для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

РЕФОРМИ (зекономити, підвищити, продати, позичити).

РЕФОРМИ (зекономити, підвищити, продати, позичити).
Замість того, щоб провести реформи, які би дозволили економці країни ЗАРОБЛЯТИ і тим самим наповнювати бюджет, уряди Яценюка-Гройсмана намагаються шукати гроші у трьох напрямках: ЗЕКОНОМИТИ, ПІДВИЩИТИ, ПРОДАТИ, ПОЗИЧИТИ.
 
1. ЗЕКОНОМИТИ.
Зекономити вирішили  на соціальних видатках шляхом ліквідації або мінімізації пільг незахищеним верствам  населення. Хоча, при гідній зарплаті і пенсіях незахищених верств населення взагалі  б не було.  Гаразд, будемо вважати, що на даному етапі треба економити на всьому і приймати непопулярні рішення.  Тоді виникає питання:  а чому не скасовуються пільги депутатам і е-декларованим чиновникам? Сюди входять автопарки, авіа перельоти, оздоровлення і т.п.  Чому депутат, при наявності більшої зарплати, ніж у більшості населення,  повинен оздоровлюватися чи безплатно кататися за рахунок платника податків? Тим паче, що і зарплата більшості депутатів для них є кишеньковими розходами.  Чому тут «реформатори»  не проводять реформи?  Чому не прив’яжуть зарплату депутата до прожиткового мінімуму чи мінімальної зарплати? Наприклад: 10 мінімальних зарплат чи 10 прожиткових мінімумів.  Будь-ласка, - нехай має в десять разів більше, але нехай буде зацікавлений і в тому – як живуть інші, а не лише у лобіюванні власного бізнесу чи бізнесу того, хто фінансував його виборчу кампанію.
     Для прикладу, - ось перша десятка депутатів-мільйонерів, які не відмовилися від державної допомоги на житло:
 
Вадим Нестеренко (БПП), 206 млн грн.
Олександр Вілкул (Опоблок), 190 млн грн
Євгеній Гєллєр (Відродження), 165 млн грн
Руслан Демчак (БПП), 133 млн грн
Євгеній Мураєв (позафракційний), 94 млн грн
Борислав Розенблат (БПП), 94 млн грн
Геннадій Чекіта (БПП), 90 млн грн
Анатолій Денисенко (позафракційний), 85 млн грн
Олександр Пресман (Відродження), 71 млн грн
Аркадій Корнацький (БПП), 57 млн грн.
 
Всього у 2015 році назбиралося 119 народних депутатів, які задекларували більше мільйона гривень грошових активів і при цьому отримували компенсацію на житло.
 
Може хтось із віртуальних адептів влади пояснить, - чому  платники податків мають платити за житло Нестеренку і йому подібним?  Чи у держави надто багато грошей, які нікуди дівати?  Чому «реформатори» тут не намагаються економити?
 
Інший приклад: У 2015 році власник підприємства «Мотор-Січ»  В.Богуслаєв (30-та позиція серед найбагатших людей України) отримав від держави (увага!) матеріальну допомогу в сумі 14616 грн.
Матеріальну допомогу в розмірі 10 320 гривень отримав також нардеп БПП Давид Макар'ян, який записав доходів на 4,2 млн. гривень.
ОСЬ ЗВІДКИ ТРЕБА ПОЧИНАТИ ЕКОНОМИТИ, а не з дітей-сиріт, пенсіонерів,  вчителів і т.д.
 
2. ПІДВИЩИТИ.
      Що можуть підвищувати неуспішні реформатори? Хіба що пенсійний вік, податки, курс долара, ціни на товари чи комунальні послуги, або, в крайньому разі, зарплату чиновникам. З цим вони успішно справляються. Почалося таке підвищення вже давно, а зараз набирає більших обертів.  Стосовно тарифів, то в умовах економічного занепаду це вимушена міра, бо це одна із статей доходів , особливо, коли немає звідки повертати кредити. Однак Міжнародний валютний фонд  цього ніколи не вимагав, як дехто намагався брехати. Програму складав Уряд, а МВФ лише затверджував, і тому емвеефу  байдуже звідки Уряд братиме гроші, йому потрібна лиш гарантія, що ці гроші повернуться з прибутком. Отож, все, що можна було підвищити (крім економіки), наші «реформатори» вже підвищили.  Що далі? Хіба ще раз повторити по новому колу.  Тож Гройсман знову ініціює збільшення податків    А ще ходять  чутки про повторне підвищення пенсійного віку. Прем’єр-міністр заспокоює, кажучи: «Уряд чітко визначив позицію – на сьогодні таке підвищення неможливе!»  (прес-служба Кабміну, 18.10.2016.) Але у цих запевненнях Володимира Борисовича є дуже цікаве і хитре слово – «СЬОГОДНІ».  Найсумніше те, що підвищення пенсійного віку таки можливе, і не через вимоги «поганого» МВФ, на якого дехто хоче перевести стрілку, а через ситуацію в Україні, і найперше – через критичний дефіцит Пенсійного фонду (ПФУ), виною якого є далеко не МВФ. Тому у напрямку «підвищити»,  «реформи» в Україні швидше всього ще продовжуватимуться.  Тож в той час,  доки Володимир Борисович підбирає слова для «лапші на вуха», аби потім виглядати маленьким брехуном, а не великим, міністр фінансів України О.Данилюк у цьому питанні не є таким категоричним і пояснює більш правдиво і  реалістично: «Я не виключаю можливості підвищення пенсійного віку в ході майбутньої пенсійної реформи. Але при цьому наголошую на відсутності вимоги щодо підняття віку на конкретну кількість років з боку МВФ у Меморандумі між МВФ та Україною».
 
3. ПРОДАТИ.
Продаж державної власності відбувався за всіх президентів України. Це дуже легкий спосіб наповнення бюджету.  А при умові, що власник розбудовує придбане підприємство, це дає позитивні результати і в цілому для економіки.  В часи перших президентів традицією було довести підприємство «до ручки», обезцінити і продати з відкатом.  Зараз, після того, коли усі перспективні підприємства довели «до ручки» і продали, до цього додалося ще і рейдерство успішних підприємств.  Однак є ще залишки і державної власності. Ще не все продано, ще не все розкрадено.  І для таких «реформаторів» як Порошенко-Яценюк-Гройсман, це також важлива стаття наповнення бюджету. Адже продати державну власність значно легше, ніж заробляти нею. Звичайно, це ТИМЧАСОВИЙ прибуток, але ж і на посадах «реформатори» вічно не збираються бути.
           Законопроектом N1567 уряд  Яценюка запропонував скоротити перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, шляхом виключення з переліку об'єктів, які не відповідають критеріям, визначеним у статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна", а також тих об'єктів, які було ліквідовано або реорганізовано.     Із чинного переліку підприємств вилучили близько тисячі підприємств. Новий список підприємств, що не підлягають приватизації, сформовано всього з 200 об'єктів, які і до цього були в переліку, додавши до них 351 нових незначних об'єктів, які, вочевидь, залучили до цього списку для того, щоби не показати масштабів розпродажу державної власності.
          Причому очевидно, що продаж прибуткових підприємств, ще й під час економічної кризи та війни, коли їхня номінальна вартість зменшилась, лише зменшить надходження до державного бюджету. І це саме в той час, коли уряд запроваджує політику тотальної економії на всіх соціальних видатках.  На ліпецький завод  (як і на сотню інших підприємств корпорації «Рошен»)  не знайшлося достойного покупця, зате державну власність завжди є кому продавати.   Уряди помінялись, але практика пускати державу «з молотка» не припинилась.
 
4. ПОЗИЧИТИ.
Ще одним напрямом і способом «реформаторів» перекладати з пустого у порожнє  є позики у Міжнародного валютного фонду.  Якби не вони, давно би вже Україна напоролася на дефолт. Потреба в транші МВФ відпаде тоді, коли в Україні з’являться лідери і почнуть проводити реальні реформи.  Про це розповів  екс-заступник НБУ, економіст Олександр Савченко. За його словами, МВФ завжди допомагає країнам, у яких нестача грошей, знань, умінь, а також лідерів і стратегічних ініціатив.   А оскільки таких лідерів з стратегічними ініціативами на горизонті поки що немає, то і цей напрям «реформ» вочевидь буде зберігатися ще довго.  
 
ВИСНОВОК.
Я не запевняю, що у нас все погано і все критично. Звичайно, що є багато ФРАГМЕНТАРНИХ успішних кроків і Президента, і Прем’єр-міністра, і можна наводити багато прикладів позитивних зрушень на шляху реформування економіки, однак усі  ці зрушення, на жаль, не є визначальними, не є переломними. Тому динаміка «реформ» близька до нульової позначки. Про це свідчать і моніторинг незалежної аналітичної організації  VoxUkraine, і висновки  експертів.
 
Отож, від  політики «зекономити», «підвищити», «продати» і «позичити» пора нарешті приступити до політики «РОЗВИВАТИ», щоб успіхи у державному секторі економіки були такими ж значущими, як і успіхи у власному бізнесі вищих посадовців.
 
Тож успіху Вам У ВСЬОМУ, шановні можновладці!



© Даяна [10.11.2016] | Рейтинг: 43.3/51 | Просмотров: 3255

2 3 4 5 43.3/51




Комментарии

1 2 3 4   »
MVF

MVF
10.11.2016 23:23:32
4.  0. СПІЗ   СПІОНЕРИТИ  yahoo
 
Решта пунктів не такі вже і важливі  Yes  Такі да!
Последний раз редактировал MVF 10.11.2016 23:24:04
Не согласен Согласен  Поддержка: 93%(13/14)

10.11.2016 23:29:44
Так все чітко розписано (5), але не розумію одного - цій державі, в якій (за словами з"їденого Андрія Пивоварського) із 3000 держпідприємств всього шість (прописом  - шість!) рентабельні, Ви б знову надали кредит довіри ? Та кожен, імхо, день перебування в державній власності - це збитки. Хіба не краще продати бодай за 1 гривню і мати хоч дещицю у вигляду податку від діяльності та з фізичних осіб працюючих, ніж перманентні мінуси. ....А стане держава "нормальною", тоді можна б і відкупити. Це щодо розвитку. З іншим згоден, УРСР треба нарешті закопати на кладовищі історії. Разом з політико-адміністративними атавізмами.  
Не согласен Согласен  Поддержка: 43%(6/14)

10.11.2016 23:34:52
Дюма 10.11.2016 23:29:44
Так все чітко розписано (5), але не розумію одного - цій державі, в якій (за словами з"їденого Андрія Пивоварського) із 3000 держпідприємств всього шість (прописом  - шість!) рентабельні, Ви б знову надали кредит довіри ?
Слушне питання. Однак відповідь на нього є в одному із посилань, яке я давала у статті, ви просто не тиснули активні посилання тексту і не читали. Тож подаю його окремо:
http://blogs.pravda.com.ua/authors/tiahnybok/54d0f1596823b/view_print/
В першу чергу продавали УСПІШНІ підприємства. Та й зараз такі об'єкти, приміром, як Одеський припортовий завод - досить жирні шматки. Нерентабельні підприємства олігархам непотрібні. Саме тому у їхніх руках опинилася енергетика, нафтовидобуток, металургія і т.д.
А стане держава "нормальною", тоді можна б і відкупити...
fp
Последний раз редактировал Даяна 10.11.2016 23:41:45
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(14/16)

10.11.2016 23:46:19
Даяна 10.11.2016 23:34:52
є в одному із посилань,
Ні, каюсь, не ходив. Олег - романтик (може й Ви також) із тих, які вважають, що аби взялася до роботи справжня (ну звичайно свободівці, чи бютівці) влада, то у них і така курка знесла б яйце. Я переконаний, в сучасному стані не знесе (чи може від хорошого життя Юля перепродувала КМК ?). Я згоден встановити дед-лайн - до кінця найближчого звітного періоду: рентабельні - маєте право на розвиток, ні - під приватизацію. І ще одне - ніяких спільних приватно-державних (не смішіть світ).  І землю сільгосппризначення також -  в товар.
Не согласен Согласен  Поддержка: 14%(1/7)

10.11.2016 23:53:35
2
Тошнотне імхо.
Не согласен Согласен  Поддержка: 14%(3/21)

10.11.2016 23:55:03
Даяна 10.11.2016 23:34:52
В першу чергу продавали УСПІШНІ підприємства.
Вчорашній день вже не повернеш. Хоч би кому й хотілося . Закривати треба минуле і відкривати майбутнє.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

10.11.2016 23:57:25
Дюма 10.11.2016 23:46:19
Я згоден встановити дед-лайн - до кінця найближчого звітного періоду: рентабельні - маєте право на розвиток, ні - під приватизацію.
От власне. Я двома руками за це.  Але так не було і так не буде. Ви не задумувались - чому до цього часу така слушна і проста ідея не була втілена?  Бо для того, аби так не сталось, у Верховній Раді сидять олігархи і їх ставленики, завдання яких - лобіювати приватні інтереси. Якби так було, як Ви написали, за усі часи незалежності України, ми би зараз не пленталися на задвірках світової економіки. Тому на практиці продавалися і продаються перспективні підприємства. Ще кілька років, і Ваша порада вже буде неактуальною, бо державний сектор став дуже вузьким, і все цікаве в державній власності, що залишилось, буде остаточно розкрадено і розпродано. Держава лишиться ні з чим, з економічним поржавілим сміттям.
Последний раз редактировал Даяна 11.11.2016 00:04:29
Не согласен Согласен  Поддержка: 92%(11/12)

11.11.2016 00:05:10
5
 
Наша влада генетично неспроможна провести реформи в країні, побороти корупцію та офшорні схеми. Генетично - як козел неспроможний припинити їсти капусту, коли його пустили в огород. Тож нема чого від них очікувати, крім ще більшого розкрадання державного бюджету. Вони добре розуміють, шо така шара може не повторитися і тому намагаються вкрасти якнайбільше, шоб і на огірки вистачило.
Не согласен Согласен  Поддержка: 90%(18/20)

11.11.2016 00:05:17
Даяна 10.11.2016 23:57:25
бо державний сектор став дуже вузьким,
Якщо судити з е-декларацій (за виключенням 100-відсоткових власників заводів-пароходів з більш менш зрозумілою лав-сторі) не такий вже й вузький. То й же припортовий, мало ми наслухалися від Лещенка-Саакашвілі ? Ще дивно, як ОПЗ за такого засилля присосок умудряється залишатися прибутковим. Наша сучасна держава - найпадлючіший із типів власників, тимчасовці.
Последний раз редактировал Дюма 11.11.2016 00:07:14
Не согласен Согласен  Поддержка: 71%(5/7)

11.11.2016 00:10:12
Дюма 11.11.2016 00:05:17
Якщо судити з е-декларацій (за виключенням 100-відсоткових власників заводів-пароходів з більш менш зрозумілою лав-сторі) не такий вже й вузький.
Ненадовго. Відповідь є у моєму імхо:
Із чинного переліку підприємств, що не підлягають приватизації, вилучили близько тисячі підприємств. Новий список підприємств, що не підлягають приватизації, сформовано всього з 200 об'єктів, які і до цього були в переліку, додавши до них 351 нових незначних об'єктів, які, вочевидь, залучили до цього списку для того, щоби не показати масштабів розпродажу державної власності.
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(7/8)

11.11.2016 00:19:25
Даяна 11.11.2016 00:10:12
Відповідь є у моєму імхо:
Ну ясно, що чіплятимуться. Бо образливо, їх час прийшов грабувати державу і тут такий облом - продавайте.
Зверніть увагу, як борються за СВОЮ власність Порошенко, Коломойський, яким вужем звивається Ахметов. А що держава ? Ну забрали Чорноморнафтогаз і купу всього іншого в АРК і Лугандоні і що ? Хтось з державників втратив сон, чи апетит ?
Ви й самі, судячи з коментарів, прекрасно розумієте, все зайшло надто далеко, затягування ПРАВО - НАЦІОНАЛЬНИХ реформ - найпевніший шлях у постійні клієнті гуммісії ООН (чув вже і представництво в Україні відкрилося)
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(4/6)

11.11.2016 00:21:15
Авжеж.
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

11.11.2016 00:23:22
Добраніч.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

11.11.2016 00:23:56
I here
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

11.11.2016 00:39:51
Я не запевняю, що у нас все погано і все критично. Звичайно, що є багато ФРАГМЕНТАРНИХ успішних кроків і Президента, і Прем’єр-міністра, і можна наводити багато прикладів позитивних зрушень на шляху реформування економіки, однак усі  ці зрушення, на жаль, не є визначальними, не є переломними.

Ваша правда!
Тільки не робіть еківоки в сторону тузиків - немає ніяких реформ і не буде. Однотурий поняття не має як їх проводити і які - тому і підсилює вертикаль влади навмання, так як робив Хам-Хряк!
Паралельно йде пограбування людей (державне все вже вкрали), бо не красти вони не вміють!
Не согласен Согласен  Поддержка: 92%(12/13)

11.11.2016 01:32:14
Alphatiger Rs 10.11.2016 23:53:35
А ще недавно був тіпо бичок! Тепер ужже тиггор! Росте, значицця... yahoo
278385
Тому динаміка «реформ» близька до нульової позначки.
І та - під тиском Заходу....
5friends
Не согласен Согласен  Поддержка: 85%(11/13)

11.11.2016 06:19:20
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 85%(11/13)

11.11.2016 07:26:19
автору 5.5.5!
 
в свое время
я уже  накушался  ваучерами,
теперь буду есть повышения.
приятного аппетита, граждане...
КАК ЗДОРОВО ЖИТЬ, РЕБЯТА !!!!
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(9/12)

11.11.2016 08:20:46
Дюма 10.11.2016 23:29:44
Та кожен, імхо, день перебування в державній власності - це збитки.
Якщо при владі державні злочинці, то будь-яка власність буде приносити збитки. У державній власності ПРИЗНАЧЕНІ злочинці будуть все дерибанити. Приватизована власність буде руйнуватись, щоб не працювала.
 
Назвіть приклади успішної приватизації. Приватизовано тільки із метою зупинити виробництво для усунення конкурента. Ось виберіть нафтопереробну галузь. Це треба, щоб із потужностей в 50 млнн т переробки нафти закуповувати бензин у Білорусі? Де приватизовані українські нафтопереробні заводи?
 
І так все. Вся економіка.
Не согласен Согласен  Поддержка: 92%(12/13)

11.11.2016 08:54:03
dobryj5 11.11.2016 08:20:46
Назвіть приклади успішної приватизації.
Мені зручніше не по-галузево, а поіменно: візьміть українську сотню Форбс, викресліть звідти тих, хто хоч який-небудь продукт створив власними зусиллями і "майте" приклади успішної "приватизації". Треба розуміти дві обставини:
1. Оцю "От зараз ми отримали абсолютно нові дані і виявилося, що Україна за даними тих самих міжнародних організацій [МВФ і Світовий Банк] сьогодні на третьому місці серед тих країн, які нелегально відмивають гроші в офшорах. На першому місці Російська Федерація: вони відмивають на одну людину 732 долари в рік. Потім іде Мексика – 432,5 долари на душу кожної людини відмивається. У нас – 256,9 доларів на кожну людину щорічно відмивається».  (Юлія Тимошенко, 24 квітня 2016 року),
2. Одним успішним приватизаторам відомо, яка частка їх успішності /була/обумовлена вигідним альянсом з такими ж приватизаторами з країни вічнозелених помідор. Народно-господарчий комплекс, як відомо, був єдиний, нафтопереробка, як і виробництво міндобрив, наприклад, по суті являлись державними холдінгами, "ударно-прибуткова" ланка яких могла знаходитися як в Україні, так і в Росії і це вже, як кому повезло. (як думаєте, чому Орбан тягне за Росію ?)
Це все уродство ( моя думка) треба демонтувати і реорганізувати за правилами цивілізованого ринку. Від держави вимагається створити умови для вільного ринку і відійти (чим її менше, тим краще).  
Последний раз редактировал Дюма 11.11.2016 09:07:46
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(7/8)

1 2 3 4   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login