінстон Черчілль зумів об'єднати суспільство, відродити довіру до влади, вселити волю до перемоги. В результаті, Великобританія разом з союзниками по антигітлерівській коаліції стала переможцем у Другій світовій війні.
 
2.Зміна по-французьки
 
Ситуація у Великобританії 1940 року схожа на нашу лише в одному: як і у нас, там йшла війна. А от у Франції часів Директорії і сучасної України багато чого спільного. Роки Директорії увійшли в історію Франції як період спекуляцій банкірів, махінацій крупних і дрібних казнокрадів та хабарників, безправ’я і злигоднів народних мас. Пишним цвітом буяла корупція, яку очолював «головний директор» Поль Баррас. «Народні обранці» завзято набивали власні кишені. Загалом, знайшла підтвердження давно знайома істина: «Після бою поле битви належить мародерам». Словом, все як у нас, включно з війною. Проти Франції воювала коаліція, до складу якої, до речі, входила і «миролюбна» Росія, як же без неї?
 
Якщо взяти до уваги, що ставлення народу до злодійкуватої Директорії було не кращим ніж у нас до команди Порошенка - Гройсмана - Яценюка, то перспективи Франції виглядали зовсім не райдужними. Та французам пощастило, знайшлась людина, яка виправила становище. Цією людиною був Наполеон Бонапарт.
 
Для початку він запропонував Баррасу відмовитися від влади, на що той погодився. І правильно вчинив, бо завдяки цьому кроку, на відміну від багатьох своїх колег, дожив до глибокої старості у своєму маєтку, дописуючи мемуари про Велику французьку революцію.
 
Складніше було з депутатами. На пропозицію саморозпуститися слуги народу з криками «Узурпатор!», «Смерть тирану!» накинулись на бідолашного Наполеона. Ситуацію виправив Мюрат, віддавши солдатам гранично ясний наказ викинути із зали всю цю компанію. За кілька хвилин зала була порожня, відважні депутати розбіглися по околицях.
 
Операція прошла настільки успішно, що незабаром Наполеон спохватився: а як же рішення, яке повинні були прийняти депутати? Він наказав солдатам наловити по кущах депутатів і доставити до парламенту. Потрібна кількість переляканих народних обранців незабаром була спіймана і приведена до зали, де Наполеон запропонував цим відчайдухам проголосувати за потрібні рішення. Що вони з великою готовністю і зробили, бо не мислили себе поза правильними рішеннями для блага французького народу. Депутати проголосували за саморозпуск і передачу влади над країною Тріумвірату, фактично – Наполеону.
 
Ось такі історичні приклади. Цивілізованим способом заміни «коней» був би, звісно, британський варіант. Але для цього потрібна добра воля нашого «Чемберлена» та його клептократичної ватаги, на що сподіватися може лише невиліковний оптиміст. Відтак лишається заміна по-французьки, та є тут дві заковички. По-перше, це державний переворот, що аж ніяк не вітається кримінальним кодексом. По-друге, немає того «генерала», за яким би пішла вся країна. Є ще й третій, гіпотетичний варіант – Коліївщина. Зважаючи на кількість зброї на руках у населення та десятки тисяч людей, які навчилися нею користуватись, варіант не такий вже й фантастичний. Та це була б катастрофа, Руїна, кінець держави.
 
То що, цугцванг, панове?


© Дмитро Ремиженко [28.10.2017] | Рейтинг: 34.3/64 | Просмотров: 1797

2 3 4 5 34.3/64




Комментарии

1 2 3   »
28.10.2017 19:04:37

 
То що, цугцванг, панове?

Суто думка автора..
 
поки що є кілька виходів з ситуації.
 
(Міхомайдан БЕЗ мети і цілей -не вихід..це "пустишка"..)
 
Найоптимальнішим на ціей момент вважаю вихід  через  зміну парламенту.(звичайно з повною ліквідацією мажоритарки).
ОСЬ ЧОГО ТРЕБА ПЕРШОЧЕРГОВО ДОБИВАТИСЬ.
Далі -перетворення України у СУТО парламентську державу.
 

Заміна Президента  -Це дійсно втягування України в процес заміни Порошенко знову на Порошенко(дивлячись на кодлу "альтернатив")..
Питається -А ЗМІСТ !?
Не согласен Согласен  Поддержка: 29%(4/14)

28.10.2017 19:09:13
чудовий комент про теперішній "майдан"
 

Приехала с палаточного лагеря под ВР. Я стала моложе на 2 года. Именно так все начиналось на Крымской блокаде.
Об этом рассказала вчера поздно вечером общественная активистка Лиза Богуцкая
blush2
.
Была на вечернем координационном собрании. Обсуждались вопросы чистоты, сухого закона в лагере, обеспечения. Простые люди говорили о том, что мы должны начинать с порядка.
....
Встретила мужчину, он прогуливал собачку.
Мужчина мне сказал, что пока к акции не присоединился, но полностью ее поддерживает.
Последний раз редактировал Pavlotex 28.10.2017 19:09:55
Не согласен Согласен  Поддержка: 27%(3/11)

28.10.2017 19:12:56
Война у пидарасов будет всё время. И с рашей, и параллельно в Европой. Всякие Венгрии...
 
А вот как бы мы без Пеци Фуффела защищали ридну мову? Тузик, сразу п.
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 19:13:22
Не согласен Согласен  Поддержка: 73%(8/11)

28.10.2017 19:21:19
По-перше, це державний переворот, що аж ніяк не вітається кримінальним кодексом. По-друге, немає того «генерала», за яким би пішла вся країна. Є ще й третій, гіпотетичний варіант – Коліївщина. Зважаючи на кількість зброї на руках у населення та десятки тисяч людей, які навчилися нею користуватись, варіант не такий вже й фантастичний. Та це була б катастрофа, Руїна, кінець держави.
 
То що, цугцванг, панове?
В таком случае правильно было бы спросить: ну что, ЖОПА, панове?
 
Если не хочешь жопы, в любом случае надо выбирать какой-то из вариантов. Из двух реальных я бы выбрал французский. Действия многих участников Евромайдана тоже подпадали под УК, но вас же это не смущает? И совсем не надо, чтобы за генералом пошла ВСЯ страна. Пусть тузики с ланецкими и сильверами соберутся в Мариинке на антимайдан, х с ними. Пипл в основном будет за. Кто против - прикормленные пецей олигархи?
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 19:24:28
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(6/9)

28.10.2017 19:31:38
Ну, так иди и "меняй" владу, кто тебе не дает? 278385 А то как языками власть "свергать", так целые армии непримиримых борцунов. А как на "михомойдан" под ВР выйти, так ни одного местного свергателя там не видно.
 
Виктор Симович 28.10.2017 19:12:56
Виктор Симович 28.10.2017 19:21:19
278385 278385 278385 Ты четыре года громко и с выражением кричал ТАК НАДАВИМ ЖЕ НА ВЛАСТЬ... А когда грузин твои вопли услыхал и организовал "михомойдан", ты туда не пришел и на власть не "надавил".
 
И вот скажи, землячок Витьфедырыча - ну и кто ты после этого? i55
Не согласен Согласен  Поддержка: 19%(3/16)

28.10.2017 19:46:22
Тузик_Киевлянски 28.10.2017 19:31:38
Ну, так иди и "меняй" владу
Иди смотреть канал "Звезда", учись лучше срать. Хотя разницы уже почти нет.
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 19:54:12
Не согласен Согласен  Поддержка: 85%(11/13)

28.10.2017 20:10:10
Виктор Симович 28.10.2017 19:46:22
Иди смотреть канал "Звезда"
278385 На кой мне твои "советы", отважное но виртуальное давило на власть? Прыгай выше и вопи громче ТАК НАДАВИМ ЖЕ НА ВЛАСТЬ, раз на "мойдан" под ВР выйти боишься biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 15%(2/13)

28.10.2017 20:18:13
Тузик_Киевлянски 28.10.2017 20:10:10
Прыгай выше
У тузиков хорошо развито подражание.
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 20:19:07
Не согласен Согласен  Поддержка: 91%(10/11)

28.10.2017 20:21:12
Виктор Симович 28.10.2017 20:18:13
У тузиков хорошо развито подражание.
Лучше, чем у мавпиков? biggrin Никогда не поверю... Вот если бы ты сходил на "михомойдан", я бы твоей болтовне верил. А так, после того что ты 4 года вопил ТАК НАДАВИМ ЖЕ НА ВЛАСТЬ, а сам не вышел на "мойдан" - я тебе не верю.
Не согласен Согласен  Поддержка: 9%(1/11)

28.10.2017 20:35:52
Тузик_Киевлянски 28.10.2017 20:21:12
Знай скачи, мне твоё доверие не нужно. Советы тоже. Если фуффел тебе доверяет и платит аж три минималки, это твой максимум.
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 21:32:06
Не согласен Согласен  Поддержка: 89%(8/9)

28.10.2017 20:37:40
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 78%(7/9)

28.10.2017 20:42:56

Тузик_Киевлянски 28.10.2017 20:21:12
ТАК НАДАВИМ ЖЕ НА ВЛАСТЬ,

ПІСНЯ тузика
Я сиджу на *ую
І камхветку жую,
Бо на ВЛАСТЬ не давлю.
Не согласен Согласен  Поддержка: 89%(8/9)

28.10.2017 20:43:04
Pavlotex 28.10.2017 19:04:37
Заміна Президента  -Це дійсно втягування України в процес заміни Порошенко знову на Порошенко(дивлячись на кодлу "альтернатив")..
Питається -А ЗМІСТ !?
А какой змист в чисто парламентской системе, если считать, что возможна только замена пидоров на пидоров?
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(7/8)

28.10.2017 20:53:50
Не согласен Согласен  Поддержка: 24%(4/17)

28.10.2017 21:47:03
Так насчет "тупика". Вполне цивилизованный вариант: владу вынуждают либо принимать требуемые законы, либо на перевыборы. Единственный способ - силовой. Сейчас у привластных пидоров криминальные интересы выше государственных.
 
За "тупик" автору максимум 4, и то только за хорошие намерения. Ибо если тупик, то и делать ничего не надо. Или нет, надо начинать с себя. А эти хай рулят!
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 22:13:39
Не согласен Согласен  Поддержка: 78%(7/9)

28.10.2017 21:50:22
Виктор Симович 28.10.2017 20:35:52
Тузик_Киевлянски 28.10.2017 20:21:12
Знай скачи, мне твоё доверие не нужно. Советы тоже. Если фуффел тебе доверяет и платит аж три минималки, это твой максимум.
Максимум для Тузика - поцеловать пецу в губы. Пока что ему дозволено целовать лишь до половины максимума.
Не согласен Согласен  Поддержка: 89%(8/9)

28.10.2017 21:52:52
Автору 5
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(6/8)

MVF

MVF
28.10.2017 22:13:24
Є ще й третій, гіпотетичний варіант – Коліївщина. Зважаючи на кількість зброї на руках у населення та десятки тисяч людей, які навчилися нею користуватись, варіант не такий вже й фантастичний. Та це була б катастрофа, Руїна, кінець держави.  Yes
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(7/8)

28.10.2017 22:14:41
Є ще й третій, гіпотетичний варіант – Коліївщина.
А вот привластные пусть и выбирают, что они предпочтут. Зависит только от них.
Последний раз редактировал Виктор Симович 28.10.2017 22:14:59
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(7/8)

28.10.2017 22:46:05
2
Як же ви заколібали цим ниттям.
"Переконують нас небожителі з Печерських пагорбів"...  Похеру мені печерські пагорби та їх небожителі.
Покажіть мені на кого зараз можна замінити Пецу.
На косату блядь? На лотерейного везуна? На рабиновича? На бойка? На гнилого Гриценка, що мізки виїв своїми розповідями про те, яких він великий воїн з американською освітою, а коли почалаась війна, він, підарас, навіть пальцем не поворухнув?
Ще раз питаю. На кого, блядь, поміняємо? Покажіть, достойну цієї посади, людину і я перщий піду "свєргать" Пороха.
Коли ви вже нарешті зрозумієте - проблема не в Пороху, не в депутатах, а в нас самих, в, соррі за пафос, українському народові. Три роки після Революції, а ми досі не спромоглись висунути ні нових лідерів, ні нових виконавців, ні нових законодавців.
Бо їх просто нема.
Лічені люди, потрапивши у владу не зкурвились. Абсолютна більшість з радістю перетворились на підарасів.
Чи вони такими й були, чи вміло прикидались нормальними, чи одразу відчули наскільки це класно, безпечно та прибутково - питання філософське. Факт залишається фактом.
І поки Пеца залишається найкращим серед покидьків - нехай керує.
Не согласен Согласен  Поддержка: 29%(4/14)

1 2 3   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login