для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Всеосяжний сліпий траст

Всеосяжний сліпий траст
Довіра це вельми рідкісне, більш того дуже цінне  почуття.
Відтак довіряти в сліпу, та ше й баризі, всі «життєві принципи» котрого зводяться до елементарного …  
це верх глупства, шоб не сказати  відвертої дурості.
 
Однак, як кажуть в народі – «яке їхало, таке й здибало» й прибічники «гаранта» ладні сліпо повторювати ту ж дурню яку останній згодовує своїй пастві. Отут нещодавно один «пачітатєль» шоколаду затято намагався отримати відповідь на своє досить дивне запитання …
15.10.2016 00:33:59
Хто у Владі в Україні заявив про згоду провести вибори до отримання контролю над кордоном?
зараз, а не в час підписання домовленостей.

Дивне тому, що з одного боку в країні практично нема людини котра б не знала що саме такий алгоритм передбачений Мінськими папірцями, а з іншого нема тих, хто б не чув від «гаранта» отого глупства про «безальтернативність мінських домовленостей». Однак фраза «пачітатєля» – «зараз, а не в час підписання домовленостей» дає зрозуміти, що «підписати» одне, а потім відшуковувати способи «кинути» учасників, це нормально, як для гаранта європейської країни. Однак чим ти тоді відрізняєшся від Пуйла?!
 
Ні, безперечно нам розкажуть шо то була велика стратегія – обману ворога, адже з «вовками жити, по їхньому вити» і виконувати підписане … «і в міслях нє било». Однак, на біса ж підписувати те, виконання чого протирічить не тільки інтересам твоєї країни, а й елементарному здоровому глузду. Та й брехати не варто, ніби то забуваючи, що «гарант» Конституції таки збігав до ВР, щоб внести зміни до Основного Закону держави на догоду зовнішньому агресору, що само по собі тхне державною зрадою, як для дійсно гаранта незалежної держави. Але хвалити Бога ще є українські громадяни, що зібравшись під ВР, хоч і ціною трагічних подій, однак змогли вправити клепку затурканим депутатам й зупинили офіційну фіксацію зради державних інтересів в Конституції.
 
Т ще й похапцем внесені антиконституційні зміни в Конституцію, в частині голосування змін до неї – «на наступній черговій», та ще й освячені КС, після чого голосувати зміни можна будь коли, сумнівів в намірах «гаранта» не залишають.
 
Бо «сцуть» мінських домовленостей очевидна, й відносно них вельми точно висловився Сергій Дацюк
«Мінські домовленості» це домовленості про цивілізований розпад України, на який українська олігархічна влада погодилася і тепер шукає спосіб, як найменш вразливо донести це своїй громаді.
 
«Мінські домовленості» це більше, ніж зрада українського правлячого класу своєї громади – це зрада міжнародної спільноти самому принципу ООН (преамбула Статуту ООН – принцип «рівності прав великих та малих націй»)
.
Враховуючи що вже два Майдани поспіль, результатами зусиль романтиків користаються олігархічні негідники, то у останніх з’явилась  думка, що вони виживуть «за будь-якої влади, за будь-якої політичної приналежності територій їх активів». Однак події у ВР 14 квітня цього року продемонстрували, що злодійські «еліти» таки дуже бояться втратити влади, і один одному абсолютно не вірять.
 
Постанова про призначення Гройсмана прем’єром була прийнята з грубим порушенням Конституції України, оскільки голосувався не президентський проект постанови про призначення, а проект внесений депутатами Югіком Луценко та Максимкою повним Бурбаком.
 
Бо для унеможливлення «кидка», в цю постанову було напхано все, про що мріялось й БПП і НФ, а саме – відставка Яценюка, з відміною постанови про визнання роботи КМ у 2015 році незадовільною, ну й «важдєлєнноє» призначення Гройсмана прем’єром.
 
От тільки після такого «призначення», чого в правовому сенсі вартий підпис якогось там Вовіка Гройсмана, бо в цивілізованій країні, ну хіба що як автограф дружбана «гаранта».
 
Та власне питання довіри взагалі досить гостро стоїть в Україні, якщо вже навіть Віденьський провайдер «гаранта», Дімка Фірташ, поділився своїми откровєніями … «Ми вважали, що Порошенко буде меншим злом, а він став більшим злом», то про що вже думати 54% електоральних йолопів.
 
Та власне й найбільше зло від кримінально-олігархічної системи навіть не в тому що вона мародерствує, грабуючи під час війни бюджет країни та її громадян, а те, що вона підриває – надію на краще та віру людей в побудову успішної України.
 
Бо найгірше що може бути в нашому положенні – це саме зневіра, появу якої ні в якому разі допустити не можна. Хоча власне, а з чого зневірятись, адже розраховувати на те, що олігархи почнуть реформувати країну, це треба вже зовсім жодної клепки в голові не мати.
 
Тому найголовніше не залишати олігархічній системі часу навіть до наступних чергових виборів, бо це просто ускладнить можливість реформування країни, та вщент виснажить її економічні сили.  
 
Звичайно можна вивернути цілу купу закидів на кшталт  – «а чи є план дій»,, «Пуцін нападзьот», «всьо в руках алігархав» й т.п.
 
А ще нагальні зміни в країні можна вельми ефективно поховати під десятиріччями обговорень різноманітних й часом вельми контроверсійних візій – хто стане рушійною силою змін, яка має бути Конституція, як все унормувати, та з кого буде складатись конституанта.  
 
Однак в житті все простіше, навіть реалізація отієї «коаліційна угода», котру уклали після Майдану гідності, й дуже швидко забули, є для початку цілком нормальним планом дій, тільки варто розуміти, що мирно й ліберальненько «систему» зламати не вдасться, її доведеться трощити, а її носії будуть змушені вищати від болю та «задоволення». А крім того ще треба засвоїти просту істину, не буває при зламі «системи» – самоорганізації, бо вона складається виключно з ініціативи окремих людей з лідерськими якостями (власне - Лідерів). Не буде їх, не буде ніякої «самоорганізації». От тільки Лідери які здатні в Україні зреалізувати злам олігархічної «системи», це «товар» штучний, їх по пальцях можна порахувати.
 
Шось у мене таке відчуття, шо певну «субстанцію» вже почало корчити в судомах й чутно виск, бо вони чітко відчувають Лідера, як це вже неодноразово було, хоча б в тому ж останньому фейковому, «безврємєнно патанувшєм»  сльомі.
 
Так шо власне питання в одному … в якому акті бабахне ружжо, «висяче на стіні»!
 
P.S. До речі, єдиною рушійною силою змін (в т.ч. й у сенсі фінансування процесу) зараз можуть стати лише залишки середнього класу, можливо хтось з хитрунів олігархів, котрого далекоглядність спонукає стати патріотом, та безперечно батальйони з громадою шо долучаться.


© Surfеr [19.10.2016] | Рейтинг: 36.0/57 | Просмотров: 2396

2 3 4 5 36.0/57




Комментарии

1 2 3 4   »
19.10.2016 11:09:35
От тільки Лідери які здатні в Україні зреалізувати злам олігархічної «системи», це «товар» штучний, їх по пальцях можна порахувати.

Починаємо рахувати пальці.
Палець №1 - Юля
Палець №2 - Юлія Володимирівна
Палець №3 - Тимошенко
Палець №4 - Воровка
Палець №5 - Вона
Последний раз редактировал pronto 19.10.2016 11:12:42
Не согласен Согласен  Поддержка: 35%(9/26)

19.10.2016 11:20:54
рушійною силою змін (в т.ч. й у сенсі фінансування процесу) зараз можуть стати лише залишки середнього класу, можливо хтось з хитрунів олігархів, котрого далекоглядність спонукає стати патріотом, та безперечно батальйони з громадою шо долучаться.
А ще волонтери...
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(14/21)

19.10.2016 11:54:15
278385  
 
Енто 2
Не согласен Согласен  Поддержка: 24%(7/29)

19.10.2016 13:05:35
єдиною рушійною силою змін (в т.ч. й у сенсі фінансування процесу) зараз можуть стати лише залишки середнього класу, можливо хтось з хитрунів олігархів, котрого далекоглядність спонукає стати патріотом, та безперечно батальйони з громадою шо долучаться.

---------
 
боюсь что вас с Багиней подвела дислексия.
 
действительно в ответ на Юлин заход "дайте денег - и я вам сделаю изменеия" прозвучала фраза: "соси хуй, курва косатая".
 
но эта фраза не означала, что после отсоса у ЮВТ появятся деньги на прожекты.
 
эта фраза означала что денег не будет.
Не согласен Согласен  Поддержка: 18%(4/22)

19.10.2016 13:13:29
5
Цуцики нервують... biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 85%(22/26)

19.10.2016 13:14:51
можливо хтось з хитрунів олігархів

------
 
во1 - это были бабки не хитрунов, а Путина.
 
во2 - если бы Путин верил в успех вашего дела - он бы вам необходимые бабки и сейчас дал.
но пока что он предпочитает иметь вас забесплатно.
 
а все почему - потому что репутация кидалы и лузерши "в Вашингтоне и Кремле".
 
biggrin biggrin biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 32%(6/19)

19.10.2016 13:42:40
Та власне й найбільше зло від кримінально-олігархічної системи навіть не в тому що вона мародерствує, грабуючи під час війни бюджет країни та її громадян, а те, що вона підриває – надію на краще та віру людей в побудову успішної України.
Як можна зрозуміти з написаного, автор вважає кримінально-олігархічну систему ворогом хороших людей. І в той же час автор вважає, що це саме "вона підриває – надію на краще". Тобто, ворог підриває надію на краще. Тобто, хороші люди сподіваються на кримінально-олігархічну систему, а система підриває надію.
 
Що ж робити хорошим людям? Невже думати про заміну цієї системи на демократичну?
Eyes in a heap
Не согласен Согласен  Поддержка: 40%(4/10)

19.10.2016 13:50:43
сильвер 19.10.2016 13:05:35
боюсь

Ты еще не отгрыз себе писюн от страха?patient
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(12/16)

19.10.2016 13:57:27
5
Як на мене, часу обмаль, потрібно поспішати.
Не согласен Согласен  Поддержка: 73%(11/15)

19.10.2016 14:10:01
Не согласен Согласен  Поддержка: 79%(19/24)

19.10.2016 14:13:20
сильвер 19.10.2016 13:05:35
действительно в ответ на Юлин заход "дайте денег - и я вам сделаю изменеия" прозвучала фраза: "соси хуй, курва косатая".
rofl О мля, просто любо дорого посмотреть как газоофисный планктон плющит!
 
сильвер 19.10.2016 13:14:51
во1 - это были бабки не хитрунов, а Путина.
 
во2 - если бы Путин верил в успех вашего дела - он бы вам необходимые бабки и сейчас дал.
но пока что он предпочитает иметь вас забесплатно.
 
а все почему - потому что репутация кидалы ... "в Вашингтоне и Кремле".
biggrin не иначе масенькому на озвучивание сэкретных прОтоколов о финансировании Пэцыка добро дали I roll!
За Вашингтон Байден усё продемонстрировал, а от Пуйла, по своим каналам мазу ты шоле получил All ok
 
И от шо любопытно, оказывается всего одна незаурядная Личность, способна целую свору проолигархических утырков приводить в состояние полной неадекватности и какой-то животной злобы, прям у сущностей поджелудочная желчь не успевает вырабатывать rofl
Последний раз редактировал Surfеr 19.10.2016 16:29:56
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(12/16)

19.10.2016 14:20:17
    15.10.2016 00:33:59
    Хто у Владі в Україні заявив про згоду провести вибори до отримання контролю над кордоном?
    зараз, а не в час підписання домовленостей.
 
 
Дивне тому, що з одного боку в країні практично нема людини котра б не знала що саме такий алгоритм передбачений Мінськими папірцями, а з іншого нема тих, хто б не чув від «гаранта» отого глупства про «безальтернативність мінських домовленостей». Однак фраза «пачітатєля» – «зараз, а не в час підписання домовленостей»

вибачась і відразу виправляю неточність:

Хто у Владі в Україні заявив про
згодуможливість провести вибори до отримання контролю над кордоном?
    зараз, а не в час підписання домовленостей.

Последний раз редактировал Pavlotex 19.10.2016 14:20:45
Не согласен Согласен  Поддержка: 27%(3/11)

19.10.2016 14:21:34
Євген Новосад 19.10.2016 11:20:54
А ще волонтери...
Yes Приймається, тим паче що вони здебільшого саме і є представниками  отого середнього класу.
Карт 19.10.2016 13:42:40
Тобто, хороші люди сподіваються на кримінально-олігархічну систему, а система підриває надію.
shok Карт, а не дуже обтяжить, пояснити на якому етапі вибудови своїх "умазаключєній" вас осяйнуло таке контроверсійне "твердження", бо воно точно не моє pardon
Карт 19.10.2016 13:42:40
Невже думати про заміну цієї системи на демократичну?
All ok Краще здійснювати заміну.
Pavlotex 19.10.2016 14:20:17
вибачась і відразу виправляю неточність:
All ok Та ми з дорогою душею, виправляй хоч по 10 разів на день, а от чи не буде піздно ТАМ, так шо про свої "самнєнія" розповіси вже зовсім в іншому місці, ... компетентним органам smile3
Ти ж знаєш - "шо написяне пєром нє вирубіш топором" Attention або оце вікопомне - "Рукапісі нє гарят!" rofl
Последний раз редактировал Surfеr 19.10.2016 15:28:16
Не согласен Согласен  Поддержка: 79%(11/14)

19.10.2016 14:25:30
pronto 19.10.2016 11:09:35
Починаємо рахувати пальці.
Палець №1 - Юля
Палець №2 - Юлія Володимирівна
Палець №3 - Тимошенко
Палець №4 - Воровка
Палець №5 - Вона
Палець №6 -Богиня
Палець № 7 -просто Юля
Палець №8 -Вона,Жанна Дарк
Палець №9  -Вона,д"Артаньян
Палець №10- Баба Юляbiggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 29%(4/14)

19.10.2016 14:28:18
Постанова про призначення Гройсмана прем’єром була прийнята з грубим порушенням Конституції України, оскільки голосувався не президентський проект постанови про призначення, а проект внесений депутатами Югіком Луценко та Максимкою повним Бурбаком.
довго ж ви спалиDevil
 

про це я давно сказав у темі:
 
Чому коаліцію неможливо створити із двох фракцій.12.04.2016
Не согласен Согласен  Поддержка: 30%(3/10)

19.10.2016 14:31:41
це вже неодноразово було, хоча б в тому ж останньому фейковому, «безврємєнно патанувшєм»  сльомі.
це ще невідомо.Rules
справу з самозванчим відкриттям паралельного Сльому подав у "Правила" на розсуд Адміна...
Последний раз редактировал Pavlotex 19.10.2016 14:32:07
Не согласен Согласен  Поддержка: 36%(4/11)

19.10.2016 15:25:02
PiligrimK 19.10.2016 13:13:29
нервують
Surfеr 19.10.2016 14:13:20
плющит

Угу-угу.
 
за два с половиной года качановская сиделица не нашла ни бабок, ни сторонников из среднего класса, ни сторонников-олигархов, ни поддержки батальонов.
 
О чем ее поклонники пишут прямым текстом.
 
кого же это плющит?
 
biggrin biggrinbiggrin
 
Короче сейчас для бльков в эфире прозвучит веселая песенка Битлз Baby you can drive my car.
 
https://www.youtube.com/watch?v=M7qNlocNIf8
 
Краткий перевод:
 
Asked a girl what she wanted to be
She said baby, "Can't you see
Юльку спросили: «Кем хочешь быть?»
Президентом, итить-молотить
 
I got no car and it's breaking my heart
But I've found a driver and that's a start"
Но у нее нет
фінансування процесу
середнього класу,
хитрунів олігархів,
батальйонів
громади

Но зато есть бесплатные пидорасы на подтанцовке – и это начало
 
biggrin
Последний раз редактировал сильвер 19.10.2016 15:26:04
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(6/18)

19.10.2016 15:57:43
сильвер 19.10.2016 13:05:35
Підтримка:0%(0/4)
сильвер 19.10.2016 15:25:02
Підтримка:0%(0/3)

а словами попробовать, слабо?
 
дескать, всевыврети пецекаки - и бабло у нас есть, и поддержка среднего класса, и хитрун-олигарх ХХХ на нашей стороне, и батальоны ждут приказа.  щас последнюю точку доимхуим - и выдвинемся на Киев.
 
biggrinbiggrinbiggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(5/15)

19.10.2016 16:09:42
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 64%(9/14)

19.10.2016 16:16:32
сильвер 19.10.2016 15:25:02
а два с половиной года качановская сиделица не нашла ни бабок, ни сторонников из среднего класса, ни сторонников-олигархов, ни поддержки батальонов.
 
О чем ее поклонники пишут прямым текстом.
shok в приличном обществе это называют голимой  софистикой pardon, но тебе об этом не знать простительно All ok
А что касается ...
сильвер 19.10.2016 15:25:02
веселая песенка Битлз Baby you can drive my car.
То ее олигархи уже с 2005 крутят не переставая, а псдец все ближе и ближе blush2, папередний бегун на не очень дальние дистанции Фёдрычь, вполне может поделиться с нынешним опытом biggrin
Так шо ...
And she said, listen, babe, I’ve got something to say,
I got no car, and it’s breaking my heart,
But I’ve found a driver, that’s a start. biggrin
Мрачный 19.10.2016 16:09:42
Радий бачити в доброму гуморі smile3
Последний раз редактировал Surfеr 20.10.2016 00:06:32
Не согласен Согласен  Поддержка: 64%(7/11)

1 2 3 4   »










programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login