для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для повноцінної роботи сайту вам необхідно увімкнути у вашому браузері підтримку JavaScript. В іншому випадку багато функцій сайту будуть недоступні

РЕФОРМИ (зекономити, підвищити, продати, позичити).


РЕФОРМИ (зекономити, підвищити, продати, позичити).
Замість того, щоб провести реформи, які би дозволили економці країни ЗАРОБЛЯТИ і тим самим наповнювати бюджет, уряди Яценюка-Гройсмана намагаються шукати гроші у трьох напрямках: ЗЕКОНОМИТИ, ПІДВИЩИТИ, ПРОДАТИ, ПОЗИЧИТИ.
 
1. ЗЕКОНОМИТИ.
Зекономити вирішили  на соціальних видатках шляхом ліквідації або мінімізації пільг незахищеним верствам  населення. Хоча, при гідній зарплаті і пенсіях незахищених верств населення взагалі  б не було.  Гаразд, будемо вважати, що на даному етапі треба економити на всьому і приймати непопулярні рішення.  Тоді виникає питання:  а чому не скасовуються пільги депутатам і е-декларованим чиновникам? Сюди входять автопарки, авіа перельоти, оздоровлення і т.п.  Чому депутат, при наявності більшої зарплати, ніж у більшості населення,  повинен оздоровлюватися чи безплатно кататися за рахунок платника податків? Тим паче, що і зарплата більшості депутатів для них є кишеньковими розходами.  Чому тут «реформатори»  не проводять реформи?  Чому не прив’яжуть зарплату депутата до прожиткового мінімуму чи мінімальної зарплати? Наприклад: 10 мінімальних зарплат чи 10 прожиткових мінімумів.  Будь-ласка, - нехай має в десять разів більше, але нехай буде зацікавлений і в тому – як живуть інші, а не лише у лобіюванні власного бізнесу чи бізнесу того, хто фінансував його виборчу кампанію.
     Для прикладу, - ось перша десятка депутатів-мільйонерів, які не відмовилися від державної допомоги на житло:
 
Вадим Нестеренко (БПП), 206 млн грн.
Олександр Вілкул (Опоблок), 190 млн грн
Євгеній Гєллєр (Відродження), 165 млн грн
Руслан Демчак (БПП), 133 млн грн
Євгеній Мураєв (позафракційний), 94 млн грн
Борислав Розенблат (БПП), 94 млн грн
Геннадій Чекіта (БПП), 90 млн грн
Анатолій Денисенко (позафракційний), 85 млн грн
Олександр Пресман (Відродження), 71 млн грн
Аркадій Корнацький (БПП), 57 млн грн.
 
Всього у 2015 році назбиралося 119 народних депутатів, які задекларували більше мільйона гривень грошових активів і при цьому отримували компенсацію на житло.
 
Може хтось із віртуальних адептів влади пояснить, - чому  платники податків мають платити за житло Нестеренку і йому подібним?  Чи у держави надто багато грошей, які нікуди дівати?  Чому «реформатори» тут не намагаються економити?
 
Інший приклад: У 2015 році власник підприємства «Мотор-Січ»  В.Богуслаєв (30-та позиція серед найбагатших людей України) отримав від держави (увага!) матеріальну допомогу в сумі 14616 грн.
Матеріальну допомогу в розмірі 10 320 гривень отримав також нардеп БПП Давид Макар'ян, який записав доходів на 4,2 млн. гривень.
ОСЬ ЗВІДКИ ТРЕБА ПОЧИНАТИ ЕКОНОМИТИ, а не з дітей-сиріт, пенсіонерів,  вчителів і т.д.
 
2. ПІДВИЩИТИ.
      Що можуть підвищувати неуспішні реформатори? Хіба що пенсійний вік, податки, курс долара, ціни на товари чи комунальні послуги, або, в крайньому разі, зарплату чиновникам. З цим вони успішно справляються. Почалося таке підвищення вже давно, а зараз набирає більших обертів.  Стосовно тарифів, то в умовах економічного занепаду це вимушена міра, бо це одна із статей доходів , особливо, коли немає звідки повертати кредити. Однак Міжнародний валютний фонд  цього ніколи не вимагав, як дехто намагався брехати. Програму складав Уряд, а МВФ лише затверджував, і тому емвеефу  байдуже звідки Уряд братиме гроші, йому потрібна лиш гарантія, що ці гроші повернуться з прибутком. Отож, все, що можна було підвищити (крім економіки), наші «реформатори» вже підвищили.  Що далі? Хіба ще раз повторити по новому колу.  Тож Гройсман знову ініціює збільшення податків    А ще ходять  чутки про повторне підвищення пенсійного віку. Прем’єр-міністр заспокоює, кажучи: «Уряд чітко визначив позицію – на сьогодні таке підвищення неможливе!»  (прес-служба Кабміну, 18.10.2016.) Але у цих запевненнях Володимира Борисовича є дуже цікаве і хитре слово – «СЬОГОДНІ».  Найсумніше те, що підвищення пенсійного віку таки можливе, і не через вимоги «поганого» МВФ, на якого дехто хоче перевести стрілку, а через ситуацію в Україні, і найперше – через критичний дефіцит Пенсійного фонду (ПФУ), виною якого є далеко не МВФ. Тому у напрямку «підвищити»,  «реформи» в Україні швидше всього ще продовжуватимуться.  Тож в той час,  доки Володимир Борисович підбирає слова для «лапші на вуха», аби потім виглядати маленьким брехуном, а не великим, міністр фінансів України О.Данилюк у цьому питанні не є таким категоричним і пояснює більш правдиво і  реалістично: «Я не виключаю можливості підвищення пенсійного віку в ході майбутньої пенсійної реформи. Але при цьому наголошую на відсутності вимоги щодо підняття віку на конкретну кількість років з боку МВФ у Меморандумі між МВФ та Україною».
 
3. ПРОДАТИ.
Продаж державної власності відбувався за всіх президентів України. Це дуже легкий спосіб наповнення бюджету.  А при умові, що власник розбудовує придбане підприємство, це дає позитивні результати і в цілому для економіки.  В часи перших президентів традицією було довести підприємство «до ручки», обезцінити і продати з відкатом.  Зараз, після того, коли усі перспективні підприємства довели «до ручки» і продали, до цього додалося ще і рейдерство успішних підприємств.  Однак є ще залишки і державної власності. Ще не все продано, ще не все розкрадено.  І для таких «реформаторів» як Порошенко-Яценюк-Гройсман, це також важлива стаття наповнення бюджету. Адже продати державну власність значно легше, ніж заробляти нею. Звичайно, це ТИМЧАСОВИЙ прибуток, але ж і на посадах «реформатори» вічно не збираються бути.
           Законопроектом N1567 уряд  Яценюка запропонував скоротити перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, шляхом виключення з переліку об'єктів, які не відповідають критеріям, визначеним у статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна", а також тих об'єктів, які було ліквідовано або реорганізовано.     Із чинного переліку підприємств вилучили близько тисячі підприємств. Новий список підприємств, що не підлягають приватизації, сформовано всього з 200 об'єктів, які і до цього були в переліку, додавши до них 351 нових незначних об'єктів, які, вочевидь, залучили до цього списку для того, щоби не показати масштабів розпродажу державної власності.
          Причому очевидно, що продаж прибуткових підприємств, ще й під час економічної кризи та війни, коли їхня номінальна вартість зменшилась, лише зменшить надходження до державного бюджету. І це саме в той час, коли уряд запроваджує політику тотальної економії на всіх соціальних видатках.  На ліпецький завод  (як і на сотню інших підприємств корпорації «Рошен»)  не знайшлося достойного покупця, зате державну власність завжди є кому продавати.   Уряди помінялись, але практика пускати державу «з молотка» не припинилась.
 
4. ПОЗИЧИТИ.
Ще одним напрямом і способом «реформаторів» перекладати з пустого у порожнє  є позики у Міжнародного валютного фонду.  Якби не вони, давно би вже Україна напоролася на дефолт. Потреба в транші МВФ відпаде тоді, коли в Україні з’являться лідери і почнуть проводити реальні реформи.  Про це розповів  екс-заступник НБУ, економіст Олександр Савченко. За його словами, МВФ завжди допомагає країнам, у яких нестача грошей, знань, умінь, а також лідерів і стратегічних ініціатив.   А оскільки таких лідерів з стратегічними ініціативами на горизонті поки що немає, то і цей напрям «реформ» вочевидь буде зберігатися ще довго.  
 
ВИСНОВОК.
Я не запевняю, що у нас все погано і все критично. Звичайно, що є багато ФРАГМЕНТАРНИХ успішних кроків і Президента, і Прем’єр-міністра, і можна наводити багато прикладів позитивних зрушень на шляху реформування економіки, однак усі  ці зрушення, на жаль, не є визначальними, не є переломними. Тому динаміка «реформ» близька до нульової позначки. Про це свідчать і моніторинг незалежної аналітичної організації  VoxUkraine, і висновки  експертів.
 
Отож, від  політики «зекономити», «підвищити», «продати» і «позичити» пора нарешті приступити до політики «РОЗВИВАТИ», щоб успіхи у державному секторі економіки були такими ж значущими, як і успіхи у власному бізнесі вищих посадовців.
 
Тож успіху Вам У ВСЬОМУ, шановні можновладці!

© Даяна [10.11.2016] | Просмотров: 4226

2 3 4 5
 Рейтинг: 43.3/51

Комментарии доступны только зарегистрированным -> Facebook-login



programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2022 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Вхід через Facebook