для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

КРАЇНА ДЛЯ "різних ЛЮДЕЙ"

КРАЇНА ДЛЯ
Як відомо, (Тарифи на газ в Україні таки підвищуватимуть до рівня реальної ціни.) 20 квітня 2016 року прем'єр-міністр заявив, що: "Низькі чи економічно необґрунтовані тарифи – це пули для жорсткої корупції. Це десятки-сотні мільярдів, які заробили різні люди. Коли газ для одної категорії коштує три тисячі, а для іншої сім, то списують по три тисячі на населення, а продають по сім. Заробляють мільярди. Коли буде одна ціна, то все".
 
Ця заява є, НМД, трохи незрозумілою за формою і за змістом. Виникають деякі питання.
 
1. Не є зрозумілим кому продавали по 7 тисяч -- населенню чи підприємствам. Чи на експорт. Схоже, що НЕ населенню. Інакше це всі зразу побачили б в своїх рахунках за газ. Відповідно, продавали підприємствам або на експорт.
 
2. Хто продавав? Прем'єр-міністр назвав якихось анонімних "різних людей". Він не знає, хто це такі? Чи "стісняється" назвати конкретні фірми та прізвища менеджерів і власників. А також об'єми таких продаж. А точніше крадіжок.
 
3. Якщо ці таємничі "різні люди" "списували" газ по 3 тисячі на населення, а продавали "наліво" по 7 тисяч, то виходить, що в Україні продавалось газу більше, ніж видобувалось та імпортувалось.
Ось умовний приклад. Видобуто 20 млрд. куб.м., імпортовано -- 30. Всього -- 50.
З 20 млрд. куб.м. 15 продано НАСПРАВДІ населенню. А 5 продано наліво. Але на населення списано всі 20 млрд. внутрішнього видобутку. Промисловістю спожито 30 млрд.куб.м. імпортованого і 5 -- "лівих". Всього (за документами) має бути спожито 20+5+30=55.
Як бачимо -- більше, ніж було в наявності.
 
Виходить так, що Україні абсолютно відсутній облік та контроль за використанням газу?
 
Звідси наступне питання,
4. Якщо облік і контроль відсутні, то звідки пан прем'єр-міністр знає про озвучені ним дії "різних людей"?
 
5. Які гарантії, що після підвищення ціни на газ для населення, практика крадіжок не припиниться? Тобто, ті ж самі таємничі "різні люди" будуть так само приписувати об'єми населенню (але вже по 7 тис. за куб.м.) і "приписане" так само продавати "наліво"?
 
Навіть більше скажу -- у цих "різних людей" навіть вибору не буде. Вони змушені будуть "приписувати" зайве. Інакше вилізе шило з мішка -- зменшаться дані, щодо споживання газу населенням. І стануть очевидними вчорашні "приписки".
 
Щодо останньої тези мені зараз можуть заперечити: мовляв, звичайно, що обсяги споживання з подорожчанням зменшаться.
Так, ЗАГАЛЬНІ обсяги мусять зменшитись. І відчутно. Бо значна частина людей відмовиться від споживання газу. Але це, переважно сільське населення. І, переважно, на опалення.
А от об'єм споживання на одного споживача навряд чи наступного сезону зменшиться відчутно.
 
6. Цікаво, а коли панові прем'єр-міністру стало відомо про цих анонімних "різних людей"? Схоже, що не зразу після того, як став на нову посаду. Бо за 2-3 дні таку інформацію важко зібрати і проаналізувати, зробити висновки і обрати рішення. Враховуючи, що ще й над програмою дій уряду треба працювати.
Звідси наступне запитання.
 
7. Чому мовчав раніше? Виходить трохи негарно. Довгі роки пан Гройсман був міським Головою. Впродовж цих років "різні люди" обкрадали державу і виборців пана Гройсмана. Він про це, ймовірно, знав і мовчав. А зараз, отримавши владу, фактично лобіює інтереси "різних людей", які обкрадали державу і народ України.
 
І наостанок.
8. Коли ми почуємо про відкриття кримінальних справ проти "різних людей", які РОКАМИ обкрадали населення і державу на "десятки-сотні мільярдів"? В цьому контексті у ГПУ мають виникнути питання до "папєрєдніка" пана Гройсмана -- пана Яценюка.

© ToiSamiy [28.04.2016] | Рейтинг: 42.3/30 | Просмотров: 2401

2 3 4 5 42.3/30




Комментарии

1 2 3   »
MVF

MVF
28.04.2016 08:59:52
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(6/7)

28.04.2016 10:02:16
Умный Гройсман понимает,
хвост рубить нам нужно враз.
Тот, кто с этим не согласен,
тот козел и сами знаете кто.
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(2/3)

28.04.2016 10:37:15
Якщо ці таємничі "різні люди" "списували" газ по 3 тисячі на населення, а продавали "наліво" по 7 тисяч, то виходить, що в Україні продавалось газу більше, ніж видобувалось та імпортувалось.

Население потребляющее газ должно обзавестись счетчиками и никто ничего на них не спишет.
А если решил съэкономить на счетчике - плати за виртуальный газ.
biggrin
 
Для тех, кто получает не газ, а тепло.
 
При потреблении газа в нормально утепленном доме расход должен быть 8 - 10 кубов на метр в год.
Т.е. для 45-метровой хрущевки это должно составить 450 кублв.
Пусть 500.
При цене газа 7 гр - 3500 грн в год. Или 500 гривен в течении 7 зимних месяцев.
Если у Вас такие расходы, то все правильно.
Если больше, то у Вас воруют:
а) местная котельная
б) соседи
в) закрывайте окна и форточки.
 
Больше некому.
Последний раз редактировал ланецкий 28.04.2016 10:43:57
Не согласен Согласен  Поддержка: 25%(2/8)

28.04.2016 10:43:03
ланецкий 28.04.2016 10:37:15
в нормально утепленном доме расход должен быть

?
До "нормально утеплених" будинків ще треба дожити. Наразі їх (багатоквартирних) практично не існує. І уряд(и) нічого не робили і не роблять в цьому напрямку.
Тому "должен быть", це лише мрії.
Просте підвищення тарифів цьому не зарадить.
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(6/7)

28.04.2016 10:47:37
ToiSamiy 28.04.2016 10:43:03
До "нормально утеплених" будинків ще треба дожити. Наразі їх (багатоквартирних) практично не існує. І уряд(и) нічого не робили і не роблять в цьому напрямку.

Вообще-то это ваша собственность, а не собственность правительства.
 
ToiSamiy 28.04.2016 10:43:03
Просте підвищення тарифів цьому не зарадить.

Смысл повышения тарифов - не тратить бюджетные деньги на отопление приватной собственности, а возложить эту заботу на владельцев недвижимости.
Не согласен Согласен  Поддержка: 14%(1/7)

28.04.2016 11:02:34
ланецкий 28.04.2016 10:37:15
Т.е. для 45-метровой хрущевки это должно составить 450 кублв.
Пусть 500.
При цене газа 7 гр - 3500 грн в год. Или 500 гривен в течении 7 зимних месяцев.
ланецкий, ну ты прям как Кролик............. На домах установлены счетчики, считают в Гкал. Сейчас тариф - 660 грн\Гкал. На 50 м.кв в осенне-зимний период - от 0.7 до 0.9 Гкал. (это при нынешней теплой зиме) Сейчас (с 1-го мая) тариф за газ для предприятий Теплоэнерго поднимают (там где то 1200 грн\Гкал будет). Дальше можешь считать сам...
 
Плюс к этому, горячая вода поднимется до 70 грн.\куб., и электрику подтягивают до 1 грн.\квт (это до 100 квт. в потреблении)...........
Последний раз редактировал Антифриз 28.04.2016 11:16:42
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(6/7)

28.04.2016 11:05:06
ланецкий 28.04.2016 10:47:37
Вообще-то это ваша собственность, а не собственность правительства.

Це не змінює суті сказаного мною. Уряд повинен створити такі умови, щоб таке утеплення відбувалось. Але уряд(и) цього не може, або не бажає робити. А всі розмови про "власників житла" це лише прикриття імпотентності уряду в вирішенні питання.
По факту співвласники багатоквартирних будинків НЕ ЗДАТНІ самостійно вирішити проблему втрат тепла.
Але це -- окреме питання, яке не стосується змісту матеріалу. Тут питання конкретно до Гройсмана.
 
ланецкий 28.04.2016 10:47:37
Смысл повышения тарифов - не тратить бюджетные деньги на отопление приватной собственности, а возложить эту заботу на владельцев недвижимости.

Ога. А "різні люди" будуть продовжувати красти.
 
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

28.04.2016 11:57:53
А это информация к размышлению:
От що ми читаємо на його (Нафтогазу) ОФІЦІЙНОМУ сайті, в розділі "Питання".
http://www.naftogaz.com/…/0/A54B831D85568C37C2257FA00032986…
 
- Cередньозважена ціна закупівлі газу з зовнішніх і внутрішніх джерел складає 3212 грн або 146 дол./ткм
Запам'ятайте цю цифру. Це і є справжня ринкова ціна газу в Україні, оскільки включає в себе поставки з усіх джерел, і всі заплачені податки.
Тобто, це усереднена ціна, по якій газ "входить" в "Нафтогаз". Це суміш газу українського (60%) та імпортного (40%).
Для приготування їжі використовується 5,8 млрд куб. м. Для опалення - 8,7 млрд куб. м + 6,8 млрд куб. м = 15,5 млрд. куб. м.. В сумі виходить 21,3 млрд. куб. м. газу.
Запам'ятайте цю другу цифру. Стільки газу списується як використане населенням.
Тепер іще дві цифри. Нова єдина продажна ціна для газу будь-якого походження - 6879 гривень. Стало бути, комерційна націнка на газ становить - 3667 грн., тобто, майже 100%.
І по факту населення спожило газу за 2015 рік 15 млрд. куб. м. газу ВСЬОГО. Отже, 6,3 млрд. кубометри газу пішло "в нікуди" (а точніше, "усохло" і "утрусилось" із відповідним зиском в потрібну кишеню - не забудьте про високі відсотки втрат, які сюди теж входять, і які теж є чудовим джерелом увода газу).
Виходить, навіть якщо популістів не слухати, а читати виключно "професіоналів" із високою зарплатою - все одно картина маслом.
 
Цікаво, вони серйозно думають, що все в порядку, і ніхто нічого не помітить?
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

28.04.2016 13:07:35
Антифриз 28.04.2016 11:02:34
На 50 м.кв в осенне-зимний период - от 0.7 до 0.9 Гкал. (это при нынешней теплой зиме)

Очень реалистично.Значит не пиздят. Примерно столько и должно быть.
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(1/2)

28.04.2016 13:10:35
ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
Уряд повинен створити такі умови, щоб таке утеплення відбувалось.

А не нужно создавать условия, чтобы пыль с мебели вытирали.
 
Это твоя собственность. Все условия создаешь ты.
ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
По факту співвласники багатоквартирних будинків НЕ ЗДАТНІ самостійно вирішити проблему втрат тепла.
От слова ленятся?
Соберитесь всем домом, сбросьтесь и утеплите.
Не согласен Согласен  Поддержка: 17%(1/6)

28.04.2016 13:47:32
278385 Автор не понимает простых теневых схем? Или просто немножко троллит?
 
1. Не є зрозумілим кому продавали по 7 тисяч -- населенню чи підприємствам.
Всем, у кого цена за газ 7 тыщ за 1000 кубов, тем и продавади.
 
2. Хто продавав? Прем'єр-міністр назвав якихось анонімних "різних людей".
Продавали те, кто имеет доступ к газовому вентилю, точнее говоря "Облэнерго".
 
3. Якщо ці таємничі "різні люди" "списували" газ по 3 тисячі на населення, а продавали "наліво" по 7 тисяч, то виходить, що в Україні продавалось газу більше, ніж видобувалось та імпортувалось.
Horns Как это так "бильшэ"? Для тех, кому по 3, выписали 20, а дали 10. Потом для тех, кому по 7 выписали 10, а дали тоже 10, но спизженные у тех у кого по 3. Разницу положили в карман. Схема конечно же сложнее, но общий план именно такой.
 
4. Які гарантії, що після підвищення ціни на газ для населення, практика крадіжок не припиниться? Тобто, ті ж самі таємничі "різні люди" будуть так само приписувати об'єми населенню (але вже по 7 тис. за куб.м.) і "приписане" так само продавати "наліво"?
Где можно украсть, продавая по 7, то что и так стоит по 7?
 
5. Чому мовчав раніше? Виходить трохи негарно.
Полномочий не имел.
 
6. Коли ми почуємо про відкриття кримінальних справ проти "різних людей", які РОКАМИ обкрадали населення і державу на "десятки-сотні мільярдів"?
Когда будет собрана доказательная база, а это годы и то не факт.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/3)

28.04.2016 13:55:08
ланецкий 28.04.2016 10:37:15
Население потребляющее газ должно обзавестись счетчиками и никто ничего на них не спишет.
А если решил съэкономить на счетчике - плати за виртуальный газ.
Коротко. Четко и как всегда, исчерпывающе Excellently Но вы же в курсе, что "государство должно обеспечить" всех счетчиками, а еще сделать ремонт в "хрущевках"?
 
ToiSamiy 28.04.2016 10:43:03
І уряд(и) нічого не робили і не роблять в цьому напрямку.
И не будут делать. Спасение утопающих, дело рук самих утопающих. Никто не поставит вам металлопластиковые окна и не заделает щели, кроме вас самих.
 
ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
Уряд повинен створити такі умови, щоб таке утеплення відбувалось. Але уряд(и) цього не може, або не бажає робити.
Как же так? 278385 Как раз таки правительство и создало все условия, что бы граждане начали очень сильно экономить энергоносители. И эта экономия уже видна по уменьшившемуся потреблению газа, а так же по переходу частников на другие (не газовые) котлы.
 
ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
Ога. А "різні люди" будуть продовжувати красти.
Если цена везде и для всех одинаковая, то украсть негде. Разве только разбавить газ воздухом, но тогда он не горит.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/4)

28.04.2016 13:59:05
Тузик_Киевлянски 28.04.2016 13:47:32
Когда будет собрана доказательная база, а это годы и то не факт.

Те люби давно в "руцком мире" спижженое проживают, а те, что поменьше - в Лугандонии светлого будущего ждут.
 
Один, неустроенный на пальме даунбасгутан, по ДД скачет. Бананы ищет и живет дружной семьей с бобрами.
Последний раз редактировал ланецкий 28.04.2016 14:00:01
Не согласен Согласен  Поддержка: 20%(1/5)

28.04.2016 14:18:49
ланецкий 28.04.2016 13:59:05
Те люби давно в "руцком мире" спижженое проживают, а те, что поменьше - в Лугандонии светлого будущего ждут.
Ну не все. Некоторые еще до сих пор руководят своими "Облэнерго". Пока им бояться нечего, следствие ведь не начато.
 
ланецкий 28.04.2016 13:59:05
Один, неустроенный на пальме даунбасгутан, по ДД скачет. Бананы ищет и живет дружной семьей с бобрами.
Что эти лишенцы могут украсть? 278385 К чему они имеют доступ? К кредитному ноутбуку и потрепанному Семейному Кодексу в мягком переплёте?
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/4)

28.04.2016 14:54:00

 
Ця заява є, НМД, трохи незрозумілою за формою і за змістом. Виникають деякі питання.
 
1. Не є зрозумілим кому продавали по 7 тисяч -- населенню чи підприємствам. Чи на експорт. Схоже, що НЕ населенню. Інакше це всі зразу побачили б в своїх рахунках за газ. Відповідно, продавали підприємствам або на експорт.

населенню.
 
почитайте платіжку на газ уважніше.
там є дві ціни...
Або ви не в Україні живете.
3,5 тисячі -це "соціальна ціна " Яценюка ,яка стосується лише 1200 кубів на зиму...
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/2)

28.04.2016 14:58:11
Тузик_Киевлянски 28.04.2016 13:55:08
    ланецкий 28.04.2016 10:37:15
    Население потребляющее газ должно обзавестись счетчиками и никто ничего на них не спишет.
    А если решил съэкономить на счетчике - плати за виртуальный газ.
 
Коротко. Четко и как всегда, исчерпывающе Excellently Но вы же в курсе, что "государство должно обеспечить" всех счетчиками, а еще сделать ремонт в "хрущевках"?
Розенко пообіцяв мільйон лічильників тепла до 1 жовтня..
 
Крім того ,подекутди є програми фінансування енергоощадливості.
 
Порада усім,хто живе у висотках.
Утепляйтесь ,поки літо..
 
ПЛАНУЄТЬСЯ збільшити Ціну за опалення РАЗИ У ТРИ (раніше дотувалось).
Так,будуть субсидії..
Але у "прольоті" будуть ті,хто їх не оформить.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/3)

28.04.2016 14:59:13
ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
Уряд повинен створити такі умови, щоб таке утеплення відбувалось.

уряд і створив такі умови.
 
до підвищення тарифів скільки було закликив, соціяльної реклями - бережіть енергію, переходьте на альтернативу, здобули незалежність державну - здобудемо незалежність енергетичну..і т п.
 
і що?
і майже ничого - долькі відсотка.
 
а як уряд підвищів тарифи відразу така мотивація з явилася - на 10% споживання зменшили.
 
Тузик_Киевлянски 28.04.2016 13:47:32
"Облэнерго".
облгазы
 
впрочем облэнерго у этого людя тоже имеются
 

ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
Впродовж цих років "різні люди" обкрадали державу і виборців пана Гройсмана".

1) виборці вважали що вони були в долі. їм бач подобалось на пару із Фірташем грабувати вітчизняного газовидобувника
 
2) розумієте, коли ви однією рукою надаєте людині можливість красти мільярди на рік - то іншою рукою мусите відкласти надію на прокуратуру, слідчих та суд.
 
бо як ви дали Фірташеві можливість красти мільярди - то дуже маленької частини цього потоку йому вистачить щоб корумпувати усю правоохоронну систему.
 
в вас не буде суду і слідства
 
а у демократичних країнах не прийнято без суду і слідства людей за грати сажджати.
 
а отже треба щоб Фірташ трішечки схуднув без корупційних грошей, з ГПУ та суду гній трішечки вийшов, і тільки після цього зявиться можливість Фірташа запроторити у тюрму.
 
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/3)

28.04.2016 14:59:24
Тузик_Киевлянски 28.04.2016 13:55:08
Если цена везде и для всех одинаковая, то украсть негде. Разве только разбавить газ воздухом, но тогда он не горит
вибухає.
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(1/2)

28.04.2016 15:00:40
Тузик хочешь заплачу за все что у тебя есть в два раза больше рыночной стоимости? (кстати уже предлагал раньшеbiggrin)
 
Сколько у тебя клонов на ДД, "не умеющий считать бананы?" biggrin Я на досуге проанализировал несколько похожих комментов, результат - у тебя  минимум три ника клонаbiggrin Будет время, продолжу...278385Программка хорошая, вероятность где-то 85%278385 хочешь продам?girl_hospital
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(1/2)

28.04.2016 15:03:16
ToiSamiy 28.04.2016 11:05:06
Це не змінює суті сказаного мною. Уряд повинен створити такі умови, щоб таке утеплення відбувалось. Але уряд(и) цього не може, або не бажає робити. А всі розмови про "власників житла" це лише прикриття імпотентності уряду в вирішенні питання.

тут вже претензії швидше до Нацбанку.
 
Що таке умови !?
це дешеві кредити..
А ЯКИЙ ІДІОТ БУДЕ КРЕДИТУВАТИСЬ ПІД 35-40-50 ВІДСОТКІВ НА УТЕПЛЕНННЯ!?
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/1)

1 2 3   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login