для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Факти?

Факти?
Якщо в газеті "Правда" ніколи не було правди, а в газеті "Известия" ніколи не було ізвєстій, то тепер я вимушений констатувати факт, що в програмі "Факти тижня" немає фактів.
ICTV належав до тих каналів, які я іноді вмикав. Якщо точніше, то інколи я переглядав новини ("Факти", як вони їх звуть), вищезгадані "Факти тижня" та "Дістало!", рідше "Інсайдер". Але після сюжету про декомунізацію у недільних "Фактах..." я волію канал Пінчука більше не переглядати.
 
Що ж то був за сюжет?

Коротко о главном. Нарешті знайдені цапи-відбувайли, яких срАчно-терміново треба принести в жертву Декомунізації, щоб совок поганий одолєть: Дніпропетровськ, Харків, Кіровоград. Одолєть совок поганий, як я зрозумів з сюжету, планується методом ретельного змішування трьох названих обласних центрів з гівном в українській інформаційній сфері.
 
Перегляд даного сюжету викликав повне відчуття купання в інформаціїних помиях. Тож зовсім вже як знущання звучала фраза

От уже ж дійсно неймовірні! І тим більш неймовірні, що перекручені, а частина навіть вигадані (Сакральну жертву треба намалювати якомога відразливішою, аби її ніхто не шкодував).
Розберу по пунктах, шо ж мені, вредному, в цьому сюжеті не так.
 
Спочатку хотілося би сказати пару ласкових щодо висловлювань журналістів ICTV про моє рідне місто. Кіровоград намалювали російською потворою, яка преться напролом як не в совок, так в Російську Імперію, тягнучи за собою ледь не всю Україну (це при тому, що не всі українці знають про існування Кіровоградської області).
Ну, от наприклад:


 
1. Ху із містер Пашутін? Так, це дійсно УСПІШНИЙ імперський мер мого міста. Росіянин - страрообрядець. Це людина, за правління якої в моєму місті з'явилися телеграф, телефон (раніше, ніж у Києві), водогін, дві трамвайні гілки, відкрився театр (відомий зараз як перший український професійний театр). Крім того, він був першим хто видав монографію з історії міста, яка служить цінним історичним документом і для нинішніх істориків.
 
2. Посада Пашутіна виборна, а тому не може служити символом Російської імперії, адже ніякі августєйшия ымпєрци його кандидатуру не призначали і ненав'язували.
 
3. Ці дяді-тьоті - це теж ымперські замашки?

Якщо так, то чого всі звіздюлі дісталися нашому Пашутіну?
А якщо ні, то до чого ці подвійні стандарти?
 
4. Пам'ятник Пашутіну було відкрито не за Януковича, а за Ющенка, у 2009 році. Афтирь має за докази статтю з вікіпедії і свою дитячу фотографію, зроблену у день його відкриття:

 
5. Чого журналістів у контексті декомунізації хвилює саме пам'ятник Пашутіну, а не, наприклад, пам'ятник Леніну через дорогу?

 
Але то ще не все:

Під час місцевих виборів проводився не РЕФЕРЕНДУМ, а ОПИТУВАННЯ. Міська влада вирішила провести опитування замість референдуму в останній момент, а тому багато хто про цю підміну навіть не здогадувався. Природньо, що тепер це ОПИТУВАННЯ виглядає для тих багатьох, як незаконний референдум.
Більш того, офіційно влада результатів опитування не визнавала і подала на розгляд Верховної Ради аж сім варіантів назви міста (всі, що були у "бюлетені")
 

Прихильники назви "Єлисаветград" не всі такі аж ідійоти і прекрасно розуміють, що за явки на вибори (а значить і на опитування) у 30% ні про яку більшість мови бути не може (я вже мовчу про масові голосування одного виборця на кількох дільницях (при цьому це стосується не лише назви "Єлисаветград", як ти подумав, мій упереджений читачу: мій батько знає одного мужичка, який на п'ятьох дільницях проголосував за "Екзампей").
Істерію ж у соцмережах розбурхує ригіонал Стрижаков, який самовисуванцем перся на пост міського голови, основним пунктом програми маючи перейменування міста в Єлисаветград. А оскільки пацан тепер уже не депутат, але і не мер (ойц!), то усі провокації і шкандалі розбурхує саме він. Тому на це гівно краще не звертати уваги і не сприймати серйозно його істерики і забаганки.
 
Ну, і пару слів за Дніпропетровськ.

Оце, мля, зрада зрадна: в українському місті назвали вулицю на честь видатного українця, який створив єдине в світі анархічне суспільство і додав не одну славну сторінку до історії військової справи (один винахід тачанки чого коштує!).
Знову ж таки, пам'ятник Махну у Гуляйполі нікого не смущаєть

А то що з Лєніним перемовини вів, так в Кіровограді цілий універ зветься іменем людини, яка своїми дипломатичними зусиллями створила всі умови для окупації України радянською Росією (його, до речі, зрадником ніхто не вважає):

 
Ну, і вже цілковитою маніпуляцією виглядає відлов совкового бабища і запитання до нього, на честь кого ж названо вулицю імені Джона Голта:

 
Що там вже казати про ось цю милу фразочку?

Дійсно. Жителі Днєпра, Кіріка і Харькова надто тупі і совкові, щоб давати їм щось вирішувати. Хай їх Київська інтілігєнция желєзною рукою до щастія веде.
Шо кажете? Одеса раніше Гаджибеєм називалася? Пам'ятник Катерині в них стоїть?
Так Одесити ж не тупі і не совкові, їм можна. А от сакральній жертві (Харкову, Кіровограду, Дніпропетровську) думать нє положено.
 
Що тут хочеться сказати? Що декомунізація - річ, звісно, хороша і потрібна. Але коли декомунізація проводиться комуністичними методами - винаходженням ворогів, принесенням сакральних жертв, оббріхуванням у ЗМІ, ламанням через коліно неугодних ініціатив і т.д., і т.п., то кому вона така комуністична декомунізація потрібна?

© @ндрійко [22.12.2015] | Рейтинг: 40.4/27 | Просмотров: 2549

2 3 4 5 40.4/27




Комментарии

1 2 3   »
23.12.2015 00:32:00
Придумали б абсолютно нову, без привидів минулого, назву. Можна конкурс провести.
Було би прецедентом для інших "недекомунізованих".
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(1/3)

23.12.2015 00:36:44
Alphataurus Rs 23.12.2015 00:32:00
Придумали б абсолютно нову, без привидів минулого, назву.
Незаконно (хоча це нікого не хвилює навіть у ВРbiggrin)
Перейменування географічних об’єктів здійснюється у випадку:
- повторення назв однорідних географічних об’єктів у межах однієї адміністративно-територіальної одиниці;
- необхідності повернення окремим географічним об’єктам їхніх історичних назв;
- істотної зміни функції або призначення географічного об’єкта
Функція і призначення міста не мінялися, Кіровоград в області один. Лишається повернення старої назви, але вона нікому не до вподоби. Будєм посмотрєть, що скаже ВР
Alphataurus Rs 23.12.2015 00:32:00
Можна конкурс провести
Проводили. Як наслідок: Екзампей, Парижград, Златопіль (останнє - стирена назва сусіднього міста)fp
Последний раз редактировал @ндрійко 23.12.2015 00:43:19
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

23.12.2015 00:54:06
@ндрійко 23.12.2015 00:36:44
Незаконно
Якщо закон не відповідає завданням сьогодення - його потрібно змінити чи доповнити. В цивілізованих країнах саме так і роблять.
@ндрійко 23.12.2015 00:36:44
Златопіль
Красива назва. Жаль, що вже є.
@ндрійко 23.12.2015 00:36:44
Парижград
Схоже на тролінг.
@ндрійко 23.12.2015 00:36:44
Екзампей
Як термін, що визначає сексуальну орієнтацію - саме те. А як назва міста...
 
P.S. Для античного героя теж піде:
Бесстрашный воин Екзампей
Быстрый, как Гиперборей -
Дездемону ловко дрючит
И у Зевса серебро канючит.
Последний раз редактировал Alphataurus Rs 23.12.2015 00:56:09
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

23.12.2015 01:04:51
Alphataurus Rs 23.12.2015 00:54:06
Якщо закон не відповідає завданням сьогодення - його потрібно змінити чи доповнити. В цивілізованих країнах саме так і роблять.
Yes Але спочатку доповнення до закону, а потім відповідні дії. Не навпаки.
Alphataurus Rs 23.12.2015 00:54:06
Схоже на тролінг
Нє, це якийсь дебіл обіграв висловлювання "Малєнькій Паріж", яке начебто хтось колись про наше місто бовкнув. Оскільки "Малєнькім Паріжем" у нас кічаться, природно, жлоби, то і назва схожа на троллінг.
Alphataurus Rs 23.12.2015 00:54:06
Як термін, що визначає сексуальну орієнтацію - саме те. А як назва міста...
biggrin
Прихильники цієї назви розказують, що десь колись на території центральної України знаходилася столиця давньої Скіфії Екзампей, яку згадував у своїх працях сам Геродот і вопрошають: а чєм ми хуже?
Оце вже точно ымперське мислення... Екзампьойська ымперія імені Кірова, не інакшеbiggrin
Последний раз редактировал @ндрійко 23.12.2015 01:11:40
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

23.12.2015 01:40:13
Alphataurus Rs 23.12.2015 00:54:06
@ндрійко 23.12.2015 01:04:51
Ой, Боже ж мой, какая идилия! Кто бы мог подумать!biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/5)

23.12.2015 02:26:20
Чомусь захотілось вимовити сакрально - московсько - азійське: поцалуй маво ішака під хвіст!
І на що тільки не ведуться шанувальники "рускава міра"?! І культурка у них була, і тіліграф...
А те, що Країна була окупована москалями і будувала свої царегради і залізниці - так то їм до одного місця... Головне - є з ким на стільчику посидіти на головній площі і сфоткатися.
І чому ото згадувати, що пам'яник було встановлено за часів правляння ющенка. З таким би успіхом, а може було б і крутіше написати: пам'ятник було встановлено за часів правління американського президента Обами чи там італійського - Саркозі. А при путіні - то вже ващє!
Такі ми ото культурні та демократичні Лохи, вони ж Хохли по-старому!
Не согласен Согласен  Поддержка: 25%(1/4)

23.12.2015 03:02:27
Vasylyev 23.12.2015 02:26:20
І на що тільки не ведуться шанувальники "рускава міра"?! І культурка у них була, і тіліграф...
Оце так знайшли шанувальника русскава міра278385
 
Візьмемо до прикладу таке місто як Львів. У 2011 там для туристів видали доволі цікаву книжечку "Львівська ґвара" (авторська група: Юрко Назарук, Гриця Ерде, Антін Борковський)
То от є там наступні слова:

 
Вопрос к знатокам: то є імперське мислення? То є шанування "австрійского міра"?
Ні. Це лише висловлення поваги людині, що робила добро для міста та його жителів, хоча і була цісарем Австро-Угорської імперії (країна була окупована австріяками і будувала свої Лємбєрґи і залізниці).
 
Ану ж, розкажіть одеситам, що пам'ятник дюку Рішельє - це пам'ятник окупантові і символ царизму. Та вас засміють. Адже в першу чергу це пам'ятник людині, за якої місто зазнало розквіту (як Кіровоград за Пашутіна)
 
Vasylyev 23.12.2015 02:26:20
Головне - є з ким на стільчику посидіти на головній площі і сфоткатися.
Не головне. В тому віці і в селі на бабиному льосі сфоткатися за щастя.
 
Vasylyev 23.12.2015 02:26:20
І чому ото згадувати, що пам'яник було встановлено за часів правляння ющенка.
А навіщо було брехати, що пам'ятник встановлено за правління Януковича? Може, для того, аби вимазати ім'я Пашутіна об ім'я Януковича і викликати невдоволення глядачів?
Последний раз редактировал @ндрійко 23.12.2015 03:04:27
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

23.12.2015 13:51:41
Rage 23.12.2015 01:40:13
Боже ж мой, какая идилия! Кто бы мог подумать!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)
Цитувати виділене
 

Андрійко, обережніше. Дяді бувають поганими! І цукерків в нього не беріть. biggrin
 
А місто можна Брєжнєвск назвати. Той скрізь бував. А на крайняк можна сказати, що в честь Вєри 278385
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/4)

23.12.2015 14:00:33
Сторонній 23.12.2015 13:51:41
А місто можна Брєжнєвск назвати
Мені дуже подобається, коли іногородні дяді-тьоті повчають кіровоградців, як їхнє місто має називатися. Так, щоб ісконно, патріотично і навєка. І, головне, кожен вважає себе в цьому питанні найавторитетнішим ыкспердомbiggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

23.12.2015 14:17:13
@ндрійко 23.12.2015 14:00:33

А мені подобається, коли якийсь Андрійко, всього в другому поколінні кіровоградець, а то і в першому, думає, що вправі вирішувати, як одне з міст України має називатись. Десь то я вже бачила
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/4)

23.12.2015 14:23:41
5 но местная вышивата и йульканутые не поняли ваше ИМХО, Андрийко biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

23.12.2015 14:25:55
Тузик_Киевлянски 23.12.2015 14:23:41
но местная вышивата и йульканутые не поняли ваше ИМХО, Андрийко
Серйозно? А я й не помітивbiggrin
Сторонній 23.12.2015 14:17:13
всього в другому поколінні кіровоградець, а то і в першому
Ну, і чим, тьтю, ви то доведете?
В Кіровограді я живу у хаті, збудованій моїм прадідом, тож не треба ля-ля
Сторонній 23.12.2015 14:17:13
думає, що вправі вирішувати, як одне з міст України має називатись
ВИРІШУВАТИ, як має називатися одне з міст України має право лише Верховна Рада.
А я лише висловлюю свою думку.
 
P.S. По ходу, не всі коментатори зрозуміли, що це ІМХО не про перейменування Кіровоградаbiggrin
Последний раз редактировал @ндрійко 23.12.2015 14:33:31
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

23.12.2015 14:36:09
Андрійко, хата збудована Вашим прадідом  - то всього 70 років назад. Хоча, швидше всього, набагато менше. Може і в 1975 році. Так шо не розпушуйте хвіст. Я лічитися вмію. І з логікою в мене все в порядку. На відміну від Вас. А за покоління кіровоградців я говорила образно. Тому що процетів  80 міських жителів України є горожанами щонайбільше в третім поколінні biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 20%(1/5)

23.12.2015 14:42:12
@ндрійко 23.12.2015 14:25:55
.S. По ходу, не всі коментатори зрозуміли, що це ІМХО не про перейменування Кіровограда

Це ІМХО про таких журналістів, як Ви імхуїст. Що хоче, те й знімає і пише. Бо висловлює  свою думку. А те що сказав за Януковича, то може він прем'єром був в той час?
А взагалі-то проблема перейменування вашого Кіровограду виїденого  яйця не варта і спокійно може почекати років 10.
Не согласен Согласен  Поддержка: 20%(1/5)

23.12.2015 14:42:33
Сторонній 23.12.2015 14:36:09
Так шо не розпушуйте хвіст
Ну, хвоста тут розпушує тільки одна тітка, яка вміє лічитися і розбирається в сортах гівнаNot precisely
Сторонній 23.12.2015 14:36:09
хата збудована Вашим прадідом  - то всього 70 років назад
Але це не означає, що він кіровоградець у першому поколінні
Сторонній 23.12.2015 14:36:09
І з логікою в мене все в порядку. На відміну від Вас.
Куди вже нам, Кіровоградцям у "першому" коліні, до жительки кольхозу Путь Ілліча у двадцятому?biggrin
Сторонній 23.12.2015 14:42:12
проблема перейменування вашого Кіровограду виїденого  яйця не варта і спокійно може почекати років 10
Світла новина про прийняття закону "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного режимів" ще не дісталася до Путі Ілліча?
Сторонній 23.12.2015 14:42:12
А те що сказав за Януковича, то може він прем'єром був в той час?
Був. Але в сюжеті було сказано не про прем'єрство, а про президентство

А це брехня.
А в інформаційній програмі не місце навіть маленькій брехні.
Последний раз редактировал @ндрійко 23.12.2015 14:50:35
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.12.2015 15:28:48
@ндрійко 23.12.2015 14:42:33
Куди вже нам, Кіровоградцям у "першому" коліні, до жительки кольхозу Путь Ілліча у двадцятому?

Та у нашому Путі Ілліча, навіть крілики  так швидко "колін" не міняли, як ваші Кіровоградці  (ще й з великої букви). Андрійко, Вам, гопоті посєлковій, німб вуха не натирає? biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 25%(1/4)

23.12.2015 15:50:42
Сторонній 23.12.2015 15:28:48
Вам, гопоті посєлковій, німб вуха не натирає?
Куди вже нам, посьолковій гопоті, до кольхозних рагулів?pardon
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

23.12.2015 17:58:39
@ндрійко 23.12.2015 15:50:42
Куди вже нам, посьолковій гопоті, до кольхозних рагулів?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

То з Ланецьким  виясняйте, хто з вас двох крутіший. Я не в курсах rofl
Не согласен Согласен  Поддержка: 25%(1/4)

23.12.2015 18:08:49
Взагалі-то я Вас, Андрійко, не дуже розумію. Ви з Тузіком не родичі? Бо я трохи валнуюсь. Справа в тому, що моє село було містом, ще до хрещення Русі. То шо в мене получається хуй довший, ніж у Вас? Я в шокє! Добре, що хоч Блохоносець Гандонистий попереду. Там один суцільний хуй.278385
Не согласен Согласен  Поддержка: 25%(1/4)

23.12.2015 19:02:47
Сторонній 23.12.2015 18:08:49
Справа в тому, що моє село було містом, ще до хрещення Русі.
Нє, справа в тому, що в якому би місті ви не жили, ви справляєте враження калхозніциpardon
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

1 2 3   »










programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login